Persoane interesate

15

Cap XVII

duminică, 3 ianuarie 2010







BELLA

-Bella trezeste-te!!!!
-Tata mai lasa-ma doua minute..
Si mi-am tras plapuma pe ochi.
-Ha!Te iert ca esti prea somnuroasa sa iti dai seama ce zici, dar crede-ma ca peste noapte nu mi-a crescut mustata si nici nu m-am transformat in barbat!auzeam vocea lui Alice pe fundal, dar imi era mult prea somn sa ma cert cu ea.
-Bella!striga acum nervoasa si tragea cu toata puterea de plapuma..
-Alice mi-e somn, lasa-ma in pace!!ii strigam crizata tinand cu dintii de plapuma.
-Bella mi-ai zis sa te trezesc, hai odata sus ca intarziu la scoala.
A nu-mi raspunzi bine, ma gandesc daca este apa destula in vaza...
Stiam ca zicea doar asa sa ma sperie doar nu o sa ma ude, imi era prea somn sa ma trezesc si era numai vina ei.Aseara am dormit la ea in camera, dormit Ha! N-am dormit deloc pentru ca a inceput sa imi explice de ce planul ei functioneaza si cum o sa-l punem in practica,ce o sa facem astazi.Deci era numai vina ei ca imi era somn, nu stiu ea de ce era asa binedispusa.. Era Alice...Alice e intotdeauna binedispusa!
Incepeam sa alunec iarasi in visul meu frumos despre Edward bineinteles si am simtit apa rece pe fata!
-Ce dracu..M-am ridicat speriata din pat..
-In sfarsit..am crezut ca am nevoie de o macara sa te ridic, spuse amuzata Alice.
-Alice!!am strgat nervoasa.
-Ce?spuse zambind inocent..E totul spre binele tau, doar nu vroiai sa te las aici singura in casa cu Edward.Tu m-ai pus sa-ti promit aseara.
Acum ca gandeam mai coerent, se pare ca o baie cu apa rece te trezeste la realitate, mi-am amintit de ce zicea Alice.Da am pus-o sa-mi promita ca ma trezeste inainte sa plece la scoala.Singurul motiv:daca vroiam ca planul sa functioneze, sa raman singura in casa cu Edward sigur nu ajuta.Defapt eram absolut sigura ca nu aveam cum sa-l ignor, sau ca puteam de una singura.Asa ca mi-am propus sa-l vizitez pe Charlie.In plus tata chiar avea nevoie,nu vroiam sa ma gandesc la ce a mancat zilele astea sau cum arata casa.Sa-i prepar o masa delicioasa, sa fac curatenie o sa ma tina ocupata toata dimineata.Era planul perfect daca nu ma trezeam asa poate eram si eu binedispusa.
-Mersi Alice, i-am spus printre dinti.
- Imbrac-te!Te duc eu la Charlie, dar grabeste-te ca intarziu...
-Bine bine, acum!!
Am mers la baie m-am spalat pe fata si m-am imbracat cu unele dintre hainele pe care le-am cumparat ieri de la mall.Astea erau chiar acceptabile poate Alice s-a gandit ca-l vizitez pe tata si nu vroia sa-i provoc un infarct.
M-am miscat cu viteza luminii,nu vroiam sa risc sa ma intalnesc cu Edward.
Acum eram deja in Porsche-ul galben lui Alice, care conducea cu 100 km la ora.Cu cat???
-Alice spune-mi ca nu avem 100 km la ora, am intrebat-o speriata.
-Nu te uita la mine, e vina ta!Sunt in intarziere si daca nu ajung la timp nu ma lasa sa intru, imi spuse inocent.
-O Doamne!Daca vrei sa ajung intreaga la Charlie..Mergi mai incet!!!
-Nu-i nevoie am ajuns!Vezi sa mergi cu viteza are unele beneficii, spuse zambind.
-Da, daca ajungi cu bine la destinatie.
-Bella termina!Acum hai fugi..stii "Alice intarzie la scoala"!!
-Da da acum..succes la scoala si cu planul.
-Da si a oftat am nevoie de succes.
-Fii tare Alice stiu ca vei reusi.
-Deci te iau la trei?
-Da tot aici ma gasesti.
-O sa o aduc si pe Roze si vom avea o zi minunata,relaxanta.
-Cum zici tu!si mi-am dat ochii peste cap.
Imi era mila de Alice, eu am reusit sa scap de Edward, dar Alice are multe ore cu Jazz si stiu cat de greu era pentru ea.Dar o sa-i fac ziua mai buna doar am fost de acord cu toata ziua la spa impreuna cu Roze si altele.
-Pa Alice!
-Pa Bella!Ai grija de tine!
-Si tu!
Am iesit din masina si deja Alice era pe autostrada, waw chiar se grabea.Am intrat in casa, avea emotii,aseara mi-am propus sa vorbesc mai mult cu Charlie stiam ca ma iubeste si a suferit mult cand am fost in spital.Macar atat puteam face,oarecum tata mi-a ajuns si mie la suflet, de cand viata mea nu mai era numai durere mi s-a facut dor de el.
-Tata!!Esti acasa?
-Waw Bells ce surpriza.Nu stiam ca vii..
-Te dernajez daca..
-Bells termina asta e casa ta chiar imi era dor de tine.
-Si mie tata.
-Arati bine Bella,zambitoare si vorbesti, spuse vesel.
Da cred ca era o schimbare pentru el.
-Multumesc tata, nu pot spune acelasi lucru si despre tine.Casa e un dezastru si ce-ai mancat zilele astea?
