Persoane interesate

18

Cap XXVIII

joi, 28 ianuarie 2010


BELLA

M-am ridicat speriata din pat,cu un strigat pe buze,fruntea mea era din nou acoperita de transpiratie,parul incalcit,gatul uscat si respiratia sacadata..Am incercat sa ma calmez tragand aer adanc in piept si apasandu-mi capul incet cu amandoua mainile..din nou un cosmar...era deja rutina sa ma trezesc mai obosita decat m-am culcat si sa-mi reamintesc de mama ,Phil,dar in seara asta visul a fost diferit...nu am retrait ceea ce s-a intamplat acum un an,eram in Forks,cu tata,Alice,Edward..fericita..apoi Phil a venit si mi-a distrus lumea,m-a rapit,m-a torturat si l-a omorat pe Edward...totul era atat de real,inca imi simteam lacrimile care curgeau libere pe obraz...Edward...inima mea era stransa si nu puteam respira,trebuia sa-l vad sa stiu ca e bine..
M-am ridicat repede din pat si m-am indreptat spre usa lui,am batut de cateva ori,am incercat clanta,dar era inchisa,fara sa gandesc am coborat in bucatarie.
Nu l-am mai vazut de ieri dupamiaza..daca i s-a intamplat ceva?imi simteam respiratia tot mai grea si inima batand mai puternic.Bella esti paranoica!Calmeaza-te!Edward e bine..Totusi vroiam sa-l vad cu ochii mei...
Am fugit pana in bucatarie si apoi m-am oprit brusc obrajii devenindu-mi rosii in timp ce Esme,Charlie si Carlisle ma priveau ca si cum am ajuns de pe Marte.Bine nu era o intrare prea normala,dar vroiam sa-l vad pe Edward...a da si ce cauta tata in bucatarie la Culleni la ora..hm...nu stiu cat e ora..oricum dimineta...
-Buna dimineata,am spus rosind mai tare..
-Buna scumpo!ma saluta calduros Esme in timp ce ii turna o cana de cafea lui Carlisle.
-Bella!ma saluta scurt Carlisle neluandu-si ochii din ceva acte pe care le completa.
Omul ala tot timpul lucra la ceva,jur..poate e ceva agent secret sau incerca sa sa vindece cancerul de unul singur,mi-am rotit ochii la prostiile ce-mi treceau prin cap.
-Bells!spuse tata zambind si apropiindu-se de mine.
-Buna tata!am incercat sa par cat mai bucuroasa,ascunzandu-mi mirare.
Si-a pus o mana in jurul umerilor mei,waw asta era inconfortabil si jenant..jur ca eu si Charile nu ne pricepem la afisarea emotiilor..dupa o jumatate de imbratisare mi-a dat drumul si acum priveam peretii din jurul nostru.
-Mi-a fost dor de tine tata!am soptit facandu-mi curaj.
-Si mie Bells..din nou linistea sacaitoare...si deci prima zi de scoala?
Waw discutii mai normale.In sfarsit!
A da.Am mentionat ca azi e prima zi de scoala dupa tot ce s-a intamplat?
Nu!?....probabil...pentru ca am uitat...nuuu..ziua mea devenea din ce in ce mai rea..
-Aha.am spus incercand sa nu ma dau de gol.
-Sigur esti pregatita sa mergi la scoala?
Doamne numai pregatita nu eram,dar trebuia odata si odata sa infrunt problema.
-Da tata stai linistit.
-Bine Bells.
-Si deci de ce esti aici?
-Waw daca vrei plec.
-Nu..nu asta am vrut sa zic adica..
-Charlie a ras emotionat... defapt nu mai are omul voie sa isi viziteze vechii prieteni si fiica?Nu Carlisle?
-Ba da Charlie,spuse ridicandu-si ochii pentru pima data din hartii.
Ochii lui erau obositi,era preocupat si pot sa jur ca aseara a facut acelasi lucru ce il facea si acum:lucra.
-Defapt lui Charile i-a fost dor de o mancare de casa si l-am invitat la micul dejun si asa iti putea ura si tie bafta la scoala.
Pot sa jur ca l-am vazut pe Charlie multumindu-i lui Esme in spatele meu.Mi se parea mie sau toti se comporta ciudat?
-Aha..am spus incercand sa ii cred.Totusi ceva era suspect.
-Scumpo poti sa o trezesti pe Alice si apoi sa coborati amandoua la micul dejun?
-Sigur..dar Edward?am intrebat poate cu prea mare curiozitate.
Bella ar trebui sa te stapanesti..
-Edward a plecat mai repede pe la Jazz impreuna cu Emmet.
Am incercat sa-mi acopar tristetea..nu o sa-l vad nici acum..aveam nevoie de forta lui...
Aveam nevoie sa stiu ca e bine.Am oftat enervata si am urcat in camera lui Alice.
Am batut de doua ori si apoi am intrat inauntru.
-Al!!am strigat pentru ca patul ei roz era liber.
-Bella?!Tu esti?am auzit o voce de departe.
-Da..unde esti Alice...?
-In dulap!!!
-O nu!!
-Vin acum!!Si am o surpiriza!
Am incercat sa fug spre usa dar a fost prea tarziu..
-Unde fugi asa Bella?
-Nicaieri?am spus intorcandu-ma cu groaza.Nu vroiam sa ii vad surpriza la Alice.
-Normal ca nicaieri..Hai sa-ti arat cu ce te imbraci azi!!!spuse topaind pana langa mine.
Imi parea rau ca Alice nu dormea sa o pot trezi si eu cu o cana de apa rece pe fata...
-Uite!!spuse cu un zambet gigantic Alice.
Am luat niste haine in mana si am incercat sa-mi dau seama ce sunt..
-Nu te mai uita asa la ele,astazi ne asortam!!!
-Vrei sa zici ca ne imbracam la fel?
Eu si Alice..sigur nu era o idee buna..la ce gusturi are Alice!!
-Da!!!asa-i ca e o idee minunata??!!!
-Spune-mi te rog ca asta nu e o fusta!am spus cu capatul puterilor.
-Ba da!Si una superba!
-Alice...am plans eu.
-Bella!Ce am vorbit noi?
-Stiu dar nu crezi ca e prea mult pentru mine si pentru toti inca de prima zi??
Nu vreau sa le dau alte motive sa vorbeasca despre mine si sa ma priveasca ca pe un extraterestru...
-OF.....!!Ma gandeam ca -nu o sa fii de acord..spuse facand o fata trista o secunda dar apoi topaind din nou..
De aceea am pregatit alta tinuta si pe asta serios ca nu o poti refuza.Nu e atat de frumoasa ca si prima dar nu e fusta,imi spuse zambind diabolic.
Mi-am dat ochii peste cap serios??e atat de....Alice!!
-Poftim!
M-am uitat la tinuta,cel putin nu era o fusta minuscula..blugi gri,camasuta alba eleganta si deasupra o vesta..hm...



