Persoane interesate

12

Cap IVXIII

miercuri, 9 iunie 2010






BELLA

Eram intr-o dispozitie minunata zilele astea.Cine ma poate condamna?Il aveam pe Edward,un motiv sa zambesc fara intrerupere, in plus eram impreuna cu prietenele meu cele mai bune in cantina scolii incercand sa ne omoram timpul.Mi-am ridicat privirea de pe masa la timp sa o vad pe Jessica fugind cat mai departe de prietenele mele nebune si apoi sa aud rasetele lor victorioase.
-Fetelor..le-am spus acuzator.
-Haide Bella a fost amuzant!a spus Roze zambind.
-Amuzant?A fost oribil!Iti vine sa crezi Bella ca exista cineva care se poate imbraca mai prost ca si tine!
-Hey...am spus aruncand inspre Al cu o boaba de strugure pe care a prins-o fara prea mult efort.In apararea mea nu toata lumea era Alice si Roze...
-Dar mai avea un pic si plangea..am spus indreptandu-mi privire spre Jessica care se privea alarmata in oglinda.
-A fost amuzant felul in care Alice a avut aproape un infarct cand a vazut-o,a spus Roze razand din nou.
Da,Alice chiar arata de parca avea dureri fizice.Apoi in mai putin de o secunda a incoltit-o pe Jessica impreuna cu Roze si au inceput sa-i de-a sfaturi sa-i inspecteze suvitele de par spunand ca sunt distruse sa-i spuna ca tenul ei avea nevoie clar de alt fond de ten ca hainele ei nu ar trebui purtate nici macar de oamenii de pe strada si toate pe un ton foarte serios.
Acum radeam cu Roze agatandu-ne una de cealalta pentru sprijin in timp ce Alice incerca sa se apere spunand ca ar trebui sa se inventeze o politie a modei ca astfel de cazuri sa nu se mai intalmple ca a ramas fara aer cand a vazut combinatia aia dezastruoasa.
Am fost intrerupta de soneria telefonului meu si numele de Edward Cullen aparand pe ecran impreuna cu o poza pe care i-am facut-o zilele trecute.Nu am putut rezista era prea perfect felul in care razele de soare se jucau cu fata si parul lui,vroiam sa am imaginea aia cu mine cand persoana adevarata era departe.Nu am mai vorbit cu el de ieri si pentru noi asta era un record,dar ne-am trimis mesaje in tot acest timp.
Am zambit ca o idioata cand mi-am amintit ca chiar trebuie sa raspund la telefon.
-Eddie!
Am spus mult prea entuziasmata si apoi am rosit un pic cand Alice si Roze au inceput sa ma imite pe mine si Edward.
-Nu-mi spune asa te rog iubire
Mi-a raspuns cu un ofatat,dar am putut auzi si zambetul lui.
-De ce nu?Nu iti place?E foarte cool,nu?Eddy..nu auzi prea mult Edward in zilele noastre,ar trebui sa tii pasul cu noi,am zambit imaginandu-l rotindu-si ochii la jocul nostru prostesc.
-De aceea refuzi sa ti se spuna Isabella?Pentru ca Bella e mai “cool”?Daca insisti pe Eddy atunci cred ca o sa merg si eu pe Isabella.E chiar amuzant sa spui Isabella
Isssss...a-bellla”apoi a ras.
-Bine.Oprestete.Nu mai spun Eddy.Nu fi cool daca nu vrei.Dar nu fi surprins daca o sa te ignor uneori in public nu vreau sa fiu cunoscuta ca fata care umbla cu un necool Edward.

