Persoane interesate

22

Cap XXII

joi, 14 ianuarie 2010






Edward

Ceva micut,pufos si cu miros al naibii de delicios a flori si prajituri se misca in bratele mele.Am zambit somnuros amintindu-mi dracului de noaptea nebuna de aseara si de Bella mea,a mea suna prea bine marindu-mi egoul deja supradimensional,sa ma ia dracu daca nu in momentul asta eram cel mai fericit adolescent de pe tot pamantul. Ce naiba mai puteam cere de la viata decat sa ma trezesc cu femeia perfecta langa mine..
Acum o priveam amintinu-mi de saruturile de aseara si sentimentul de electricitate care ma atragea spre buzele ei roz departate,parul ei carliont imprastiat pe toata perna care imi atingea incet obrazul gadilindu-ma.Ii adoram buzele,parul,obrajii,rosatea,barbia,nasul pana si buricul la dracu....Era minunata!Si era a mea!Si promit ca o pastrez doar pentru mine,eram in stare sa ne inchidem in camera si sa uit de restul lumii,sa stau sa o privesc,bine nu doar sa o privesc, o anumita activitate care cuprindeau sarutari si atingeri
imi trecea prin gand,am zambit smechereste.Abia asteptam sa o sarut pasional lasand-o fara respiratie,sa-o aud inebunind de placere,apoi un zgomot mi-a atras atentia...
Venea de afara,usa se deschidea incet scartaind,ma simteam prins intr-un film in care tatal fetei intra in camera si ii omoara iubitul pentru ca il descopera in pat cu ea,bine ca Charile nu-i prin apropiere poate fi periculos,doar la naiba are si arma iar motivul asta e suficient sa imi gaureasca capul meu frumos,dar poate fi si Carlisle la dracu!la el nu m-am gandit m-ar omora asta doar dupa ce m-ar supune multor torturi cu bisturiul..Am nevoie de un plan si repede!Usa se deschidea tot mai tare si capul meu nu avea nevoie de o gaura de aerisire..Am sarit repede de langa Bella,facand cunostinta cu parchetul rece si tare, ascunzandu-ma sub pat....
Acum usa era larg deschisa,eu ascuns ..deocamdata ...cu un nod in gat si la dracu Bella dormea fara nici o griji ca poate o sa mor din cauza ei.Asteptam ca Carlisle sau cine era in camera sa ma descopere si sa termine dracului cu viata mea....
Apoi am auzit un chicait si mi-am dat ochii peste cap,era Alice dar totusi sa nu o subestimam, daca m-ar gasi aici in camera Bellei mi-ar gauri si ea capul cu tocul de la pantofi si asta cred ca era dureros..oricum nu vroiam sa aflu..
-Bella!!Bella!!striga exasperata incercand sa-mi trezeasca fata care zambea prin somn..
Mult succes cu asta Alice ..
Apoi a urcat langa Bella,presandu-mi fata cu patul,ouch!sub pat nu e o ascunzatoare buna!mi-am facut o nota mental,acum eram recunoscator ca Alice nu era Emmet,cred ca muream de mult turtit...
-Bella!trezeste-te!!!Haide!!si topaia tare eu simtindu-i fiecare miscare pe fata mea.
-Hmm...mornai in sfarsit frumoasa adormita.
-In sfarsit!!spuse nervoasa Alice.
-Hm...Ce frumos e sa te trezesti langa tine in pat mai ales dupa aseara,totusi ma simteam mai bine daca nu ai mai striga in halul asta!spune incercand sa o sarute pe Alice..
Si Alice a intrerupt-o tragandu-se oripilata.Abia m-am abtinut sa nu rad,la dracu Bella m-a confundat cu Alice,simteam cum fata mea se roseste ramanand fara aer,vroiam sa rad si nu puteam.Am nevoie ca Alice sa zboare repede din camera sa pot respira!
-Bella trezeste-te ai visat doar..sunt eu Alice!!
-A..spuse dezorientata Bella...
-Ok se pare ca esti pe alta lume,esti la ciclu sau ceva?spuse ingrijorata Alice.
Sau nu-mi spune Bella??Esti lesbi?Omg!!Mereu m-am intrebat de ce nu ai iesit cu baieti si nici nu vorbesti de ei,esti indragostita de ceva fata?!Sa stii ca nu am nici o problema cu asta...doar daca nu...Bella esti indragostit de mine?!!!O nu!!!Si eu am continuat sa vorbesc doar de Jazz,imi pare rau nu mi-am dat seama...
Acum muream pur si simplu sufocat,simteam durere acuta in stomac pentru ca muschii mei erau contractati..vreau sa rad si acum doare.. la dracu cu Alice..du-te afara! pleaca! pleaca!ma concentram sperand ca am puteri supranaturale.
-Alice ce dracu...mai incet te rog..nu nu sunt lesbi…sunt doar somnuroasa..am visat..spuse trist uitandu-se dezorientata prin camera..
