Persoane interesate

16

Cap XIX

vineri, 8 ianuarie 2010







BELLA

-Alice!!
-Dar nu sunt asa de mari,imi spuse nevinovata!
-Ba da!Sunt suficienti de mari incat sa ma impiedic, sa ma rostogolesc pe scari, sa-mi rup piciorul poate si gatul si cel mai important nu vrei sa stric fustita asta minunata nu?
Eram imbracata ca si o papusica, in rochita verde cu parul buclat, machiata, totul era perfect pana sa vina Alice cu enormitatile alea de tocuri.
-Nu, nu vreau sa o strici si Bella crede-ma nu o sa-ti rupi picioarele, spuse serioasa Alice.
Exagerezi!
-Exagerez?!Nu pot sa merg pe loc drept fara sa ma impiedic, daca as fi tot timpul la inaltime cred ca mi s-ar face rau si as ametii.
-Sunt cele mai mici tocuri pe care le avem, imi spuse ingrijorata Roze.Am incercat sa fie rezolnabile.
-Ce-i zic eu de jumatate de ora?Trebuie sa le porti pe astea si gata!imi spuse zambind triumfator Alice.
-Am o idee o sa port tenesii mei, ii spun,mandra de ideea mea geniala.
-OO in nici un caz!Poti sa iti imaginezi ca pantofii astea superb sunt oribilii aia de tenesti fara personalitate.Dar doar in imaginatia ta!
-Alice!Ai spus ca ma lasi sa imi aleg propriul stil, ii spun suparata.
-Da stil!!Ce faci tu nu e nici un stil!E crima in moda!
-Ba nu!E perfect!
-Credema nu e!
-Fetelor terminati!spuse calma Roze.
Eu si Alice eram fata in fata si strigam una la cealalta, iar Roze s-a bagat la mijloc.
-Roze sub nici o forma nu o sa port alea tin la viata mea!
-Alice imi pare rau,dar Bella are dreptate.
-Yupii!!am strigat trumfatoare.
O iubeam pe Roze!!
-Ce??striga mirata Alice.
-Un moment…Bella de data asta o sa porti tenesii aia,numai de data asta.Alice nu te uita asa la mine, e numai vina ta, de ce nu ai invatat-o sa poarte tocuri??
Data viitoare Bella vei invata si vei purta tocuri!spuse hotarata
Of!! am adaugat in gand,a.. si inca ceva...Nu o mai iubesc pe Roze!
-Bine!Dar numai de data asta!spuse Alice intelegatoare.
-Waw nu-mi vine sa cred.Esti de acord?spuns surprinsa.
-Da...dar o sa tragi mult si bine pentru asta, imi spuse zambind malefic.
Chiar si asta era un inceput pentru Alice!
-Acum ca ne-am inteles.Putem cobori?spuse nerabdatoare Roze.
-Sa..coboram?Acum…Cred ca mai trebui sa imi refac machiajul, am spus panichata.
-Sa-ti refaci machiajul?!Bella ti-a spus cineva vreodata ca nu stii sa minti, spuse chicotind Roze.
Sa coboram...Sa coboram jos unde e Edward!Nu suna prea bine!Nu suna bine deloc!
-Bella de ce iti faci probleme?Esti superba!imi spuse Alice.
-Superba,e magnifica!!Tu nu ai vazut reactia lui Esme,a ramas fara cuvinte, ma consola Roze.
Da aveam emotii in ceea ce priveste noua mea infatisare, iar Esme a fost prima care m-a vazut, si cred ca era impresionata.Adica asa s-a comportat, poate nu a vrut sa-mi raneasca sentimentele.Si in plus una era Esme si unul era..Edward!!Daca nu ii place de mine?
Daca nu observa nici o schimbare?!
-Bella ai incredere in mine si nu te mai subaprecia!Ai nevoie de multe guri cascate de uimire si admiratie ca sa iti creasca increderea si sa-ti dai seama ca esti superba.
De aceea facem si intrarea asta grandioasa!Totul e perfect!In plus aminteste-ti de planul nostru!!imi explica Alice.
