Persoane interesate

14

Cap XXIII

luni, 18 ianuarie 2010





EDWARD

-Daca iti zic voi fi nevoita sa te omor!
-Hai nu poate fi atat de rau!O sa-ti povestesc si ce am patit eu..te rog Bella..
-Bine!...Dar promiti sa nu razi!imi spuse resemnata.
-Promit!i-am spus serios.Nu aveam de gand sa-mi fac iubirea sa se simta rau..
-Bine..si ma privi sceptica...ar fi cred ..cand am mers la scoala doar in papuci de casa si era iarna afara,apoi directorul a inceput sa stranga bani din scoala crezand ca nu am sa-mi cumpar cizme..Sau cand rochia mea a ramas prinsa la usa de la autobuz si am ramas dezbracata in fata scolii si a profesorilor..spuse dintr-o suflare..
Mi-a luat un minut sa inteleg ce tocmai mi-a spus..
-Ai ramas dezbracata??Si uitat sa te incalti??? La dracu nu ma puteam stapani si am inceput sa rad cu lacrimi...
-Mi-ai promis ca nu razi!!imi reprosa rosind...Ti-am spus ca sunt multe si penibile.Acum e randul rau!Care e cea mai penibila situatie in care te-ai aflat??
-Lasa-ma doua minute,am spus printre rasete..
-Edward!si ma lovi cu pumnul ei micut in umar..
-Bine,gata!am spus tragand aer in piept si stergandu-mi imaginea din minte cu Bella incaltata doar in papuci de casa roz umbland prin scoala..la dracu!am scapat un chicot..
-Astept!Uimeste-ma domnule perfect!spuse nervoasa...
-Bine..hm...una dintre ele ar fi cand m-am lasat vopsit de Alice inainte de prima intalnire cu o fata,aveam mari emotii si ea mi-a spus ca nu o sa-i placa fetei de parul meu si ca am nevoie de o schimbare de look,si m-a vopsit.Apoi nu m-a lasat sa ma uit in oglinda si m-am dus la intalnire dar fata tot radea si in plus toata lumea de pe strada si nu stiam de ce,apoi cand am ajuns acasa parul meu era rozz!!!Nu o s-o iert niciodata!!am spus nervos amintindu-mi de tipa care imi spune intruna ca trebuia sa ii fi spus ca sunt gay!
-Nu-mi vine sa cred!!Zi-mi ca nu e adevarat!
-Ba da!Ma tem ca da!
Si a inceput sa rada,lasandu-si capul pe spate,soarele ii refecta suvitele din par,erau atat de multe noante rosu,maro,ciocolatiu...eram hipnotizat,buzele Bellei se miscau incet aratandu-i dintii perfecti iar ochii ei sclipeau fermecandu-ma..
Rasul ei inunda camera ajungand la mine in note muzicale..
-Si ziceai de mine,m-ai intrecut...Alice e diabolica...spuse printre rasete..
-Da Alice e diabolica,habar nu ai cat m-am chinuit sa-mi scot culoarea aia din cap..
-Cum a putut sa se ia de parul tau?spuse acum nervoasa..
-A spus ca “avea nevoie de o personalitate..nici tu nu stii ce culoare aveai in cap,cel putin acum stii ca e roz”...am spus incercand sa o imit.
Avea dreptate cred ca culoarea mea e blond cu reflectii roscate si maronii sau nu portocaliu cu roscat...poate morcoveata..of!!
Am incetat de mult sa ii dau un nume!!
-Nu-i adevarat eu iti iubesc parul!imi spuse trecandu-si o mana prin parul meu.
-Da..dar ce culoare e?
-Bronz!adauga pe un ton bineinteles..
Da cred ca...bronz...da bronz!!!...Atatia ani de frustrari si ea imi spune culoarea ca si cum ar fi trebuit sa-mi dau seama.Nu nu mi-am dat seama!!!
La dracu era bronz..un zambet tampit mi-a aparut pe fata!Si Bella ma privea ca si cum am inebunit..
-E bronz!La dracu!!.... bronz..am incercat sa ma justific.
-Da stiu!spuse zambind.
Am tras-o in bratele mele, rasturnand doua pahare in miscare si am sarutat-o multumindu-i.Buzele ei se potriveau perfect cu ale mele,gustul ei inundandu-mi gura,mirosul ei ametindu-ma.
Apoi mainile ei s-au mutat in parul meu de culoarea... bronzului...si a inceput sa-l roteasca printre degete..
-Imi place cand faci asta!
-Ce?
-Cand imi mangai parul de culoarea bronzului,repetam ca prostul bronz,dar nu-mi venea sa cred ca era atat de simplu,asta era culoarea mea.