-Iti place?ma intreba nerabdatoare Alice.
-De ce am impresia ca fusta a fost doar o pacaleala?
Alice a inceput sa rada usor ca o fetita mica..
-Hai te rog imbracate cu ele plsssss!!!
-Bine!
-Bine?
-Da..nu cred ca am alta varianta!
-Yupiii!!!!
-O sa fie perfect!Uite asta e tinuta mea..
-E superba Alice..roz!am spus ironica.
-Da stiu...Toata lumea o sa fie socata cand o sa ne vada!









-Da,deasta ma tem..
-Ai zis ceva Bella?
-Nu..ma duc sa fac un dus.
-Ok,si apoi vi sa te aranjez.
-Hm?
-Sa te aranjez...Doamne Bella fugi odata!!Cat e ceasul...Of!Repede!In 15 min esti inapoi!
Cronometrez!Prima secunda...
Si m-a impins afara din camera..
Ce tocmai s-a intamplat?Alice era ca un uragan..Si mintea mea nu putea tine pasul cu ea.
Am facut dusul mult asteptat,vroiam sa ma relaxez,sa scap de tensiune acumulata in timpul noptii si dupa exact cinsprezece minute am fost la Alice.Nu vroiam sa intre in baie dupa mine..pentru ca stiu ca era in stare.
-Bella!Repede..imbraca astea!
Si apoi uraganul Alice m-a luat pe sus,tragand,mutand,machiand.Alice se invartea in toate partile si eu statea si suportam pe scaun.
-Alice..
-Da Bella..
-Crezi ca o sa trec cu bine peste ziua asta?
-De ce zici asta..crezi ca o sa te rapeasca Newton?spuse chicotind Alice.
-O nu!!Nu-mi pomeni de el!
Am facut o pauza si am oftat..Ma refeream la restul scolii,ultima data cand i-am vazut am lasat o adevarata impresie..Sunt ciudata scolii!
Alice s-a oprit pentru prima data intr-o ora si m-a intors cu fata la ea.
-Bella!Nu vorbi asa!Tu nu esti o ciudata!Esti o fata minunata,buna,frumoasa si acum foarte sexy cu ajutorul meu!
-Sigur!!Dar asta nu o sa-i opreasca sa barfeasca...o sa le de-a apa la moara.
-Nu ar trebui sa te lasi afectata sunt doar niste invidiosi.
-Stiu dar as vrea sa uite de mine..
-Bella eu voi fi langa tine,si nu voi lasa pe nimeni sa rada,pentru ca nu meriti.
In plus acum Edward e garda te de cord nu??a spus zambind.
Sau cel putin a incercat,mai mult i-a iesit o grimasa,stiam ca inca nu e obijnuita cu toata faza”ies cu fratele tau,sau stii Alice defapt m-am sarutat numai cu el..nu mi-a zis ca suntem impreuna”
-Nici nu stiu unde este acum..am spus oftand.
Poate m-a uitat peste noapte..
-Defapt cred ca imi omoara iubitul,spuse razand dragalas.
Am ras cu ea.
-Il omoara pe Jazz?
-Ipotetic vorbind…daca mi-l bate il omor cu mana mea!
-Alice..
-Ce?Nu am asteptat atatia ani sa fiu cu Jazz si acum sa fie omorat de Edward..
-Totusi de ce il omoara?am spus printre rasete.
-Jazz mi-a promis ca-i spune azi!
-Ca sunteti impreuna?
-Da!!spuse topaind.
-Ma bucur pentru voi Alice..
Si stiu ca Edward o sa fie de acord.Defapt toti asteapta de ceva timp sa fiti impreuna!
-Serios?
-Da!!Pana si eu mi-am dat seama!
-Nu stiu cum o sa reactioneze Roze...Totusi e fratele ei.
-Dar ea nu iasa cu fratele tau?
-Ba da!
-Si?
-Waw ce legaturi de familie!am spus razand.
-Hey!Nu e vina mea k are un frate atat de dragutz...
