Persoane interesate

15

Cap XXX

luni, 1 februarie 2010





BELLA



Am crezut ca o sa fie rau,chiar dezastruos dar m-am inselat era un cosmar,toata lumea,dar toata lumea se uita la noi..
Am nevoie de o groapa sa ma ascund repede,Alice de ce dracu am fost de acord cu asta?
Am privit in dreapta mea unde Al era de-a dreptul zambitoare...sa intelg ca domnisoarei ii place sa fie centrul atentiei..Ih!Daca scap cu bine din asta jur ca o omor..
Imi simteam obraji arzand in timp ce baietii din scoala ma priveau ca si cum eram ceva de mancare si fetele pline de invidie. Eram in arena cu lei,iar eu eram gustarea dintre mese.
Va rog intoarceti-va!Nu va mai uitati la mine!Voi chiar nu aveti altceva de facut?Serios?
Prea multa atentie!Prea multa atentie!Eram sigura ca urmeaza sa cad in nas si toata lumea sa izbugneasca in ras..Nu puteam suporta asta..Imi simteam respiratia tot mai grea si toate privirile faceau gauri in capul meu.. Nu puteam respira..cred ca si varful degetelor de la picioare erau rosii,si rosu nu era culoare normala de piele,poate de aceea ma priveau toti asa credeau ca sunt ceva martian de pe marte...
-Vezi Bella suntem prea sexy!a spus Alice mandra de langa mine.
Ea glumeste?Doar din cauza ei sunt aici!O sa mi-o plateasca cu varf si indesat!
Imi lipsea gluga mea,gluga unde sa ma ascund si sa trec invizibila pe langa restul..
Vroiam sa ma intorc si sa fug cat mai repede din atentia tuturor pana ce l-am vazut...
Parul lui de culoarea bronzului stralucea in soare,avea un tricou negru care ii scotea in evidenta muschii,era un zeu..prea frumos,prea perfect,prea ireal sa fie al meu.
Dar se uita la mine cu ochii mari parca mirat de transformarea mea,cu un zambet jucaus in timp ce ma admira.Ma simteam frumoasa,ma simteam sexy,poate transformarea asta nu a fost o idee atat de rea pana la urma..
Eram doar noi doi,restul lumii parca disparand,mi-am indreptat umerii,mi-am scuturat buclele si i-am zambit...cu fiecare pas eram mai aproape de zeul meu,ochii lui verzi hipnotizandu-ma..
-Ah!am strigat speriata de fata lui Mike care mi-a aparut brusc in fata.
Tampitul!Mi-a stricat momentul!
-Asta nu-i reactia pe care o asteptam dar waw.Bella trebuie sa zic..ca...a ras ca tembelul..esti...esti...sexy!si mi-a tras cu ochiul.
Am simtit cum fata mea se rosea dar acum de nervi,cine se credea Mike??Eram pe punctul de a-l lovi,simteam ca pumnul meu se ridica singur sa faca cunostinta cu fata lui,
dar apoi am simtit un miros divin,mirosul lui Edward si buzele lui sarutandu-ma langa buze.
Picioarele mele erau plastelina,simteam ca ma lasa,dar mana lui din jurul taliei mele ma tinea strans.Apoi a afisat zambetul pe care il ador.
-Buna dimineata iubire!
Mi-a zis iubire?Edward mi-a zis iubire?Iubire?Acum?!Aici de fata cu ei?
Edward nu ma ignora!!!
Aveam nevoie sa ma hiperventilez,zambetul lui perfect,parul care stralucea in soare,mirosul lui minunat care ma cuprindea,caldura corpului lui nu ma lasau sa gandesc.
-B..Buna..di..dimineata!am spus balbaindu-ma.
Zambetul lui s-a facut si mai larg si s-a apropiat de urechea mea,respiratia lui rece trimitand fiori prin corpul meu.
-Mi-a fost dor de tine!a soptit,vocea lui aducandu-ma in al saptelea cer.Mi-am uitat numele,am uitat cine eram si unde eram..
Apoi am auzit un tusit fortat pe fundal,dar nu ma puteam intoarce,ochii lui Edward ma tineau captiva.Scoala nu e atat de rea pe cat pare!
-Deci voi?apoi un ras fortat..sunteti impreuna?
-Newton valea de langa prietena mea!a spus Edward enervat,dar neluandusi ochii din privirea mea.
-Sigur frate!Nici o problema!apoi din nou rasul ala enervant.
Am plecat!Am inteles mesajul...E numai a ta!
Eu eram incapabila sa vorbesc..
Verde era tot ce vedeam,noanta aia de verde care ma inebunea.
-Bella!Edward!Hey!apoi o mana se flutura prin fata noastra.
Raspundeti!striga Alice nervoasa.
-Iubito cred ca ar trebui sa-i lasam in pace,spuse vocea lui Jazz.
-Ba nu Jazz!Bella!
Striga din nou Alice mult mai nervoasa,stiam ca trebuie sa ma intorc,dar nu era vina mea,era Edward el nu ma lasa..
