Persoane interesate

18

Cap XV

miercuri, 30 decembrie 2009






BELLA

Nu o sa uit niciodata dimineata asta,a fost magica,speciala.M-a facut sa cred ca pot avea si eu o viata normala, nu numai normala.....cred ca pot spune linistita perfecta.Da perfecta era cuvantul potrivit pentru ca am petrecut-o cu cel mai perfect om, zeul frumusetii Edward Cullen.
Parca traiam viata altcuiva, nu era plina de durere, tristete care imi erau surori pana acum ci veselie, zambete, chicoteli si visari.Visari cu ochii deschisi la Edward, asta se intampla in cea mai mare parte a timpului.Da stiu mi-am propus sa fiu o prietena adevarata sa ma comport ca si una, dar puteam sa admir de la departare, sa-mi las mintea sa creeze un univers in care eu sa pot sa-l strang in brate, sa-i mangai parul nu era vina mea ca era atat de frumos.Uneori mintea imi mergea prea departe, mult mult prea departe incat roseam, speriata sa nu-si dea nimeni seama la ce ma gandeam.
-Bella scumpo te simti bine, ma intreba ingrijorata Esme.
M-am trezit la realitate speriata...deci Bella...esti la masa ..poti te rog sa te controlezi....
As putea daca Edward nu m-ar privi asa in momentul asta.
-Bella, esti bine..Esti cam rosie, imi spune ingrijorat Edward.
Mi-am scuturat capul pentru ca incepeau iarasi visele.Termina!
Incercam sa privesc oriunde numai pe Edward nu.Nu stiu ce era cu mine,puteam sa ma controlez!
Am observat din nou miscare in jurul meu..Se ridicau de la masa noua mea familie.M-am ridicat si eu multumita ca nu trebuie sa fiu aproape de Edward.
-Bella,Edward totul a fost delicios!spuse Esme bucuroasa.
-Da Edward credeam ca o sa mor otravit!adauga Emmet.
-Ha,ha!Buna asta Emmet!Mai asteapta zece minute si mai vorbim...poate inca nu si-a facut efectul, spuse Edward.
-Mama!
-Termina-ti baieti!Oricum Edward sunt foarte mandra de tine!
-Multumesc mama!Dar Bella are toate meritele!
Imi spuse zambind dumnezeieste!
Momentele astea imi faceau ziua mai buna...Zambetul lui imi facea ziua mai buna...
Bella!!!
-Multumesc..ma bucur ca v-a placut,am spus timida.
-Cred ca o sa ma ingras din cauza ta, imi spuse zambind Alice.
Daca mai continui cu mancaruri deastea delicioase si deserte...te pun sa faci gimnastica cu mine.
Eu gimnastica?!Cred ca as ajunge la urgente!
-Acum....si incepe sa topaie ca un spiridus hiperactiv...shoping!
O nu!!Am crezut ca am scapat!!!!!Shopingul era groaznic!!Stiu fetele se spune ca il adora…Ce poti sa adori sa te plimbi ore intregi prin magazine, sa probezi sute si sute de haine, sa comentezi cu prietenele cu care iti sta bine si cu care nu..Si toate doar ca sa impresionez nu stiu ce baiat...
Cred ca fata mea ingrozita m-a dat de gol.
-Bella doar nu ai de gand sa ma lasi balta!imi spuse trista.
-Alice...te rog nu te supara, dar sa merg la cumparaturi nu e pasiunea mea...de fapt urasc shopingul...
Cand eram mica Renne avea un magazin de haine unde imi petreceam cel mai mult din timpul meu..Vedeam numai haine si fete care le probau si se plangeau ca sunt grase sau prea slabe...Mi se pareau lipsite de creier..De atunci am o frica impotriva shopingului.Nu-l suport si nu-l vreau!
-Nu-i nimic inteleg.. spuse Alice cu o voce care ti-ar rupe sufletul...
Dar stii am vrut sa iti fac un bine adica Bella hainele alea sunt oribile, sa-mi fac mie un bine pentru ca nu le suport.Ar trebui interzise prin lege.Bella tu esti frumoasa trebuie doar sa stii cum sa-ti pui in evidenta silueta!Te roggg!!Lasa-ma sa te ajut!!!!
Cum poti sa-i spui nu lui Alice?!?!
Si uita-ma acum in mall tinandu-ma dupa Alice, care arunca cu haine inspre mine... Eram deja ingropata in ele...Alice era ca un copil intr-un magazin de dulciuri...era lumea ei, radia de fericire cu fiecare haina pe care o vedea si ii placea.
-Alice cred ca ajunge...
-Da...dar stai uite pantalonii astea sunt perfecti si merg cu balerinii aceia albi si tricoul albastru...
-Alice!!!
-Bine Bella...Hai sa mai probam ai dreptate!
-Nu mai bine cautam!M-am razgandit!
-Bella te duci si te imbraci cu astea si astea!Trebuie sa stiu ce culoare ti se potriveste!
-Dar Alice...am inceput sa plang ca un copil de trei ani...
-Bella!Vrei sa fi frumoasa nu?!Atunci du-te si probeaza!
Am facut parada modei in magazin, proband si proband si iara proband...
