Persoane interesate

18

Cap XXXVIII

duminică, 21 februarie 2010



BELLA

-Asta o sa doara un pic..
Am incercat sa zambesc dar nu asteptam cu nerabdare sa-mi gaureasca din nou mana.
-Au..am spus miscandu-ma inconfortabil.
-Gata!A spus asistenta cu un zambet adunandu-si instrumentele de tortura.
M-am intins pe pat in timp ce fluide ciudate curgeau prin tubul conectat la mana mea..
Cred ca asistenta si-a dat seama de expresia mea ingrozita si a chicotit un pic...
-E doar calciu si magneziu..Promit ca nu te otravesc.
Am ras probabil chiar atat de ingrozita aratam...
-Nu e asta...doar ca nu imi plac spitalele.
-Nu-i nimic,apropo eu sunt Dakota.
-Bella!Daca nu eram intr-un spital fiind eu pacienta ma bucuram sa te cunosc.
Dakota mi-a afisat din nou un zambet minunat,nu parea cu mult mai mare decat mine poate trei ani?Era blonda cu ochii mari albastrii si o privire prietenoasa.
-Te inteleg..chiar daca nu iti vine sa crezi nici mi-e nu-mi place sa te torturez..
-Bine de stiut,am spus rosind.
-Dakota ai putea sa mergi in salonul 4?a spus pe o voce pitigaiata roscata enervanta care s-a dat la Edward,numele ei nu era atat de important sa il tin minte.
-Imediat,a spus Dakota si si-a rotit ochii.
-Sa inteleg ca nici tine nu-ti place de ea?
Am spus multumita ca eram amandoua impotriva ei.
-E doar enervanta,tu de unde o stii?a spus zambind.
-Nu o stiu,am cunoscut-o astazi dar m-a scos din sarite.
-Are talentul asta,a adaugat pe un ton infrant.
-Oricum cred ca o sa-i placa sa-mi cauzeze durere,am spus nu prea nerabdatoare de intalnirea dintre noi doua.
-O sa incerc sa o tin departe,a spus Dakota chicotind.
-Mersi..
-Ai venit singura?Nu as vrea sa plec si sa te las dar datoria ma cheama..
-Nu defapt am venit cu iubitul meu,dar acum vorbeste cu Carlisle.
-Carlisle Cullen?
-Aha..
-O doamne!Esti iubita lui Edward?
-Da,am spus rosind.
-E atat de frumos pe cum se spune?a intrebat curioasa asezandu-se langa mine.
Ne comportam ca niste vechi prietene,dar chiar ma simteam bine in jurul ei asta cand nu avea de gand sa ma tortureze.
-Hey!am spus incercand sa par nervoasa dar nu mi-a iesit.
-Te rog spune-mi,am auzit atatea povesti despre el incat am nevoie de cea originala.
Doar esti iubita lui.a spus nerabdatoare.
-Da..e..superb...doar perfect,parul lui broz dezordonat,ochii lui verzi care pur si simplu ma ametesc,zambetul jucaus si e atat de protector si bun cu mine,am spus oftand.
Dakota a zambit visatoare..
-Totusi e iubitul meu!am atentionat-o jucaus.
-A nu..stai linistita doar ca se vede ca il iubesti si acum inteleg de ce Victoria se comporta mai intepata decat de obicei.Visa sa se casatoreasca cu fiul domnului doctor pentru ca la el nu are nici o sansa e atat de fericit alaturi de sotia lui incat se multumeste si cu fiul lui.Dar serios toata familia e tampit de frumoasa!
-Nu o sa-l aiba pe Edward,am spus nervoasa.
-Normal ca nu..tu esti mult mai buna ca si ea,si din cate mi-ai zis sigur te iubeste!
-Hm..am spus neconvinsa.
Mi-am dat seama ca Victoria il placea pe Edward,dar nu ca avea un adevarat plan sa intre in familie.Dintr-o data o uram mai mult.
-Bine scumpo,ma intorc imediat sa iti schimb perfuzia.
-Bine..am spus pe jumatate fericita jumatate speriata.
Totusi nu era vina ei ca eu sunt in spital,si mai bine ea decat roscata aia..
A iesit din camera si am ramas singura cu gandurile mele,si mana mea amortita.
Spitalele nu erau locul meu favorit si in plus acum nu ma mai puteam oprii sa nu ma gandesc la Edward.A plecat de foarte mult timp alaturi de un Carlisle foarte schimbator,parea calm si infrant ceea ce difera mult de ultima noastra intalnire,poate astepta sa fiesingur cu Edward sa-l ia la pumni..Nu!Carlisle nu e asa!Doar Charlie...
Am auzit niste batai in usa si m-am uitat spre ea cu emotie,vroiam sa stiu ce s-a intamplat cu Carlisle si daca Edward e bine.Spre surpinderea mea nu a fost Edward,erau Alice,Jazz,roze si Emmet.M-am prabusit in pat de rusine.
-Hey!Bella putem intra?a spus Jazz de dupa usa.
