Persoane interesate

14

Cap XVIII

miercuri, 6 ianuarie 2010






EDWARD

Eram in camera si ascultam muzica,pe intuneric,plictisit de viata asta monotona.Da nimic nou si nemaipomenit care sa ma trezeasca din starea asta de somnolenta.Cand am auzit niste ciocanituri in usa.
Cine putea fi?Aveam un semn mare”NU INTRRATI ”pe usa, tineam prea mult la intimitatea mea.Nici macar Carlisle nu a fost in camera mea.Inseamna sigur ca era o urgenta.
-Da!am raspuns plictisit.Intra!
Usa s-a deschis si camera mea s-a luminat.In fata mea statea cea mai sexy fata imbracata doar intr-o pijama micuta roz.
-Bella?am reusit sa ma balbai ramanand fara aer.
Era absolut superba, parul ei era lasat liber si cadea in cascade, acoperindu-i umerii rotunzi.Era imbracata doar intr-o camasuta de noapte roz formata din doua piese din dantela care ii conturau formele perfect.Simteam cum raman fara aer si caldura imi inunda corpul.
-Bella ce.. am incercat sa vorbesc din nou, dar s-a apropiat hotarata de mine.
-Edward shh.. te rog nu mai gandi atat, si mi-a atins buzele cu degetul.
Asta clar nu mai era monotonie si plictiseala, dar cum Bella?In camera mea....Imbracata asa...sexy era prea putin spus.Adolescentul din mine vroia doar sa o sarute si sa-si plimbe mainile pe corpul ei micut.Dar nu nu era bine!
-Bella nu e bine..
Si m-a intrerupt cu sarut, buzele ei le frangeau pe ale mele cu dorinta,era prea mult, Edward rational a incetat sa mai gandeasca si i-am luat buza de jos masand-o incet, apoi sarutul a devenit mult prea pasional, mainile mele se plimbau pe pielea ei fina.Mirosea divin!.Era raiul pe pamant.Ma sarutam cu Bella!
Nu ma mai gandeam la cum a ajuns aici, de ce, stiam ca asta vroiam cel mai mult pe lume si acum se indeplinea.Totul era perfect pana un sunet enervant mi-a ajuns la urechi.
Am incercat sa-l igonr dar se auzea din ce in ce mai tare..
Tarrr!!Tarrr!!
Am deschis ochii speriat si m-am uitat langa mine in pat,nu era nimeni, era doar un vis.Si ce vis!
Am inchis alarma cu o lovitura puternica.Era doar un vis, stiam era prea frumos sa fie adevarat.Bella din realitate nu ar intra in camera mea pe jumatate goala si m-ar saruta, nu Bella din viata reala ma ignora complet.Se comporta ca si cum eram invizibil..Of!!
Aveam nevoie de un dus rece si apoi sa imi pun planul in aplicare.Plan?Era mai degraba o incercare patetica sa o fac sa vorbeasca cu mine.Dimineata era singurul moment in care nu putea fugi de mine, eram singuri intr-o casa gigantica, bine era si posibilitatea sa stea ascunsa in camera toata ziua.Dar promit ca o sa-mi dea niste explicatii!Nu o sa scape asa usor.
M-am grabit la dus, dar nu eram in intarziere,m-am trezit la 8 doar ca sa am mai mult timp cu ea.Dupa un dus rece mi-am revenit complet.
Am coborat scarile doua cate doua.Vroiam sa ajung cat mai repede,am intrat in bucatarie nu era acolo, apoi in sufragerie.I-am simtit mirosul de flori si prajituri puteam jura ca a fost aici acum cateva minute.Dar acum unde era?Am intrat in biblioteca,biroul,camera lui Alice,camera ei si acelasi raspuns.Ea nu mai era aici.Usa dupa usa,inima mea incepea sa bata mai tare,apoi dezamagirea isi facea loc.Era o lovitura dupa alta,acum dupa ce am ramas fara camere ma simteam obosit,nervos,suparat.Era un amestec de sentimente dar mai ales eram ranit, imi doream atat demult sa-i vad ochii ciocolatii sa-i miros pielea delicata, sa-i vad zambetul pe fata, sa vorbeasca cu mine.Imi era prea dor de ea si de ochii ei, vroiam sa fiu mereu alaturi de ea,sa-i simt prezenta, sa-mi zambeasca.As fi putut face orice pentru un zambet de-al ei,dar ea nu ma lasa.Acum a fugit, a plecat, doar sa fie departe de mine.
