Persoane interesate

18

Cap XXV

vineri, 22 ianuarie 2010







EDWARD

-OOOHHHOOO!!am auzit un sunet puternic si am deschis ochii somnoros.Ce dracu era sunetul ala care m-ai avea un pic si imi spargea timpanul?
Ochii mei se deschideau lenes si imaginile din jur incepeau sa prinda contur, Bella din bratele mele a ajuns in coltul celalalt al canapelei rosind puternic si cu ochii in pamant.
-Scuze de intrerupere porumbeilor!spuse cu un zambet gigantic Emmet.
Trebuia sa-mi dau seama ca era Emmet!Vocea lui semana cu a unui urs grizly in calduri!
-Emmet!!am marait enervat.
-Da Edward?spuse el inocent.
-Taci dracului din gura!Nici un cuvant despre asta!am reusit sa adaug pe un ton autoritar inainte ca Alice se intre in camera dansand de fericire..
Emmet mi-a dat o privire ce insemna”dupa asta aflu totul”...
-Viseaza in continuare fraiere..i-am soptit incet.
-Aliceee!!Edward si ...striga el puternic inainte sa-i acopar gura...
L-am lovit in stomac si el m-a lovit peste cap..Asa nu ajungeam nicaieri..nu aveam ce face mai tarziu v-a trebui sa-i inventez ceva...
-Bine mai tarziu,am spus enervat.
Alice ne privea neintelegand nimic si Bella rosind puternic...
-Am niste frati idioti!De ce Doamne nu ti-a fost mila de ei?!Chiar nici un pic de minte?Cu ce au gresit asa tare?!spuse Alice privind de la unul la altul trista..
-Hey!Asta a fost de rau nu?se uita confuz la mine Emmet!
Am inceput sa radem tinandu-ne de burta..
Wtf?!Deja trebuia sa ma obijnuiesc ca Emmet se prinde mai greu..
-Da Emmet ...sora ta tocmai te-a facut prost!
-Alice...!spuse nervos Emmet!
-Edward de ce minti?!In primul rand am accentuat idioti!spuse zambind angelic Alice.
-Da iarta-ma…si idiot!i-am spus simplu la Emmet.
-Cred ca ai uitat ca noi suntem doi si tu una...spuse Emmet.
-Eram acum Bella e de partea mea,spuse Alice intorcandu-se spre Bella....
Bella?!!!Cu ce dracu esti imbracata?!tipa Alice aproape spargandu-mi timpanul.Am examinat-o pe Bella si la dracu avea tricoul meu pe ea..
S-a zis cu toata operatiunea”nu-i spune-ti nimic la Alice”,am inghitit in sec iar Emmet ma privea amuzat,deja in mintea mea isi imagina cum voi fi torturat..Pentru ca va fi greu si dureros dar pentru Bella merita..
-Poi aa...spuse privindu-ma panicata Bella..
-AA..Ce?spuse Alice ridicand o spranceana.
O nu asta nu era de bine...
-Hainele tale erau incomode si..a facut o pauza parca incercand sa se gandeasca la ce sa inventeze.Bella era o mincinoasa dezastruoasa,cu siguranta mintitul nu era punctul ei forte.Daca nu era vorba si de capul meu in joc poate chicoteam,dar asa..gandeste Edward...
-Si cum dracu au ajuns hainele lui Edward pe tine?!
-Astea sunt ale lui Edward?!a raspuns Bella mirata.
-Da!
Edward??!spuse Alice intorcandu-se spre mine..
-Da Alice..am raspuns cat mai calm.
-Poti sa-mi spui si mie ce se intampla aici?
-Sigur..Bella e imbracata cu tricoul meu!
-Ha ha!Acum ti-ai gasit sa faci pe amuzantul..Edward vorbeste acum!!spuse enervata..
Am ridicat mainile in pozitie defensiva incercand sa o calmez..
-Alice nu e ceea ce pare...
Se apropia eu ma indepartam,rasturnand un scaun in proces.
-Dar ce e Edward?Mi se pare ca tu si Bella v-ati facut de cap zilele astea...striga ea
-Si daca ar fi asa..ce??E cumva problema ta?am rabufnit enervat.
-Dar nu e asa Alice!striga speriata Bella..
-Da e problema Mea!spuse accentuand cuvantul mea..
Pentru ca Bella e prietena Mea..si tu o sa o faci sa sufere..
-Defapt a fost prietena Mea inainte sa fie a ta!
-Ma deranjaza ...Pentru ca nu stie cum esti..
-Si cum sunt?
-Egoist,afemeiat..
-Si Jasper e mai bun nu?
-Cine a zis ceva de Jasper?
Aici e vorba de tine si Bella..
-Intre mine si Bella nu e nimic..am spus enervat!
Bine era si inca multe dar ea nu trebuia sa stie atatea..
-Bine!Nu ma mai enervez ca nu are rost!