-Pun pariu ca asta iti faceau si celelalte..spuse soptind
Mai aveam un pic si o scapam din brate.Stiam ca o sa ajungem si aici dar la dracu nu atat de repede...Era discutia penibila si tampita despre fostele mele..Doamne te rog omoara-ma acum!!Cred ca asta a devenit cel mai penibil moment..
-Iarta-ma nu am vrut sa zic asta!
Puteam sa scap atat de usor?Sa uitam ca a pomenit de asta?...Nu!pentru ca m-am uitat la fata ei si era trista ingandurata..Edward salveaza situatia!
-Defapt numai tu si mama ati avut onoarea sa puneti mana pe el!si nu minteam,uram cand curva de Tania isi baga ghiarele in parul meu,si asta nu tinea mai mult de doua secunde..
Pentru ca se trezea pe jos..dar cu Bella era altcumva,simteam pace si liniste cand se juca cu parul meu..
-Edward cate au fost?Vreau sa stiu..si te rog fi sincer..nu ma minti!Stii ca tu pentru mine esti primul..
Mi-a spus cu fata lasata in jos,framantandu-si manile in poala si rosind tare in obraji....
Mi-am inghitit nodul din gat,si stiam ca trebuie sa spun adevarul,nu puteam sa o mint pe Bella..Dar faptul ca eu eram primul pentru ea ma facea pe mine un ticalos,dar nu imi puteam imagina pe altcineva sa puna mainle pe Bella..
-20!am spus repede inchizand ochii....bine acum Bella o sa zbiere si o sa urle dar trebuia sa-i spun adevarul.Pana acum ma mandream cu numarul asta,dar acum ma facea sa ma simt ultimul om de pe pamant...
Si nu am auzit nici un zgomot,nu am simtit nici o plama,mi-am deschis fricos ochii si Bella privea un punct de pe perete,cu ochii inlacrimati...
-Bella?am intrebat timid...Iarta-ma!
-Nu nu-i nimic,stiam ca au fost multe...
Ce era sa zic?!Sa spun ce?Am tacut ca un tampit in timp ce fata mea se uita trista in fata..
-Stii daca ar fi sa schimb trecutul l-as schimba...dar Bella nu pot...si tu insemni pentru mine mult mai mult decat au facut toate 20 la un loc..cand am spus 20 Bella s-a miscat inconfortabil,poate era mai bine sa nu-l repet atat...Bravo idiotul ai reusit sa o faci sa sufere!Imi venea sa ma lovesc singur!
A tras aer adanc in piept si s-a intors zambindu-mi..
-Asa sa ne continuam jocul..Mai am multe intrebari..
Mi-a zambit dar zambetul nu-i ajungea la ochi..O cunosteam prea bine sa stiu ca nu era bine..dar nu vroiam sa insist pe tema asta mai mult..
-Da?Sa auzim...Sunt pregatit...
Cred ca ce-i mai grav a trecut!Sper!
-Culoarea ta favorita?
-Ciocolatiu...era culoarea ochilor lui Bella...A ta?
-Verde...
-De ce verde?
-De ce ciocolatiu?
-Eu am intrebat primul!
-Dar eu sunt domnisoara!
Doar nu aveam de gand sa ma dau singur de gol si nu primul.
-Si cine a zis ca eu sunt gentelman?
Si am simtit o palma peste cap..
-Au!!Bine...am spus invins...sunt culoarea ochilor tai…
Ok cred ca acum a fugit mancand pamantul..Mi-am ridicat privirea si ea ma privea rosind....Doamne era ca dracu de dragutza cand rosea..
-Iar verde a tai...
Am sarutat-o posesiv,culoarea ei favorita era culoarea ochilor mei...
I-am cuprins obrazul cu o mana si parul cu alta,inca mai era umed dupa dusul de acum 15 minute,am tras-o mai aproape,limba mea trasand cerculete pe buza ei rosie si dulce,parul ei rece gadilandu-mi obrajii...M-am desprins greu din sarut,vroiam sa am buzele lui Bella vesnic lipite de ale mele..Acum respiram greu la cativa centimetrii de fata ei si un zambet enorm i-a aparut pe buze.Simteam cum inima mea mai are un pic si sare din piept...
-Trupa favorita?spuse chicotind..
-A...cred Muse...Tu?Si te rog nu-mi zice Britney Spears…
-De fapt..
-O nu!!Ea e nu??Doamne de ce??!!
-Nu e Britney..e One Republic..spuse razand..
Am rasuflat usurat…