Si ma durea,ma durea prea tare.Imi propuneam sa renunt sa ma mai gandesc la Bella,dar inima mea vroia altceva,era incapatanata in a-mi aminti fiecare cuvant,zambet,suras, roseata de-a ei.
Imi placea sa sufar, sa traiesc in amintiri, Bella nu ma vroia langa ea.Mi-am dat seama aseara cand m-a ignorat..Am asteptat-o toata ziua ieri, ca un nebun imi faceam griji ,imi imaginam ca a patit ceva.Vroiam sa fiu langa ea, sa stiu sigur ca e in siguranta.Plecam de mult dupa ea daca nu era Emmet si Jazz.M-au oprit la timp,apoi cand a ajuns acasa s-a inchis in camera cu Alice.
Credeam ca aia era cea mai mare pedeapsa ca nu iasa odata din camera sa-i vad ochii, dar m-am inselat..la masa m-a ignorat total,o priveam insistent neintelegand nimic, vroiam ca ea sa se intoarca sa ma priveasca doar o data.Dar nu a facut-o, iar sufletul meu suferea in tacere.Nu m-am putut atinge de mancare, o priveam zambind, vorbind cu Alice, Esme chiar si cu Emmet.Era ca si cum nu insemnam nimic pentru ea, defapt Edward chiar nu insemni nimic pentru ea.
Mi-am spus ca nu pot suferi mai mult,dar Emmet a facut una din glumele lui proaste cand l-am intrebat daca i se pare ca Bella se comporta ciudat.A spus ca a intalnit pe altcineva, in momentul ala inima mea a uitat sa bata,simteam cum toata lumea mea se sfarma in jurul meu.
Dar mi-am pastrat speranta, poate astazi avea ca totul sa se schimbe, dimineata sa ma intampine cu zambetul ei dulce si totul sa fie doar un vis, un vis urat, un cosmar.
Inca o data Edward te-ai inselat...M-am inselat am spus distrus trantinu-ma in fotoliu.
Off...Bella!!Stiam ca pana la urma o sa se sature de mine, o sa-si de-a seama ca nu sunt indeajuns de bun pentru ea,dar nu credeam ca totul o sa fie atat de repede...
Ma asteptam ca eu sa o dau in bara,cum fac cu fiecare lucru pe care il iubesc, dar acum nu am facut nimic,ea doar s-a s-a saturat de mine, si durea.Simteam cum plamanii mei nu primeau indeajuns aer!
Atatea fete care nu m-au facut sa simt nimic si Bella m-a facut sa le simt pe toate fericire,emotii,nervozitate,veselie,timiditate pana si durere.Si toate erau la o intensitate dubla, de aceea ma durea in halul asta...
Bella singura fata care m-a inebunit, singura fata pe care o doream prea mult, incat ma durea,atractia mea pentru ea, nevoia de a fi langa ea era mai presus de mine, mai presus de demnitatea mea.Demnitate!..Puf!!La aia am renuntat de mult...Nu mai aveam un strop, acum imi plangeam de mila, eu faimosul Edward Cullen,visul fetelor isi plangea de mila din cauza lui Bella,pentru ca Bella il ignora.
Era ca si cum nu mai eram, daca ea nu ma vedea, nu ma mai vedea nimeni....
Am stat asa prea multe ore, gandindu-ma, suferind si am auzit usa de la intrare...
-Edward!Buna frate!imi spuse zambind Emmet alaturi de Jazz.
-Buna,am soptit stins.
-Of!Sunteti fenomenali!spuse nervos Emmet.
Waw Emmet era nervos?Emmet?El niciodata nu se enerva, se supara uneori la ironiile mele, dar alea erau numai jocuri de copii.Acum era exasperat!Ma intreb ce dracu are!
Jazz a venit si s-a aruncat langa mine, plictisit si fara viata.Cel putin nu eram singurul!
Si Jazz avea aceiasi problema cu Alice!