Apoi Alice l-a lovit peste cap pe Edward ,el si-a pus mana la cap si s-a intors spre Alice,rupand legatura..
Am simtit ca ametesc dar doua mani puternice m-au prins.
-Esti bine?spuse Edward.
-Da..m-ai..ametit!am reusit sa spun.
-Te ametesc?spuse zambind Edward.
Se pare ca creierul meu nu mai functioneaza!
-Zici ca nu stii ca faci asta..
-Fac ce?
-Ametesti fetele!
-Defapt nu!Dar as putea spune acelasi lucru si despre tine..vrei sa omori toti baietii din scoala imbracandu-te asa?si pe mine odata cu ei?a spus cu cea mai seducatoare voce pe care am auzit-o,iar fata mea a devenit mai rosie daca asta era posibil.
-Ih!Nu va mai pot auzi!Bla bla bla bla bla!spuse Alice astupandu-si urechile si incepand sa strige.
Ne-am intors spre ea,Alice scotea fum pe nari in timp ce Jazz ne privea neputincios.
-Am incercat frate!Dar nu ma asculta!a spus Jazz.
Nu am inteles ce vroia sa insemne aia,dar Edward i-a multumit din priviri..
-Alice..am reusit sa spun.
Si-a scos mainile din urechi si s-a indreptat spre mine.
-Gata?a spus exasperata.
-Gata?am intrebat-o nesigura.
-Daca ati terminat!Nu vedeti ca toata scoala se uita la voi?
Si a gesticulat in jurul nostru,i-am urmat privirea si toti elevii se uitau la mine,la noi.
Am inghitit in sec si obrajii au inceput sa-mi arda..am uitat de restul lumii.
Adica ei au vazut tot?L-am privit pe Edward care parea la fel de surprins ca si mine de ochii care ne urmareau fiecare miscare.
-Tu vii cu mine!Avem chimie prima ora!spuse catre mine tragandu-ma dupa ea.
-Cat despre tine,Edward!Ih!O sa avem noi o discutie!Iti promit!i-a strigat nervoasa.
Edward doar a clipit surprins,cred ca nici el nici eu nu ne-am revenit inca..
-Alice stai!Bella!a strigat dupa noi,dar Alice nu s-a oprit!
Eu eram tarata la propriu de Alice dupa ea.
-Pa iubito?!a strigat Jazz zambind fortat.
-Pa!i-a raspuns nervoasa.
Si voi haide in clasa!Nu auzit ca s-a sunat?a strigat Alice la restul elevilor din curte..
Am trecut printr-un grup de elevi care s-au tras facandu-ne loc.Nu-i condamnam nu vroia nimeni sa stea in fata lui Alice cand e nervoasa..
Dar apoi soaptele lor au inceput sa-mi ajunga la ureche..Ale tuturor,toti incepeau sa susoteasca,privindu-ma cu ochii mari apoi unele fete radeau,altele plangeau...
Ce doamne era cu ele?Le-a piscat ceva insecta?
“-Cine e?
-E fata aia care nu vorbeste.
-Care nu vorbea vrei sa zici!Ai uitat?
-A..nu..cum sa ii uit zbieraturile”phil!phil!”si incepeau sa rada.”
Un grup de baieti..
“-Nu-mi vine sa cred ca e aceeasi..
-Nici mie frate,e sexy!Ce i-as face!”
Apoi am trecut pe langa Jessica si Angela..
“-Idioata!
-Jess....
-Nu-mi vine sa cred...Nu e atat de sfanta pe cat parea..
-Te rog termina!E prietena noastra!
-Hm..Edward Cullen..Ce dracu a vazut la ea??Nu vede ca e urata?
-Defapt e super frumoasa acum ..Si Mike sigur nu crede ca e urata!”
A spus Angela in timp ce fata Jessicai a devenit mai rosie de furie.
Trebuia sa-mi amintesc sa-i multumesc Angelei.
“-Cu Edward Cullen?
-Da tu nu ai vazut??!Sigur iese cu ea!”si apoi fetele au inceput sa planga.
“-Cum a devenit sexy cum a pus deja ghiarele pe ea Cullen..
-Da nu ne mai lasa nici o fata”
“-E carne proaspata,dar se v-a plictisi repede.
-Da..poate e virgina..sigur Edward doar asta urmareste”
“E oribila!Edward doar o foloseste!”
Vroiam sa taca!Sa taca toti!Ei nu stiau nimic!!
Fiecare vorba imi ajungea la urechi si ma lovea in plin..Simteam cum se formau lacrimi pe obrajii mei!Alice a aruncat o privire in spate la mine si apoi m-a tarat in baia de fete!
Mai erau acolo doua fete,dar nu le-am putut vedea din cauza lacrimilor.
-Uite!E virgina Bella!i-am recunoscut vocea Taniei.
-Fosta virgina!Daca e cu Edward...a spus o fata apoi a inceput sa rada.
-Nu cred...inca nu a ajuns acolo,altfel o parasea de mult...
Nu stii ce mi-a zis..ca vrea sa o testeze,sa se laude apoi o paraseste!a spus cu un zambet gigantic pe fata.
Ce??Inima mea parca mi s-a oprit in piept!
-Iesiti afara!a strigat exasperara Alice.