-Ma bucur ca nu ai gusturi proaste in muzica.Defapt One Republic e una si dintre favoritele mele
-As vrea sa zic si eu acelasi lucru dar nu am auzit de Muse
-Nu ai auzit de Muse?
-De ce ar trebui?
-Si eu care te laudam...Mai ai multe de invatat..
-Hey!
-Ai noroc ca ma ai pe mine aproape,am spus sarutand-o scurt pe buze.
-Da ce m-as face fara tine?spuse inganfata.
-Nu stiu poate ai merge in papuci de casa la scoala,am spus razand cu lacrimi..
-Doar nu ai zis tocmai asta par roz!!spuse fugind din bratele mele..
-Defapt sunt sigur ca e culoarea bronzului,am spus fericit....urmarind-o prin bucatarie.
A fugit in camera mare si a prins prima pernuta in mana si m-a lovit peste cap.Dupa ce mi-am revenit din visat pasarele, am inceput razboiul,ne bateau cu pernele ca doi copii,razand si ascunzandu-ne dupa canapea.Defapt capul meu era un soi de sac de box in care ea lovea razand,dar nu ma puteam concentra zambetul ei si sunetul rasului inconjura camera,ea imbracata doar intrun tricou larg,care din pacate imi apartinea,si spun din pacate pentru ca la dracu inebuneam la gandul ca o haina de a mea ii atingea pielea..
Era sexy felul in care corpul ei se misca printre razele de lumina si penele care zburau libere prin camera,razand si dansand,privindu-ma pe mine...
Nu am mai putut rezista si i-am prins mijlocul trantindu-ne pe canapea,corpul meu strivindu-l pe al ei.A scos un sunet de placere la faptul ca eram atat de aproape.Mi-am apropiat gura lacom de a ei si am inceput sa o sarut puternic,limbile noastre jucandu-se una cu alta,mana mea se plimba pe picior ei,ridicandu-i incet tricoul,tricoul meu pe corpul ei,mana mea pe corpul ei...
M-a tras mai aproape aprofundand sarutul,mainile ei mangaindu-mi pieptul,dar apoi am simtit o schimbare in comportamentul ei,parca tremura...apoi un sunet de panica i-a scapat printre bzue...M-am oprit speriat si am privit-o..
Corpul ei micut tremura acum puternic si lacrimile ii curgeau liber pe obraji.
La dracu Edward ce ai facut?Tampitule!Stiam ca e prea mult,dar nu m-am oprit.Eram mai rau ca Newton,mult mai rau,m-am gandit numai la sex,ca un adolescent tampit plin de hormoni.Bella merita mai mult decat atat,Bella merita mai mult decat mine...
-Bella iarta-ma!
-Nu...a incercat sa spuna ceva dar lacrimile au oprit-o..
M-am ridicat si i-am cuprins corpul micut in brate...
-Bella shhh….spune-mi ce am facut?iarta-ma!
-Tu...nu...ai...nici...o...vina,spuse printre tremuraturi si lacrimi.
-Ce se intampla Bella?Te rog vorbeste cu mine...Am nevoie de explicatii te rog nu ma mai amana....nu inteleg nimic,....si asta ma omora,stiam ca totul e mult mai mult decat ce s-a intamplat acum,are legatura cu un anume Phil,si aseara am gasit-o plangand...la dracu daca cineva i-a facut rau jura ca eram in stare sa-l omor..
Mi-a facut semn din cap ca da,si-a tras lacrimile inapoi s-a ridicat din imbratisarea mea si a tras aer adanc in piept..
-Ai nevoie de o explicatie stiu,si ti-o voi da..spuse cu vocea tremuranda.
Nu imi placea sa o vad asa,nu imi placea sa nu stiu ce se intampla,ce se intampla cu ea...
Respira tot mai greu,si-a cuprins genunchii cu manile,ascunzandu-si fata cu o perdea de par.Vroiam sa-i vad ochii,sa-i citesc emotile,dar stiam ca e si asa foarte greu pentru ea,o s-o las sa se simta confortabil...
Trebuia sa ma gandesc la ceva sa-i de-a curaj,daca i-as povesti si eu despre trecutul meu,poate ar ajuta-o,dar eram in stare?Puteam sa vorbesc cu ea despre asta...Stiam ca imi va fi greu,la naiba prea greu,dar si ea facea acelasi lucru cu mine...Eu eram mai puternic,eu trebuia sa-i dau putere....
-Acum doi ani de zile am fost adoptat de Esme si Carlisle...