-Bells nu-ti face probleme pentru mine, am mancat pizza.
-Bine ca am venit pe acasa iti voi gati ceva.
-Mersi Bella.
Am mers la bucatarie si am inceput sa gatesc lasagna, era preferata lui Charlie si i-am facut si prajitura cu fructe.Macar atat puteam face si eu,apoi m-am apucat de strans hainele care erau aruncate pe fotoliu si sticlele de bere.Charlie putea fi un dezordonat uneori, ma intreb cum a supravietuit atatia ani singur.
-Bells!!!Alice si Roze sunt afara!
Waw se pare ca timpul a trecut pe langa mine, macar am terminat.
-Tata ai lasagna in cuptor si ti-am facut si prajitura.
-Multumesc Bells!Sunt sigur ca o sa fie delicioase.
-Bine tata!Ma duc, fetele ma asteapta.
-Bells...ai putea sa mai treci pe aici, stiu ca acum esti fericita langa prietena ta, dar mi-e dor de tine.
-Tata normal ca o sa mai trec, doar esti tatal meu..
-Bine gata gata cu atatea sentimentalisme, fugi,nu le lasa sa te astepte!
Am intrat in masina, unde fetele ma asteptau cu nerabdare.
-Bella!!ma intampinara cu zambetul pe buze fetele.
-Fetelor!le-am zambit cat mai frumos.
-Haide, ne asteapta o zi super!Dupa ziua de azi vei fi minunata!imi spuse zambind Alice.
-Da Bella o sa ne relaxam, meritam si noi un rasfat din cand in cand.Iar pe tine nu o sa te mai recunoasca nimeni,o sa fi superba!spuse Roze.
Vroiam sa fiu si eu asa increzatoare, dar speram ca tot chinul prin care voi trece sa merite.Speram sa fie vreo diferenta,sa fiu si eu frumoasa, ca Edward sa fie surprins.
Am ajuns repede la salon deoarece Alice era nerabdatoare.
-Vizitez des salonul asta, e chiar super.
-Da Bella prima data mergem la cuafor si ii dam o forma parului tau.
-Ce??Nimeni nu a zis nimic de cuafor,am strigat oripilata.
-Bella,iubita mea, ai incredere in mine.In plus nu o sa-i taiem lungimea, nu e chiar atat de grav.Te rog Bella!!O sa vezi, o sa fii frumoasa!
-Bine,am spus speriata.Dar nu taie din lungime ca altfel te omor Alice.
Am pasit timida inauntru.O sa fie o zi plina..
-Buna Max!
Si Alice l-a sarutat pe obraz.Era cam ciudat, adica asa sunt stilistii poate era gay.
-Alice,Roze ce surpriza.Si cine e domnisoara cu cuafura aia oribila.
-Max, pe ea trebuie sa o faci superba, ea e Bella.
-OO minunt!Bella i-a loc.
Nu aveam incredere in el.De ce am fost de acord cu asa ceva?Vedeam cum o multime de suvite din parul meu cadeau pe jos.Daca ramaneam cheala?!O nu!!Alice o sa moara!
-Gata!!
-OO Max e minunat!!spuse mirata Roze.
-E super!!!Bella deschise ochii!!
-Nu... mi-e frica!
-Bella!Ii jignesti sentimentele la Max!
Si ce ma durea pe mine capul de Max.
-Bella esti minunta!Deschide ochii!spuse cu intelegere Roze.
-Hai odata Bella!
Am deschis incet ochii, si spre surprinderea mea, parul meu era inca acolo.Dar nu semana cu el, avea o forma, si stralucea si era buclat.Era perfect!
-E perfect!
-Normal, doar eu l-am facut asa!
-Multumesc Maxx!!Alice!Roze!
-Haide m-ai avem multe de facut!Ti-am zis ca e superb!Alta data ai incredere in mine, imi spuse mandra Alice.
-Urmatorul pe lista e solarul.
-Solarul?
-Bella iar incepi!Gata cu plangerile.Azi faci ce zic eu si promit ca vei arata superb, imi promis Alice.
-In plus esti prea alba, ai nevoie de un bronz, spuse Roze.
Si am facut-o si pe asta!Acum culoarea mea nu mai era atat de alba, era usor bronzata, nu arsa, ci perfecta.In plus nu a fost atat de rau.
-Asa!Vezi Bella e mult mai bine!spuse sarind in sus Alice.
I-am zambit multumindu-i.
-Acum?Capitane?Unde mai mergem?o intreba Roze cu zambetul pe buze pe Alice.
-La spa.Facem niste tratamente pentru piele sa straluceasca.
-La spa!Haide-ti!am spus hotarata.
-Nu-mi vine sa cred.Nu mai comentezi?
-Nu pentru ca merita rezultatul.Dar astazi e o exceptie, nu te invata!i-am spus zambind.
-E destul si asta.Cand o sa vezi ce minunat e, nu o sa mai vrei sa pleci.
La spa am fost acoperita cu diferite creme si invelita in celofan, tratata cu diferite aparate.
Nu a fost atat de rau cat ma asteptam, dar cu siguranta nu era preferatul meu.
Dar pielea mea stralucea si era mult mult mai fina si mirosea prea bine.
Alice si Roze erau cu zambetul pe buze.
-Acum mai mergem doar dupa haine si esti gata!
-Mergem acasa!Si ii uluim pe toti!spuse Roze.
Abia asteptam, speram ca lui Edward sa-i placa schimbarile.Sa-l doara ignorarea mea, si eu puteam fi frumoasa ca Tania.

