Persoane interesate

17

Cap XXXVI

sâmbătă, 13 februarie 2010



BELLA

-Dar domnule profesor nu pot..am spus soptind intreaga sala de sport fiind atenta la mine.
Astazi clar nu era una din zilele mele cele mai bune,am intarziat la prima ora si de aceea inca nu l-am vazut pe Edward.A trecut deja prea mult timp.Aveam nevoie de sarutul lui si obijnuitul”buna dimineata iubire”,adoram sa aud cuvintele alea rostite pe buzele lui.
Imi dadeau putere si ma faceau sa uit de noptile reci in care eram singura si treaza.
Acum noptile nedormite isi spuneau cuvantul,stateam linistita pe jumatate adormita si ascunsa sub gluga pe banca din sala de sport.Melodiile de la One Republic incercand sa ma tina treaza asta pana cand domnul profesor m-a intrerupt.
-Esti cumva bolnava?mi-a cerut explicatii cu un ton batjocoritor.
-Nu..
-Si atunci?Zambetul lui arata atat de superior.
-E doar ca..nu ma simt bine..am spus cu capul in pamant…incercand sa ma evapor in secunda asta.
-Atunci dute la infirmierie.
-Dar..
-Ori te duci la infirmierie ori faci si tu turele de teren.Swan la ora mea nu se fac diferente...esti la fel ca ceilalti asa ca treci la alergat.
Mi-am ridicat ochii din pamant si i-am adresat o privire ucigatoare“domnului profesor”,de ce nu putea fi multumit ca totusi eram prezenta..nu..el trebuia sa ma umileasca in fata tuturor obligandu-ma sa fac tampitele ture de teren...
Mi-am scos castile din urechi si am inceput sa alerg in timp ce privirile tuturor erau asupra mea.
“Hai mai repede Swan”
Strigatele profesorului deveneau din ce in ce mai enervate...
Mi-am ridicat ochii din pamant intalnind privirile si rasetele tuturor,Jessica ma barfea in stanga si in dreapta si doar ochii Angelei ma priveau cu mila..Puteam sa le aud comentariile rautacioase.
-Hai imagineaza-ti ca fugi dupa Edward..
-Sau de Tania..
Si apoi sala se umplea de rasete..Puteam sa ma opresc sa ies afara si sa nu mai calc niciodata aici,dar trebuia sa-i infrunt,comentarile lor nu ajungeau la mine...
Pentru prima data vroiam sa le demonstrez ca pot face asta,vroiam sa-mi demonstrez mie.
Sportul a avansat cu mult pe lista de lucruri ce nu o sa le mai fac niciodata...dar acum incapatanarea isi spunea cuvantul..
Eram deja la a treia tura de teren si imi simteam picioarele amortite,totul in jurul meu se invartea,iar stomacul imi era undeva in gat...Inima imi bubuia in piept,nu mai puteam respira dar refuzam sa ma opresc,mi-am ignorat picioarele care imi cereau pur si simplu sa ma odihna si am continuat sa fug.
-Bella mai ai doar o tura,hai ca poti..spuse Angela incercand sa ma incurajeze.
-Daca nu termini acum ora viitoare o sa incepi din nou..spuse din nou profesorul.
Ajungeam sa cred ca are ceva personal cu mine,felul in care ma privea cu ura,in care m-a umilit in fata tuturor,dar nu o sa-i dau placerea sa ma vada infranta..o sa reusesc..
Mi-am adunat ultimile forte si mi-am incheiat ultima tura de teren,am ajuns la sfarsit si m-am intins pe teren,incercand sa imi recapat suflul si ca sala sa inceteze sa se mai invarta..Chiar daca epuizarea nu ma lasa sa vorbesc ma simteam invingatoare,era un pas mic dar important pentru mine,nu le-am dat satisfactia de a ma vedea infranta,am reusit sa fac ceea ce mi-am propus...
-Haide sus!a spus vocea timida a Angelei in timp ce ma ajuta sa ma ridic.
-Multumesc am spus incercand sa zambesc,dar pana si asta mi se parea prea obositor.
-Cum te simti?
-Ca si cum am fugit sase ture de teren am spus rotindu-mi ochii.
-Da stiu intrebare stupida..a spus razand incet.
-Defapt simt ca m-au calcat sase camioane una dupa alta..
-Imi pare rau.
Am zambit,Angela nu avea nici o vina.
-Unde sunt toti?am spus privind in jur,sala era goala acum,se pare ca am stat prea mult intinsa pe jos...incercand sa ma adun.
-Au plecat deja,dar eu am vrut sa te astept.
-Multumesc..
-Stii chiar te admir pentru ceea ce ai facut..Ma bucur ca nu i-ai dat satisfactia sa te vada infranta..chiar daca toti sunt invidiosi,eu cred ca tu si Edward sunteti potriviti unul pentru celalalt..
-Aha..am spus rosind si privindu-mi tenesii.
-Oricum ceea ce a facut profu e din cauza lui Tania..mereu am stiut ca au o relatie.
-Serios Tania si profu de sport?
De ce ma mai miram?Vorbeam de Tania....din partea ei ma asteptam la multe,dar la asta cu siguranta nu..Totusi ar fi trebuit sa ramana la profesorul ei si nu sa se agate de iubitul meu.
-Da,stii povestile de genul asta sunt primele care se afla..presupun ca s-a enervat ca ai palmuit-o,dar Tania si-a cautato..
Am simtit cum pamantul se invarteste si am ametit brusc,mainile Angelei m-au prins impiedicandu-ma sa cad.
-Bella..esti bine?
-Da sunt bine..am spus incercand sa scap de senzatia oribila din stomac.
-Cred ca ar trebui sa stai jos.
-Nu serios nu am nimic..
-Dar nu areti prea bine..
-Hey!Mersi..
A ras incet insotindu-ma in vestiar,Angela era atat de buna,nu ma judeca si nu ma barfea..
Era simpla si o prietena adevarata..de acum,mi-am propus sa-mi petrec mai mult timpul cu ea,ma simteam bine si confortabil in jurul ei,ceea ce nu pot spune despre restul elevilor din scoala asta..
Am iesit din sala de sport abia tarandu-mi picioarele dupa mine,eram epuizata pana si vorbitul mi se parea o activitate mult prea grea pentru mine in starea asta...
Vroiam atat de mult sa dorm,dar orice faceam seara nu puteam...ajungeam sa ma gandesc la cat de singura sunt,cat de rece e patul,cat de departe sunt de Edward si Alice,cat de tampita e viata mea acum..si imi era prea frica sa adorm...