-Ce ma ignorati din nou?Asta e planul?
-E doar vina ta!spuse Alice
-Vina mea ca tu ma ignori,Alice si o obligi si pe Bella?
-Bella te oblig?spuse Alice ranita.
-Eu...
-Bella spune-i ca te obliga!am spus hotarat.
-Emmet!!striga speriata Bella.
-Lasati-o in pace!Nu e o jucarie sa o plasati de la unul la altul!
-Ma duc sa ma schimb!spuse enervata Bella.
-Sigur alt tricou de a lui Edward nu?!
-Nu incepe iara,am marait.
-Totusi nu mi-ai explicat...ce cauta Bella imbracata in tricoul tau?
-Poi hainele ei erau incomode si i-am imprumutat un tricou mai lejer...
-Aha...ma privea neincrezatoare...
-Si l-ai vazut pe Jazz?
-Nu!spuse rosind si intorcandu-si privirea..
Mi se pare mi-e sau se comporta ciudat?
-Ma duc in camera,spuse repede..
Trebuia sa aflu de la Jazz ce se intampla,defapt maine aveam sa-l vad in persoana.Se termina saptamana de suspendare si ma intorceam la scoala.
Un ras puternic m-a trezit din ganduri.Emmet radea tinandu-se de burata.
L-am privit intrebator.
-Ce dracu ai fumat mai?
-Eu?!Ce ai fumat tu?
-De ce?
-Bella hhh?Stii ca Alice o sa te omoare..Asta nu a fost nimic fata de ce o sa se intample..
-Mersi bro de incurajare!
-Pentru nimic..eu doar ziceam,spuse zambind.
-Ce e atata necaz daca ies sau nu cu Bella?am spus exasperat..
-Faci ce??am auzit o voce groasa din spate..
Inca unul,nici o reactie de bucurie ci doar de”Edward o sa mori”,m-am intors spre Carlisle care ma privea cu ochii iesit din orbite.La dracu!Asta sigur ma omoara!Am tras aer adanc in piept...
-Nu ies cu Bella!o zic pentru ultima oara!..
Ma simteam rau sa mint dar la cat de nervoasa era pentru cearta cu Alice nici nu stiu daca mai eram sau nu impreuna..
-Edward?...
-Da Carlisle?i-am imitat tonul neincrezator..
-Am mai purtat discutia asta!Ti-am zis ca nu vreau sa o ranesti pe Bella!
-Hm!Ciudat cine vorbeste de ranit?!Nu cred ca eu am facut-o sa planga aseara??Asa crezi ca o ajuti tu??
Simteam cum furia ma inunda,mai aveam un pic si explodam.Cand Bella mi-a spus toata povestea ei eram inebunit,daca il vedeam atunci pe Carlisle jur ca il luam la pumni.I-a adus aminte de ticalosul de Phil...
Phil...omul ala..nu om...bestia aia...o sa sufere...o sa am eu grija de asta,incet si tare pentru fiecare lacrima pe care Bella a varsat-o.
-Edward in biroul meu acum!spuse nervos Carlisle.
L-am urmat pana in biroul lui maro.La dracu asta trebuia sa fie intimidant,sa ma aduca pe teritoriul lui,nu o sa scape asa usor..
-Ia loc!spuse aratandu-mi canapeau maro..
-Nu mersi!am spus zambind sters…
I-am mai vizitat biroul,amintirile ma cuprindeau incet,amintiri triste,pline de lacrimi.
L-am privit pe Carlisle care parea ca-si aminteste acelasi lucru..
Eu...acum doi ani de zile,distrus incet incet intrand sub patima bauturii si petrecerii,
el chinuindu-se sa ma vindece,sa ma faca bine...nu a reusit nici acum...asta la afecta.
Puteam sa-mi dau seama ca ma privea ca pe un esec,ca regreta ca nu ma poate face bine.
Dar asa eram eu,stricat fara sa pot sa fiu reparat....
A incercat mult,inca mai incearca,dar acum se pare ca si-a gasit alt proiect,asta ma enerva,la dracu....Parca vedea in Bella o posibilitate sa rezolve totul,crede ca daca o face pe ea bine totul va deveni normal si jur ca nu o sa-l las sa o transforme intr-un experiment.
-Tu sa o lasi in pace pe Bella!am spus enervat.
-Edward..nu tu hotarasti asta!
-Dar cine tu?
-Nu Edward Charlie... si Bella chiar are nevoie de ajutor,ea e...
-Ce nebuna??Asta vroiai sa zici?am strigat exasperat.
Asa Carlisle spune doar cuvantul si jur ca zbori pe fereastra.
Bella nu era nebuna,el era singurul nebun din casa asta..
-Nu nebuna,ea e speciala...
Pf!!Speciala...normal ca era speciala,dar nu asa cum se gandea el,era speciala in sensul bun,era originala si naturala,draguta,iubitoare,inocenta,buna...era tot ce in mine era distrus...