Alice comenta si imi alegea tinutele...
Mi s-a parut o eternitatea, lumea hainelor ma tinea captiva si regina lor Alice ma punea sa le probez pe toate...
Am nevoie de ajutor..gandeste Bella....
-Alice..Waw deci pantalonii aia sunt fenomenali..sunt sigura ca i-ar placea lui Jasper.
-Crezi?Adica da sunt negrii si de piele...
-Alice ma refeream la blugi albi nu la pantalonii aia pacatosi.Daca ai purta asa ceva ai fi arestata.Sunt prea indecenti!In plus Carlisle nu te-ar lasa sa porti asa ceva nici prin casa..
-Bella, micuta mea Bella!Cine a spus ca tata trebuie sa afle...
Ai dreptate daca vreau sa cuceresc pe cineva ca Jasper care este Waw trebuie sa port ceva care sa-l lase cu gura cascata..
La pantalonii astea imi trebuie o bluza cu un decolteu...cred ca stiu care ar fi perfecta....
Da macar era mai bine decat sa probez eu haine...oarecum...
O urmam prin mall plina de plase cu haine pana ce m-am impiedecat de ceva..
-Ach!!
-Bella esti bine?!ma intreba ingrijorata Alice care ma ridica de pe jos..
Mi-am ridicat privirea si spre surpinderea mea am vazut-o pe Tania si inca o fata care ma priveau batjocoritor...
-Uite pe cine avem aici...e tocmai piticul tepos si mutulica...
-Tania...curva scolii..dar ce facem acum prezentarile?!
-Hey...numai incet pitico!
-Cine e pitica fire despicate si par ars de la vopsea?!spuse enervata Alice.
-Tania poate ar trebui sa mergem, adauga fata pe care nu o cunosteam.
-Christine deci acum iti petreci timpul cu Tania?spuse suparata Alice.
-Alice nu e...
-Da e prietena mea acum, spuse intepata Tania.
-Acum iti petreci tot timpul cu ea si...,apuse Christine aratand spre mine.
-Da si tu te-ai gandit sa te faci prietena cu dusmana mea, idioata asta...
-Sa trecem peste sentimentalisme...si deci tu vorbesti ciudato, spuse Tania cu rautate.
-Hey!De mine te poti lega dar pe ea o lasi in pace..ai inteles oxigenat-o fara creier?!
-Poate ar trebui sa renunti la insulte,fratele tau si Jasper o sa se supere.
-De ce, ma rog?
-Poi sambata ne-am distrat foarte bine impreuna, si o sa se supere ca le insulti prietenele, mai alea Edward ai inteles mutulica, Edward e prietenul meu asa ca lasa-l in pace...
-Te rog prieten!Nu ma face sa rad!Poate esti aventura lui de-o noapte!Si Christine ma asteptam la mai mult din partea ta...
-Dar nu-i...Tania!
-Ce pentru ca tu esti indragostita de el ea nu poate sta cu el..
-Ih!!
Alice a luat sucul din mana Taniei si i l-a turnat in cap...
-Ai nevoie neaparat de o noua frizura!
Eu numai te-am ajutat!spuse zambind angelic Alice.
-Idioatelor!
-Bella fugi!
Si am inceput sa fugim pana am ajuns in parcare.
-Cred ca ne-au pierdut!Il urasc pe Edward si Jasper!
Acum ca am scapat de adrenalina si am reusit printr-o minune sa nu ma impiedic simteam durere, dezamagire.Sambata Edward a fost cu Tania si Christine cu Jasper...
Alice era suparata, de fata cu Tania si-a ascuns foarte bine emotile ,dar stiam ca e ranita din cauza prietenei ei false si Jasper.Si eu ii uram!!
Erau niste tampiti...Jasper era un tampit cand Alice era indragostit de el cum putea sa stea cu una ca ele, dar cand ma gandeam la Edward simteam cum sufletul meu se rupe...
Ce drept aveam sa fiu nervoasa pe el, cine era el pentru mine... eram doar o prietena, dar nu puteam scapa de durere.Chiar daca imi propuneam inima mea nu ma asculta, era ranita.Distrusa din cauza lui Edward..
-Alice imi pare atat de rau..
-Bella dar nu inteleg de ce stau cu unele ca ele.Ce au ele si eu nu am, noi nu avem
Eu nu aveam multe, dar ea era de 100 de ori mai buna.
-Alice Jasper e un prost, daca nu stie ce are langa el, el pierde.Esti mult mai buna ca si blondele alea fara neuroni...
-Bella!Asa te vreau!
-Hai acasa!Sa omoram doi idioti!
-Bine!
-Am un plan!
-O nu!!Cand ai tu un plan e de rau!
-O sa vezi ca o sa le para rau..
-Ce vrei sa facem?
-Deci esti de acord?
-Da!Trebuie sa se invete mine!
-Yupii!!
Si am inceput sa sarim in sus in parcare scapandu-ne pungile cu miile de haine pe jos..
-O sa avem nevoie de astea!Alice a luat pungile de pe jos..
-Da..si o priveam neincrezatoare
-O sa ne facem superbe si o sa le para rau, Jasper o sa regrete!Si tu o sa-i dai o lectie lui Edward!
-Alice...nu cred...
-Bella ai incredere in mine!Hai acasa!
Stiam ca e o idee rea...O sa iasa totul rau...Of!!


