Persoane interesate

18

Cap XXXV

joi, 11 februarie 2010





EDWARD

La dracu!Am avut nevoie de tot autocontrolul sa nu ma intorc,sa o iau pe Bella si sa fugim departe..Mi-am strigat in cap ca nu asta e solutia!Normal era una usoara,cea mai simpla as putea spune dar nu ii puteam face asta lui Bella,sa o indepartez de prieteni ei,scoala,orasul asta pana si de Charlie..chiar daca imi spunea ca il uraste era tatal ei si singura persoana care o iubea si i-a fost alaturi..nu puteam face asta..Nu puteam fi atat de egoist incat sa o iau doar pentru mine,sa o indepartez de toti spre o viata nesigura,in care nu i-as fi putut oferi nimic,ea nu merita asta.Ea trebuia sa aiba tot ce e mai bun..sa aiba o viata fericita.Mi-a venit sa mor cand am vazut-o in parcare asa micutza ca dracu cum e ea,dar acum mult mai firava cu ochii mari rosii,storsi pana la ultima lacrima si cearcane gigantice mov si totusi la fel de frumoasa.Nu ma facea decat sa ma simt ca dracu..inca mai rau decat as fi crezut ca pot..i-am promis ca nu o sa mai planga din cauza mea si faceam exact contrariul,un dobitoc asta sunt!
Totul se intampla din cauza mea,vroiam sa uite ultimile doua luni,sa uite de mine si asa sa scape de durerea din ochii ei,sa poata sa redevina iarasi sclipitoare,frumoasa..puteam vedea ca se stinge incet incet si eu nu puteam face nimic...daca reusea sa ma uite totul ar fi perfect....pentru ea,nu pentru mine...Dar eu nu contam aici,probabil as muri daca as vedeau cu altul,fericita dar ar fi mult mai bine decat sa o vad asa trista din cauza mea...
Era o incapatanata..cand toata lumea din jurul ei ii spune ca sunt rau,nu sunt pentru ea ar trebui sa ma uite,dar nu si Bella...ea se agata pana la ultima putere de mine si increderea ei in mine,in faptul ca eu sunt bun..
Pe dracu!Stiam nu eram destul de bun pentru ea,vroiam sa fiu...vroiam sa fiu bun,sa le demonstrez la toti atat de tare incat ma durea,ma apasa pe suflet si nu ma lasa sa respir..vroiam ca maine cand ma trezesc Charlie sa spuna ca sunt bun,ca o merit..
De aceea incercam sa ii ascult cererile,sa stau departe de ea..credeam ca asa e mai bine,ea m-ar uita sau Charlie ar fi impresionat de cat de bun am devenit..dar la dracu..asta nu functiona!Ea arata pe zi ce trece tot mai rau!Nu puteam lasa lucrurile sa mai continue asa...
O schimbare de plan,de atitudine,fara ca Charlie sa stie normal..aveam nevoie de o pauza de toate prostiile astea,de la toata drama asta..de la viata noastra nedreapta!
-Edward cum mai rezisti frate?m-a intrebat Jazz scotandu-ma din ganduri si sentimente.
Eram la ora de spaniola,in banca cu el si Emmet in spatele meu..dar puteam sa jur ca nu stiu cum am ajuns aici,eram prea abatut in gandurile mele tampite.
-Rau Jazz..totul e de cacat..i-am soptit incercand sa evit ca toti din jurul meu sa ma auda.Dar era greu,fraierii se uitau la mine,urmarindu-mi toate miscarile si apoi susotind intre ei..zici ca profesorul Alan nici nu era in clasa.Toti ma urmareau pe mine si nu pe el!
-Ar trebui sa il inveti minte pe Charlie...un cuvant frate si ma duc sa-i sparg fata..spuse serios Emmet.
-Da poti conta si pe mine,spuse Jazz..