Abia astept sa-l vad.Mi-e dor de el!
-Stiu ce zici!
-Of baietii astea!
Am ras impreuna pana cand Alice m-a tras din nou de par amintindu-mi unde sunt!
-Auch!
-SHH!!Baba rabda la frumusete!spuse pe un ton autoritar Alice.
Dupa multe chinuri si pregatiri eram gata..Alice si noua Bella ne priveau inapoi din oglinda..Am clipit de mai multe ori,m-am ciupit,Alice mi-a dat chiar si o plalma.Totusi nu-mi venea sa cred ca sunt eu,eram atat de eleganta si...sexy.
Pantalonii stransi imi faceau piciorul mai lung si imi dadeau chiar eleganta.Cine ar fi crezut vesnica impiedecata Bella ar putea fi gratioasa!Ma simteam ratusca cea urata transformata in lebada alba si stralucitoare...
Totusi nervozitatea nu-mi dadea pace,eram emotionata pentru ca inca nu l-am vazut pe Edward,aveam nevoie de zambetul lui,sa stiu ca e bine si apoi ma reintorceam in cusca cu lei.Normal intr-o varianta mai buna si imbunatatita chiar si vorbitoare dar asta nu ma prea ajuta cu emotiile..O sa fiu centrul atentiei si acum nu ma mai puteam pierde in peisaj...
Am incercat sa o conving pe Alice sa mergem pe jos la scoala,sa renuntam la masina ei care atragea si mai multa atentie,dar normal fara nici un rezultat..
-Bella calmeaza-te!Respira!
Am dat din cap in semn ca nu!
-Bella!!!a plans Alice..
-Nu vreau sa ies acolo!Toti ne privesc si inca nici nu am iesit din masina!
E numai vina ta!
-Ce are?E o intrare minunata,o meriti!
-Dar nu o vreau!
-Pacat nu ai ce face se indeplineste!
-Aliceee...
-Bellaaa...
Gata!o data si o data trebuie sa infrunti asta!Vrei sa-l vezi pe Edward astazi sau nu?
Am dat din cap in semn ca da!
-Atunci?
-Daca se face ca nu ma cunoaste?
M-am panichat mai mult!Of ..nu m-am gandit la asta!!De aceea nu m-a mai cautat de ieri si a plecat atat de dimineata,l-am visat mort nu ma mai vrea...Cum ar putea sa ma vrea??Eu eram Bella nepopulara avea un statut de mentinut..Daca se saruta cu Tania in fata mea?Simteam cum lacrimile se formau in obrajii mei?
-Tu ai uitat cat de fenomenala esti?Din nou?
Nu am spus nimic,incercam sa nu plang pentru ca Alice m-ar omora daca ii stricam machiajul.
-Ma simt ca un clovn.Pe care toata lumea o sa-l priveasca si o sa rada!
-Nimeni ce a fost aranjat de mine nu arata ca un clovn!
In plus daca idiotul de fratemi-o se face ca nu te cunoaste e un prost,si imi demonstreaza inca o data ca nu te merita!Bella iti jur trebuie sa iesi doar din masina si daca Edward nu te mai cunoste,nici tu nu il cunosti pe el,in plus o sa ai de unde alege altul.
-Dar eu nu vreau altul..
-Nu stii asta,pentru ca numai pe Edward l-ai avut!
-Alice..
-Bine atunci angajam un asasin platit!Nu..mai bine il spunem la Roze!
-Ai uitat ca nu pot sa-i spui la nimeni?
-Da da...Carlisle,Charlie nu s-ar bucura..mi-ai zis toate astea aseara!
Am tras aer adanc in piept!Bella poti sa faci asta!Inspira...expira!
Domne te rog nu ma lasa sa ma fac de ras!
-Gata?
-NU!!
-Hai!
Am deschis portiera masinii si am iesit sa-mi intalnesc moartea!