-O sa vezi,o sa fie bine, trebuie doar sa ai curajul sa iesi acolo.Totul are nevoie de un inceput!Hai curaj fetelor!Ma duc eu prima?!
-Da Roze,am eu grija de Bella chiar daca trebuie sa o tarasc pana acolo!
Roze a inaintat pe scari,era superba si eu eram frumoasa,dar in comparatie cu ele nu ieseam prea bine.
Alice ma privea acum cu expresie de spiridus criminal!O nu!Sper sa scap cu viata!
-Bella daca e nevoie te tarasc pana acolo pot sa fac si asta!
-Nu cred ca poti..stii esti cam mica!
-Mica,dar crede-ma Bella puternica si in momentul asta foarte hotarata!
-Dar Alice!!Daca nu le place de mine!
-Atunci sunt niste idioti!Dar nu o sa se intample asta, tu te simti binein pielea ta?
-Da..
-Si atunci, asta e tot ce conteaza!Si in plus chiar esti superba!Edward o sa aiba nevoie de multe dusuri reci!
-Alice!!!
-Ce asta-i adevarul!spuse razand.
-Si Jazz o sa fie fermecat!
-Sper!Si orice ar fi Bella nu cedezi!Si ma ajuti si pe mine!Trebuie sa respectam planul!
-Da!Am receptionat…Nu cedez!
-Ok!Acum e randul nostru!
Am pasit in urma lui Alice timida!
-Cred ca sunt prea multe scari!
-Bella hai odata!
Si m-a tras de mana!Eram acum in atentia tuturor!Doamne te rog fa o gaura in pamant sa ma ascund!Am privit spre sufragerie,erau adunati toata familia,si ne priveau...
Edward era acolo,dar nu mi-am permis sa-l privesc!Nu vroiam sa citesc dezamagire pe fata lui.
Imi simteam obrajii rosindu-se si picioarele cum se incalcesc,nu vroiam sa ma gandesc ce se intampla daca eram pe tocuri.Inima mea batea tot mai tare,deoarece o simtea pe a lui Edward,respiratia mea nu ma mai asculta si simteam cu nu mai am aer...
I-am privit pe Esme,Carlisle care erau mandrii de noi,apoi Emmet care avea ochi numai pentru Roze si Jazz...Jazz era fermecat,ochii lui erau plini de admiratie si emotie,iubire si toate numai pentru Alice..
Ma bucuram ca Alice reuseste sa-l farmece!Macar o parte din plan functiona!
Am ajuns la capatul scarilor!Nu-mi venea sa cred ca in sfarsit am ajuns. ..Vroiam sa suflu usurata si apoi l-am simtit pe Edward aproape.
Puteam sa-l cunosc si dintr-o mie de persoane,era unic era minunat si mirosea mult prea bine.Era o conexiune stranie,puteam sa-l simt,fara sa-l vad sau sa-l aud ca este in camera, si toate simturile mele o luau razna. Inima batea necontrolata, obrajii mi se roseau, ghenunchii ma lasau. Imi era frica sa imi ridic privirea,imi era frica de reactia lui,ca nu o sa-i placa.Apoi am simtit un miros minunat de orhidee,erau florile mele favorite,si pacalita de miros mi-am ridicat privirea.
Si era acolo,cel mai frumos si perfect zeu statea in fata mea cu un zambet strengaresc pe buze care ma hipnotiza,ochii lui erau mai intensi si plin de emotii, verdele a devenit mai frumos decat era si eu am uitat sa respir si mi-am uitat numele.
Cu un zambet fermecator mi-a intins un buchet de orhidee albastre,care miroseau divin.
-Flori pentru o floare!Esti superba!
Edward mi-a dat flori?!Si i-a placut de mine?!Creierul meu era un gol total si doar inima mea plina de emotii batea puternica.Vroia sa fie langa a lui, vroiam sa fiu langa el..
