Persoane interesate

10

Sushine Award!!!

miercuri, 14 aprilie 2010




Am primit premiul acesta de la Dana,sonycika ,Cristina si Ramona carora le multumesc din suflet:D
Exista cateva reguli pe care trebuie sa le respecti cand primesti premiul:

1. Să postezi premiul!
2. Să oferi premiul la 12 prieteni!
3. Să afişezi linkul lor!
4. Să le dai de ştire printr-un comentariu pe blogul lor!
5. Să scrii din partea cui este premiul!

Cele 12 persoane carora le ofer premiu:
(nu neaparat in aceasta ordine)
1.Dana
2.Lulu
3.Ramona
4.Icedcappucino
5.Andru
6.Steph
7.Larisa
8.Nyko
9.Dydy[xoxo]
10.Addicted
11.Cristina
12.Oxanna

mai sunt multe fete care scriu absolut superb dar din pacate lista asta e prea scurta
va pupic mult si multa inspiratie in continuare cu fanficurile voastre pentru ca sunt o adevarata placere sa le citesc
cei care inca nu au citit fanficurile fetelor de mai sus le recomand cu placere
sunt preferatele mele:X:X
pupici Ella:*:*

10 comentarii:

  1. Anonim spunea...

    Imi multumesc enorm pt premiu ..:">
    Si tu ai primit un premiu :>:>:>
    Detalii pe blog :)) ...
    Si vai ai mai postat un cap :-w ...
    Ti-l comentez mai tarziu ca acum rebuie sa plec la liceu =))
    te poooooooooooop si-ti multumesc inca o data!!!

  2. intotdeaunasingura spunea...

    deci si tu ai primit un premiu de la mine :P nu iti dau amanunte ca sti despre ce este vorba :D

  3. Andreea Pentesylea spunea...

    Ai primit un premiu de la mine . Pentru mai multe detalii, intra pe blogul meu.
    Pupici,
    Andreea-Pentesylea

  4. Anonim spunea...

    Buna. Ai primit premiul Sunshine Award din partea mea.Detalii pe blogul meu.

  5. Anonim spunea...

    intreadevar prea scurta da' asta e:)
    Si pentru ideea ta si felul tau de a scrie ti-am dat un preimiu:)

  6. Lady yo spunea...

    Ella am onoarea sa-ti dau si eu acest premiu.
    Felicitari!
    :*:*

  7. Anonim spunea...

    am pus capitolul 7. imi cer mii de scuze pt intarziere:-s
    ast parerea ta>:D<:*

  8. Anonim spunea...

    Ai primit leapsa de la mine : http://ramonapettro.wordpress.com/leapsa/ ... te poooooooooooooop :*:*:*:*:*:*

    Sunt RaMonaPettro ... scz nu ma lasa pe normal sa postez commu` asa ca am selectat Anonim >:D<

  9. Dyana spunea...

    hey ai primit Leapsa de la mine ... mai multe detalii pe blog ... kisses ! :*:*>:D<>:D<
    www.mytwilightfics.blogspot.com

  10. 大尺度真人秀場聊天室 spunea...




    ut網際網路聊天空間
    ut聊聊天室
    奇摩女孩視訊聊天網
    mmbox視訊網
    momo520視訊美女
    meme104視訊聊天
    金瓶梅視訊聊天
    uthome視訊聊天
    live173破解免費觀看
    live173直播軟件下載

Trimiteți un comentariu