Persoane interesate

15

Cap XVI

sâmbătă, 2 ianuarie 2010




TANIA
=))



BELLA

-Alice esti sigura?
Zambetul mare si prostesc de pe fata ei cred ca insemna “da”.
-Sigura?sigura?Adica 100 la suta sigura?Crezi ca o sa functioneze?
-Of Bella!Ti-am mai zis Da!!O sa functioneze!!Sunt sigura sigura sigura...
Topaia prin camera ei roz, iar prin capsorul ala ii treceau numai idei prostesti.
Poti sa ma condamni ca nu credeam ca totul va iesi bine?Adica..Serios!E vorba de mine.. Bella!!
-Bella nu-ti mai face atatea probleme...
-Dar Alice!!
-Au nevoie de o lectie si punctul lor slab sunt fetele...dupa cum ne-a fost reamintit astazi la mall, spuse cu o grimasa pe fata si inspirand o gura mare de aer sa se calmeze..
Nici eu nu vroiam sa ma gandesc la intamplarea de mai devreme,
Tania si Edward..Edward si Tania..Edward mincinos..IH!
Avea dreptate Alice Edward si Jasper are nevoie de o lectie!
-Da dar crezi ca noi suntem potrivite, adica tu da, dar eu nu ..
-Sh!Bella..In tine sta destinul tuturor fetelor din Forks..Tu chiar vrei ca magari aia doi sa raneasca niste fete inocente.Le datoram asta tuturor femeilor care s-au sacrificat pentru a demostra ca suntem fiinte independente, cu sentimente, minte si mult mult mai destepte ca barbatii...Nu putem sa stam deoparte sa lasam ca fetele sa fie calcate in picioare..
-Dar Alice nu cred ca vreo fata din Forks s-ar supara sa fie calcata in picioare de ei.
Li s-ar oferi fara sa ezitare si apoi s-ar lauda la tot orasul..
-Bella!Cauti scuze!Te rog te rog te rog fa asta pentru mine!!
Am nevoie sa ma razbun pe Jazz si totodata pe idiotul de fratemio.
Jazz m-a ranit, m-a mintit, si-a batut joc de mine, cred ca si acum rade pe la spate de faptul ca sunt indragostita de el,probabil Christine i-a zis, isi imagineaza ca dorm cu poza lui sub cap..
In seara aia inainte sa plece la petrecere am crezut ca s-a format o legatura intre noi, pentru ca era atat de dulce si ma strangea protector in brate, imi saruta lacrimile si el ce a facut apoi a plecat si s-a culcat cu prietena mea cea mai buna..E un idiot!
Stiam ca Alice se simte ranita si eu ma simteam ranita, dar nu cred ca eram in stare sa ii fac asa ceva lui Edward.
-Alice daca as putea te-as ajuta, dar nu pot.Tu esti frumoasa, eu nu, ma impiedic,rosesc, sunt atat de ciudata incat nici nu pot vorbi in public.
-Bella priveste altcumva lucrurile,principalul scop este sa te facem pe tine irezistibila si prin urmare ne razbunam si pe ei..
-Eu irezistibila?Alice imi place cum sunt,nu vreau sa devin o persoana noua, o fufa ca Tania..
-Nu vei arata niciodata ca Tania daca eu sunt prin preajma, conteaza cum porti hainele si cum le combini in plus nu va fi o schimbare doar fizica ci si una psihica.Vei deveni mai independenta si puternica.Vei deveni noul meu proiect!Bella va fi sooper.Trebuie sa o sun si pe Roze si ii cerem parerea.
-Alice nu cred ca niste haine o sa ma faca mai puternica.
-Bella nu o sa te schimbi peste noapte, dar incetul cu incetul o sa fi mai bine.Ai incredere in mine.Tu esti frumoasa ai nevoie de putin ajutor sa fi superba.Si ai noroc pentru ca prietena ta cea mai buna e experta in asa ceva.
-Bine..
-Bella te iubesc te iubesc!Multumesc..O sa vezi ca totul va fi bine, vei fi minunata, deja stiu cu te te vei imbraca, iti voi creea propriul stil si.
-Alice mai incet, te rog nu ma face o papusa fara creier..