Emmet s-a pus in fata noastra si ne privea mai nervos.
Cred ca mai avea un pic si exploda..
-Ce e?l-am intrebat eu si Jazz de odata fara prea multa viata.
-La dracu!Ce e cu mine?Ce e cu voi?!
M-am uitat la Jazz in acelasi timp in care el s-a uitat la mine si am ridicat din umeri.Unde vroia Emmet sa ajunga?
-Nu sunteti primii baieti care sunt parasiti de niste fete!
-Dar nu am fost parasiti de nimeni,am mintit chiar daca stiam la ce se refera.
-Inca un motiv,nici nu erati cu ele!Edward speram ca tu sa-l reinvi la viata pe Jazz,dar vad ca tu esti mai rau ca el..Suntei barbati ce dracu!!
Defapt eram o epava...Fara Bella eram un distrus...
-Bine o luam altcumva!tusi o data pentru a-si pregati vocea.
Nu l-am mai vazut niciodata pe Emmet atat de serios.Daca nu eram atat de trist poate faceam o gluma.
-In calitate de frate mai mare trebuie sa va dau niste sfaturi.Credeti ca eu asa am cucerit-o pe Roze stand in pat si plangandu-mi de mila?
-Nu?il intreb nesingur.
-Nu Edward!Nu!Ce ai patit mai..Tu ala Don Juan care a avut atatea femei te lasi doborat de o respingere.Si nici nu a fost o respingere!Erau suparate!Daca v-ati deschide ochii si nu v-ati mai plange de mila poate a-ti observa ce se intampla in jurul vostru...
Trebuie sa incercati sa aflati ce s-a intamplat, sa va cereti iertare daca a-ti gresit..
Chiar trebuie sa va explic eu totul?
-Dar nu vreau sa vorbeasca cu noi, am spus suparati.
-Atunci insistati!Daca inseamana atat de mult pentru voi insistati!Daca nu baieti nu e sfarsitul lumii.Stiu eu niste fete super..
Si a redevenit Emmet.
Ma gandeam cat avea sa dureze “Emmet cel serios”, totusi era o premiera.
Si in plus avea dreptate, daca imi plangeam de mila nu ma ajuta cu nimic.Trebuia sa actionez!Sa vorbesc cu ea!
-Mersi Emmet!spuse Jazz.
Nu eram singurul pe care discursul lui Emmet l-a motivat!
-Da Emmet cand vrei poti sa fi si destept!i-am spus chicotind.
-Tot timpul sunt destept mamaliga!
-Mamaliga esti tu umflatule!
-Nu-s umflat sunt musculos!
-Da da!cum zici tu!
-Edward cred ca imi placea mai mult de tine cand taceai, mi-a trebuit sa te fac sa-ti revi!
-Hey terminati!spuse Jazz.
Avem nevoie de un plan sa le impacam pe fete!
-Da ai dreptate!Dar cum...Nici nu vorbesc cu noi.
-Hey florile nu strica niciodata,spuse tragand cu ochiul Emmet.
-Emmet iarta-ma ca te-am subestimat atatia ani.Mereu am crezut ca esti prost!
Dar se pare ca poti fi si destept cand vrei!
-Hey!Tu erai prostul familiei!
-Daca te face sa te simti mai bine crede asta!i-am spus pus pe soti.
-Jazz..., se intoarse Emmet spre Jasper suparat.
Tu ce crezi Jazz?
-Da Jazz tu ce crezi?Si nu uita eu sunt prietenul tau cel mai bun.
-Hey trisezi!Nu-i correct!
-Eu nu ma bag!spuse radicand mainile Jasper.
-Fricosule!si i-am scos limba.
-Puteti sa va amintiti si voi ca aveti 17 si 18 ani si nu 3?spuse chicotind Jazz.
-Bine!
-Deci acum mergem la florarie, avem nevoie de flori!spuse hotarat Jazz.
-Sa mergem!
Dupa 10 minute de condus nebun am ajuns..
-Edward tu vrei sa ne omori?
-Ce!Nu mi-am mai scos iubita de mult in oras!
-Daca aude Bella ca iti faci masina “iubita”sigur nu o sa ma vorbeasca cu tine, spuse Jazz.
-Ha ha!Hai sa cumparam flori!Pentru asta suntem aici!
Am pasit intr-o florarie gigantica, mirosea chiar minunat aici.
-Acum..Ce flori luati?
Eu la Roze ii iau trandafiri rosii sunt preferatii ei.
-Poi noi nu stim care sunt preferatele lor,spuse dezamagit Jazz