-Buna dimineata iubire..
Am auzit vocea lui Edward din spatele meu si am tresarit involuntar.
-Buna dimineata..nu te-am auzit apropiindu-te..am spus zambind..starea mea de spirit schimbandu-se automat in timp ce m-a strans la pieptul lui.
-Nu?Te-am strigat de doua ori,spuse incruntandu-se usor.
-Cred ca sunt cu capul in nori…am spus rosind si ascunzandu-ma dupa o perdea pe par.
-Hey!Uitate la mine..a spus si mi-a ridicat fata cu degetul..
In timp ce ma privea cuta dintre spracene se adancea tot mai mult si ochii ii deveneau tristi,preocupati..
-Sunt bine,am spus dandu-mi seama de cauza preocuparii lui.
-Ba nu,nu esti.a spus hotarat si trist.
-Edward..m-am plans obosita de aceeasi discutie.
-Nici un Edward,Bella de ce nu ai grija de tine?Areti mai mult decat obosita.
-E din cauza efortului,tocmai am avut sport,am spus sperand sa renunte la subiectul asta.
-Trebuie sa am mai multa grija de tine,a spus mai mult pentru el.
-Si cu ce ocazie Edward Cullen se afla pe aici?
-Cu niciuna,doar vroiam sa-mi vad frumoasa mea iubita..apropo azi dimineata m-ai lasat balta..a spus incruntandu-se..semana cu un copil de sase anisori.
-Scuze,am spus rosind puternic cuvintele frumoasa si iubita rasunandu-mi in ureche si trimitandu-mi fiori de placere prin corp..promit sa ma revansez.
-Si cum ai de gand sa te revansezi?a spus cu un zambet jucaus pe buze si privindu-ma cu subinteles.
-Poi...sa vedem..asa?
Am spus sarutandu-i obrazul..A zambit si m-a prins de talie apropiindu-ma de el.
-Sau asa?
Acum l-am sarutat scurt pe buze,apoi incet sarutul a devenit din ce in ce mai puternic,buzele noastre se muscau si masau una pe cealalta in timp ce mainile lui se miscau pe spatele meu..Am uitat unde eram si am inceput sa-i musc urechea,sa-i sug incet gatul in timp ce picioarele mele au ajuns pe talia lui,m-a strans mai tare de talie si a gemut la urechea mea sprijinindu-mi spatele de peretele salii de gimnastica.
Ne-am gasit din nou buzele si ne-am sarutat pasional,limbile noastre luptandu-se gustandu-se,corpul meu tremura de placere.Mi-am mutat mainile pe camasa lui si i-am desfacut primii nasturi eliberand pieptul lui gol,musculos.
Am uitat de oboseala,de somn eram treaza si foarte constienta de prezenta lui Edward,la mainile lui pe fundul meu,la buzele lui coborand pe gat in jos,la tremuratul si gemutul meu.Eram in rai si sub nici o forma nu vroiam ca astea sa se termine.
Vroiam sa-l gust,sa-l simt,chiar si acum cand era atat de aproape de mine,nu ma puteam satura de prezenta lui,de savoarea si buzele lui delicioase muscand din pielea mea.
-Edward..am soptit in al noualea cer.
Apoi dintr-o data s-a oprit,cuvintele mele parca trezindu-l,s-a indepartat brusc de mine, intorcanduse cu spatele..
Eram in stare de soc,spatele meu simtind acum peretele rece al salii,buzele ma dureau de la lipsa lui,respiratia imi era sacadata,lacrimile se formau in ochii mei,s-a indepartat,am facut ceva gresit stiam asta.Sunt o proasta!
-Edward?am intrebat urandu-mi vocea care suna atat de nesigura,sparta.
-Sunt un prost..a spus intors cu spatele la mine,refuza sa ma priveasca,isi incheia camasa si murmura cuvinte enervate,ochii ma piscau de la lacrimile care vroiau sa cada in jos si pe care le tineam cu pretul vietii ascunse.Ii parea rau pentru ceea ce a facut?II parea rau ca era cu mine?