-Of ce caut?!Am venit sa-ti zic ca te-a sunat Charile,sa-ti audc hainele bestiale pe care o sa le imbraci azi,sa te sarut sa-ti spun ca plec la scoala.Pa sexy!Ne vedem imediat!
-Pa!Succes!si a pupat-o scurt pe obraz.
Alice a iesit topaind din camera si m-am grabit sa ies sa-mi sarut fata de buna dimineata.
M-am ridicat scuturandu-mi capul si hainele de praf,apoi am auzit un tivlit si o lovitura.
-A....!!!striga Bella din toi plamanii cand m-am vazut,cazand din pat.Nu reactia asta o asteptam dracului de la ea,pe langa saruturile pasionale pe care mi le-am imaginat o cazatura din pat la aparitia mea nu ma incanda..am fugit langa ea sa vad daca s-a ranit.
-La dracu!Inebunesc!bombani pe sub barbie furioasa.
-Bella esti bine?
Isi ridica privirea din pamant,privindu-ma cu ochii de ciocolata..Am ingenunchiat langa ea i-am dat parul dupa ureche si am privit-o intens..Avea o privire dezorientata..
-Ar fi cazul sa te trezesti Bella!!Nu-l mai visa pe Edward!
-Bella!am chicotit amuzant.Credea ca viseaza!
Nu visezi..sunt aici..
-Dar aseara?!Alice..acum..of...
-Aseara a fost adevarat prostuto,dar m-am ascuns sub pat sa nu ma vada Alice,i-am spus amuzat de privirea ei concentrata,incerca sa asimileze informatiile dar nu prea reusea.
-Adica acum nu visez?Si aseara nu a fost un vis?ma intreba cu ochii mari..
-Nu,totul e adevarat si stiu cum sa fac sa-ti demonstrez.M-am apropiat de buzele ei delicioase,imi era dor de ele,vroiam sa stau mereu lipid de buzele ei sa umblam ca si pinguinii impreuna.I-am prins buzele mici,fine intre ale mele,mangaindu-le incet,fiecare sarut cu Bella era diferit,facandu-ma sa ma simt al dracului de minunat.Am inceput cu un sarut surt,plin de iubire,trasand cerculete pe obrajii ei moi..m-am retras prinvind-o in ochii ciocolatii care sclipeau si i-am zambit seducator.Am sarutat-o din nou mai lung,incet jucandu-ma cu parul ei,apoi din nou din ce in ce mai puternic,limba mea contopindu-se cu a ei,gustandu-se,jucandu-se,erau atat de familiare impreuna,potrivite una pentru cealalta..apoi sarutul a devenit fierbinte,pasional,mainile mele tragandu-i talia mai aproape,s-a urcat in poala mea,mainile ei in parul meu,tragandu-l,masandu-l...
S-a indepartat de mine respirand greu pe buzele mele si chicotind fericita.
-Waw..deci nu visez....
-Buna dimineata scumpo!i-am spus sarutandu-i buzele care erau rosii si ude.
-E chiar foarte buna..spuse rosind usor..
Nu m-am putut abtine si am sarutat-o din nou,mirosindu-i parfumul..era al naibii de frumoasa cand rosea..
-Acum suntem singuri Bella.Ce facem?Putem oricand sa stam in pat si sa ne sarutam am spus surazand..
-A chicotit jucandu-se cu parul meu,mi-ar placea,dar mai intai am nevoie de un dus.S-a ridicat grabita si a plecat din camera...deja simteam lipsa ei....
M-am ridicata si m-am indreptat spre bucatarie,dar apoi am auzit apa curgand.Edward nu te gandi ca Bella e acolo....si e dezbrcata...!!!Imi simteam respiratia grea ....si am fugit repede de acolo cat timpmamai puteam controla.
Cred ca daca i-as pregati micul dejun ar fi romantic.Nu?Am vazut multe filme,obligat de Alice, cel putin acolo asa se face...
Ar fi romantic dar eu chiar eram un retardat al bucatariei...
M-am indreptat spre dusmanul meu,am turnat in doua pahare sucuri de portocale si am incercat sa prepar oua cu bacon.
-Ok!Nu o sa ma invingi...Bella are nevoie de micul dejun asa ca te rog te rog lasa-ma sa gatesc aici...Stiu de ea iti place nu?..te rog nu te aprinde..vorbeam concentrat cu bacataria..
Am inebunit!Am inceput timid sa aprind aragazul si m-am ars..
-La dracu!Bucatarie tampita!pot sa jur ca am auzit un zgomot enervat si dulapurile s-au miscat..
-Bine iarta-ma!E vina mea!
Apoi am reusit sa prepar oule cu baconul fara alte peripetii.
-Multumesc!
-Edward cu cine vorbesti?
-Cu...si am ramas blocat cand am vazut-o,avea un tricou mare albastru de-al meu pe ea,am simtit imediat nevoia sa o sarut,faptul ca am vazut-o imbracata in hainele mele m-a inebunit,hainele mele ii atingeau corpul,am admirat-o din cap pana in picioare.Era sexy si la dracu parul ala ud ii acoperea sanii mici si rotunzi si apoi am vazut picioarele ei erau goale.Faptul ca nu am mai vazut-o niciodata pe Bella goala a facut experienta mai placuta,era atata piele goala nu m-am mai putut abtine si m-am lansat spre ea.