-Atunci trebuie sa intuim.
Dupa ce am mirosit o multime de flori Jazz a ales un buchet de trandafiri roz pentru Alice,iar eu am luat orihidee.Speram sa-i placa, defapt florile astea imi aduceau aminte de ea,erau ascunse printre trandafiri si nimeni nu-si dadea seama de adevarata lor frumuste,caldura, delicatesa.Erau ca Bella frumoase, gingase,plapande.
Am mai luat un buchet de lalele pentru Esme, era din partea noastra a baietilor.
Acum eram in drum spre casa,aveam emoti si eram nerabdator sa o vad pe Bella,dar imi era frica de o noua respingere,am tras cu coada ochiului la Jazz care se simtea ca mine.Vroiam sa-l incurajez,sa ma incurajez pe mine dar nu aveam putere.
Emmet mai facea cate o gluma din cand in cand,macar el sa fie fericit.
-Am ajuns...am spus simplu.
-Da am ajuns, ma copie Jazz.
-Da da am ajuns..Hai odata!Jos sa dam pe spate niste fete!spuse zambaret Emmet.
-Nu stiu daca e o idee buna..
-Da nici eu nu stiu..
-Mai, afara in momentul asta...
Si Emmet ne-a luat de haine si ne-a tarat in casa..
-Buna Esme,am spus sarutand-o pe obraz.
-Esme, saluta politicos Jazz.
-Mama fetele, unde-s fetele?intreba nerabdator Emmet.
-Buna baieti ati venit la timp,fetele au spus ca au o surpriza, dar va asteptam pe voi.Ma duc sa le chem.
-Mama inainte de asta poftim!Si Emmet i-a intins lalele.
Un zambet stralucitor i s-a intins pe fata.
-Oo multumesc copii,sunt minunate!spuse cu ochii inlacrimati.
Le-a pus in vaza cu apa si apoi a urcat la etaj.Ma intrebam ce surpriza ma astepta, speram sa fie una placuta, si speram ca Bella sa-mi primeasca florile.
Eram ca dracu de nervos!
-Relaxeaza-te idiotule!striga Emmet.
Vroiam sa ma mai cert cu el dar Esme m-a intrerupt.
-O sa fiti uimiti.Haide-ti fetelor!
Simteam cum inima mea bate mai tare, ii simteam prezenta la Bella, abia asteptam sa o vad.
Prima pe scari a pasit Roze, era absolut superba ca de obicei,orice barbat ar fi fermecat de ea, purta o rochie decoltata neagra, iar parul ii era lasat liber,am tras cu ochiul la Emmet, iar fata lui era plina de mandrie si admiratie.
Apoi a urmat Alice,micutul spiridus m-a lasat cu gura cascata,mereu era imbracta frumos si la moda,dar rochia albastra cu bretelute o facea ca o mica printesa si zambetul mare de pe fata ei lumina camera.Jazz a uitat sa respire,Alice era centrul universului pentru el, era orbit de frumusetea ei.
Apoi Bella,pasea timid pe scari cu o noanta minunata de rosu in obraji,ochi ei sclipeau de emotii si frumusete.Am simtit cum timpul se opreste,cum inima mea bate nebuneste,vroia sa ajunga langa Bella.
Eram fara cuvinte, ametit si orbit de frumusetea ei,era perfecta,era minunata,sexy, era absolut magnifica.Era imbracata intr-o rochita verde, care ii venea atat de mine langa pielea ei stralucitoare in noante de bronz.Parul era stralucitor si mii de bucle se balansau cu fiecare treapta pe care o cobora.Nu imi puteam lua ochii de la ea,apoi un zambet timid m-a fermecat mai mult.Era cea mai dulce si frumoasa fata pe care am vazut-o vreodata.
Eram sigur ca nu puteam formula a propozitie fara sa ma balbai,eram ametit, ametit de cat de superba era Bella.
Acum a terminat de coborat scarile si m-a privit.Dupa atata timp m-a privit in ochi, era o speranta pentru mine, inima mea se scalda in bucurie.Poate mai am o sansa la fata asta superba din fata mea.
Acum era sansa mea.Am tras aer adanc in piept si m-am apropiat de soarele meu.

