Persoane interesate

3

Leapsa

vineri, 18 iunie 2010


Am primit leapşa de la Dana

ZODIE:Pesti

AȘ VREA: sa pot sa-mi implinesc visele si dorintele

PĂSTREZ: amintiriile alaturi de prieteni
servetele,caitele de scoala,cutiile de parfumuri,cadourile

MI-AŞ FI DORIT:sa nu renunt atat de usor,sa pot canta la pian

NU-MI PLACE:sa fiu mintita si criticata

MĂ TEM:ca nu o sa fiu nicodata cu adevarat fericita

AUD:ploaia care bate in geam si sunetul ceasului de pe perete
mama care ma cheama la mancare

ÎMI PARE RĂU: ca nu am stiut sa profit de anumite situatii
ca am facut unele greseli

ÎMI PLACE:cand reusesc ceea ce mi-ampropus
sa vorbesc cu prietena mea, sa ma uit la filme,sa dorm,sa citesc si sa scriu

NU SUNT:o persoana rea

DANSEZ:cand ies cu prietenii in club
sau cand imi aud melodia preferata la tv

NICIODATĂ:nu mi-as trada prietena
as face-o pe mama sa planga

PAR:fragila...nu sunt!

NU-S NICIODATĂ: satula de lenevit,binedispusa dimineata

NU-MI PLACE LA MINE:ca rosesc

SUNT CONFUZĂ:tot timpul pot aduga frustrata?!

AM NEVOIE:de cineva care sa ma inteleaga
de timp pentru mine

AR TREBUI:sa apreciem tot ce avem

UN ANOTIMP: primăvara.

O LUNĂ: martie

O ZI A SĂPTĂMÂNII:duminica

O PARTE A ZILEI:seara

UN ANIMAL MARIN: real: delfinul. mistic: sirena

UN ANIMAL DE USCAT:cainele porcusorul de guineea.

O PLANETĂ:Saturn

LICHID: apa.

PIATRĂ: rubin

METAL: argint.

PASĂRE: pelican

PLANTĂ: zambila

STARE: visatoare

INSTRUMENT: pian

SENTIMENT: fluturi în stomac

SUNET: melodiei clasice

CÂNTECE:Hold my Hand-Sean Paul
Hero-Enrique
Somebody's me-Enrique

FILME:Twilight saga,A walk of remember,The notebook,
Remember me,

SERIALE:Grey's anatomy,Private practice,Vampire Diaries

ORAŞ: Cluj

GUST: dulce.(iubesc dulciurile:X:X )

AROMĂ: ciocolata, căpşuni.

CULOARE: albastru si roz

MATERIAL: bumbac

O PARTE A CORPULUI: ochii

DROG:ciocolata

ACCESORII:bentite

O EXPRESIE A FEŢEI:cand sunt nervoasa ridic dintr-o spranceana
sunt fioroasa..serios:))

O MATERIE:matematica..fizica:X...romana

UN PERSONAJ DIN DESENE ANIMATE:Sailor (Moon)Venus

FORMĂ:steluta

O MAŞINĂ:decapotabila albastra(v-as zice cum se numeste dar nu ma pricep..deloc)

UN NUMĂR: 7

O HAINĂ:rochite de vara
blugii


Persoanele care primesc leapșa de la mine sunt:Steph
Dyana
Lulu
Ramona