-Baieti Charlie nu e vreun pustan care ne-a enervat..e tatal iubitei mele...
Cum vrei sa-l bag in spital?
-Naspa...e si seful politie..si toate astea..spuse Jazz posomorat.
-Trebuia sa-ti alegi si tu un socru mai calm,nu unul care iti imparte pumni.
-Ha..am spus sec.
-Poi tu esti un fel de dusman nr 1 pentru tati..trebuie sa te tina departe de fetele lor..
Daca ai stii ca tu deja te-ai culcat cu toate...spuse razand Emmet..
Stiai ca tatal lui Tania e un fel de mafiot?
-Nu.am spus simplu..
-Da nici eu...dar a zis ca vine in vizita peste nu stiu cat timp,nu l-a mai vazut de ceva timp..
-Si de ce imi zici mie toate astea?
-Poi sa te feresti..Asta daca nu vrei alti pumni..
-Multumesc pentru informatie Emmet..O sa incerc sa stau departe..
In ultimul timp toti vreau sa ma bata...
-Imi pare rau Edy!spuse trist Emmet..
Nici nu mai aveam putere sa ma cert cu el,si stiam ca acum nu a vrut sa ma enerveze..
Defapt era si el la fel de afectat ca si mine de treaba asta,situatia de acasa nu era prea roz,Esme si Carlisle erau toti certati,Esme refuzand sa mai vorbeasca cu el pana ce repara tot ce a stricat din prostie..si la dracu cand se certau Esme si Carlisle?
Erau ca un cuplu gretos impreuna tot timpul..un fel de Romeo si Julieta dar la ei cu un final enervant de fericit...in atatia ani nu i-am auzit certandu-se niciodata...
Si acum se certau din cauza mea!
-Hey!As vrea sa arat si eu ca si colegul vostru Cullen..sa fiti atenti la mine asa cum sunteti la el,dar nu aveti ce face..asa ca ochii la mine domnisoarelor!a strigat profesorul enervat.Din clasa s-au auzit rasete,dar au inceput sa isi intoarca privirile..
Poate in trecut as fi facut o remarca rautacioasa la aspectul profesorului..dar acum ii eram recunoscator.
-Ar putea arata ca si tine....spuse serios Emmet....daca scapa de cel putin 100 de kg.
A adaugat apoi chicotind.
-Emmet..bine ca il am pe el aproape sa faca comentarii.
-Ce..e atat de gras incat la inceput am crezut ca e insarcinat..spuse serios Emmet.
Am izbugnit in ras,nu neaparat de gluma ci de fata serioasa a lui Emmet.
-Tu chiar credeai ca e insarcinat??..Dar e..e...barbat!spuse printre rasete Jazz.
-Da si?..Tu nu vezi cum se scutura scoala cand paseste el?
-Esti nebun!
-Defapt ai dreptate...cine s-ar uita la el?Sa-i faca si un copil pe deasupra?
Mi-am rotit ochii de idiotenile scoase de Emmet pe gura.
-Cum dracu poti scoate asa ceva pe gura?spuse Jazz razand.
-Poi am inventat o multime de glume pe seama lui...de ce crezi ca ma face sa repet ora si anul asta?
-Da...si asa am reusit sa nu mai putem scapa de tine,spuse zambind Jazz.
-Defapt are boala si pe mine..nu stiu ce dracu i-am facut..am spus amintindu-mi de patanile cu el.Tot timpul ma asculta sau imi scadea nota la purtare cand ma sarutam cu vreo fata in fata lui.
-E nah!E gelos..sunt sigur ca are o camera plina de poze cu tine...In timp ce isi scutura suncile si face baie..isi imagineaza ca esti cu el..
Hai sa te pup fotomodelule..spuse Emmet incercand sa ma sarute.
-Esti nebun frate!am spus oripilat de imaginea din mintea mea.
Ora a trecut repede si m-am indreptat repede spre cantina sa o vad pe Bella,Jazz si Emmet incercand sa tina pasul cu mine...