-Bella promit ca nu o sa exagerez, vom gasi un stil ce o sa-ti placa si tie.
-Multumesc Alice!
Deci planul lui Alice suna cam asa “devenim irezistibile si vom fi primele fete care o sa reziste la farmecele lor”.Alice credea ca e perfect eu credeam exact opusul din doua mari motive: “eu nu eram irezistibila si nici daca Alice va folosi magie nu voi deveni si cel mai important dintre toate nu ii puteam rezista lui Edward, un zambet perfect de a lui si toata indiferenta mea era facuta bucatele”.
Lui Alice i l-am spus doar pe primul pentru ca nu credeam ca o sa fie bucuroasa de obsesia mea pentru fratele ei,nu credeam ca planul va reusi, dar vroiam sa o ajut pe Alice.
Chiar daca radea si topaia acum prin fata mea stiam ca in adancul sufletului era ranita, dezamagita.Daca si cineva atat de superba ca Alice nu putea fi cu cine visa atunci ce sansa mai aveam noi muritorii?
Jazz merita sa sufere pentru ca Alice sufera, cine era el sa-mi raneasca prietena?Era un prost pentru ca nu-si dadea seama de cate calitati avea spiridusul asta superb din fata mea..
Am acceptat sa o ajut pentru ca asa era mai fericita si poate in adancul sufletului vroiam sa fiu si eu frumoasa ca Edward sa-si dea seama ca e un prost pentru ca sta cu Tania.
Ma simteam ranita, credeam ca e prietenul meu, dar un prieten nu sta cu cineva care ti-a facut atata rau cum e Tania. Blonda oxigenata cum ii spune Alice nu il merita pe Edward!
O sa fac tot posibilul sa fac planul sa functioneze, o sa fiu puternica si o sa-l ignor pe Edward,Alice o sa ma ajute si poate si toata furia asta care o simt pentru el in momentul de fata.O sa reusesc!
-Deci Bella incepem cu inceputul!Parul tau are nevoie de o schimbare, nu straluceste deloc.Poftim o sa folosesti samponul asta de capsiuni, e minunat.Iti ofera stralucire si in plus miroase minunat.Maine am programat o sedinta la spa unde o sa ne relaxam, o sa ne facem pedichiura, o sa te pensezi,in plus pielea ta o sa devina mult mai fina si curata...
Si o sa cautam si haine...O sa fim foarte ocupate!
-Waw spa?!Nu cred ca am nevoie..
-Bella baba trebuie sa rabde la frumusete in plus mi-ai promis.
-Bine..
-Fetelor masa e gata!!Haide-ti ca va asteptam..Jazz a ramas la masa si nu e bine sa-l facem sa astepte.
-Venim acum mama!striga Alice.
Bella prima faza a planului incepe!Ignorarea tampitilor va fi un succes!
-Nu stiu ce sa zic,daca vom putea
-Bella daca raman fermecata de el ma lovesti cu cotul si vice versa.
Daca lucram in echipa vom reusi!
Clubul fetelor irezistibile va triumfa!
-Clubul fetelor irezistibile?Si am inceput sa rad tinandu-ma de burta, iar Alice mi s-a alaturat repede..
-Bine stiu,dar numele asta mi-a trecut prin minte, spuse printre lacrimi de atata ras.
-Gata hai la masa!
Am luat o gura mare de aer si am pasit cu Alice pe scari.
Speram sa ma pot controla sa nu ii zambesc cand il vad.
Ma apropiam de sufragerie iar inima mea a inceput sa bata nebuneste cand ia auzit rasul, Alice a reactionat la fel deoarece Jazz la urmat pe Edward imediat.
I-am dat un cot in speranta ca si eu sa-mi revin,mi-a zambit multumindu-mi.O sa fie mai greu decat mi-am imaginat.
-Gandeste-te la Christine..
-Iar tu la Tania..
Asta m-a ajutat, simteam din nou enervarea si furia impotriva lui, trebuia sa plateasca, iar eu voi fi tare.Lumina puternica din sufragerie m-a orbit pentru o secunda, apoi siluetle din sufragerie au prins contur, erau toti asezati in jurul mesei.
