Persoane interesate

19

Cap IVXI

luni, 22 martie 2010



BELLA

Chestia aia mare si blanoasa ma privea enervata,eram sigura ca isi imagina cum sa ajunga mai repede la mine,sa ma manance,o inghititura si dispaream de pe fata pamantului,parca vedeam scris pe sicriu ucisa de un caine,caine pe dracu era un monstru plin de bale.
Si la norocul meu eram absolut sigura ca asta e viitorul meu.
S-a inselat daca credea ca ma doboara asa de repede,nu ma las fara lupta adica sa fim seriosi am reusit sa trec peste un Phil mult mai fioros o sa trec si peste bestia din fata mea.Ochii lui mari ciocolatii imi studiau fiecare miscare,pana si ochii ii aveam la fel ajungeam sa ma irite cu fiecare secunde..
-Caine prost,am bombanit pe sub mustata in timp ce ma privea inocent cu limba scoasa si normal inca o tona de saliva pe jos in bucataria lui Esme.
Cum am ajuns eu in bucataria lui Esme,cocotata pe masa cu o matura in mana si cu bestia langa mine?Prea simplu totul are un raspuns mult mult prea evident Edward,am marait din nou exasperata.De ce nu ii puteam refuza nimic?De ce am ajuns sa pazesc un caine gigantic de care imi era absolut frica?Pentru ca sunt o proasta,da...dar eram o proasta indragostita...Din nou un oftat frustrat mi-a scapat printre buze si cainele si-a miscat capul sa ma priveasca intens.
Cum puteam sa-i refuz cainele cand ochii lui straluceau atat de intens si zambetul ala minunat s-a imprastiat pe toata fata lui,arata ca un copil in dimineata de Craciun,inainte sa primeasca toate darurile pe care le astepta.Cum puteam sa-i refuz eu cainele care il facea sa zambeasca asa?Un caine...din nou un marait mi-a scapat din piept,un caine l-a facut sa zambeasca mai mult ca mine.
Ma simteam jignita,adica ce are cainele asta si eu nu am?
Nu dadeam din coada,nu ma rostogoleam,nu faceam tumbe de patru metrii in aer,dar cel putin saruturile mele nu erau atat de pline de saliva.
-Ai auzit...eu cel putin stiu saruta mai bine!am spus aruncandu-i o privire criminala.Cainele mi-a aratat toti dintii din fata scuturandu-se jucaus,puteam sa jur ca rade de mine.M-am lovit cu palma peste cap,incercand sa-mi revin,probabil frica si enervarea te fac sa inebunesti.Ceea ce ma intreaba cand avea de gand Edward sa vina inapoi?Era in risc totusi sanatatea mea mintala....
-Stii poate pe Edward l-ai pacalit cu ochii aia inocenti,dar cu mine e alta treaba,am tipat din nou la “Jake”,”bestia”,”gonzila 3”,”mutantul salivar”.
Cainele a inceput sa se agite prin fata mesei,facand ture de la geam pana la mine,apoi rostogolindu-se de trei ori de-a lungul camerei.
-Astea nu te fac mai bun ca mine!am rabufnit din nou.Cainele a latrat puternic zguduind peretii si ridicandu-mi parul de pe ceafa sus.Am inghitit puternic,bine poate nu e o idee asa buna sa-ti fac un dusman de patru metrii cu dinti ascutiti.
-Shhh...am spus enervanta,dar cainele refuza sa ma asculte.Daca continua sa mai latre toata casa o sa afle ca e un caine aici,si nu asta era planul.Trebuia sa-l ascundem de Alice,dar cum poti ascunde bestia asta?
-Daca afla Alice de tine probabil nu o sa iasa bine pentru tine...asa ca taci!
Caine facea exact inversul la ce il rugam.S-a ridicat in doua labe ajungand aproape de picioarele mele,m-am tras spre marginea mesei pana ce am atins peretele rece cu spatele meu gol,Bella respira!Nu poate ajunge la tine!Respira...