M-am uitat spre masa noastra dar fetele inca nu erau acolo,am profitat de timp si m-am dus sa cumpar de mancare..pentru Bella..
Am luat o limonada,un pachet de biscuiti,un mar si un sandwici...
Bella o sa le manance chiar daca trebuie sa o oblig...
-Buna frumosule..am auzit vocea oribila a Taniei la urechea mea,si mana ei pe fundul meu..La dracu!Poate in trecut asta ma excita..dar acum vroiam sa isi ia cat mai repede mainile de pe mine..Cat trebuie sa o mai refuz sa inteleaga aluzia?
-La revedere Tania..am spus ocolind-o si indreptandu-ma spre masa..
S-a pus din nou in fata mea,blocandu-mi drumul...La dracu Edward...Tu nu lovesti fetele!
Nu incepe acum!Calm frate..Poti face asta!
-Tania da-te din drumul meu!am spus maraind.
-Nu!a spus pe o voce pitigaiata.
Ea chiar nu se vede ce penibila e?
Statea in fata mea,mai mult dezbracata decat imbracata intr-o fusta de-o palma roz...
Putea fi sexy asta daca nu era asa obsedata si eu nu o cunosteam pe Bella.
-Nu face o scena aici..bine?
Am spus aratandu-i toti elevii care se uitau la noi cu gura cascata..asteptand noi barfe..Idioti pregatiti sa judece.
-Atunci hai cu mine..asa cum faceam in trecut!
-Tania intelege ca lucrurile s-au schimbat!incearca sa fi cat mai dragut..chiar daca era vorba de Tania..nu vroiam sa fiu un nesimtit...
-Nu..nu s-a schimbat nimic..Tu mereu te intorci la mine!
O sa o parasesti si pe...aia...a spus cu dezgust.
La dracu cu politetea!..nimeni nu vorbeste asa de Bella..
-Pe dracu!Tania trezestete eu nu ma mai intorc la tine,pentru mine ai fost doar o distractie,un sex bun intr-o zi plictisita!am spus clar si raspicat incercand sa o fac sa inteleaga..la dracu cand a devenit ea asa posesiva?Nu-si dadea seama ca am folosit-o doar pentru sex?
-Stiu ca ma iubesti!a spus balansandu-si soldurile intr-un gest ce incerca sa fie sexy,defapt a iesit din nou penibil,eram doar eu sau chiar toti isi dadeau seama ca Tania intrece orice limita!
-Nu te flata singura!am spus zambind sarcastic si incercand sa o ocolesc.
Ea a pus mainile pe pieptul meu,dar nu am putut sa o indepartez eram ocupat cu tava de mancare..Am privit spre masa unde Emmet si Jazz ma priveau chicotind..mersi fraierilor..
Eu eram in pericol sa fiu violat in fata intregii scoli si ei radeau fericiti..
-Ia mainile de pe iubitul meu!a spus Bella aparand langa mine de nicaieri cu o privire criminala adresata Taniei..Nu mi-am putut ascunde un suras idiot...era Bella geloasa ca dracu,aparandu-ma de o fata,spunand intregii scoli ca eram iubitul ei si numai al ei..
-Iubitul tau?a spus pe un ton batjocoritor Tania..
-Bella,iubito hai sa mergem...am spus acum fiindu-mi teama de expresia de enervare de pe fata lui Bella...
Adica ceea ce facea nu e normal,nu era ea,chiar daca orgoliul meu de adolescent hormonal radea pe dinauntru,Bella sa strige la Tania in fata tuturor cerandu-si drepturi pentru mine?...erau prea multe lucruri aiurea in propozitia aia.
-Da iubitul meu..de ce dracu nu intelegi odata...e al meu,il iubesc,ma iubeste,ne iubim,tu ai fost doar o distractie,o partida buna de sex cand inca nu ma cunostea,nu pot sa-l condamn dar totusi inca nu-mi pot imagina cum a putut cu o curva ca tine..
-Bataie de pisici!!!s-a auzit ecoul unei voci groase si un ras puternic..puteam sa jur ca e Emmet.
Bella a injurat?Bella...vesnica cuminte si ascultatoare Bella?In ce univers paralel am ajuns?Incepeam sa cred ca chiar am o influenta asupra ei...
Totusi statea in fata mea cu capul sus,enervata fara sa roseasca si sa suporte comentariile,raspunzand inapoi...eram mandru de ea!
-Bella toate astea sunt pentru binele tau..nu vreau sa fii ranita..Edward o sa se plictiseasca pana la urma de tine..adica ce ii poti oferi esti doar o mironosita,plata,urata...
Nu e vina mea ca el iubeste fetele ca mine..a spus Tania infumurata..
-Fetele ca tine?Cum ar fi papusi blonde de plastic fara creier?
-Nu fete experimentate..pana la urma esti doar o virgina..
Dupa ce obtine ce vrea te arunca!
-Bella hai sa mergem!Nu o asculta...am spus incercand sa aplanez situatia...