Am facut un semn ca da cu jumatate fata acoperita de cearceaf.
-Bella!a strigat Alice si a venit si m-a imbratisat.
-Esti bine?a intrebat Roze stranganu-mi mana.
-Da..eu doar..
-Tu doar lesini in fiecare zi,a spus Jazz razand.
-Hey!am spus incruntandu-ma..
Nu lesin in fiecare zi,doar o dat pe luna.
-Ce hey asta-i adevarul,Bella stiu ca iti place de fratiorul meu dar nu e nevoie sa ii cazi in brate tot timpul...a spus Emmet chicotind.
-Baieti lasati-o in pace ca o sa aveti de aface cu Edward!a spus Roze de langa mine.
-Apropo unde e Edward?Cum de te-a lasat singura?a spus Alice nedumerita.
-Vorbeste cu Carlisle..
-A..a spus zambind Alice parca rezolvand o dilema.
-O nu!Cred ca ar trebui sa vedem ce face,poate tata l-a strans deja de gat,a spus speriat Emmet.
-Ce??am strigat ridicandu-ma brusc.
-Carlisle nu ar face asta,si nu mai faceti glume Bella nu are nevoie de alte sperieturi,a spus protectoare Roze.
-Si asa lasati-ne singure cu Bella,si incercati sa fiti cuminti si sa nu va pirdeti,a strigat Alice in timp ce Emmet si Jazz au iesit din camera.
-Sunt asa copii,a spus Roze rotindu-si ochii.
-Exact!a spus Alice razand.
-Acum Bella…vorbeste!a spus Roze privindu-ma serioasa.
-Ce?
-Ce s-a intamplat?De ce ai lesinat?a spus Alice ingrijorata.
-Cadere de calciu,dar nu as avea de unde sa stiu sigur..mai bine il intrebati pe Carlisle el e doctorul,am spus inocenta.
-Bella!au strigat amandoua.
-Serios...e doar ca am fost slabita.
-Vrem toata povesteaaaa,a spus Alice.
-Poi bine...cred ca incepe de la educatie am facut sase ture de teren din cauza Taniei.
-O nu!Am uitat ca profesorul si Tania aveau ceva..a spus Roze preocupata.
-Ce?a strigat Alice surprinsa.
-Asta a fost si reactia mea mi-e mi-a spus Angela l-a sfarsitul orei.
-De ce nu mi-ai spus niciodata?a spus Alice revoltata pe Roze.
-Poi nu stiam sigur si...erau doar barfe,a raspuns nonsalant Roze.
-Eu de ce nu stiam nimic?
Pana acum eram prima care afla barfele despre ea..s-a plans Alice.
-E o curva Alice ce mai vrei..a spus Roze hotarat.
-Da!Dar totusi...
-Lasa asta..spune m-ai departe Bella.
-Ora s-a terminat cu greu si eram epuizata in plus nu l-am vazut pe Edward si aveam nevoie de el..am spus soptind.
-Ce frumosss!!a chitait Alice.
-Alice?!Tu esti?am intrebat mirata.
-Da.De ce?a spus nedumerita.
-De cand e frumos ca Bella are nevoie de Edward?a spus Roze l-a fel de mirata.
-De cand mi-am dat seama ca se iubesc prea mult si sunt potriviti unul pentru altul!
A spus asta pe un ton cat mai normal,eu m-am inecat si Roze radea.
-Da..la fel am patit si eu cu tine si Jazz...cred ca deja ma obijnuiesc cu faptul ca sunteti chiar impreuna,a spus Roze ganditoare.
-Serios?a intrebat Alice.
-Da!Vad ca sunteti fericiti si asta e tot ce conteaza..la fel si Bella si Edward.
-Ce frumos!a topait din nou Alice.
-Ce e frumos?am intrebat.
-Noi toate avem baieti care ne iubesc!a spus zambind.
-Da..am spus privindu-mi poala.
Nu puteam sa spun ca Edward ma iubeste,tine mult la mine,mai mult decat a tinut la o fata dar iubire era prea mult spus.Normal eu il iubeam cu toata forta mea si ma multumeam cu ce aveam!
-Ce e Bella?a spus Roze dandu-si seama de schimbarea mea de spirit.
-Nimic..
Roze a ridicat o spranceana eram sigura ca nu am alta cale de scapare.
-Edward nu ma chiar iubeste...am spus soptind.
Alice a inceput sa rada si Roze s-a incruntat.
-De ce spui asta?a spus Alice printre rasete.
-De ce razi?am intrebat-o nervoasa.
-Pentru ca e absurd.
M-am incruntat..Nu e absurd..Am spus doar ca nu ma iubeste!
-Bella...Edward te iubeste!a spus Roze privindu-ma serioasa.
-De unde stii?
-Stim!a adaugat Alice.
-Asta nu-i destul,aveam nevoie de motive sa-mi explice nebunia lor.
-Bella..Bella..Bella...poti fii atat de prostuta uneori,a spus Alice.
-Mersi,am spus scotand limba.
-Asta-i adevarul,dar noi o sa te ajutam...sa incepem,a spus Roze privind-o pe Alice.
-In primul rand Edward nu a stat niciodata in viata lui cu o fata mai mult de doua zile.