18 comentarii:

  1. Ella spunea...

    http://fan-fic-twilight.blogspot.com/
    cine vrea sa-mi dea un vot
    ca e ultima zi:D
    asa deci scz ca nu am mai postat
    dar acum in vacanta recuperez:X:X:X
    sper ca va place capitolul
    si urmeaza altele interesante
    va pupic:*:*:*
    si ms de comm si laude:X:X
    va iubesc!!!:X:X
    :*

  2. Anonim spunea...

    "In plus, Edward e garda ta de copr nu?"

    genial:))

    superb cap:X:X>:D<

    acum ma bag la somn, daca vine mama si vede ca inca nu m-am culcat cred ca imi petrec vacantza fara calc:-s

    PS: am votat:*
    PS2: ast cu nerabdare cap urm>:D<

  3. Anonim spunea...

    e super ...saraca bella a indurat ceva timp "uraganul alice" ...de abia astept sa vad ce se mai intampla:X

  4. Anonim spunea...

    yeee:X
    multumim muuult>:D<
    :D:D:*:*:*:*:*
    CrI:*

  5. Unknown B. spunea...

    imi place cum ai ales tinutele:X
    ai stil:X
    actiunea e super:X
    si te rog...mai repede capitolul urmator,devine prea interesant:X
    :*:*:*

  6. miku spunea...