-Bestie stop,cainele nu ma asculta.
-Caine prost,lasa-ma in pace!am strigat din nou speriata in timp ce nasul lui umed se apropia de picioarele mele...ultimile minute din viata mea..ma asteptam sa vad un film cu imagini,poze cu Edward,mama,Alice defiland prin fata mea sau macar o poza cu pieptul gol al lui Edward...dar se pare ca si mitul asta e fals...in fata mea era doar cainele si nasul lui gigantic.
-Jake..baiete,jos!am auzit vocea mea preferata din lume.Mi-am ridicat ochii si Edward ma privea razand amuzat,in timp ce cainele s-a dat jos de pe masa si a inceput sa se rostogoleasca din nou jucaus.Caine tradator!
-Bella ce faci?a spus Edward privindu-ma cu un zambet amuzat.
-Poi..a...,ce era sa zic cainele tau idiot de patru metrii a incercat sa ma omoare.Puteam sa jur ca o sa inceapa sa rada mai tare.
-Da?a spus Edward apropiindu-se de masa.
-Pazeam cainele...Nu asta m-ai pus sa fac?am spus incercand sa ies cat mai bine din situatia asta.Edward a chicotit din nou si si-a intins mainile spre mine,pe care le-am acceptat cu drag.M-am luat in brate,ajutandu-ma sa cobor,cand am atins pamantul sub picioare nu am putut decat sa ma simt in siguranta,sau doar bratele lui Edward faceau asta?
-Poti sa dai drumul maturei acum,spuse Edward razand din nou,de mine.
-A da..am spus dand drumul maturei din mana nu inainte sa mai arunc o privire la inamicul meu,care smulgea fiecare fir din covorul lui Esme.Nu o sa ma atace de fata cu stapanul lui,nu e atat de prost.Dupa ce m-am convins de intentiile pasnice ale cainelui mi-am ridicat privirea spre baiatul perfect din fata mea.
Nu m-am putut abtine si am zambit fiecare enervare si teama eliberandu-se din trupul meu.Zambetul lui ma facea involuntar sa zambesc,chiar daca dintii mei nu erau atat de perfecti si albi.
-De ce ai dintii atat de albi si egali?E enervant!am spus inainte sa gandesc.
Edward a ras din nou sarutandu-ma pe frunte si miscandu-si capul amuzat.
-Vina lui Carlisle...Avea o fixatie pe stomatolog,a spus chicotind.
-Aha...am spus invidioasa cand mi-a aratat din nou zambetul ala perfect.Putea sa fie model pentru reclamele Colgate,pe langa model la par,la ochi si corp si mani si...Cred ca ati inteles ideea!
-Am verificat toata casa si e liber!
-Hmm?am intrebat revenind din lumea mea de vis.
-Putem sa iesim afara nu e nimeni acasa.Pentru putin timp Jake e in siguranta..asta daca te opresc pe tine sa nu-l omori cu matura,a spus rasul lui minunat distragandu-mi atentia.
-Hey!El vroia sa ma omoare pe mine!am spus nervoasa lovindu-l peste piept.
-Te cred pe cuvant..nu vreau sa fiu urmatoarea ta victima.
-O sa platesti pentru asta!am spus infuriindu-ma si indepartandu-ma din imbratisarea lui.
Deja ii simteam lipsa in timp ce recele ma cuprindea in brate inlocuind caldura bratelor lui.Vroiam sa-l iau din nou in brate si sa nu-i mai dau drumul niciodata dar eram suparata acum.Bella suprata!Ai inteles?!
-Bella?a spus pe o voce senzuala in timp ce corpul meu s-a cutremurat.Off de ce trebuia sa reactionez asa?Vroiam sa sar pe el sa-l sarut din cap pana in picioare!Dar nu-mi placea ca radea de fiecare data cand eu eram nervoasa spunand ca arat draguta.Nu eram draguta cand eram nervoasa!