Si voi sunteti impreuna deja de doua luni!
-Asta nu inseamna ca ma iubeste,stiu ca tine mult la mine,dar iubire...e prea mult pentru el,am spus incercand sa la explic,dar ele parca nu ma ascultau.
-Al doilea rand te-a aparat in fata parintilor nostrii si a lui Charlie.
-A incasat un pumn din cauza ta pentru numele lui Dumnezeu!
-Dar..
-Nici un dar!Acum noi vorbim!
-Cand crede ca esti bolnava inebuneste!Face orice numai ca tu sa fii bine,te-a aparat de Newton,a spus intregii scoli ca esti iubita lui,nu se mai uita la altele.
-Nu poate sta o zi fara sa te vada!Esti perfecta pentru el,si si-a dat seama de asta.
-Cand sunteti impreuna parca va treziti amandoi la viata,va miscati in acelasi timp parca sunteti niste magnete unul pentru celalalt.
-E mereu acolo sa te consoleze..E atat de protector si grijuliu.
Edward chiar ar putea sa am iubeasca?Adica facut toate lucrurile astea,sii..
-Dar nu mi-a zis-o niciodata!am spus nedumerita.
-E doar speriat!
-Da..pentru ca totul e nou pentru el!Si ii este frica sa iti incredinteze inima..
-Dar Bella..nu mai spune prostii deastea!
-Edward te iubeste!
Edward ma iubeste?Ar putea el sa ma iubeasca pe mine?Am simtit un zambet formandu-se pe fata mea!
-Yupiii!Suntem geniale!au spus Al si Roze batand palma si razand.
Mi-am dat ochii peste cap si am inceput sa rad alaturi de ele.Dupa ce le-am povestit tot ce s-a intamplat in biologie stateau si ma priveau zambind.
-Edward poate fi atat de romantic!!a spus Alice visatoare.
-Da..Emmet niciodata nu m-a lasat sa dorm in bratele lui la scoala,a spus Roze oftand.
-Stiu ca e perfect,inca nu-mi pot da seama cum de este al meu!am spus zambind.
-Eu imi dau..Edward e perfect de cand te-a cunoscut pe tine!
-Da ne-ai adus fratiorul inapoi!
-Multumimmm!!Si acum imbratisare de grrruuupp!!a strigat Alice si s-a aruncat peste mine.
-Hey!Stiti ca sunt bolnava?am spus de sub ele razand.
-Scuze Bella!Am uitat!a spus razand Alice.
-Bella?s-a auzit o usa deschizandu-se rapid si vocea lui Charlie.
A intrat rapid in camera si m-a strans in brate.
-Esti bine scumpo?a spus uitandu-se la mine si incercand sa-mi caute ceva rani.
-Da tata sunt bine..
-Ce s-a intamplat?Am primit un telefon de la Carlisle si am venit cat am putut de repede!
-Am lesinat nimic grav.Nu fetelor?am spus uitandu-ma la Roze si Alice care stateau acum in picoare in spate.Charlie mi-a urmat privirea si si-a ridicat sprancenele in semn de mirare.Se pare ca nu le-a observat!
-Buna fetelor!Nu v-am vazut iertati-ma!
-Nu-i nimic domnule Swan!
-Buna domnule!a spus rece Alice.
Ii intelegam ostilitatea doar Charlie e de vina pentru tot!
-Si acum esti bine?m-a intrebat tata uitandu-se din nou la mine.
-Da..
-Sa nu m-ai faci asta niciodata.De ce ai lesinat?
-Lipsa de calciu,am spus simplu.
-Nici nu ma mira pentru ca nu ai mai mancat nimic.Cand s-a intamplat?
-In ora de biologie.Sunt la interogatoriu?am spus enervanta.
-Nu micuto doar ma preocupa sanatatea ta.Cine te-a adus?
-Eu!am auzit vocea minunata a lui Edward.M-am bucurat o secunda ca e bine,dar la felul in care Charlie s-a enervat asta o sa se schimbe repede.Ce era in capul lui sa vina cand tata e aici?
-Edward..a spus Charlie zambind fals.
-Domnul Swan.
-Tata nu incepe…Edward a fost cel care m-a ajutat si m-a adus la spital,am spus speriata.
-Da dar eu ti-am spus sa stai departe de el,a spus tata printre dinti.
-Edward cred ca ar trebui sa mergem,a spus Alice si Roze indreptandu-se spre usa.
-Nu!a spus Edward si s-a indreptat spre mine ocolindu-l pe Charlie care a ramas inghetat de atitudinea lui Edward.
S-a asezat langa mine pe pat si m-a sarutat pe buze de fata cu Charlie.
-Pot sa stiu si eu ce faci?a spus tata strangandu-si pumnii.
-O data pentru totdeauna trebuie sa intelegeti domnule ca eu si Bella suntem impreuna,ati incercat sa ne despartiti dar dupa cum vedeti asta nu a functionat.
-Edward..am reusit sa soptesc.Eram socata de schimbarea asta de situatie,dar totusi imi era frica pentru el.