Gura mea i-o saruta pe a ei pasional,nu ma mai puteam controla..
-Bella tu vrei sa ma omori?
A chicotit ca si o fetita in urechea mea,sunetul ma excita si mai mult.I-am luat corpul in brate,picioarele ei cuprinzandu-mi talia,sarutandu-ne nebuneste,picuri din parul ei ud imi alunecau pe gat,gadilindu-ma,mi-am mutat buzele spre gatul ei inaintand spre ureche si apoi muscandui-o,Bella a scos un sunet de placere in urechea mea.
Ah!
-Credeam ca o sa te superi ca ti-am luat hainele,dar vroiam sa fiu mai lejera..Alice mi-a adus niste haine mult prea specifice ei..
-Ihi!nu ma puteam concentra daca sanii ei imi atingeau pieptul....
-Stai alea ce sunt?si s-a desprins din imbratisarea mea sa mearga sa admire micul dejun aranjat pe masa..
-Micul dejun,de ce dracu am facut asta,tocmai am intrerupt cel mai pasional moment al zilei cu atitudinea mea romantica,imi venea sa ma lovesc singur...
-Edward!spuse socata..
A cred ca vroiam sa vad fata asta a ei,era emotionata si plina de mandrie.M-am dus langa ea si am imbratisat-o,punandu-mi barbia pe umarul ei.Locul asta era perfect pentru mine,puteam sa stau asa o viata intreaga asa langa Bella,cu parul ei gadiliandu-mi fata,mirosindu-i parfumul de flori si prajituri si acum capsiuni de la sampon..
-Nu-mi vine sa cred..ai pregatit micul dejun,spuse mirata..
-Orice pentru tine iubire..
-Mai spune-o odata!
-?!
-“Iubire”,suna atat de frumos pe buzele tale...
Am rotit-o incet pana cand era cu fata spre mine,i-am luat obrajii in amandoua mainile si am inceput sa o sarut scurt pe buze,obraji,frunte,ochi pana si pe par.Fiecare bucatica a ei era acum pentru mine...
-Orice...pentru..tine..iubire...am spus printre saruturi gingase.
A ras scurt si dulce in urechea mea..
-Acum hai cred ca ti-e foame..
-Nu imi este,putem sa mai stam asa..
Dar apoi un sunet mare si puternic s-a auzit dinspre stomacul ei
-Cred ca stomacul tau nu e de acord cu tine,am spus chicotind..
A rosit rusinata si m-a urmat langa masa.I-am tras un scaun aproape de mine si mi-am pus o mana in jurul taliei ei,vroiam tot timpul sa o ating.A devenit ca un drog pentru mine..
-Acum sper ca e la fel de gustos cum arata..Nu as vrea sa mor otravita..
-Promit ca o sa te salvez ca pe Alba-ca-zapada,eu o sa fiu printul meu..
-Cred ca daca mor otravita din cauza ta tu ai deveni mama vitrega,vrajitoarea,spuse razand cu pofta..
-Da!vrajitoare spui ,si am inceput sa o gadil razbunandu-ma....
-Nu Edward..staii...spuse incepan sa rada
Rasul ei era cel mai frumos sunet de pe pamant,si la dracu radea pentru ca acum era fericita.Si eu o puteam face fericita...
-Gata!stop ma predau nu mai pot!spuse cu fata rosie si cu lacrimi in obraz de atata ras..
Esti printul!
-Ce ai zis?m-am facut ca nu o aud..
-Esti printul nu esti vrajitoarea rea!Te rog opreste-te!Nu mai pot..
M-am oprit din gadilat si am privit-o cum incerca sa resipre din nou.Am chicotit era prea draguta la dracu!
-Acum pot sa mananc?
-Da,dar nu promit ca sunt delicioase..adica am incercat..eram agitat daca chiar erau otravite,la cum gatesc eu ma asteptam...
A gustat din oua si bacon scotand un sunet de placere,cred ca erau delicioase,un zambet mare mi-a aparut pe fata,ma bucuram ca ii placea ce am pregatit eu..
-Sunt delicioase Edward,cred ca am concurenta,spuse suparata.
-Concurenta?
-Da gatesti din ce in ce mai bine,spuse sarutandu-ma pe buze,avea gust a bacon si oua,waw chiar erau delicioase..
-Ai dreptate sunt delicioase...am spuse zambind.
-De unde stii…
-Le-am gustat de pe buzele tale.
Un rosu aprins i-a colorat obraji..
-Bella nu mai rosi!
-De ce?spuse impacientata..
-Pentru esti al dracului de frumoasa cand faci asta si eu nu ma mai pot controla..
A inceput sa rada melodios lasandu-si capul pe spate..era un tablou perfect..eu si Bella impreuna in bucatarie,razand si gustand din mancarea preparata de mine....