14 comentarii:

  1. Anonim spunea...

    Minunat :X :X Mă bucur că Edward şi Jasper au hotărît să preia iniţiativa :) Acum sînt curioasă care va fi reacţia Bellei... Spor la scris şi multă inspiraţie pentru că eu vreau să citesc cît mai curînd următorul capitol :D

  2. Anonim spunea...

    hey..dar nu-i corect:((:((..de ce mai lasat in supans....vreau sa stiu ce a zis Bella:D...bafta la scris...vreu sa stiu ce se intampla:D:)

  3. Anonim spunea...

    suuuuper:X:X...deci nu mai am rabdare...sper sa postezi cat mai repede cap urmator:X

  4. Anonim spunea...

    Ahh ....trist :(( ... dar imi place ffff mult :X::X:X:X .....

    Aproape am plans cum ai descris durereas lui Edward si am ras copios de Emmett ...:)) ... e tare tipul asta :)) ... "don Juan" ...:)) ..."sunteti baieti" :))...

    - Da , Emmett cand vrei poti fi si destept ! :))
    - Tot timpul sunt destept , mamagila :))
    - Mamaliga esti tu , umflatule!
    - Nu-s umflat , sunt musculor :)) ...
    - Da da ! cum zici tu !!! :))

    Mortal !! genila!!! Superb :))
    wow si Bella a fost WOW ... incredibila , deja imi inchipui cat de bine se simtea Eddy :)) ...
    >:D<>:D<>:D<>:D<>:D<

    Super !!!
    Felicitari pentru inca un capitol incredibil <:-P >:D<>:D<>:D<

    Te poooooooooooooop duuuuuuuuuuuuulce si abia astept nextu` :)) .... >:D<>:D<>:D<

    Succes la scoala :)) >:D<>:D<:D<

  5. florina spunea...

    wow...super tare cap...faci o treaba minunata.....abia astept sa vad ce se va in tampla in continuare......bafta la scris si inspiratie maxima...succes ls scoala....pwp:*:*:*:*

  6. Anonim spunea...

    superb capitolul:X

    cand vine urmatorul?:X mor de curiozitate:X

    app...am reusti sa scriu si eu cap 10 mai devreme:D

    www.funnkysmile.wordpress.com/10-daddys-little-girl-is-now-my-baby/

  7. Nicoleta spunea...

    bestial cap asta :X:X
    Imi place ca baieiti au luat atitudine si nu au mai stat ca mamai sa isi planga de mile :)))
    super cap :x

  8. Anonim spunea...

    in sfarsit ...lol..o luat atitudine...:D:D..
    bvbv....:)::)

  9. Lady yo spunea...

    genial:X:X

  10. RaMonaPettro spunea...

    Hey >:D<>:D<>:D<
    Cand apare nextul ???
    Sunt Ramona cu ficul " Timpul vindeca ranile " (angela , victor , eddy :)))
    Daca ai timp mi-am mai facut un blog .. ei bn nu e cu vreo poveste doar PORCARII :))
    Te pooop :*:*:*:*:*:*
    Si sa ma anunti pe unul din blog cand postezi urm cap :))
    >:D<>:D<>:D<
    PS : Succes la scoala si la scris !!!
    :*:*:*

  11. Deea spunea...

    =))da....am plans cand ai descris durerea lui Edward.....dar cand a inceput Emmett sa-i incurajeze...ei bine...am inceput sa rad.foarte...foarte...foarte tare.:)):)):))

  12. Flori spunea...

    Frumos, foarte frumos...

  13. Anonim spunea...

    ce frumm!!!!atat de frumm!!!

  14. 大尺度真人秀場聊天室 spunea...


    福利視訊聊天室
    真愛旅舍視訊聊天室
    大尺度視訊聊天室
    約炮交友視訊聊天室
    啪啪啪視訊聊天室
    真人秀場視訊聊天室
    美女主播視訊聊天室
    meme104視訊聊天室
    s383live視訊聊天室
    mmbox視訊聊天室

Trimiteți un comentariu