-Totusi te sfatuiesc sa iti iei labele de pe fata mea,a spus Charlie apropiindu-se.
-Tata te rog intelege,vreau sa fiu cu Edward,nu are nici o influenta negativa asupra mea.
-Domnule Bella si Edward se iubesc oricine si-a dat seama de asta,a spus Roze
-Bella nu stii ce faci..a spus tata.
-Ba da stie!Edward e singurul care o face fericita!Pana ce nu va dati seama de asta va raniti in permanenta fiica,a spus Alice nervoasa.
-Tata de ce nu vrei sa-i dai o sansa?am spus plangand.
-Dar Bella esti fiica mea si nu vreau sa fii ranita!a spus cu capul plecat.
-Si o sa fiu in continuare fiica ta,dar tata nu ma poti proteja la nesfarsit.
-Dar ai suferit prea mult!Atunci nu am fost langa tine!Acum..
-Domnule eu nu sunt Phil!Nu as ranio niciodata!E cea mai importanta fiinta pentru mine!
A strigat Edward.Cum poate sa il compare pe Phil cu Edward?
-Va rog dati-le o sansa!au spus Alice si Roze.
-Doar o sansa domnule...va rog aveti incredere in mine!a spus Edward privindu-l in ochi pe Charlie.Amandoi vrem ceea ce e mai bun pentru ea!
-Dar..
-Charlie..a spus Carlisle aparand in salon si punandu-i o mana pe umar.
-Si tu esti de acord acum?a spus tata uimit.
-Da..am gresit,acum imi dau seama si vreau sa-mi cer iertare si de la Bella.
L-am privit pe Edward si mi-a zambit mandru,Carlisle e de acord!
Edward a reusit!Tata m-ai trebuie convins!
-Dar Carlisle?
-Charlie asa e cel mai bine,uitate la ei se iubesc!Edward e fiul meu si iti promit ca nu o sa-i faca rau!Am incredere in el!In plus cred ca i-am facut sa sufere destul!
-Tata te rog!am spus printre lacrimi.
Charlie m-a privit lung apoi pe Edward,s-a intors spre Carlsile si l-a privit in ochi.
-Esti sigur ca asa e cel mai bine?
-Da prietene,la inceput nu am vazut dar acum imi dau seama,Edward si Bella sunt facuti pentru a fi impreuna!Se ajuta reciproc sa treaca peste greutati..pentru ca amandoi stiu ce inseamna asta.Bella l-a ajutat mult pe Edward,si Edward o ajuta pe ea...chiar daca ei nu-si dau seama.Ai incredere il ei Charlie!
-Domnule Edward nu ar rani-o pe Bella!au spus Emmet si Jazz care le imbratisau pe Roze si Alice.
Nu i-am auzit cand au venit,eram prea prinsa in reactiile lui Charlie si rugaciunile sa se razgandeasca.
-Tata..te rog..Edward e tot ce vreau!Nu ma tine departe de el!
-Bine..a soptit tata.
A zis bine?L-am auzit corect?Daca mi s-a parut?
-Bine?!am intrebat neviindu-mi sa cred.
-Da...
-Asa de usor?am intrebat din nou.
-O sa va dau o sansa asa ca Edward ai grija ca e singura…nu vrei sa o pierzi.
-Sigur domnule!Va multumesc!
-Haide Charlie!Cred ca am facut destule!a spus Carlisle si au iesit din salon.
-Yeee!!!s-au auzit topaituri si strigate.
-Ai reusit fraiere!Am crezut ca o sa fii deja batut cand am intrat cu tata!a spus Emmet imbratisandu-l pe Edward.
-In sfarsit!a spus Alice sunand epuizata!
-Nu-mi vine sa cred..am spus zambind.
-Da stiu...s-a terminat cu dramele,crezi ca o sa poti trai fara?a spus Jazz chicotind.
Mi-am dat ochii peste cap.
-Da..doar ca inca nu am procesat informatiile.
-Nu-i nimic Bella,te asteptam,a spus Emmet izbugnind in ras.
-Hey!Lasati-mi iubita in pace!a spus Edward zambindu-mi.
-Iubita..am repetat zambind.
-Da acum e oficila!
-Noi plecam!A spus Roze tragandu-i pe toti dupa ea.Dupa ce am ramas singuri in camera s-a apropiat de fata mea si mi-a mangaiat obrajii.Am zambit imediat,adica acum puteam fii impreuna fara sa ne ascundem..
-Mi-a fost dor de asta.
L-am privit incruntandu-ma.La ce se referea?
-De zambetul tau,de felul in care ochii tai stralucesc cand esti fericita.
-Sunt fericita pentru ca pot fii cu tine.
-Ma bucur pentru ca nu m-ai scapi de mine.
-Nici nu vreau asta!
A zambit langa mine si tot ce vroiam era sa-i simt buzele peste ale mele.
-Saruta-ma odata!i-am cerut zambind.
-Cum sa nu!a spus si mi-a luat fata in maini atingandu-si buzele de ale mele.
Sarutul asta era minunat,era plin de fericire nu mai era drama si tristete puteam sa ne iubim fara ca nimeni sa ne interzica.Eram doar eu si el!Si era perfect!