-Ce e?Doare adevarul?
-Nu ma enerva ca o sa regreti Tania!
-Gata gata spiridus!Dar ce-i cu proasta dispozitie Bella?Ti-ai dat seama ca doar te foloseste?Sa-si mai puna inca o fata pe lista?
-Nu-i adevarat!am strigat printre lacrimi.
-Esti atat de naiva Bella!Dar ce credeai ca face?Ca te iubeste?Ca ii place de tine?
-Afara!Acum!a strigat Alice impingandu-le afara.
-Pa spiridus!Pa carpa folosita!a zambit Tania inainte sa iasa.
Apoi o liniste asurzitoare s-a lasat in baie.Doar respiratia mea sacadata se mai auzea!
Aveam nevoi de Edward!Dar daca era adevarat?Daca Edward ma vroia doar pentru reputatia lui..sa mai fiu inca una printre multele...Nu Edward nu era asa!Insemnam ceva pentru el!Dar cine esti tu Bella?Cand el poate sa aiba orice fata la picioare??
Un nimeni...un nimic...Simteam cum indoiala ma apasa pe suflet si nu puteam sa respir.
Aveam nevoie de Edward sa-mi spuna ca nu era doar o farsa pentru el!Sa ma ia in brate!
-Alice...am spus vocea mea sunand sparta.
-Nu-mi vine sa cred!a zbierat inspre mine Alice.
-Toti...toti stiu!Si vorbesc!Ma barfesc!!
-Tu ce vroiai sa faca?Dupa tot circul ce l-ai afisat cu Edward??
-Dar...Nu stiam!Nu mi-am dat seama!si mi-am simtit ochii inundandu-se cu lacrimi..
-Off..Bella!!Shh...Nu plange!nu am vrut sa zbier..
Iarta-ma!
-Alice...
-Bella...sunt doar nervoasa pe fratele meu!El e vinovatul!
-Nu..eu...am incercat sa spun ca e doar vina mea dar lacrimile nu ma lasau.
La dracu!Stiu!Adica toata scoala stie..si apoi...
-Alice!!Carlisle!Charlie!O sa afle!!am spus speriata..
-Da..
-Nu-mi vine sa cred,Charlie o sa ma pedepseasca pentru toata viata...
-Macar poate il omoara pe Edward,daca nu o face Charlie Carlisle sigur.
-Alice!!am spus nervoasa.Nu vroiam sa moara!
Chiar daca tot ce mi-a spus nu era adevarat!Insemna prea mult pentru mine..
-Bella nu plange!Trebuia sa-ti dai seama ca tampitii astea o sa vorbeasca.
-Dar..Tania..si...a zis ca Edward..am reusit sa spun printre suspine.
-Bella...nu crede ce iti spune curva aia...
-Stiu..dar nu pot...adica daca are dreptate?
-Nu stiu ce e in capul lui Edward.Sa iti spuna “iubire”de fata cu toata scoala.
Sunt doua posibilitati:
1.Tine prea mult la tine,si a vrut sa afle toata lumea ca sunteti impreuna pentru ca a fost gelos. .Esti prea sexy si nu a putut rezista fara sa te sarute si a uitat de restul.A actionat fara sa gandeasca pentru ca e un idiot!
2.Ce a spus Tania.
Dar daca e asa,jur Bella ca il omor!O pun pe Roze sa il castreze!Unde e fata aia cand am nevoi de ea???
Si tu esti prea superba sa stai sa plangi din cauza lui!
Defapt si el are de suferit daca se afla...nu stiu ce sa cred....
Totusi ti-a zis”iubire”,Edward nu a mai zis nimanui iubire..
Si Bella trebuia sa te scot de acolo,stiam ca o sa fie rau....
Tu nu ii auzeai atunci,dar ziceau numai prostii,am vrut sa te protejez.
Nu stiam ce vrea Edward...
Am facut-o pentru binele tau!Speram sa nu le auzi comentariile!
-Vreau sa vina..Alice...Te rog!!
-Dar Bella...probabil e la ore!Si e mai bine sa nu mai creati zvonuri...daca nici voi nu stiti unde sunteti.E numai vina mea!Trebuia sa vorbesc mai repede cu el!E un iresponsabil!
-Al...am nevoi sa imi spuna ca tine la mine...ca nu m-a mintit..
-Dar Bella...
-Te rog!!
-Bine...asteapta doua minute!Promit ca il aduc si daca sunt nevoita sa-l iau pe sus!
Apoi a iesit lasandu-ma singura in baie..Mi-am lasat corpul sa alunece pe gresia alba,rece asteptand cu lacrimi in ochi...Daca nu vine??Daca nu vine!!....
Era prea mult pentru mine...Trebuia sa vina!Edward te rog!!
Si daca venea?Insemna ce?Ca renunta la tot pentru mine?E instare sa-i infrunte pe toti?!
Pe Charlie?Carlisle?Pana si Alice nu e de acord!
Sa infrunte o multime de oameni,sa fie cu mine sau sa traiasca linistit in continuare, sa-si gaseasca alta fata?Eram absolut sigura ca nu o sa vina...
Daca Tania avea dreptate?Nici macar nu a facut ce a zis ea?Eram inca virgina...Atat de urata sunt incat nici nu si-a dus planul la sfarsit!
Dar nu..Edward nu era asa!Edward nu ar face asta!!Sau da??