22 comentarii:

  1. CrI spunea...

    super super super super super super super...
    :X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X
    :D

  2. Anonim spunea...

    :)):))..amuzant..si plin de dragoste...
    E super:X..
    De cand astept capitolul asta:X...
    Acuma il vreau pe next-ul:D...
    Bafta la tastat..ca sa apara urmatorul cat mai repede;))

  3. elyia (ramona) spunea...

    f bine scris acest capitol. M-a facut sa zambesc.

    Superb, tine-o tot asa.

    Inspiratie maxima in continare

  4. florina spunea...

    ce tare...i love this chapter.....faci o treaba extraordinara.....bafta la scris si inspiratie maxima....spor la tastat...pwp:*:*:*:*

  5. Anonim spunea...

    :-w:-w:-w

    Ahh ... :))
    Jur ca te omor :)):)):))
    Am citit de 2 ori cap si nu m-am saturat :)):)):))
    Sunt fara "satiu" cum zice mama :)):)):))

    Ce sa spun? ?? In afara ca a fost exceptional de frumos :X:X:X ... Cred ca-l mai citesc o data :)):)):)) E prea genial :X:X:X ...

    Aaa ... si am ras cu lacrimi .... :)):)):)) Cand a venit Alice in camera Bellei si cand Eddy s-a dus sa prepare dejunul :)):)):))

    Dragostea asta ce face din om :)):)):))

    Aaa .... si cum ti-ai permis sa o imbraci astfel pe Bella ???:-w .... Vroiai sa-i provoci stop cardiac lui Edawrd !!! :)):)):))

    Baietii astia numai la "prosti" se gandesc !!! :)):)):)):))

    Superb:X:X:X .....

    Felicitari pentru a mia oara !!! :X:X:X

    Te poooooop duuulce si abia astept sa citesc urmatorul chapter :)) !!!