-Imi pare rau..am spus si am fugit de acolo,l-am auzit strigandu-ma,dar nu m-am oprit,nu am putut sa ma opresc..
Am fugit ,vroiam sa plec de aici..cat mai departe de tot,de durere..dar din nou durerea m-a ajuns din urma si m-a trantit la pamant,m-am lasat sa cad jos pe peretele unei cladiri,lacrimile inundandu-mi obrajii,inecandu-mi ochii..nu puteam sa respir...pieptul ma apasa dureros si nu imi puteam lua gandul de la buzele si mainile lui Edward,la felul in care el ma facea sa ma simt...eu am iubit momentul ala...el l-a urat..l-a urat pentru ca si-a dat seama ca nu sunt pentru el.Eram atat de nepriceputa fata de toate fetele cu care a fost, Edward vroia o fata experimentata nu eu o adevarata nepriceputa..
Apoi niste brate puternice m-au ridicat de pe jos si m-au apropiat de pieptul lui fierbinte,am inspirat mirosul lui minunat si mi-am permis un moment sa uit de ce s-a intamplat apoi hotarata m-am ridicat si m-am indepartat de el,picioarele imi tremurau dar trebuia sa fac asta.A venit aici ,acum dupa mine pentru ca se simtea vinovat,nu aveam nevoie de mila lui,de simpatia lui,nu vroiam sa ii arat ca sufar..
-Bella?a intrebat confuz.
-Nu e nevoie sa te simtit vinovat,acum sunt bine deci poti sa pleci,am spus ascunzandu-mi emotiile.
-Ce?
-Inteleg nu trebuie sa imi explici,am spus zambind fals,dar ochii mei ma tradau,erau plini de durere,imi aratau sufletul ranit.
-Bella nu intelegi..
-Ba da..inteleg,tu nu ma vrei,nu e nimic atat de complicat..am spus strigand tare.
-Lasa-ma sa vorbesc!
-Nu!Am inteles tot ce era de inteles!!
-Bella!
-Stiu nu sunt ca celelalte,sunt complicata,plina de probleme si nu am pic de experienta...
Tu nu vrei asta,nu ma vrei pe mine!
-Ba da te vreau!!a strigat intrerupandu-mi strigatele.
Il priveam cu ochii mari,confuza..picioarele m-ai aveau un pic si imi cedau sub atatea sentimente contrare si confuze.
-Te vreau prea tare!Asta e problema!Daca ai tacea un pic si m-ai lasa sa-ti explic ar fi mult mai bine!La dracu Bella!Te vreau cu fiecare fibra din corpul meu,fiecare atingere de a ta ma inebuneste,ma face sa uit de mine,sa uit de tot...totul e atat de intens incat mi-e frica,mi-e frica ca simt prea mult,prea mult si prea puternic si totul e atat de nou si nu stiu cum sa ma comport..Esti singura fata care trezeste sentimentele astea in mine,langa tine uit sa gandesc,e prea multa pasiune...Si tu esti prea importanta si eu sunt doar un adolescent plin de hormoni
-Edward..am soptit nu mai puteam vorbi,creierul meu era un gol in timp ce inima mea batea mult prea tare cu fiecare cuvant pe care Edward il rostea.
Mi-a luat obrajii in maini,s-a uitat in ochii mei si a continuat incet..eram ca o papusa,fara viata,putea sa faca totul din mine,eram doar pentru Edward,traiam doar pentru el.
-Te rog intelege,vreau ca atunci cand o sa se intample sa fie special,pentru ca esti speciala pentru mine,toate celelalte fete din trecut nu inseamna nimic,nu vreau sa ne grabim,nu vreau ca prima ta data sa fie pe peretele salii de sport,Bella meriti mult mai mult de atat si ma urasc pentru ceea ce era sa fac,dar nu gandesc cand sunt langa tine,si gemetele si saruturile tale nu ma ajuta sa-mi revin..