-Edward trebuie sa intelegi ca eu ii vreau binele,tatal ei ii vrea binele..
-Si ce crezi ca daca o tratezi ca pe o nebuna o sa o ajuti cumva?
Carlisle nu putea intelege prin ce trece Bella,eu o intelegeam,era distrusa si asta ma enerva,ea nu trebuia sa sufere,persoana aia era prea buna,la dracu Phil merita sa fie mort!
-Edward,poate ca ea nu vede acum asta,dar sedintele o sa o ajute...trebuie sa ii castig increderea,sa-mi povesteasca,si o sa o ajut.O sa fie bine,ai incredere in mine fiule!
-Sa aiba incredere in tine?!Carlisle...trebuie sa o crezi si numai apoi ea o sa te creada pe tine!
-Dar am incredere in ea..
-Da sigur si Phil…de ce nu o crezi??
-Edward persoanele care sufera asemenea socuri emotionale isi creaza singuri realitatea, eu sunt convins ca ea crede ca Phil i-a omorat mama,dar realitatea e altcumva..
-Nu ma lua pe mine cu prostii deastea filozofice!Asta e viata reala!Si Phil chiar i-a omorat mama!Pana nu o crezi nu ai cum sa o ajuti!
-Dar Edward a fost gasit nevinovat!
-Da..si te-ai interesat vrodata cum a fost procesul,daca au fost destule dovezi,daca judecatorii si avocatii nu au fost cumparati,la dracu ce sansa avea ea o copila de 16 ani impotriva la un monstru..Carlisle te credeam mai destept!Credeam ca stii ce pot sa faca banii!
-Edward nu iti face sperante..totul ar putea fi doar in imaginatia ei,nu vreau sa suferi..
-Pot sa-mi port si singur de griji,la dracu Carlisle Phil trebuie sa plateasca!Dupa tot ce a facut nu poate fi lasat in libertate!
-Te inteleg Edward iti promit ca o sa ii investighez cazul,o sa vorbesc cu Charlie,
am unele relatii printre judecatori si o sa aflu daca procesul a fost cumparat sau nu,dar tu trebuie sa imi promiti un lucru,trebuie sa o convingi pe Bella sa-i continue sedintele..
Ea are nevoie de ele,tu nu ii intelegi boala,Edward ea e ca o bomba cu ceas si poate exploda oricand si de data asta nu stiu daca o sa-si mai revina...
La dracu...Nu imi placea asta,dar eram nevoit sa accept..Bella va trebui sa sufere sedintele astea idioate,dar eu o sa fiu langa ea,o sa aiba sprijinul meu..era un pret mic fata de cel ca Phil sa fie prins si inchis.
Imi doream sa nu ajung niciodata cu idiotul ala in fata mea pentru ca jur ca l-as omora cu mainile mele...
-Bine..am spus privindu-l in ochi...dar eu o sa te ajut cu investigatia...
Sunt sigur ca il putem condamna pe Phil...iar Bella o sa isi continue sedintele cu tine.
-Ma bucur Edward..totusi tu nu vrei sa le reluam pe ale noastre?
-Nu intinde coarda,Carlisle...
M-a privit trist in timp ce ma indreptam spre usa.Cred ca a decurs destul de bine,adica Carlisle nu a primit nici un pumn si puteam sa-l fac pe Phil sa plateasca.Normal,eram la inceput cu investigatile dar eram sigur ca idiotul ala a facut o gresala,si gresala aia o sa-i fie fatala.Nu s-a pus cu fata care trebuia!
-Edward!ma striga Carlisle..
-Da.
-Maine poti merge la scoala,pedeapsa ta a expirat,daca mergi si iti ceri scuze de la Newton asta nu v-a aparea in dosarul tau..
-Eu sa-mi cer scuze??Carlisle sper ca glumesti..Niciodata!El a gresit si ca de obicei eu suport toate!
-Ma gandeam ca asta v-a fi raspunsul tau,dar te-as ruga daca poti sa o potejezi pe Bella,maine ma gandesc ca e cazul sa se intoarca si ea printre colegi.Vreau sa ai grija de ea cum ai grija de Alice,sa fie Sora ta mai mica,a spus accentuand cuvantul sora.
Dar te rog incearca sa nu mai intri in belele.Stii comportamentul tau e absolut....
-Pa Carlisle!
Am iesit inainte sa inceapa predica lui plictisitoare,Carlisle e tot acelasi,dar faptul ca o ajuta pe Bella l-a facut sa creasca in ochii mei...
Stiam Carlisle era un om bun,m-a ajutat si pe mine mai mult decat isi imagineaza,poate intr-o zi cand voi renunta la mandrie o sa-i multumesc..