18 comentarii:

  1. CrI spunea...

    de cand il asteptt:X:X:X
    e ...genial..super ..
    perfect!
    si ma bucur pt bella si ed:)
    bafta la scris;):*

  2. Anonim spunea...

    trist si perfect
    nu, n trist la propriu
    trist ca charlie e prost
    dar macar accepta si el...acum...
    sunt chiar curioasa cum o sa continue...
    adica va aparea phil?
    dupa care...
    off...pune pune:D
    xoxo,miku

  3. Anonim spunea...

    Yupiii ....
    S-a zis cu lacrimile, tristetea, suferinta, durerea ....
    Yupiii ....
    Nici nu-ti inchipui ce fericita sunt :)) .. Am un zambet imens prostesc pe fata si nu mi-l pot sterge :)):)) Absolut incredibil de inimaginalib de minunat de superb de extraordinar ....
    Si multe alte superlative ...
    Oooo si Charlie a accceptat ...\:d/ ...
    Imi suna a petrecere ceva ;)):)):)) ...
    Aaa ... si Emmett m-a omorat de atata ras cu stupidele lui cometarii amuzante :)):)):)):)) ...Ffff tare !!!!!
    Felicitari !!!!
    te pooooop si abia astept urm cap :D ...
    PS: imt marturisec ca deja nu mai am rabdare :))
    >:D<>:D<>D:<