Apoi l-am vazut, era superb, respiratia mi s-a oprit si nu imi puteam lua privirea de la el.Inca nu m-a observat, am simtit cotul lui Alice si Tania mi-a aparut in fata ochilor.Pot sa-l ignor!Am privit-o pe Alice si ne-am incurajat reciproc.
Ii simteam privirea lui Edward, dar nu m-am intors inspre el.Stiam daca il privesc uit tot planul, asa priveam peretii,pe Esme ,Alice numai pe el nu.
-Buna Bella,Alice spun baietii deodata.
I-am ignorat amandoua..
-Buna Carlisle,Esme,Emmet.
-Mama, tata, fratiorul meu preferat,Emmet.
-Alice scumpa, Bella.
-I-am zambit frumos, simteam cum Edward fierbe.
-Hey parca eu eram ala,spuse suparat Edward.
Alice nu i-a raspuns.As putea spune ca ne descurcam destul de bine.
-Imi pare rau Esme ca nu te-am ajutat la cina,dar am iesit in oras, mi-am propus sa vorbesc cu ceilalti mai mult decat faceam de obicei.Asta o sa-l doara mai tare!
Primeste asta Edward tampitul Cullen!
-In oras,unde?adauga Edward curios.
Nu i-am raspuns, simteam ca face gauri in capul meu cu privirea dar n-am sa cedez, mi-o imaginam pe Tania si functiona da minune.
-Si v-ati cumparat ceva,Alice cred ca te-a sfatuit minunat,spuse Jazz.
Simteam cum Alice s-a incordat langa mine, i-am dat un cot, spunandu-i ca sunt alaturi de ea si trebuie sa fie puternica..
-Si ce ai gatit mama?
-Peste la cuptor...
-Hai sa te ajutam sa pui masa.
Am mers cu Alice si Esme in bucatarie.Era mult mult mai bine aici ascunsa decat acolo.Vroiam sa nu ma mai intorc.Era prea greu..
-Fetelor ce s-a intamplat?
-Nimic, am mintit amandoua.
-Va cunosc prea bine…Haide-ti spune-ti ce au facut baietii..
-Mama stai linistita orice au facut o sa primeasca inapoi cu varf si indesat.
-Fetelor sper ca stiti ce faceti, spuse ingrijorata Esme.
-Da mama..
Am luat doua farfuri,Alice m-a urmat si inainte sa intram in sufragerie am auzit o discutie intre Edward si Jazz si ne-am oprit.
-Da-mi paharul,i-am spus la Alice.
Ne-am luat amadoua doua pahare, am pus farfuriile pe o masuta si ascultam la usa.
-Mi se pare mie sau ne ignora, spuse Edward catre Jazz.
-Nu stiu Edward, dar Alice nu s-a uitat o data inspre mine..
-La fel si Bella
-Cred ca e ceva in neregula cu ele
-Si mie mi se pare..Carlisle nu ti se par ciudate Alice si Bella?
-Ciudate..nu chiar ma bucuram la cat de deschisa e Bella, iar Alice e la fel de zambitoare.
-Dar nu ai observat ca nu vorbes cu noi..
-Hey Edward..Esti gelos cumva?spuse cu un zambet gigantic pe fata Emmet.
-Gelos?De ce as fi gelos?
-Ca am devenit fratiorul preferat a lui Alice, te-am detronat fraiere..
-Fraier esti tu!
-Baieti!
-Dar nici cu mine nu vorbeste, spuse trist Jazz.
-Ei se pare ca fetele va ignora, nu le-ati putut fermeca si pe astea.Va roade nu?Poate au intalnit ceva baieti draguti in dupamiaza asta.Nu sunteti singurii din Forks sa stiti..
-Taci dracului din gura,Emmet!
-Va rog termina-ti!La masa nu se vorbeste urat!spuse exasperat Carlisle..
Am inceput sa chicotim.Planul functiona si ei erau deranjati daca nu nervosi ca nu-i bagam in seama.Am batut palma cu Alice, fericite ca totul mergea ca pe roate..
-Sa vezi ce va asteapta!Asta-i numai inceputul!chicoti Alice..
-Fetelor ce Dumnezeu faceti acolo?ne sperie Esme din spate..
-A...nimic,duceam farfuriile...
Ne privi neincrezatoare...Am luat farfuriile si am pasit in camera cu un zambet pe fata. Edward,Jazz asta e numai inceputul.....