-Se bat??Eu pariez pe Bella...Haide Bella!!Haide Bella!Ouch!mi-am mutat privirea de la Bella spre Emmet care tocmai primea o palma de la Roze..
Un moment mi-am distras atentia si obrazul Taniei era rosu,lacrimi formandu-se in ochii ei si Bella avea un zambet diavolic,satisfacut pe buze...sunetul palmii strabatand cantina..La dracu fata mea e periculoasa!
-A...M-ai lovit!Esti o salbatica!Te distrug!
-Tu nu ii faci nimic!am spus maraind.
-Tania cred ca ar fi mai bine sa pleci..a spus Jazz in timp ce prietenii nostrii au aparut in spatele Bellei..
-O sa mi-o platesti!!a strigat inecata de lacrimi..
Mi-a fost pentru o secunda mila de ea...sau nu..cu siguranta nu..o merita din plin..
Ceea ce ma face sa-mi aduc aminte de noua Bella care era felicitata de toti...
-Bravo surioara!Asa te vreau!Stiam ca o sa castigi tu!spuse Emmet invartind-o in jur..
-Mi-a placut comentariul cu papusa...a spus topaind Alice..
-Nu credeam ca o ai in tine Bella..dar waw fata,spuse Roze aprobatoare..
Dupa ce a fost mutata de la unul la altul a ajuns in fata mea...si ochii ei mari ciocolatii se uitau la mine inocenti,rosind imediat.
-Bella asta a fost altceva am spus socat.
-Da....a spus privindu-si varfu de la tenesi..
-Doar acum nu o sa o certi..cineva trebuia sa te apre daca nu venea ea erai violat de mult,daca nu de Tania profesorul ala gras sigur era urmatorul pe lista a spus chicotind Jazz.L-am ignorat si ne-am indreptat spre masa noastra luand loc langa Bella in timp ce ea se uita rusinata in pamant...Ceilalti au inceput sa se intoarca la activitatile lor dupa ce au vazut un spectacol pe cinste..
I-am luat obrajii in maini si i-am sarutat scurt rosata din ei amplificandu-se..
-Nu trebuie sa fi rusinata..i-am soptit la ureche.
-Nu-mi vine sa cred ce am facut..adica..eram doar nervoasa si...
-Sh..gata..Tania o merita!In plus multumesc ca m-ai salvat!Nu cred ca mai eram aici daca nu veneai tu...
A ras usor,relaxandu-se..
-Da probabil te viola..cine ar fi crezut...Faimosul Edward Cullen violat!
-Nu e amuzant..am spus dar nu mi-am putut ascunde zambetul..
-Ba da e..dar macar acum sper ca Tania s-a invatat minte..a spus enervata..
-Esti geloasa..
-Ba nu!
-Ba da esti!
-Of!Bine sunt...
-Esti draguta cand esti geloasa am spus si am sarutat-o lung..
-Multumesc?a spus rusinata..
-Dar nu ai de ce...stii ca doar pentru tine am ochi,nu?
Bella s-a uitat la mine surprinsa si cu o emotie in ochi..
-Serios?
-Normal prostuto..
Bella s-a apropiat de mine si m-a sarutat lung,pasional,buzele ei dulci si groase dansand cu ale mele...
-Hey serios...sunteti totusi la scoala...a spus Roze uitandu-se la noi.
-Da si cand tu iti sugi fata cu Emmet nu e acelasi lucru?spuse Alice ridicand din spranceana..
-Uite cine vorbeste..aia care se mozo mozo cu fratemio..Uecs!!Inca nu imi pot scoate imaginile astea din minte..
Au inceput o adevarat discutie,razand si ignorandu-ne pe mine si Bella...
-De ce nu ti-ai luat nimic de mancare?
-Poi a...acolo ma indreptam si..si apoi am vazut-o pe Tania a spus ea intr-un sfarsit..
-Bella ti-am mai spus ca esti o mincinoasa groaznica?
-Dar..
-Ai noroc ca ti-am luat eu astea..am spus fericit impingand tava mea spre ea...
A strambat din nas uitandu-se la tava...
-Dar nu mi-e foame.
-Asta ai zis si ieri.
-Pentru ca nici atunci nu imi era foame.
-Bella te rog mananca.
-Nu.
-Bella trebuie sa mananci inceteaza sa mai fi atat de incapatanata si fa ce iti spun.
Te rog?am spus privind-o in ochi si zambind,mi-am amintit ca spunea ca asa o ametesc.. de ce sa nu profit atunci?
Si-a scuturat capul usor si a oftat enervata apoi a luat pachetul de biscutiti si l-a deschis rontaind incet..si inghitind fiecare bucata cu guri mari de limonada..
Decat nimic si biscuitii erau buni.
-Bella zici ca mananci pamant!Nu te mai stramba atat sunt doar niste biscuiti!
-De ce nu ii mananci tu atunci?a spus rotindu-si ochii..
-Pentru ca.
-Pentru ca?
-Imi place sa te privesc...Ador sa te vad mancand..
A ras incet rotindu-si ochii...
-E cea mai rea replica pe care am auzit-o..Incerci sa filtrezi cu mine Cullen?
-Da Swan...m-ai prins..am spus tragandu-i cu ochiul si zambindu-i provocator..