Da sigur,daca chiar as putea sa-l ignor pe Edward vreodata,sau el sa fie cel necool sau sa nu fiu uimita de fiecare data cand este langa mine.
-Isabella este doar felul in care imi spunea..Phil...imi trezeste amintiri neplacute.Am spus simtind nevoia sa vomez la amintirea lui.L-am simtit pe Edward miscandu-se inconfortabil.
Dar Eddie de ce nu iti place Eddie?am spus schimband repede subiectul.
-Poi a...
-Stiu ca asa iti spune Emmet dar nu stiu de la ce a inceput.
-Asa imi spunea Tania cand am inceput sa ne..intalnim?Si Emmet stie ca nu-mi place de aceea continua.
Mi-am simtit stomacul rotindu-se la mentionarea numelui ei si m-a enervat felul in care jocul nostru s-a transformat in discutia asta ciudata,m-am decis sa schimb repede subiectul si sa jur ca nu o sa mai spun niciodata numele de Eddie.
-N-ai aflat inca nimic de Jack?
-Tocmai de aceea te-am sunat vroiam sa spun ca Jacob tocmai a devenit cainele nostru
Felul in care vocea lui era atat de entuziasmata nu m-a facut decat sa zambesc si imi placea prea mult cuvantul nostru..aveam ceva al nostru...
-Serios?Ai rezolvat totul?am spus anuntandu-le si pe fete de vestea ce-a buna.
Deja Jake facea parte din familie pana si Alice il iubea chiar daca nu vroia sa recunoasca asta cu voce tare,Roze in mare parte il ignora dar zambea mereu la entuziasmul lui Emmer care facea meciuri de wresling cu saracutul caine cand Jazz il refuza pentru ca era prea ocupat sa o priveasca pe Al sau sa cante la chitara.Edward era doar incruntat,inca nu era prea bun la impartit lucrurile si dupa spuse lui Alice nici sa ma imparta pe mine cu restul.Dar la asta nu aveam nimic de comentat!
-Da nu a anuntat nimeni ca a pierdut un caine si i-am putut face astazi carnetul e oficial al nostru iubire.
-Ma bucur.Si acum unde esti?Nu mai vii astazi pe la scoala?
Edward impreuna cu Emmet si Jasper au lipsit de la scoala sa-l duca pe Jack la medicul veterinar,nu cred ca era nevoie de toti trei dar daca era vorba sa lipseasca de la scoala Emmet a fost primul si cred ca Jazz nu a vrut sa fie lasat in urma.
-Nu dar promit ca te astept la intrare cand iesi.Mi-e prea dor de tine.
Vocea lui de matase seducatoare facandu-ma sa rad emotionata.
-Dar vorbesti cu mine,am spus zambetul meu largindu-se mai tare.
-Asta nu se compara cu prezenta ta,am nevoie de tine in totalitate,
Promit ca te duc repede acasa Charlie nici nu trebuie sa afle.
-Defapt Charlie e plecat in La Push pentru doua zile sunt toata la dispozitia ta.
In ultima vreme Charlie isi petrece cam multa vreme in La push deveneam cam suspicioasa,dar cata vreme el nu se mai amesteca atat de mult in viata mea nu o sa o fac eu intr-a lui.Am incredere in el daca are ceva sa-mi spuna o sa-mi spuna cand crede ca ar trebui sa stiu..aveam impresia ca e vorba despre o femei..nu stiam sigur era doar intuitea mea de fiica si faptul ca Charlie acum chiar...zambeste?!
-Si mai bine..ne vedem curand Bella mea.Pa!
-Pa Edward Anthony!
Am inchis si fetele au inceput sa rada.
-Ce?!
-Bella si Edward...
-Mai taceti!am spus scotandu-le limba si incepand sa socotesc cate minute mai erau pana sa-l vad pe Edward 180...179..178..
Eram intinse pe iarba din fata scolii asteptandu-ne iubiriile vietii sa vina dupa noi.
-Ce frumos e soarele!am spus in timp ce razele lui imi incalzeau obrajii.
-Nu atat de frumos ca Jazz cand canta la chitara.
-Sau ca Emmet cand vede vreo prajitura de ciocolata.
-Sau ca Edward cand zambeste.
Am spus oftand si apoi am inceput sa radem uitandu-ne una la alta.
-Suntem fara scapare!am spus scuturandu-mi capul.
-Suntem fete independente destepte si frumoase nu ar trebui sa depindem atat de ei.
-Da..ne avem una pe alta nu putem fi asa doar ca ei nu sunt langa noi.
-Sa ma ia in brate...
-Sa ma ridice in sus invartindu-ma...
-Sa ma sarute pana ce lumea mea se invarte...
Off..am oftat din nou si ne-am intins inchizand ochii bucurandu-ne de liniste.
Roze a strigat in timp ce toata lumea mea s-a scuturat si am simtit ceva enorm aterizand langa mine.Mi-am deschis ochii larg in timp ce ceva nu chiar atat de enorm a aterizat in cealalta parte a mea.M-am uitat inspre acolo si a trebuit sa ma abtin sa nu strig si eu cand doi ochi verzi minunati s-au conectat cu ai mei la doar cativa centimetrii departare.
-Te-ai intors!am strigat in timp ce mi-am desprins ochii de la el doar pentru ai privii zambetul superb care m-a intampinat.
-Ne-am intors!a strigat Jazz entuziast in timp ce a luat-o pe Al de jos si a inceput sa o invarta in timp ce ea radea ca o scolarita vesela.
In timp ce radeam m-am intors din nou sper Edward care ma privea atent.Am mai spus vreodata ca zambetul ala imi opreste inima?Sau ca soarele face minuni cu parul si fata lui.Clar:Edward Cullen era mai frumos chiar decat soarele.Am ras din nou la prostiile din capul meu in timp ce el m-a luat de talie si m-a asezat peste el.
-Ti-am spus ca mi-a fost dor de tine?m-a intrebat seducator si nu am fost decat in stare sa fac un semn cu capul pentru ca buzele lui erau prea aproape si nu ma puteam gandi la nimic altceva.
-Atunci Bella mea trebuie sa-ti spun ca mi-a fost foarte foarte dor de tine si-a apropiat buzele la doar cativa centimetrii de ale mele si apoi m-a sarutat dulce pe obraz, pe nas pe frunte pe ochi.Mi-a plasat mici saruturi pe toata fata parca incercand sa ma inebuneasca mai mult,aveam nevoie de buzele lui peste ale mele,el stia asta dar ii placea prea mult sa ma chinuie.Cand nu am mai putut mi-am strecurat mainile in parul lui minunat si moale si stralucitor si i-am adus buzele peste ale mele sarutandu-le in sfarsit.
A scos un sunet de uimire apoi a zambit inainte de a-mi intalni buzele cu aceeasi forta si pasiune.
-Emmet lasa-i in pace,am auzit inainte sa fiu luata pe sus de un urs gigantic.
-Hey!am spus in timp ce atarnam la doi metrii de pamant in bratele lui Emmet.
-Bellarina mi-a fost dor de tine!!L-am imbratisat inapoi pentru ca chiar daca a stricat un moment perfect si e un nesimtit uneori e doar Emmet si da..a..si pe el il iubesc.
-E Bella si..da..si mi-e mi-a fost dor de tine!am spus zambindu-i.
-Serios?a spus privindu-ma cu ochii mari plini de speranta.
-Normal Em doar esti fratele meu mai mare!
-O..Bellarina!Si tu esti surioara mea mai mica!
Si de aceea nu te puteam lasa acolo cu Edward..esti surioara mea si trebuie sa-ti apar onoarea!
-Ph..a spus Edward rotindu-si ochii.
-Mersi?am spus razand.
-Esti cea mai tare sora pe care o poate avea cineva!
-Hey!a strigat Al ranita dar cu zambetul pe buze.
-Nu te speria spiridus si pe tine te iubesc,a spus in timp ce a ridicat-o si pe Alice in brate.
Eram acum amandoua stranse in imbratisarea faimoasa a lui Emmet.
-Imbratisare de grupp!a strigat Al in timp ce Roze,Jazz si Edward ni s-au alaturat.
-Sunteti ce-i mai buni prieteni pe care-i poate avea cineva!
Le-am spus incercand sa-i cuprind pe toti in bratele mele micute.
-O..Bella si noi te iubim!a spus Roze cu lacrimi in ochi.
-Da Bella si pentru mine esti ca o sora!a spus Jazz miscandu-se inconfortabil.
Stiam ca pentru Jazz a insemnat mult sa-mi spuna asta,el de obicei e mai retras cu sentimentele lui.Nu am putut decat sa-i multumesc si sa-i spun ca-l iubesc inapoi pentru ca era doar adevarul.Cu lacrimi in ochi ne-am strans in brate si l-am privit pe Edward zambind puteam sa jur ca l-am auzit murmurand ”si eu te iubesc”.