15 comentarii:

  1. Anonim spunea...

    ;))..saracii baieti..dar las ca merita:)):))...abia astept urmatorul capitol:x..bafta la scris:)

  2. CrI spunea...

    diabolice:))))
    spor la scris:*

  3. Anonim spunea...

    Wow .... de unde stiai ca nu o suport pe Paris Hilton :)) ... ???

    Acum o urasc si mai mult ( mai ales ca e Tanya) :)) ...

    Akm ma apuc de citit ... asa ca sa fiu prima :)) ...

    Doamen !! Cat de atre este capitolul asta !!!
    Ahhh ... si m-ai lasai in aer :)) ... Vreau continuarea :(( ....
    >:D<>:D<>:D<>:D<
    Ah ... DULCE RAZBUNARE :)) ...
    Si ar fi culmea dupa ce se razbuna ca afle ca baietii sunt nevinovati ( si ca Tanya si cealalta au mintit :)) ...:)) ...
    Imiplace forte foarte muuult !!!
    Abia astept nextu` .
    ..
    Te pooooooop :*:*:*:*
    :X:X:X

  4. Anonim spunea...

    Nu-s prima :((:((:(( .....
    Eee .... data viitoare am sa citesc mai repede :)) ...
    :X:X:X

  5. Anonim spunea...

    wooow....e super tare..am inceput sa zambet ca proasta :)).....a intrat mama si sa uit la mine cu o expresie ceva de genu...wtf?:))....oricum e super....imi place foarte mult...esti super talentata...pwp:*:*:*:*

  6. Lady yo spunea...

    am ras cu lacrimi=))
    foarte bun capitolul:X:X
    bravo:*:*
    pupici...si spor la scris:*:*

  7. Anonim spunea...

    =)deci nu am ras in viata mea asa la un fanfic...foarte tare:x...abia astept urmatorul capitol

  8. Anonim spunea...

    Extraordinar plan :)) Abia aştept următorul capitol :)

  9. Anonim spunea...

    super...cand apare urmatorul capitol? :D

  10. Anonim spunea...

    "aa...nimic..duceam farfuriile..":)))

    genial:))

    faci o treaba excelenta:* >:D<

  11. Nicoleta spunea...

    =))) domane cat am putu sa rad :)) de ar sti Ed si Jazz ce ii astepta =))

  12. Deea spunea...

    >:)...Razbunare,dulce razbunare >:)....>:)...
    hai ca ma pun sa recuperez...

  13. Anonim spunea...

    http://ruxandra95.wordpress.com/ e capitolul I din primul meu fanfic .. ar insemna mult pentru mine daca ati citi si mi-ati spune ce credeti

  14. Anonim spunea...

    atat de tare!!! sa treci si pe la mn,www.nikkinicol.wordpress.com,am nevoie de parerea ta!!!!!!esti asa talentata!!!

  15. 大尺度真人秀場聊天室 spunea...



    台灣色B視訊聊天室
    uu視訊聊天室
    qq愛視訊聊天室
    同城視訊聊天室
    戀戀視訊聊天室
    Q臺妹視訊聊天室
    台灣麗人視訊聊天室
    台灣愛妃網視訊聊天室
    聊性視訊聊天室
    一夜情視訊聊天室

Trimiteți un comentariu