    heeei:)

    in sfarsit, nu-ti imageinezi cat am asteptat continuarea, cred ca intram in fiecare ora ca sa o vad:X, poate chiar mai des:))

    dar a fost micut:(
    dar a fost interesant:X

    abia astept sa vad ce se mai intanpla cu bella si edd:X
    abia astept sa vad cat de tari sunt urmatoarele capitole, dupa cum ai spus:X:X:X

    cand vine nextu?:Xazi?:X maine:X?

    alice o terorizeaza pe saracuta de bella:X:)) lasa ca o sa le placa baietilor si o sa uite toata scoala imediat ce s-a intamplat, sper.
    so..next?:D


    xoxo,miku.

  7. Anonim spunea...

    -Al!!am strigat pentru ca patul ei roz era liber.
    -Bella?!Tu esti?am auzit o voce de departe.
    -Da..unde esti Alice...?
    -In dulap!!!
    "-O nu!!
    -Vin acum!!Si am o surpiriza!
    Am incercat sa fug spre usa dar a fost prea tarziu..
    -Unde fugi asa Bella?
    -Nicaieri?am spus intorcandu-ma cu groaza.Nu vroiam sa ii vad surpriza la Alice.
    -Normal ca nicaieri..Hai sa-ti arat cu ce te imbraci azi!!!spuse topaind pana langa mine."

    :)):)):))
    SUPERB :X:X:X
    GENIAL !!!
    MAGNIFIC !
    You rock :X:X:X

    Doamne cat am ras :)):))

    Dar de ce te-ai oprit aici :((:((:((
    Vreau sa vad reactia lui Ed :))
    Superb !!!
    te poop :*:*:*

  8. Nicoleta spunea...

    Vai Ella unde te-ai oprit?:))) chiar vrei sa fac atac de cord ?:)))
    genial cap pur si simplu nu am cuvinte :X:X:X:
    vreau urm cap sau vin si te bat :)))
    pwpiki :*:*:*

  9. Anonim spunea...

    edward nu ar indrazni sa se faca ca nu o cunoaste...neah...e prea de tot..nu ne mai lasa sa astaptam atat:*:*:*faci o treaba minunata:X

  10. Anonim spunea...

    Nu da Doamne Edward sa nu o recunoasca, il omor... :d... sunt sigura ca va ramane socat de ceea ce va vedea.. si numai el, ci jumate de liceu.. nu tot liceul.. astept urmatorul capitol... totul e superb!!! :)

  11. Anonim spunea...

    am scris cap 26:D

    astept parerea ta>:D<

  12. Anonim spunea...

    super!!!!!!!!!!!!!!!!abea ast urm capitol....sa stii k si baieti iti citesc fam-ficul....pe mine ma uimesti de fiecare data....cu fiecare capitol...liviu

  13. Ella spunea...

    waw...mersi Liviu ca citesti :X:X:X
    chiar nu stiam ca exista si baieti printre cititorii mei
    si eu le multumeam numai fetelor :))
    scz:D
    mersi inca o data
    si sper ca o sa-ti placa si urmatoarele capitole
    :X

  14. Unknown B. spunea...

    hai ellaaaa...urmatorul capitol cat mai repede:X

  15. Lady yo spunea...

    absolut genial:x..deabia astept sa vad reactiile colegilor dar mai ales cea a lui Edward:X
    pupiki si spor la scris>:D<:*

  16. Anonim spunea...

    ce superrr!!!atat de genial!!!

  17. 3Puncte. spunea...

    absolut incredibl..:X..uff..:X:X:):)..

    e minunat

    superb
    mangnific.:)
    :X:X
    ador ce o facut alice din bella..:D:)

  18. 大尺度真人秀場聊天室 spunea...




    ut視訊聊天室
    showlive視訊聊天網
    免費影音視訊聊聊天室
    uthome視訊聊天室
    ut視訊美女
    台灣情人視訊聊天室
    免費視訊交友
    玩美女人視訊
    ut視訊聊天室福利視頻
    金瓶梅視訊

Trimiteți un comentariu