-Bellaa?a spus apropiindu-se la un pas de mine pana cand ii simteam caldura dureros de aproape de mine...trimitandu-mi fiori prin tot corpul..adoram felul in care numele meu era rostit de buzele lui.Inima mea a luat-o razna batand nebuneste,asurzindu-mi urechile.Si-a pus mainile in jurul taliei mele tragandu-ma brusc mai aproape de el.Respiratia mi s-a oprit in timp ce mainile lui calde mi-au mutat parul pe un umar dezgolindu-mi gatul.Am inghitit zgomotos incercand sa nu lesin.M-am cutremurat din nou in timp ce respiratia lui imi mangaia pielea gatului trimitand miros de menta in jurul meu.Si-a atins buzele scurt si fin de gatul meu si vroiam mai mult...mult prea mult...
Buzele lui au inceput sa traseze cerculete mici apasandu-se tot mai tare de gatul meu.
Mi-am lasat capul pe umarul lui inchizand ochii si scapandu-mi un murmurat de placere.
A zambit stiind ca l-am iertat...daca facea asta de fiecare data cand eram nervoasa pe el s-ar putea sa fiu cu toane tot timpul.Mi-am muscat buza de jos in timp ce limba lui si-a facut aparitia pe gatul meu.Apoi cand dintii lui au inceput sa ma muste nemilos am uitat cum ma cheama.M-a intors brusc si a pus stapanire pe buzele mele,mi-am incolacit picioarele in jurul taliei lui si mainele in jurul gatului in timp ce buzele mele le simteau pe ale lui Edward.Il sarutam flamand,violent miscandu-mi buzele repede peste ale lui,m-a pus pe masa cu coprul lui presat de al meu.Ii simteam fiecare muschi si felul in care reactiona la atingerea mea.Am zambit in sarut inainte ca limbile noastre sa se intalneasca.
Mainile mele au mers in parul lui,pe pieptul lui,miscandu-se frenetic.Il trageam cu pumnii mei mai aproape,iar tricoul lui a devenit un obstacol in ceea ce faceam,l-am tras in sus si in mai putin de o secunda tricoul lui era pe jos.
-Trebuie...sa...ne...oprim...a spus fara sa creada un cuvant.Nu aveam de gand sa ma opresc acum,era prea bine,doamne cred ca am descoperit raiul.I-am luat mainile si i le-am pus pe talia mea incercand sa-i arat ca nu aveam de gand sa ma opresc acum.Si-a miscat mainile peste corpul meu,coborandu-mi breteau rochitei apoi sarutandu-mi umarul
printr-un sarut cald.S-a uitat in ochii mei si am dat din cap muscandu-mi buza emotionata.Chiar daca faceam vroiam sa fac asta,nu insemna ca nu aveam 1000 de emotii,ca fata mea nu a devenit acum o noanta prea exagerata de rosu si ca inima mea nu batea cu kilometrii la ora.Mi-a desfacut incet fermoarul rochitei care mi-a cazut usor lasandu-ma in sutien in fata lui Edward.
-Esti superba,a soptit si eu am rosit imediat.
M-a privit intens si am rezistat intentiei de a ma acoperi cat mai repede.Mi-am dus mainile pe pieptul lui gol si musculos simtind fiecare patratel in timp ce el a inceput sa ma sarute de la gat coborand tot mai jos a ajuns la marginea sutienului plasand mana pe stomacul meu  si inainte sa continue m-a privit in ochi sarutandu-ma pe buze apoi mainile lui mi-au cuprins sanii masandu-i incet,am tremurat la atingerea lui.Placerea ma ataca in valuri tot mai mari si nu eram sigura ca pot sa rezist.Acum imi mangaia sanii tot mai tare sarutandu-ma frenetic.I-am cuprins parul in maini tragand puternic incolacindu-mi picioarele in jurul lui mai tare.
-Edward..am spus printre fioruri puternice ce imi strabateau corpul.