Am zambit printre lacrimi..vroiam sa ii spun ca nu imi pasa daca se intampla pe peretele salii de sport,intr-o baraca tot ce era important era sa fie cu el,dar nu vroiam sa-l intrerup isi punea sufletul pe tava in fata mea si lacrimile mele de fericire curgeau prea tare.
L-am sarutat din nou cu pasiune,fericire,iubire,ne-am sarutat minute in sir si s-a desprins din nou zambindu-mi strengareste.
-Iar o fac nu?am spus zambind.
-Da..a spus exasperat,dar cu zambetul meu preferat pe buze.
-Imi pare rau..dar nici eu nu mai gandesc in jurul tau,am spus rosind puternic.
-Bella…
-Da?am spus prinvindu-l in ochi.
-Te....a...cred ca ar trebui sa mergem la ore,lumea o sa ne simta lipsa.
De ce aveam impresia ca vroia sa-mi spuna altceva?Nu am lasat sentimentul asta sa-mi strice buna dispozitie,i-am luat mana si mi-am impreunat degetele mele cu ele lui,cu un zambet gigantic pe buze si ne-am indreptat spre ore.
Ne-am apropiat de scoala si i-am zarit pe Alice si Jazz sarutandu-se trantiti pe iarba,am ras usor si cand m-au auzit s-au despartit imediat Alice puteam sa jur ca a rosit un pic.
-Vezi Edward ca nu ne-au cautat..Erau prea ocupati!am spus razand din nou.
-Se pare ca profitati din plin de faptul ca Roze nu e prin preajma..a spus Edward facandu-ma sa rad mai puternic.
-Hey!Voi vorbiti?Sa nu-mi spuneti ca ati fost sa culegeti flori in spatele scolii,a spus Jazz facandu-ma sa rosesc puternic.
Am ras impreuna si ne-am indreptat spre urmatoarea ora pentru ca eram si asa in intarziere.Aveam biologie cu Edward si asta nu a facut decat sa-mi amplifice bucuria,inca o ora langa el...Vroiam sa topai in sus de bucurie,sa povestesc lumii intregi ca Edward chiar ma doreste!Sa strig intregii scoli,sa afle toti...Dar asta ar suna prea ciudat..Nu?
Ne-am asezat in banca,mainile noastre ramanand impreuna ignorand restul lumii, profesorul a intrat in clasa si nu m-am obosit sa-l salut,apoi a pus un film la videoproiector inchizand luminile..Intuneric...e intuneric..adica nimeni nu ne vedea,am zambit la ideile ce imi treceau prin cap,m-am apropiat de Edward gasindu-l prea usor in intuneric si i-am simtit zambetul jucaus pe buze.M-am aranjat la pieptul lui si am inceput sa-l sarut usor in timp ce el se juca cu parul meu..
-Nu vrei sa dormi putin?a spus la urechea mea.
Sa dorm?Nu..eu nu vreau sa dorm!Aveam cu totul alte activitati in minte!
-Nu,am spus hotarata.
-Bine..a spus razand usor.A inceput sa-mi sarute obrajii,invartind suvitele din parul meu in jurul degetului sau,murmurandu-mi un cantec superb la urechea mea,caldura corpului sau,felul in care ma miscam cu fiecare respiratie a lui,caldura si mirosul imbietor imi faceau ochii tot mai grei,apasandu-mi ploapele in jos si fara sa ma gandesc am adormit,in mijlocul orei de biologie,in bratele lui Edward in intuneric.
-Bella..o voce moale ma trezea din visul meu minunat.
-M-ai lasa-ma putin Charlie...
Apoi un val de rasete si un marait s-au auzit din departare.Mi-am deschis ochii si l-am vazut pe Edward,cu parul lui superb,zambindu-mi,dar nu era zambetul lui,era unul vinovat,ca si cum a facut o prostie.Mi-am intors capul si am vazut profesorul de biologie,enervat pana la culme,rosu de furie de-asupra mea si ochii tuturor colegilor atintiti pe mine.