S-a apropiat mai mult de mine, simteam ca spatiul dintre noi era mult prea mare chiar daca era la cativa centimetrii de el,m-a privit in ochi.Se apropia tot mai mult,respiratia lui rece imi gadila fata,respiram sacadat plina de emotie,buzele lui erau aprope de ale mele.Vroiam atat de mult sa i le simt,sa-i simt gustul pe buzle mele, credeam ca visez.Totul era prea frumos,nu era real.Edward vroia sa ma sarute,nu mai gandeam la nimic,era fericita ca dorinta mea se indeplineste,dupa asta puteam sa mor fericita!
Am inchis ochii tremurand,pregatita sa simt raiul pe buze,apoi am simtit cel mai dulce si minunat sarut pe obraz.
Vroiam mai mult,mult mai mult,dar ce am primit era absolut fenomenal!
-Bella..esti minunata!Ne-ai facut o surpriza extraordinara!spuse Carlisle intrerupand visul meu frumos.
-Multumesc!i-am soptit emtionata,rosind mai mult.
Esme a venit si mi-a dat o imbratisare mare..
-Scumpo esti waw!
-Sexy!adauga Emmet!
Apoi Roze i-a dat o palma peste cap!
Totul a descurs mai bine decat ma asteptam si acum ca creierul meu functiona ii multumeam lui Carlisle ca ne-a intrerupt,nu m-as fi iertat niciodata daca o tradam pe Alice.Trebuie sa fiu puternica!Am privit-o scurt pe Alice,se pare ca nu sunt singura care a primit flori..asta nu era in plan.
-Acum copii haide-ti la masa!spuse Esme.
-Ne-am asezat la masa si il priveam pe ascuns pe Edward,dar de fiecare data cand imi ridicam privirea ochii nostrii se intersectau si ramaneam fermecata!
-Multumim pentru masa mama,a fost delicioasa!
-Ma bucur ca v-a placut copii!
-Da Esme multumim!am adaugat Eu,Jazz si Roze.
-Edward ce ai zice daca ne-ai canta o melodie?spuse emotionata Esme.
-Sa cante?am adaugat curioasa.
-Da Bella,Edward canta la pian si chiar isi compune melodiile.
Waw cred ca am ramas cu gura cascata.Canta?Edward?Pian?Si eu de ce nu stiam?
-Se pare ca esti plin de surprise,am spus zambind,apoi am simtit cotul lui Alice.
-Planul Bella!Planul!Nu te lasa pacalita!imi sopti la ureche Alice.
Dar Edward a zambit prea frumos.
Am mers toti intr-o camera alaturata, unde era doar un pian si multe tablouri.Edward s-a asezat emotionat pe scaunel si degetele lui au inceput sa se plimbe pe clapele pianului, prima data mai incet apoi mai repede pana cand sunete minunate imi ajungeau la urechi.
Eram intr-o transa indusa de melodie,era superba,era plina de dragoste imi transmitea atatea sentimente si emotii: confuzie, curiozitate, tristete, bucurie,suparare,iubire apoi speranta. Nu imi dadeam seama cum poate exprima atatea,iar Edward era superb,lumina lunii il facea sa sclipeasca, il inconjura intr-o aura luminoasa,parca era un inger.Am simtit cum lacrimile imi curg libere pe obraz.Apoi melodia s-a apropiat de sfarsit..incet.. minunt...
-Edward a fost minunata!spuse Alice care avea lacrimi in ochi.
Se pare ca nu eram singura care plangea,dar apoi Alice s-a indepartat repede cand a vazut ca mana lui Jasper era pe talia ei,melodia asta a fermecat-o.
-E noua?Nu am mai auzit-o..apuse Esme duios.
Parca nimeni nu vroia sa vorbeasca tare sa nu strice magia...
-Da..acum am compus-o,spuse Edward privindu-ma cu emotie.