15 comentarii:

  1. Anonim spunea...

    Prima ! Citesc si revin cu un comm :))
    >:D<

  2. Ella spunea...

    si eu care nici nu am apucat sa te anunt:))
    sper sa iti placa:-s
    am o pasa proasta
    si se vede
    i-am facut si pe ai sa sufere
    sunt o rea
    stiu:(
    :-<

  3. Anonim spunea...

    ah, ce sfarsit:((((

    e superrbb:X:X:X:

    si totusi ne-ai lasat in suspans:((

    vreau nextu repedeee:X:X:X:X::X:X

    sunt sigura ca o sa vina:X:X cand pui cap urm?:D:X:X

  4. Anonim spunea...

    nu esti reaa...e chiar ft romantic:X

    acum edward o sa vina ca un cavaler ce e si o sa salveze printesa in pericol(sau in cazu asta in lacrimi).:X:X adk..sper sa vina..sper sa-ti treaca pasa proasta pana scri cap urm..:-s nu vreau sa nu vina Ed.


    da, aberez:))

    mai bine ma culc:)) nb>:D<

  5. Anonim spunea...

    "-Ah!am strigat speriata de fata lui Mike care mi-a aparut brusc in fata.
    Tampitul!Mi-a stricat momentul!"
    :)):)):))

    Ma omori :)):)):)):))
    Nu mai pot de ras :)):)):))

    "-Ih!Nu va mai pot auzi!Bla bla bla bla bla!spuse Alice astupandu-si urechile si incepand sa strige."