La naiba!Eram in ora de biologie,si eu am dormit,si ei m-au vazut si Edward nu m-a trezit!Mi-am frecat ochii sperand sa fie un cosmar sa ma trezesc odata,dar totul era la fel,poate doar enervarea de pe chipul profesorului se adancea tot mai tare.
-Ma bucur ca te-ai trezit domnisoara Swan!O cafea ceva?
Un val de rasete s-a auzit in clasa,Edward s-a miscat incomod langa mine si a murmurat un ”imi pare rau”,dar poate mi s-a parut.
-Nu multumesc,am spus rosind.
Din nou rasete,puteau sa nu mai rada??
-Ce ar fi sa iesi la tabla sa ne explici despre ce a fost vorba in film,a spus profesorul aratand cu mana locul din fata clasei.
-As putea sa merg eu…Si eu am dormit!a spus Edward ridicandu-se din scaun.
Si el a dormit?De aceea nu m-a trezit..Totusi asta nu ma ajuta cu nimic,eram la fel de rusinata si rosie in obraji ca si inainte poate si mai mult.
-Imediat Cullen...vine si randul tau,dar trebuie sa respecti fetele,nu-i asa Swan?
Din nou rasete..si toti ma priveau si asteptau de la mine sa ies in fata clasei?
M-am ridicat cu fata in pamant,rosie si m-am indreptat timida spre tabla.
Eram atat de obosita,parca somnul asta de o ora nu a facut decat sa ma oboseasca mai mult,sa-mi aminteasca ca corpul meu chiar are nevoie urgenta de somn,vroiam sa ma intorc in bratele lui Edward si sa dorm,sa dispar de aici,sa inceteze toti sa rada,ca proful sa nu mai zbiere ca Edward sa nu ma mai priveasca vinovat.
-Deci despre ce a fost filmul?am auzit din nou vocea groasa a profesorului meu de biologie.
-Poate ne povesteste visul!s-a auzit vocea lui Mike si apoi o injuratura din partea lui Edward.Am inspirat adanc si mi-am ridicat privirea.
-Asteptam domnisoara!a spus profesorul batand din picior.
-Putem sa asteptam mult si bine!vocea Jessicai rasuna in clasa urmata de alte rasete.
-Poate vrei sa urmati voi la raspuns,a spus profesorul adresandu-se lui Mike si Jessica.
-Dar nu noi am dormit imbratisati in ora de biologie,a spus revoltata.
-Nu..dar sunt sigur ca nu stii nimic pentru ca toata ora te-ai sarutat cu Newton aici de fata.
-Nu e vina mea ca filmul a fost plictisitor,si ca Mike m-a intretinut!a spus Jessica razand.
Profesorul a respirat enervat si si-a indreptat privirea iarasi spre mine.
-Tatal tau o sa afle despre asta!
O nu tata!O sa ma omoare!Nu...o sa-l omoare pe Edward!
-Dar...
-Daca ma gandesc mai bine,poate ne povestesti si lectia trecuta asta daca nu vrei sa ii spun si directorului.
-Uuuu,s-au auzit ecouri din clasa.
-Poi sistemul respirator este…am inceput sa spun,dar m-am oprit sa trag aer adanc in piept,stomacul meu se misca inconfortabil in timp ce privirea mea se incetosa.
Am expirat simtind un fior rece prin corp,si am tremurat involuntar,imi simteam fruntea arzand si picuri de transpiratie curgand pe gat.
-Da...a spus profesorul indemnandu-ma sa continui,am asteptat cateva secunde pana cand m-am simtit instare sa-mi deschid fara ca stomacul meu sa reactioneze si am continuat incet cu vocea tremuranda.
- Totalitatea organelor...care,am inghitit incet,.... contribuie la realizarea schimburilor gazoase,imi simteam picioarele din plastelina,tremuram ca o frunza in bataia vantului...din aerul atmosferic si organism...
M-am spirijinit cu o mana de banca in timp ce clasa a inceput sa se invarteasca,apoi totul a devenit negru.