NOTA!!

Sper din tot sufletul sa va placa capitolul asta:P
in ultima vreme nu prea am avut timp sa postez
am fost ocupata cu pregatiri de Craciun, apoi Craciunul si acum Anul Nou
da cu aceasta ocazie va urez si eu UN AN NOU FERICIT!!
sper sa aveti un revelion plin de distractie...
Sa lasati un comm cu parerea voastra
Si multumesc mult mult mult ca cititi fanficul
si pentru toate comm de incurajare

:X:X:X
:*:*:*:*
Un pupic mare mare pentru toate:*

18 comentarii:

  1. Anonim spunea...

    genial!abia astept sa vad ce fata va face edward si jazz...sunt nerabdatoare!
    pupici,ralu!:*:*

  2. Anonim spunea...

    Super...imi place ff mult..
    Sper ca apare repede urmatorul capitol :D

  3. florina spunea...

    superb cap....abia astept sa-l publici pe urmatorul care sper sa vina mai repede pentru k faci o treaba minunata....bafta la scris....pwp:*:*:*:

  4. Anonim spunea...

    Nu pot sa cred ca nu-s prima care citeste :)) ... si comenteaza :)) ...

    Superb si capitolul asta !!!

    Am ras cu lacrimi :
    " - Credeam ca o sa mor otravit! adauga Emmet.
    - Mai astepata 10 min.si mai vorbim ...poate nu si-a facut efectul!
    - Mama! "
    sau
    "Si uita-ma acum in mall , tinandu-ma dupa Alice , care arunca cu haine inspre mine. Deja eram ingropata in ele "
    ...
    Magnific!!!

    Te inteleg perfect cand spui ca nu ai timp !!!
    De abia akm am mai reusit sa evadez din bucatarie ..:)) ... e mai rau ca la inchisoare :)) ...

    Revenind la fic ... e genial cap asta ... m-ai lasat pe jar ... ce o sa se intample ....ce o sa le faca ... adica cum or sa se imbrace ??? ...
    Abia astept urm cap :X:X:X ...
    Intre timp iti urez : O petrecere frumosa de Revelion si :

    UN AN NOU FERICIT !!!

    In fiecare picatura de sampanie pe care o bei , in cinstea anului nou sa fie urarile mele de bine pline de cele mai frumoase si calduroase ganduri !!! La multi ani !!!

    >:D<>:D<>:D<>:D<>:D<>:D<

  5. Anonim spunea...

    Cat ai commu` ti-am lasat :))
    Sper sa nu te plictisesti citindu-l :P:P:P

    Te poooop :*:*:*:*

  6. Ella spunea...

    nu m-am plictisit cum sa ma plictisesc
    astept intotdeauna cu nerabdare parerea ta
    sa vad ce crezi daca ti-a placut sau nu
    da si eu ma bucur mult mult ca florina si ralu si nu stiu cum te cheama au citit deja si le-au placut
    zambetul ala mare si tampit iarasi e pe fata mea:))
    mersi fetelor pentru comentarii
    si da stiu iarasi Tannia asta....:-l
    da e insuportabila
    dar Alice a pedepsit-o bine:))
    va puppppp
    si Numai fericiri si bucurii noul an!!