15 comentarii:

  1. florina spunea...

    super tare cap....abia astept sa vad reactia baietilor......faci o treaba minunata.....bafta la scris si succesc la scoala....inspiratie maxima....pwp:*:*:*:*

  2. Anonim spunea...

    pff e super:X:X:X..e unul dintre preferatele mele..intru in fiecare zi de 2-3 ori sa vad daca ai postat cate ceva:X:D..abia astept sa vad reactia baietilor;))..saracii ce ii astepta:))...bafta la tastat..si astept urmatorul capitol cu nerabdare:D

  3. Anonim spunea...

    E minunat :X Mă bucur că l-ai postat atît de repede. Abia aştept următorul capitol :)

  4. Anonim spunea...

    Fff tare...sper sa apara repede urmatorul capitol..astept cu mare nerabdare

  5. Anonim spunea...

    wow...super super super...nu am cuvinte.:X:X...nu mai am rabdare...sunt f curioasa sa vaad cum o sa reactioneze baietii..muahahahhaaa>:)

  6. Anonim spunea...

    Ahhh ... genial !!! Dar cu iti permiti sa ne lasi intr-un asemenea suspans ....
    Abia astet reactia lui Edward !!! :X:X:X
    Sper sa moara de ciuda cand o vede :)) ... si sa se indragosteasca de ea mai mult decat este :X:X:X
    Te rogggg .... ai mila de noi si pune nextu` mai repede:)) ...
    Bine , bine ... posteaza-l cand poti pentru ca stiu cum e sa nu ai timp :-< ... ( nu te grabi ! ) eu o sa astept :-w ...( sper ca totusi nu mult) ..:)) ...
    Te pooooooooooooooooop dduuuuuulce !!! :*:*:*
    Spor la scris si la scala ... ca a inceput :(( ...:)) ...>:D<>:D<>:D<>:D<

  7. irina spunea...

    sooper tare:x:x de abia ast sa vina Bella aksa sa-i cada maxilarul lui Edwrad:))

  8. florina spunea...

    cand pui cap XVIII....????....numai am rabdare....pwp:*:*:*:*

  9. Ella spunea...

    maine:D

  10. Anonim spunea...

    haa!!

    Edward o sa ramana cu gura cascataaa:X o sa trebuiasca sa-si adune maxilaru' de pe joos>:)


    e perfect>:D<

  11. Nicoleta spunea...

    soper tare :X:X si sincer o sa o intreaca pe tania cu mult si bine si Edward va fi socat de ea :))))

  12. Anonim spunea...

    papusile barbie..:))....:X:X:x..
    frumos..esti un mik mare geniu

  13. Lady yo spunea...

    vai de mine cate capitole am pierdutx(
    gata ma pun pe citit..scuze ella :*
    capitolul asta mi-a placut ff mult ..tot asa:*
    poopici:*>:d<

  14. Deea spunea...

    hmm....de-abia acum incepe calvarul pentru Jazz si Ed:)):))...sa vezi cea mai frumoasa fata(pe care evident o placi) si ea sa nu-ti dea atentie....AU!!!asta o sa doara>:)

  15. Anonim spunea...

    ce tare:X:X:X!!!!imi place mult,sunt prietene bune...:D

Trimiteți un comentariu