17 comentarii:

  1. Anonim spunea...

    :)):)):))
    prea tare:X:X:X
    abia ast nextu:X:):*

  2. Unknown B. spunea...

    e superb:X
    abia astept urmatorul:X
    cat de frumoasa e povestea asta:X
    ....
    imi place mult cum dai curs lucrurilor:D
    e o calitate:*

  3. Anonim spunea...

    Doamne cat de superb !!!
    Bella a infruntat ora de sport :)):)):)) ...
    Ooo ... deci Tanya cu profu ` de sport :)):)):))
    Vai esti geniala !!!
    Edward este un scump :X:X:X ...
    Si se vede ca o iubeste sincer :X:X:X ...
    Pacat ca parintii sunt impotriva lor :(( ...
    Iar pe Angela o ador :X ...
    Vai :)):)):))
    Au adormit imbratiati la ora de bio :)):)):)) ...
    Cat de frumos :X:X:X ....
    Si acum o sa o spuna lui Charlie ... PARACIOSUL asat de prof X(X(X(X(X ....
    Imi este deja mila de ea, mititica ....si de Edward ..:-s ....
    Abia astept urm cap :X:X:X ...
    Poate lesinul ei o sa o scoata din probleme :))
    Te poooooooop duuuuulce :*:*:*:*
    >:D<>:D<>:D<