NOTA!!!!

SCZ SCZ SCZ SCZ SSCZ SCZ SCZ(de n ori)
:(
iertati-ma ca nu am mai postat nimic de cateva zile
cred ca de joi:-??
vai a trecut mult:-s
dar zile astea au fost foarte pline si ocupate
si chiar nu am avut timp sa ma scriu
acum sunt cam in criza de timp
si m-am grabit sa il termin
sper ca totusi a iesit ceva bine chiar daca sunt stresata
ca trebuie sa fac o multime de lucruri
si sunt atat de in urma cu capitolele
si promit ca la urmatorul o sa vorbeasca si ei odata despre trecutul
lor stiu ii tot aman,initial am spus ca capitolul asta va contine "discutia"
dar nu am avut timp si inspiratie sa o fac acum
totusi sper sa va placa
si ce se intampla aici am incercat sa-l fac amuzant,dar sfarsitul e o introducere din urmatorul
acolo o sa fie ceva drame
si o explicatie de ce Bella iarasi s-a apucat de plans
jur ca o fac prea melodramatica:-|
dar starea mea de acum nu ma prea ajuta sa o fac normala
seamana cu mine:))
oricum astept parerile voastre si sper sa va placa
pentru ca chiar nu stiu daca m-am descurcat bine
sper ca nu v-am dezamagit
si urmatorul capitol sper sa fie peste trei zile
bine stiu sper apare in fiecare propozitie;-|
dar totusi incerc sa ma tin de cuvant
pupici
:*:*:*
si hope you like it!!:X:X:X

14 comentarii:

  1. Anonim spunea...

    Nu ai dezamăgit pe nimeni ... ceea ce ai scris e minunat ... din nou.. plin de sentimente frumoase... și momente amuzante . Bine, aș fi vrut să aflu poveștile lor, dar mai pot aștepta :D
    Sper să ai parte de mai mult timp liber.. :) Spor la scris!
    :* :*

  2. florina spunea...

    a iesit super.....si fff amuzant......par roz...bronz......papuci de casa...:)):)):)).......ai o imaginatie ffff tare....abia astept next chapter in care in sfarsit vom afla ce sa intamplat.....bafta la scris si inspiratie maxima...pwp:*:*:*

  3. Nicoleta spunea...

    vaii e superb :X:X:X:X il ador :X:X
    imi plac rau jocurile lor :X:X
    si trist ca acm trebuie sa isi povesteasca amandoi trecuturile :(
    infine astept urm cap :X:X rapidd :X:X
    pwpiki :*:*:*:*:*

  4. Anonim spunea...

    il ador:X...
    Si stii ca si Britney Spears..are niste mel dragutze:D..nu-s fan ..dar are:D
    Imi place relatia dintre ei:X:X:X:X
    bafta la scris:)