18 comentarii:

  1. Anonim spunea...

    yeeeyyy!!

    Mor de nerabdare sa-l citesc!! Dar mai astept putin, pentru ca mi-e frica sa nu-mi pierd ideea la ficul meu daca ma opresc asa la mijlocul capitolului.

    Revin mai tarziu cu un comm dupa ce citesc

    >:D<>:D<

  2. Anonim spunea...

    Ahhh ... superb :X:X:X
    "Carlisle nu intinde coarda" sau replicile picante dintre eddy si emmett ...
    Mult prea frumos sa fie adevarat !!!!
    Superb !!!
    Am ras cu lacrimi !!!
    "urs grizzy in calduri" :)):)):))
    Doamne cum iti vin ideeile astea !!!

    Rad in hohote !!! >:D<>:D<>:D<
    Abia astept sa inceapa investigatiile ... sper ca Eddy sa o protejeze pe Bella la scoala si sa continue sa o iubesca :X:X:X
    8->8->8->

    Exceptional si acest cap :X::XX !!!

    Te pooooooop si abia astept urm cap :X:X:X
    PS: Spor la scris si la scoala !!!
    >:D<>:D<>:D<

  3. Nicoleta spunea...

    yeyyy :X:X

    cat am putu sa rad la cap asta :))
    e fenomenal pe bune :X:X
    debea astept urm cap ::X:X
    pwpiki :*:*:*:*:*:*

  4. RaMonaPettro spunea...

    Aaa... am uitat sa spun de Alice care este superba :X:X:X .... :))
    si extrem de amuzanta !!!

    >:D<>:D<>:D<
    Sunt tot RaMona cea cu "angela , jeremy :))" ...
    Asta e un nou blog !! Daca ai timp intra si pe el !!!

    http://162908.blogspot.com/

    Te pooop :*:*:*

  5. Anonim spunea...

    "-Si cum dracu au ajuns hainele lui Edward pe tine?!
    -Astea sunt ale lui Edward?!a raspuns Bella mirata.
    -Da!
    Edward??!spuse Alice intorcandu-se spre mine..
    -Da Alice..am raspuns cat mai calm.
    -Poti sa-mi spui si mie ce se intampla aici?
    -Sigur..Bella e imbracata cu tricoul meu!
    -Ha ha!Acum ti-ai gasit sa faci pe amuzantul..Edward vorbeste acum!!spuse enervata..
    Am ridicat mainile in pozitie defensiva incercand sa o calmez..
    -Alice nu e ceea ce pare...
    Se apropia eu ma indepartam,rasturnand un scaun in proces.
    -Dar ce e Edward?Mi se pare ca tu si Bella v-ati facut de cap zilele astea...striga ea
    -Si daca ar fi asa..ce??E cumva problema ta?am rabufnit enervat.
    -Dar nu e asa Alice!striga speriata Bella.."

    absolut genial! cat am putut sa rad la partea asta!=)))


    ce m-am speriat cand a aparut Carlisle:-s

    si el a acceptat asa de usor ca Edward are o relatie cu Bella?:O ciudat:|

    astept cu nerabdare cap urmator

    >:D<>:D<

  6. Lady yo spunea...

    vai...am ras la capitolul asta pe saturate:))
    ff fain:x..bravo:X
    ast cap urmator>:D<:*

  7. Ella spunea...

    "Vreau sa ai grija de ea cum ai grija de Alice,sa fie Sora ta mai mica,a spus accentuand cuvantul sora."
    "-Faci ce??am auzit o voce groasa din spate..
    Inca unul,nici o reactie de bucurie ci doar de”Edward o sa mori”,m-am intors spre Carlisle care ma privea cu ochii iesit din orbite.La dracu!Asta sigur ma omoara!Am tras aer adanc in piept...
    -Nu ies cu Bella!o zic pentru ultima oara!.."
    nu a fost de acord
    Carlisle i-a spus doar sa o protejeze ca pe o sora mai mica
    stai linistita ca nu s-a schimbat peste noapte:))
    mersi mult pt comm
    pupici:*:*

  8. Anonim spunea...

    super capitolul:x..
    amuzanta Alice:)):)):))..pfff:)):))
    abia astept next-ul sper ca Carlisle sa le accepte relatia mai repede..ca imi vine sa-l bat virtual:)):)):))
    bafta la scris...:)

  9. Anonim spunea...

    totul e atat de incurcat si pe dos.... capitolul e soper... spper spiritele sa nu se incinga la max.. :D... succes in continuare...