  4. Anonim spunea...

    am pus cap 3 din Material World:D

    http://funnkysmile2.wordpress.com/03-keep-your-heart-protected/

    acum ma apuc d citit, revin cu un comm:D

  5. Anonim spunea...

    doamne, e superb:X:X:X
    Bella e asa prostuta..a crezut ca Ed n-o doreste..;))
    si faza din ora de biologie..geniala=)))
    "mai lasa-ma putin charlie":)))
    "poate ne povesteste visul":))

    inca mai rad=)))

    genial cap:X:X

  6. Nicoleta spunea...

    suuper :X:X:x
    cam nesuferit profu ala x(
    deaba astept urm cap :X:X:X pe cand? ;))
    pwpiki :*:*:*:*

  7. Anonim spunea...

    deci nu-mi vine sa cred:X:X:Xsuper...saraca...sa i se faca rau...doamneee si cand te gandesti ca asta e numai vina parintilor...Charlie ar trebui sa-si gaseasca pe cineva ca sa ii mai lase pe copii in pace...serios akm..devine frustrant chiar si pt mn ca nu pot fii impreuna...ohh...parintii astia...pe langa faptul ca sunt de parere ca toata lumea merita o sansa..mai ales daca se numeste Edward....da nah..trecand peste...superb cap asta..abia astept urmatorul:X:X:X

  8. Anonim spunea...

    e wow.... imi place mult... deci nu am cuvinte decat abia astept urmatorul capitol.. pentru ca faci o treaba mai mult decat excelent...

  9. Anonim spunea...

    dah wow e putzin spus


    genial capitolul il iubesc:X


    bella e putzin prostuta

    cum poate sa creada ca ed nu o doreste:-W

    astept nextu

    cel mai tare fic pe care la

    citit

    :X:X:X

    sper sa vn mai repede urm

    capitol ca nu prea am rabdare;))

  10. Anonim spunea...

    :)):)) cam asa fac si eu la sport:)):)):)):)):))...si la biologie la fel dorm:)):)):):))dar pe mine nu ma prinde profa:)):)):)):))
    super cap ..imi place:X:X:X:X:X
    abia astept next-ul:X...
    bafta la scris:)

  11. Anonim spunea...

    aoleu!!!sa nu lesine!!!

  12. Anonim spunea...

    e super!!!
    imi place mult...si pe mine ma plictiseste biologia...iar sportul il urasc!!!

  13. Anonim spunea...

    Ggooood:x superb acest capitol mai aveam putin si salvivanm cand citit despre "mica lor avetura in sala de sport":))
    si sfarsitul a fost la fel de superb:X
    e bine ca a lesinat, asa are scuza. si poate asa o sa ajunga la spital, si poate ajunge din nou la carlisle acasa, si asa, edw. vine la ea:X:X:Xsuperb...a meritat asteptarea acestui capitol, dar probabil va dura ceva pana la urmatorul:(...
    pentru ca eu am uitat sa mai trec pe aici:(
    dar e de-a dreptul minunat
    cap urm:D

    xoxo,miku

  14. Anonim spunea...

    e incredinil ...minunat ...:x...nu am cuvinte
    ador fic-ul asta:X
    ora de sport si bella ;)) ...baba si mitraliera :)) ...totusi a reusit sa treaca cu bine :)
    wow ..tanya si profu ...clar ..curva :D
    totusi ma cam suparat bella :p ...cum sa se indoiasca de edward ...el o iubeste super mult :X ...si ia demonstrat asta de atatea ori:X
    cat despre ora de biologie...eu nu m-as plange ...chiar daca a dat de belele ...macar a dormit in bratele lui edward :X ...
    apropo orice cred ca adorme la orele de biologie :)) sunt asa plictisitoare :(
    in fine sa revin la fic :D ...saraca bella a lesinat:( ...sper ca nu e nimic grav :(
    de abia astept continuarea:X
    multa inspiratie ...pup:*

  15. ruxy spunea...

    superrrrrrrrrrrrrr tarrrrrrrrrrrrreeeeeeeeeeeeee/////////// bella e bine nu???? nu???

  16. Anonim spunea...

    am pus cap 10 prima parte

  17. Lady yo spunea...

    super fain si interesant:X
    am cam ramas in urma cu cititul dar ma revansez...promit:*
    pupiki>:D<:*

Trimiteți un comentariu