  4. Anonim spunea...

    in primul rad iti multumesc ca e asa lung capitolul:*
    e absolut minunat ...extraordinar :X
    ador fic-ul asta:X
    edward si bella se potrivesc asa bine :) si sunt asa fericiti impreuna :X
    edward o iubeste mult ... a avut curaj sa-l infrunte pe charlie : "S-a asezat langa mine pe pat si m-a sarutat pe buze de fata cu Charlie.
    -Pot sa stiu si eu ce faci?a spus tata strangandu-si pumnii.
    -O data pentru totdeauna trebuie sa intelegeti domnule ca eu si Bella suntem impreuna,ati incercat sa ne despartiti dar dupa cum vedeti asta nu a functionat. " :X e adorabil ed ...bella la schimbat foarte mult ,au dreptate alice si rose :)
    ma bucur ca acum sunt oficial iubiti fara drame si interdictii de la parinti :X
    lesinul bellei a rezolvat situatia ;)) ...totusi saraca are de indurat tratamentul :( ...apropo bella nu e singura care o uraste pe roscata X(
    sfarsitul cap e asa romantic:X
    de abia astept continuarea:X
    multa inspiratie ...pup:*

  5. Anonim spunea...

    :x:x:X
    genial:x
    tare:x
    superb:X
    nam cuvinte:X
    d knd asteptam asta:X
    abia ast nextu:x
    :*:):D

  6. Anonim spunea...

    yupiiiiiiiiiii:X:X::X
    in sf a acceptat si Charlie, si ei pot acum sa fie impreuna si sa strige in gura mare cat se iubeeeessssccc:X:X:X

    sper ca Ed sa nu faca vreo prostie care sa-l supere pe Charlie.

    e perf cap>:D<>:D<>:D<

  7. Anonim spunea...

    YUUUUUPPPPIIIII!!!!!!!!!!!!! UUUUURRRRAAAA!!!!
    Charlie a cedat... ura, ura, ura... in sfarsit totul e frumos ca in poveste...daca Edward distruge acesta sansa il distrug eu pe el...
    "Saruta-ma odata..." a fost atat de indraznet si romantic.. OMG ce frumos e cand iubesti...
    Cap e superb si tu esti foarte si foarte buna in ceea ce faci... bravo!!!!!!! :)))))))))))))

  8. Unknown B. spunea...

    cat am asteptat capitolul:X
    e superb:X
    victoria e clar in plus:))
    dakota e draguta:X
    iar charlie in sfarsir a inteles ca trebuie sa-i lase sa fie fericiti:X
    era culmea ca dupa atatea rugaminti sa nu cedeze:))
    l-as fi considerat total nebun:))
    ...
    bella sper sa iasa din spital si sa mearga acasa la culleni:X
    ...
    acum nu mai pot spune decat ca astept urmatorul capitol:X:*
    spor la scris>:D<

  9. ruxy spunea...

    so ... no more drama:)) yupyyyyy... superb capitol.. si charlie.... doamne ajuta ca s-a lasat convins

  10. Nicoleta spunea...

    fenomenal capitolul :X:X:X tine-o tot asa :X
    si yey s-au impacat :X:X:X
    deabea astept urm cap :X:X
    pwpiki :*:*:**:*

  11. Anonim spunea...

    http://funnkysmile2.wordpress.com/06-i-think-im-fine/

    cap 6:D
    sper sa-ti plc>:D<

  12. Lady yo spunea...

    woaw....ce mai..no comm
    imi place:X:x....si ma bucur ca s-au impacat\:d/
    pupiki si ast cap urmator:*:*>:D<
    iti las aici fic-ul meu....poate vrei sa-l citesti
    poate sa intre orice cititor de pe aici:*
    http://ladyyo.wordpress.com/

  13. Anonim spunea...

    am pus cap 7. sper sa-ti plc:*:*

  14. Unknown B. spunea...

    cand se lasa cu urmatorul capitol?:X

  15. Anonim spunea...

    http://funnkysmile2.wordpress.com/08-i-know-myself-i-can-hurt-you-again/

    cap 8

    sper sa-ti plc>:D<

  16. Anonim spunea...

    am pus cap 9, sper sa-ti plc>:D<:*

  17. CrI spunea...

    pe cand continuarea:D???
    :*:*

  18. 大尺度真人秀場聊天室 spunea...




    真愛旅舍約炮交友聊天室
    台灣真愛旅舍視頻聊天室
    真愛旅舍真人秀聊天室
    真愛旅舍啪啪啪視頻聊天室
    真愛旅舍真人視頻聊天室
    真愛旅舍聊天室真人秀場
    真愛旅舍免費視頻聊天室
    真愛旅舍美女主播視頻聊天室
    真愛旅舍同城交友聊天室
    真愛旅舍ut聊天室

Trimiteți un comentariu