12 comentarii:

  1. Dyana spunea...

    primaa :X ...ma apuc acum de citit si comentez imadiat ce termin ;) ... vad ca mai nou sunt prima la comentat :))

  2. Dyana spunea...

    owwww ce dragut :X:X:X:X , imi place atat de mult felul in care scri si ficul e minunat :X ... astept cu nerabdare next-ul , sper sa vina repede :o3 ... kisses ! :*:*>:D<>:D<

  3. Anonim spunea...

    tare tare tare tare tare tare tare tare tare tare tare tare tare tare tare tare tare tare tare tare r prea tare
    sunt fericiti...toti se iubesc:))
    este atat de...frumos...pare un vis
    si cum ai descris cand statateau pe banca:)numai cnv ca tine sar putea gandi la asa ceva:)

  4. Anonim spunea...

    capitolul e super dragut...
    imi place mult atitudinea fetelor cand erau fara baieti... independente... aha.. :D dar sunt indragostite nebuneste...
    imbratisarea de grup a fost emotionanta... :)
    imi place mult...
    astept continuarea... :)

  5. Dy@nn@ si Anca spunea...

    oau sunt a 5 la com:O:O:O:O:O
    ma poti anunta pe mess pls cand mai postezi?id meu e este:yo_bebelusha2002
    superb cap..bafta la scris

  6. Anonim spunea...

    Off ce dragut :x
    :x Love it :x

  7. Anonim spunea...

    Hei...bine ai revenit>:D<
    E minunat capitolul...dragostea pluteste in aer :X
    E dragut sa vezi cat de frumoasa e prietenia lor :) sunt adorabili :X
    De abia astept continuarea:)
    Spor la scris:*

  8. Anonim spunea...

    ii ador imporuna:X

  9. Anonim spunea...

    SUPER..SUPER
    astept cu nerabdare cap urmator cat mai repede

  10. Anonim spunea...

    doamne, chiar ma intrebam ce se intampla de n-ai mai postat d atata timp:O:X
    citesc acum si revin u un comm:X
    PS: am postat si eu cap 8:D

  11. Anonim spunea...

    e superb:X
    normal k e bestial:X:X
    mereu reusesti sa transmiti emotiile atat de bine:X
    imi pl k snt prieteni atat de buni, si ca Jazz i-a spus si el ca e ca o sora pt el:X
    sunt asa dragut:X
    aa...si imi plc k Jake e oficial cainele lor>:):X
    e super cap:X
    spor la scris in continuare>:D<

  12. Anonim spunea...

    ai primit leapsa de la mine.
    mai multe detalii pe blogul meu>:D<:*

Trimiteți un comentariu