  10. luyzutza spunea...

    vai mi-a placut la nebunie acest capitol, nu zic ca celelalte nu mi-au plauct:D:)), absolut superb...
    sunt niste ipostaze super tare, am ras de numai puteam:))=)):d:*:X
    "-Nu ies cu Bella!o zic pentru ultima oara!..
    Ma simteam rau sa mint dar la cat de nervoasa era pentru cearta cu Alice nici nu stiu daca mai eram sau nu impreuna..
    -Edward?...
    -Da Carlisle?i-am imitat tonul neincrezator..
    -Am mai purtat discutia asta!Ti-am zis ca nu vreau sa o ranesti pe Bella!"

    sau faza cu Alice care e absolut superba:) "-Si cum dracu au ajuns hainele lui Edward pe tine?!
    -Astea sunt ale lui Edward?!a raspuns Bella mirata.
    -Da!
    Edward??!spuse Alice intorcandu-se spre mine..
    -Da Alice..am raspuns cat mai calm.
    -Poti sa-mi spui si mie ce se intampla aici?
    -Sigur..Bella e imbracata cu tricoul meu!
    -Ha ha!Acum ti-ai gasit sa faci pe amuzantul..Edward vorbeste acum!!spuse enervata..
    Am ridicat mainile in pozitie defensiva incercand sa o calmez..
    -Alice nu e ceea ce pare...
    Se apropia eu ma indepartam,rasturnand un scaun in proces.
    -Dar ce e Edward?Mi se pare ca tu si Bella v-ati facut de cap zilele astea...striga ea
    -Si daca ar fi asa..ce??E cumva problema ta?am rabufnit enervat.
    -Dar nu e asa Alice!striga speriata Bella.."
    si asa e tot capitolul si fanficul.
    FElicitari si succes in continoare:):*:X
    Kiss,Luiza

  11. Anonim spunea...

    Un capitol plin de scene amuzante :)) Mi-a plăcut mult...
    Spor la scris în continuare și multă inspirație!!!
    :*

  12. Anonim spunea...

    e genial si amuzant:))felicitari:*>:D< ...replicile lui edward si emmett sunt super:)):X de abia astept continuarea:X:*...succes:*>:D<

  13. Anonim spunea...

    am postat cap 22, si incerc sas scr in seara asta cap 23. sper sa-ti plc>:D<

  14. Anonim spunea...

    am postat cap 23:D

    ast parerea ta>:D<

  15. Ella spunea...

    Hey pentru cei care m-au intrebat de id
    nu prea stau pe mess mai mult pe Twitter:X:X
    http://twitter.com/Elutza_93
    asta-i adresa mea:D
    va astept sa vorbim:P

  16. 3Puncte. spunea...

    ce tare o fost prinsi::))=))
    bella si eddy au probleme...
    si una mik numit a alice:))
    hihi:X:X
    ai o minte diabolica.:P>.
    bv...exceptional..:D:D:X::X:X

  17. irina spunea...

    Deci stiu sunt o mareeeeee vacuta:d care e lenesa si ii este sila sa scrie,dar acum am chef de scris si probabil o sa te plictisesc:d,sper sa nu.Da deci sopper tari capitolele,mai ales sarutul dintre Bella si Edward(Hmmm misto rau),si bataia cu pernele=)).Triste povestile lor:(,saracul Edward,imi este mila de el,si de Bella la fel.Ohmmm Doamne si Carlisle asta imi vine sa-l bat,cum sa-I interzica lui Edward sa se apropie de ea si dupa aceea ii spune sa aiba grija de ea ca o “sora”,da da sigur,vezi sa nu “sora”.Amuzant e Carlisle asta_:)).Mi-a placut si de Emmett normal=)).Amuzant baiat:(),Si cam nesimtit,cum poate sa intre in camera lui Edward fara sa bata la usa,hmmm bine ca Bella si Edward erau doar imbratisati si nu se sarutau sau cv de genu.
    Oricum minunate cap ,bafta la scris
    Te pup:-*:-*:x:x:x XOXO

  18. Anonim spunea...

    asa de frumm!!!

Trimiteți un comentariu