16 comentarii:

  1. Anonim spunea...

    Foarte frumos capitolul!! Tare m,ult mi-a placut...ataea emotii!! Abia astept capitolul urmator!! Sper sa fie din perspectiva lui Edward!! :X:X:X:X

    Inspiratie multa pentru urmatoarele capitole! Imi place mult cum ai construit povestea! :)


    Te pupic, Antonia :)

  2. florina spunea...

    ffffffffffff frumos cap......deci faci o treaba extraordinara.......abia astept urmatorul cap.....sper sa-l pui cat mai repede.....pwp:*:*:*

  3. Anonim spunea...

    superb:X:X:X


    ah...nu mai renuntza odata la planul asta?:-s;))

    oricum, ft frm:X cand vine urm capitol?

  4. Anonim spunea...

    super...chiar mi`a placut....sper sa pui repede cap urmator:)....

  5. Anonim spunea...

    OmG .... ce-ti place sa ne tii in suspans .... pariu 100 % 100 ca melodia de la sfarsit a fost compusa pentru Bella 8->8->8-> ....

    Si a sarutat-o pe obraz ...:-w ... :)) ... atat de Romantic :X:X:X ...si atat de dragastos ..:X:X:X
    Orhideele sunt si preferatele mele pe langa trandafiri si lacramioare :))

    Superb cap asta :X:X:X ...
    Abia astept nextu` :X:X:X ... Off .... nu mai am rabdare :)) ...

    Te poooooop duuuuulce si spor la scris :X:X:X

  6. Anonim spunea...

    E minunat :X ... Plin de fericire şi iubire :)
    Abia aştept următorul capitol :) Spor la scris !

  7. Nicoleta spunea...

    Superb :X:X:X totul e asa de incarcat de emotie ca aporape mi-au dat si mie lacrimile :X:X
    Si vreau sa se sarute odaa nu ne mai amagi aiki :)))
    Deci deabea astept urm cap :X:X:X:X
    pwp :*:*:*

  8. Anonim spunea...

    e super..putin spus:X:X:X..am vrut sa-l citesc aseara dar eram prea obosita ca sa mai vad ce scrie:D...acuma cand am deschis pc-ul..aici am intrat prima oara:X..bafta la tastat ..abia astept next-ul:X

  9. Anonim spunea...

    ...deci e captilol meu preferat..:X:X:X:XX::X:X....de fapt toate sunt..:))..bv mikule mare geniu..::*:*

  10. Anonim spunea...

    am reusit sa scr si eu cap 11:X

    www.funnkysmile.wordpress.com/11-god-loves-us!/


    cand postezi urm capitol?:X

  11. Anonim spunea...

    http://funnkysmile.wordpress.com/11-god-loves-us/

    sry, gresisem linku mai dev:D

    poop:*>:D<

  12. Lady yo spunea...

    superb:X:X
    ai un stil aparte de a povesti si imi place ff mult:X:x

  13. Deea spunea...

    :o...am ramas fara cuvinte....totusi...a..a sarutat-o,nu??..si noua melodie era pentru Bella?
    :<...Ct romantism:X:X:Xsper sa le treaca supararea inainte ca baietii sa innebuneasca

  14. Ella spunea...

    pe obraz :D
    sarutul adevarat e la cateva cap distanta:))
    mersi Deea ca citesti:*

  15. Anonim spunea...

    ce frumm!!!

  16. 大尺度真人秀場聊天室 spunea...



    live173視訊聊天室
    漾美眉視訊聊天室
    後宮視訊聊天室
    玩美女人視訊聊天室
    showlive視訊聊天室
    交友視訊聊天室
    直播視訊聊天室
    午夜視訊聊天室
    裸聊視訊聊天室
    裸播視訊聊天室

Trimiteți un comentariu