-Bella esti sigura?m-a intrebat cautand in ochii mei raspunsuri.Nu stiu ce a vazut acolo dar m-a sarutat pasional si si-a miscat mainile de-a lungul coapselor mele ridicandu-mi rochia apoi incet si-a mutat degetele spre interior.Am gemut puternic la sezatie muscandu-mi buzele puternic.Eram sigura ca o sa explodez in orice moment si imi era frica sa nu gresesc cu ceva.M-a privit in ochi in timp ce a inceput sa-si miste degetele circular inebunindu-ma de placere.
Respiratia mea a devenit sacadata,inima mea batand puternic in urechi eram sigura ca si el o aude,ma concentram sa respir in timp ce placerea ma omora.Degetele lui se miscau tot mai repede peste chiloteii mei in timp ce imi saruta lobul urechii muscandu-l scurt.
Eram panicata,dar ce se intampla imi placea prea mult..
-Doar da-i drumul,mi-a soptit Edward in ureche.
In momentul asta nu stiu ce se intampla cu mine.Dar ma simteam foarte,foarte bine..Asa ca mi-am lasat instinctele sa i-a control.Sunete ridicole ieseau din gatul meu neputand sa ma controlez si apoi ceva m-a facut sa tremur incontrolabil parca toata placerea a explodat inauntrul meu,tremuram si tremuram incontinuu de placere.
-Edward..am spus printre gemete si tremuraturi.M-a strans in brate puternic sarutandu-ma pasional.Si atunci am facut conexiunea la dracu aveam un orgasm,eu Bella Swan aveam un orgasm.Si doamne Edward imi dadea un orgasm!M-am rosit pana in capatul degetelor de la picioare din nou.In timp ce un nou gemut mi-a razbugnit din piept.
Am mers pana in rai si am ajuns inapoi.Nu-mi venea sa cred cat de placut putea fi,cat de minunat ma simteam atat de aproape de Edward.M-a sarutat din nou lasandu-ma dupa un timp sa-mi recapat respiratia,picuri de transpiratie imi curgeau pe gat dar un zambet gigantic il oglindea pe cel al lui Edward.Oficial iubeam orgasmele!Daca asta e atat de bine,ma intreb cum e fara haine...cum e sexul...
Mi-am sprijinit fruntea de al lui si ne-am privit in ochi.Ochii lui aveau un sentiment de satisfactie sralucind de fericire,ma simteam rau ca doar eu am avut parte de placere dar totusi inca nu eram pregatita sa-l ating...am rosit gandindu-ma...poate data viitoare..
Abia astept data viitoare!Sunt sigura ca o sa iasa mai bine,acum stiu la ce sa ma astept!
Am stat asa privindu-ne nu stiu daca au fost ore sau minute in timp ce Edward mi-a ridicat rochita si a incheiat-o la loc.Parea ca nimic nu s-a intamplat dar ceea ce simteam si jur ca nu o sa mai privesc niciodata la fel bucataria lui Esme.
-Multumesc,am spus sarutandu-l pe buze scurt si apasat.
-Nu ai de ce sa-mi multumesti,a fost placerea mea,a spus sarutandu-ma zambind.
Am rosit din nou dar i-am zambit fericita,nimic nu-mi mai putea strica fericirea simteam ca radiam prin fiecare por pana si Jake care dormea linistit intr-un colt nu ma mai supara.
M-a luat in brate de pe masa asezandu-ma usor pe pamant,zambetul lui enorm oglindindu-se cu al meu..iubeam intorsatura de situatie pe care a luat-o relatia noastra.
Puteam trai asa!Eram agatata de gatul lui si nu ma putea da jos de acolo nici cu forta.
 L-am lasat pe Jake dormind in bucatarie si ne-am dus in sufragerie pe canapea imbratisati.M-a asezat in poalele lui jucandu-se cu parul meu sarutandu-ma la fiecare secunda si pentru asta nu ma puteam plange.Am stat acolo bucurandu-ne de prezenta unul altuia pana cand mi-am simtit genele grele si am adormit la locul meu preferat din lume,
bratele lui Edward strangandu-se protector in jurul meu.
Aici,acum,cu Edward...eram cea mai fericita femeie din lume!