    :X:X:X:X
    :*:*:*
    :D:D
    >:D<

  6. Anonim spunea...

    superb, este un capitol plin de viata, vesel si fericit... imi place mult:) succes in continuare...

  7. Anonim spunea...

    e asa romantiiiccc:X:X:X::X:X::X:X:X:X:X:X:X


    si asas scurt:-s:-s

    cand vine next'u?:D:D:D:X::X:X

  8. Anonim spunea...

    E minunat :X Romantic :X.... Se pare că Bella reușește să-l schimbe pe Edward... a ajuns să și gătească :))
    Mă întreb cum o să reacționeze Alice cînd o să afle :D
    Spor la scris...

  9. Anonim spunea...

    omg cat de sweet imi place mult mult mult de tot

  10. irina spunea...

    ce misto:x:x,tata tocami mi-a spus ca sunt nebuna pt ca rad:d,faorte tare faza cu Alice si Bella si cu Edward sub pat:))=))soooper tare de abia astept uramatorul cap:x:xXOXO

  11. 3Puncte. spunea...

    :)=))..:))=))..super faza cu lesbi si cu alice..lol..:))=))...
    am ras cu lacrimi..esti geniala..bvbv..:):)...:P..:*:*..

  12. Nicoleta spunea...

    Suuuuuuuuuuuper :X:X:X fata ma uimesti la fiecare cap :X:X Edward e asa de romantic fix pe gustul meu :X:X nu mi-l dai mie? ;))
    Vreauu cap urm :X:X
    PS:imi dai si mie id-ul tau :X ;)) ;;)

  13. Anonim spunea...

    http://funnkysmile.wordpress.com/13-stupid-kids/

    cap13:D

    cred ca e putin mai lung;))

    sper sa-ti plc:*

  14. luyzutza spunea...

    8-> vai, am citi acest capitol de vreo patru ori cred si tot nu ma satur, e minunat, deabea astept urmatorul capitol:)Kiss Luiza:*

  15. Anonim spunea...

    am postat cap 14 si 15, si probabil urmeaza si 16, poate si 17 tot azi:D

    www.funnkysmile.wordpress.com

    sper sa-ti plc>:D<

  16. Lady yo spunea...

    am ras cu lacrimi=))...doamne Alice asta:X..ma uimeste dar mai mult ma uimeste imaginatia ta ella:*
    foarte tare:X:X
    astept urmatorul cap k insfarsit am ajuns la zi cu ele:))

  17. Anonim spunea...

    hey...
    superb acest fic. e atat de profund si bine descris:)
    felicitari pentru cat ai scris pana cum:*spor la scris in continuare
    cam la cat timp vine nextu pe aici?:D

  18. Anonim spunea...

    am postat capitolul 18:D

    hope u like it.

    app..u cand il poastezi pe urmatorul? mor de nerabdaree:X:X

  19. Deea spunea...

    eram pe aproape..:))...
    acum...revenind la capitolul asta...IL ADOR..si cred ca am spus destul de multe prin asta;))

  20. Anonim spunea...

    ce frumm!doamne,atat de frumos!ce romantic!!!

  21. Anonim spunea...

    stii ca as putea lasa orice fel de comm vreau, adica e anonim nu ma cunoaste nimeni..as putea spune ca e..gay de ex., sau sa tastez pana ma satur chestii de genu: X:X:X, sau wowww cate de taree, frummmm!!!!!! dar asta nu m-ar caracteriza deloc.Vreau sa te felicit pentru modul in care iti folosesti imaginatia bogata pe care o ai, felicitari ti-a iesit o poveste cred (spun cred deoarece am citi doar cap. asta), nemaipomenit de fascinanta si plina de romantism. Bafta in continuare!

  22. 大尺度真人秀場聊天室 spunea...




    真愛旅舍直播視頻聊天室
    真愛旅舍裸聊視頻聊天室
    真愛旅舍裸播視頻聊天室
    真愛旅舍福利視頻聊天室
    真愛旅舍視頻聊天室你懂的
    真愛旅舍大尺度直播視頻聊天室
    真愛旅舍深夜直播視頻聊天室
    真愛旅舍午夜直播間視頻聊天室
    真愛旅舍午夜福利聊天室
    真愛旅舍午夜福利視頻聊天室

Trimiteți un comentariu