18 comentarii:

  1. Anonim spunea...

    iupii...prima la comm:X:D
    e suuuper tare:X:X:X
    abia ast sa vad urm cap:X:X:*

  2. elyia (ramona) spunea...

    imi place capitolul:) frumos:)))) Tania plangand? asta nu suna deloc bine.

    Cand le trec nervii lui Carlisle si Charlie?????

    astept capitolul urmator.

    bafta in continuare.

  3. luyzutza spunea...

    :)):)) un capitol minunat care m-a lasat fara cuvinte, cu gura cascata si chiar am siras;)
    Ce pot sa zic mi-a placut faza cu palma:->, cea mai tare faza, nu o credeam in stare pe Bella:D
    sa-l violeze pe Edward Cullen??Nu-mi vine sa cred:)):))
    si mi-a placut si la final, absolut superb..da' ce sa mai zic...toate complimentele si felicitarile mele:)
    Succes in continoare, inspiratie la maxim si spor la scris:) plus ca deabea astept urmatorul capitol ca sa vad ce se intampla, mai ales ca vii in fiecare capitol cu o idee noua care ma uimeste si la care nici nu ma asteptam:)
    Kisses and hugs:):*:X Luyzutza

  4. Anonim spunea...

    oau in sf un capitul mai vesel:XX: este:X:X :*

  5. Anonim spunea...

    woooww:X:X

    Bellaaa e reeaaa>:)>:)

    cat mi-a placut chestia asta>:):X

    acum sper doar sa nu intre in belele si sa nu ii faca Tanya ceva:-ss

    superb capitolul:X:X
    chiar nu ma asteptam la asta ceva:X:X

  6. Anonim spunea...

    asa super...sa treci si pe la mine:D

  7. Anonim spunea...

    Wow ..
    Indestructibilul Edward este sfasiat de durere ...
    Si Emmett si Jazz comploteaza :)) ... cum sa-l ucida pe Charlie ..
    Vai deci te descurci exceptional ...
    Am ras cu lacrimi!!!
    Tania ... tania plangand ...
    Edward fricos :)) ...
    Wow ... si Bella viteaza ....
    Ai inversat rolurile :)):)):))
    Genial!!! Nu ma asteptam la asa ceva ...
    M-ai surprins placut!!!
    Il ador pe Edward si o ador si pe Bella ta :X:X:X ....
    SUPERB!!!
    MINUNAT!!!
    Abia astept urm cap :X:X:X ... sper sa vina cat mai repede :X:X:X
    Te poooop :*:*:*"*