19 comentarii:

  1. Anonim spunea...

    Prima \:D/ ...
    Citesc si dupa dau comm :)):)):))
    App de ce nu m-ai anuntat ca ai postat :-w ...
    Vrei sa te bat :-w :)):)):))
    >:D<

  2. Anonim spunea...

    Doamne !!!
    =))=))=))=))=))
    Fff amuzata faza cu Jake =))=))=)) ...
    Mor de ras !!!
    Cu matura in mana, sus pe masa =))=))=)) ...
    Noroc cu Edward ... salvarea ei =))
    Doamne cand ma gandesc la caine ...il vad pe Jacob =)) si totul devine si mai amuzant!!!
    =))=))=))
    Cata-i imaginatia!!!
    Magnific!! Sublim !!! Minunat!!!
    Imi place enorm ...
    OOoo ..... Ce au facut :)) ...
    =))
    Foarte frumos !! Si ai decsris .... detaliat :O =)) ... Mi-a placut .. eu nush daca as avea curajul necesar sa fac asa ceva .. si probabil ar iesi o porcarie , pe cand la tine vad ca a iesit MINUNAT!!!
    Te poooooooop duuuulce si abia astept urm cap ..
    >:D<>:D<>:D<>:D<

  3. Anonim spunea...

    yyyeeeeyyy:X:X:X

    de cand astept cap asta:X:X:X

    citesc si revin cu comm:D:D

  4. Anonim spunea...

    :X:X:X::X:X:X

    doamne, Bella e atat de speriata de Jake:)))=)))
    oohh...si cumva n-am citit eu bine sau Jake ii manca covorul lui Esme?!:O
    oh doamne, e asa atat de...mort:))
    numai sa-l vada Alice=)))

    hm..am crezut ca o sa se intample mai..multe:(:))
    dar e si asta un inceput:X
    si imi plc cum ai descriiss:X:X

    astept cap urm:X (care sper sa apara mai repede:-w)

    >:D<:*

  5. Anonim spunea...

    nu mai pot de ras =)) ....bv!!! pana acum edward nu i-a spus te iubesc nu??

  6. ruxy spunea...

    oficial cainele ala e ..terminat. esme si alice o sa il omoare.. cat despre bella si edward.. ei bine.. asta e o alta mancare de peste:X:X m-am inrosit eu citind:))

  7. Anonim spunea...

    doamne e super capitolul :X
    am ras cu lacrimi :)) :)) =))
    scena cu jake si bella e geniala :)) :))
    curajoasa mai e bella cu o matura in mana :))
    cat despre actiunea dintre bella si edward ...am simtit brusc cum camera se incalzeste :)) :D
    imi imaginez fata de un rosu aprins a bellei;))
    de abia astept continuarea:X
    spor la scris:*

  8. Anonim spunea...

    cel mai perfect capitol si haios:X:X il ador!!!!!!!

  9. Anonim spunea...

    te rog frumos ma poti anunta pe messss cand e gata nextul plssss:X:X:Xeste supeerb:X:X

  10. Anonim spunea...

    id meu este gheorghita_diana2002

  11. Anonim spunea...

    Bella era asa haioasa cu matura in maina... Jake e doar un caine... unul bun...
    se vede de la o posta ca Edward o iubeste la nebunie pe Bella... sunt asa minunati impreuna.. :)

  12. Anonim spunea...

    am reusit in sf sa postez si eu cap 4, sper sa-ti plc>:D<:*
    PS: scuze de intarziere:-s

  13. Anonim spunea...

    am pus cap 5:D
    sper sa-ti plc>:D<:*

  14. (¯`·..·´¯)•°Denise•°(¯`·..·´¯) spunea...

    Am murit de ras la acest capitol. Belei iie ra atat de frica:)). Citesc cu mare placere ficul tau.Scri superb, continua tot asa.
    Si daca ai timp arunca o privire si pe blog-ul meu http://totulincepecuodorinta.blogspot.com/

  15. Anonim spunea...

    am postat cap 6:D
    astept parerea ta>:D<

    mi-am mai facut un blog, insa nu postez un fic, ci doar povesti scurte. mai multe detalii in primul post de pe blog:

    www.funnkysmile3.wordpress.com

  16. Anonim spunea...

    PS: de ce n-ai mai postat nik?:(

  17. intotdeaunasingura spunea...

    he de ce nu mai postezi? adica am intrat mereu sa vad daca ai bagat cap urmator si nu era :P:P:P:P
    posteaza si u mai repede scri frumos si nu vreau sa ne faci surpriza ca o sa lasi asa ficul si nu vei mai posta :D:D:D:D
    ne-am afundat prea mult in poveste...te rog posteaza cap mai repede :D:D:D:D daca vrei baga id meu in lista generation_vampires pentru a ma anunta cand vei posta....
    pup :*:*:*:*:*:*

  18. ruxy spunea...

    ai primit unpremiu de la mine ! mai multe detalii pe blogul meu

  19. oana spunea...

    =)))
    tareeee :X
    ce am rasl la faza cu jake =))
    mama a promis ca imi i-a un caine si Jake o sa fie numele lui =))

Trimiteți un comentariu