    Alice asta este un fenomen pe cale de disparitie :)):)):))
    SUPERB !!!
    Desi as fi ciufulit-o putin pe Tanya :)):)):))
    Mai ales ca seamana cu Paris Hilton :)):)):))

    Dar de ce te-ai oprit aici :(( ....
    Sper ca Edward va veni si o v-a linisti :X:X:X

    Te poooop si abia astept urm cap :)))
    :*:*:*

    PS: Am postat si eu cap 42 :))

  6. Anonim spunea...

    nu ejti rea!
    ejti o scumpa ptr k ai publicat >:D<
    si e supeeer:X:X:X:X
    :*:*:*:*
    CrI:*

  7. Anonim spunea...

    si vine????..ar trebuie sa te grabesti cu next-ul ca sa nu ne tii pe jar..te rog:((...
    scz ca te grabesc ..dar vreau continuarea cat mai repede:D
    e super cap...Alice tot Alice ramane..si Newton is baga coada unde nu trebuieX(..
    ms ca mai anuntat ca ai postat ..ieri am intrat de nush cate ori:D
    abia astept urmatorul cap..:X
    bafta la scris ca sa vina next-ul repede:)

  8. Anonim spunea...

    e genial :x ...felicitari :* inceputul e suberb ...sunt atat de fericiti si adorabili ,iar sfarsitul e asa trist ...doamne cat ma streseaza tanya si jessica X( ...de abia astept continuarea:X>:D<

  9. Anonim spunea...

    oooooo... nu nu nu nu nu ... edward va veni si ii va spune ca phewwww tania e o mincinoasa logic....:D::D:D:D el o iubeste...... abia astept urmatorul capitol........ abia il astept succes la scris e grozavvv

  10. Anonim spunea...

    Pff...te-ai oprit exact cand a inceput punctul culminant:))
    Hmm...o reactine bine-meritata a colegilor, insa nu si partea cu barfele...adica au exagerat maiii!
    Tania aia sfideaza legile prostiei, pe cuvant!!!
    E mai proasta si mai idioata decat se presupune ca ar fi cel mai prost om de pe pamant. Oh nu pot sa cred ca macar isi da seama ca Bella e mai frumoasa ca ea[altfel nu i-ar pasa nu?!]

    Hmmm...trebuie sa vina Edward neaparat sa o calmeze, Bella e prea credula. Normal ca o vedeta are parte de mai multe barfe decat complimente[ma rog au fost si de-alea multe]
    Fara cuvinte...
    Cand pui cap urmator?

    xoxo,miku

  11. Nicoleta spunea...

    Zi-mi ca vine,zi-mi ca vine!!! nu cred ca o sa suport daca se dovedeste ce a zis Tanya :((
    Si da-mio mie pe Tanya ca matur cu ea pe jos! TAFRA!! sry aberz stiu :)))
    imi place ti-a iesti superb...sper sa iti treaca pasa proasta pana la urm cap :X
    pwpiki :*:*
    PS:Am pus cap 11 la Crystal Heart :)

  12. Unknown B. spunea...

    wai de mine:|
    cat de frumos incepe capitolul:X
    si cat de trist se termina:X
    imi place cum le imbini:*
    e chiar un atu>:D<

  13. Anonim spunea...

    curva de tanya... nu are altceva decat sa ii faca viata lui bella imposibila... o omor!!!!
    capitolul e WOW... mi-au dat lacrimi tocmai...
    astept urmatorul...

  14. Anonim spunea...

    ce tare!!!asa de frumm,iar tania,e o curva nu altcv nush de ce o crede,poate si eu as crede,la cat sunt de credeula...oricum,esti asa geniala!!

  15. 大尺度真人秀場聊天室 spunea...



    台灣辣妹影音視訊聊天室
    超激情辣妹免費視訊視頻聊天室
    173免費視訊
    Live173-影音視訊聊天室-免費視訊
    UT聊天視訊辣妹聊天室
    視訊交友聊天室
    Live173視訊交友聊天
    視訊美女聊天
    live173影音視訊聊天室
    live173影音live秀

Trimiteți un comentariu