  8. Anonim spunea...

    Wow...se gandesc la acelasi lucru...dar niciunu' n-are curaj s-o spuna...dar ar fi cea mai buna idee sa plece:))pacat ca nu au si unde
    As vrea sa-i vad...adica sa mai treaca perioada asta neagra...
    pun pariu ca tatal taniei e phil nu stiu de ce dar sigur e el...poate ma insel insa...oricum daca e el edward va trebui sa-l prinda si sa-l bage in puscariea sta daca nu vrea sa-l omoare si charle sa-l bage pe el pana la sfarsitul vietii...
    ma enerveaza charlie asta...iar esme face bine ca se cearta cu carlisle
    ha!
    ce enervanta e tani aia...si ce bine i-a facut bella...bella fetita cuminte si timida...
    sunt urioasa cum ar fi partea aia din privinta bellei:))
    abia astept cap urmator si cum azi e vineri sper sa ai timp pentru seara asta sau maine seara...sunt super curioasa:X

    xoxo,miku

  9. Anonim spunea...

    http://funnkysmile.wordpress.com/41-not-so-happy-after-all/

    cap 41:D

    ast parerea ta>:D<

  10. Unknown B. spunea...

    e superb:X
    cu tot cu fazele amuzante:))
    si cu super bella in actiune:X:)))
    sunt asa de dulci:X
    ...
    ador povestea asta:X
    ...
    vreau capitolul urmator:*

  11. Anonim spunea...

    wow ...e genial capitolul:X
    la inceputul cap am crezut ca o sa plang mult;))...dar nu a fost chiar asa:D
    faza de la ora de spaniola e incredibila:))
    doamne cum poate emmett sa zica atatea prostii:)) ...e el mai zapacit dar tot adorabil ramane:X
    sa nu mai zic de intamplarea din cantina:)) ...tanya chiar nu are de gand sa renunte x( ...am fost dea dreptul socata cand a intervenit bella ;)) ...i-a dat o palma
    nu ma asteptam la asta ;))
    ce a fost si mai tare ...tanya plangand ;)) ...oare pregateste vreo razbunare :-?
    imi place de bella cea indrazneata ...edward are dreptate
    el are o mare influenat asupra ei ...si asta nu cred k e rau :D ea are tot dreptul sa apere ce e al ei:X
    cat despre parinti sper ca isi vor schimba decizia:(
    de abia astept continuarea :x
    multa inspiratie ...pup:*

  12. Anonim spunea...

    e superb... il ador... plin de glume, gelozie si tristete... dar totusi sunt impreuna si aste a WOW... ma bucur enorm... astept urmatorul...

  13. Lady yo spunea...

    am citit toate capitolele pe care le-am pierdut si sunt superbe:x...mai putin partea cand parintii i-au despartit..dar bine macar ca mai exista scoala:))
    despre cap asta:...a fost atat de amuzant =))...Edward sa fie violat=))..tare
    si ce i-a facut Bella pitzipoancei..o da:x...tare rau..=))
    ast cap urmator sa vad cum mai decurge toata situatia asta
    pupiki si spor la scris:*:*>:D<

  14. Nicoleta spunea...

    yoy :( iar e trist :((
    nu imid au seama de ce Charlie nu vreza sa intelegeaga ca ei 2 se iubesc!!
    Si daaa a plesnit-o pe Tania!!! :))) ce bine imi pare >:)
    vreau urm cap rapidd :X:X
    pwpiki :*:*:*

  15. Anonim spunea...

    -Ia mainile de pe iubitul meu!a spus Bella aparand langa mine de nicaieri cu o privire criminala adresata Taniei..
    =)deci e bestiala faza...mi-am si imaginat...Bella a prins tupeu...defapt cred ca toate persoanele care se simt in siguranta sunt mai tupeiste...imi place ce i-a facut Tanyei..:x
    abia astept urmatorul cap>:D<

  16. Anonim spunea...

    am postat epilogul:D

    sper sa-ti plc>:D<

    a.si ast si parerea ta in legatura cu ultimul post(mai scriu sau nu alt fic?)
    >:D<

  17. Anonim spunea...

    desi am zis ca o sa iau o pauza, aseara cand mi-a venit ideea nu m-am putut abtine si am inceput alt fic:D:-s

    www.funnkysmile2.wordpress.com

    Aici gasesti prefata, primul cap si poze cu personaje.

    sper sa-ti plc:-s:X

    >:D<

  18. 大尺度真人秀場聊天室 spunea...




    真愛旅舍視訊聊天室
    大尺度視訊聊天室
    約炮交友視訊聊天室
    啪啪啪視訊聊天室
    真人秀場視訊聊天室
    美女主播視訊聊天室
    meme104視訊聊天室
    s383live視訊聊天室
    mmbox視訊聊天室
    momo520視訊聊天室

Trimiteți un comentariu