  7. elyia (ramona) spunea...

    UN AN NOU minunat, plin de bucurii, sanatate si iubire.

    Multumiri pentru acest capitol

  8. Anonim spunea...

    Of.. nu mai am cuvinte, esti talentata!! Nu pot decit sa te felicit! un An Nou plin de impliniri tuturor!

  9. Anonim spunea...

    hey nu cred....ca am ami dat comm pana acum ..dar oricum..este foarte genial ficul tau imi place foarte mult...esti foarte talentata si iti pui in valoare talentul ...imi place felul cum formulezi si cum imbini si descrii este aparte ca a tuturor...stiu ca la inceput a cam semanat cu Wide Awake..intr-un fel ..dar pot sa spun ca acu nu mai aduce nimik cu el..oricum dupa Wide Awake acum a inceput toata lumea sa scrie despre baieit rai si fete prea timide sau cu nu stiu ce boala sau ceva de genu... sau invers ..oricum este foarte frumos cea ce crezii...se pare ca cineva si-a descoperit si valorific..un talent a mai aparut inca o floare inmiresmata..:X...nici nu ma indoiesc ca Bella va fii genial de frumoasa la fel ca si Alice si ca ii vor da pe spate pe baieti..oricum si Eddy e indragostit de Bella ..de fapt sentimentul e reciproc...si spre ca in curand vor afla si vor fii impreuna..la fel si cu Alice cu Jasper..deci..nu mai am decat sa-ti zic succes in continuare si spor la lucru pentru ca cea ce faci incanta sute de fete care iti devoreaza ficul ...si multumesc la fel ...Si voua Fetelor UN AN NOU FERICIT!!!!..acum mai aveti doar sa va ganditi si sa va amintiti fiecare zambet fiecare privire ,fiecare gand,fiecar clipa din anul care curand se va termina si sa fiti pregatite sa dati peste un nou an ..un nou inceput.. :X...pa-pa pwp.. :*:* :*

  10. Anonim spunea...

    Super amuzant:X
    ador ficul tau;X

  11. Anonim spunea...

    dap...parca asa ma simt si eu cand ma duc la shoping:)):)):))..super capitolul:x..bafta la scris..si un an nou fericit:)

  12. Anonim spunea...

    Fie ca anul care incepe ( 2010 ) sa iti asterne o poteca neteda , vegheata de stelute norocoase si ingeri balai, iar dorintele tale sa se implineasca, una cate una in fiecare zi ! La multi ani!!

    Sa ai o petrecere frumoasa de revelion !!!

    La multi ani inca o data!!!

    >:D<>:D<>:D<>:D<>:D<

    Te pooop :*:*:*:*!!!

  13. Anonim spunea...

    hey:*...azi am descoperit fanficul si nu m am putut abtine sa nu l citesc pe tot,...e foarte frumos:x...pe cand urmatorul capitol?:x

  14. Nicoleta spunea...

    Dhoamne nu-i a bine cu planul lui Alice :)))
    Foarte tare faza cu sucul varsat in cap am ras azi cat pentru tot anul :))) =)))

  15. Anonim spunea...

    poi pentru inceput...adooor cum scrii:X:X:X:X...e fanficul meu preferat...abia astept sa vad ce se intampla in continuare:X...kisses>:D<am inceput si eu un fanfic...poate aruncati un ochi..m-ar bucura:P http://icedcappuccino.wordpress.com/2010/01/24/cap-i/?preview=true&preview_id=3&preview_nonce=e9de5e3708

  16. Anonim spunea...

    doamne ...e fenomenal!!!astept urmatorul cap!!

  17. Anonim spunea...

    super tare...citesc de la cap 1 si e nemaipomenit....abia astept sa citesc continuarea...

  18. 大尺度真人秀場聊天室 spunea...



    夫妻視訊聊天室
    私密視訊聊天室
    內衣秀全透明秀視訊聊天室
    mfc視訊聊天室
    直播間視訊聊天室
    約炮視訊聊天室
    賣肉視訊聊天室
    老司機視訊聊天室
    愛愛視訊聊天室
    祼女視訊聊天室

Trimiteți un comentariu