  5. Anonim spunea...

    nu pot sa cred ca l-ai terminat asaaa:((
    dc imi faci asta?:-s:-w

    foarte amuzanta faza cu rochia si papucii de casa. si...par roz?:O saracul Ed..:)))

    si totusi...sa ma lasi in aer in halu asta?:((

    ar trebui sa-ti fie rusine!!:))

    am glm>:D<:*

    superb capitolul, ca de obicei>:D<:*

  6. Anonim spunea...

    Wow :)):))):))
    Tie chiar nu-ti pasa de noi ???
    O sa ne ingrasam de la atat ras :)):)):))
    Eu una nu mai pot ! Am cazut de mult de pe scaun :)):)):))
    Si nu ma mai urc pe el pentr ca stiu ca voi cadea din nou :)):)):))
    Superb !!!
    Par roz ... papucei ... rochie rupta :)):)):))

    Superb !!!
    Magnific !!!
    Genial!!!
    Sublim !!!
    Extraordinar !!!
    Te rog pastreaza te rog nota asta amuzanta ... nu o face melodramatica ( e de ajuns a mea :)) ... Este geniala !!!
    Bn .. bn ... fa-o putin drama cand povestesti despre trecutul lor intunecat .. dar sa revi la starea ta de veselie :))
    :X:X:X
    Si eu sunt o persoana care rade intr-una .. si prietenii niciodata nu m-au vazut trista .. insa eu am inclinatii inspre melodramatisme :)):)):))
    .....................................
    Revenind la tine si la fic !!!
    Dublu wow ...
    Edward asta !!!
    Numai la prostii ii sta capul :)):)):))
    Felicitari pentru a mia 1 oara !!!
    :X:X:X
    Ador : Edward point of view :))
    :)):)):))
    Inca mai rad :)):)):))
    ........................
    Ahhh ....
    Iar crede ca am dat un comm de 5 km :)):)):))
    Since nu ma pot oprii :)):)):))
    Am prea multe de spus :)):)):))
    ....
    Te pooooop :*:*:*:*
    Si sper ca de data asta v-a veni mai repede next chapter :))
    :-w ...
    :)):))
    ....

    Bye !!! :*:*:*:*

    PS: Succes la scoala si la scris !!! :*:*:*
    App am postat si eu cap 32 :))
    :*

  7. Anonim spunea...

    ma bucur ca am dat fara sa vreau peste ficul tau:X:X ...e absolut genial :X>:D< felicitari:X:*>:D< ...am citit cele 23 de cap cu sufletul la gura;)):X ...imi place mult relatia lor:X:X:X ...de abia astept urmatorul capitol:):X ...succes in continuare:):X>:D<:*

  8. Anonim spunea...

    superbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb il ador e genialllll geniallll genialllll minunat sublim

  9. Anonim spunea...

    ah..credeam k am sanse sa gasesc un cap nou:-s
    defapt stiam ca e prea devreme...dar mai aveam si eu sperantze:-s

    cand postezi cap urm?:-s

    mor d curiozitate sa vad cum o sa decurga discutia lor:X:X

    pup>:D<:*>:D<

  10. Lady yo spunea...

    superb:X:X
    chiar daca s-a terminat trist...e ff frumos:X:X
    puppici:*:*:*

  11. Deea spunea...

    Stii doar ca sunt topita dupa ficul asta,nu?Deci prea multe nu am ce spune..
    imi place
    il ador
    e superb
    e extraordinar
    e super-mega-extra frumos
    e mai mult decat atat...e ...e...e....Mai presus de orice.
    Nici-un adjectiv nu e destul de bun pentru a-l descrie...
    imi cer scuze de incoerenta:D:Ddoar ca am atat de multe de zis incat nu mai gadesc cand scriu:D

  12. Anonim spunea...

    ce frumm!!!asa tare!!!!

  13. ♥Georgy spunea...

    hy hy guys. dragut fic
    si app am si eu un blog care sper sa va placa:

    http://mileycyrusyo.blogspot.com/2010/03/miley-cyrus-eu-si-iubitul-meu-suntem.html

  14. 大尺度真人秀場聊天室 spunea...


    真愛旅舍直播
    真愛旅舍官網
    真愛旅舍手機app
    真愛旅舍黃播聊天室
    真愛旅舍午夜聊天室
    真愛旅舍直播聊天室
    真愛旅舍裸聊聊天室
    真愛旅舍裸播聊天室
    真愛旅舍大秀直播聊天室
    真愛旅舍福利聊天室

Trimiteți un comentariu