Persoane interesate

20

Cap I

luni, 14 decembrie 2009






BELLA

Iubesc amurgul.E plin de iubire,mister incat de fiecare data cand il privesc uit de lumea din jur.Simt ca poate gaura din pieptul meu o sa se vindece,dar el nu dureaza mult e doar o amagire,soarele se ascunde intunecand totul inclusiv sperantele si visele mele.
Totul este negru in viata mea de cand Renne,scumpa,inocenta si iubitoarea mea mama a murit.Sufletul meu mort imi aminteste mereu ca ea numai este.Nu mai bate,nu ma rade se preface,poate doar ura pentru nenorocitul care i-a facut asta ma mai tine in viata.As vrea sa plateasca,sa sufere cum a suferit si mama,cum sufar si eu ca mi-a distrus viata.De fiecare data cand ma gandesc la el,Phil,sangele imi pulseaza nebuneste prin vene.Ma urasc pentru ca am avut incredere in el,mereu zambitor,as vrea acum sa-i sterg zambetul ala fals de pe buze,dar atunci nu stiam m-am lasat prostita, eu era mai matura trebuia sa-mi protejez mama,dar m-am lasat pacalita l-am crezut, l-am primit la noi in casa si el cum m-a rasplatit mi-a omorat mama,pe mine m-a tinut prizoniera in casa alaturi de cadavrul ei 3 saptamani, ma batea ingrozitor.Si acum dupa un an ii mai simt mainile pe corpul meu si ii vad fata in intuneric, vreau sa plateasca dar eu nu pot face nimic,nimeni nu face nimic, l-au lasat sa scape, nu ar trebui sa ma mire la banii lui a cumparat toti judecatorii.A spus cu lacrimi de crocodil ca cineva ne-a spart casa, mi-a omorat mama si m-au batut pe mine, ca eu mint pentru ca sunt prea speriata, sunt bolnava, am inebunit de durere.Ma gandesc poate are dreptate durerea care o simt poate m-a inebunit sunt sigura ca m-a amoriti si nu mai simt nimic ca sunt moarta pe dinauntru, dupa un an de procese a iesit victorios, cand a iesit din sala m-a privit in ochi mi-a zambit si mi-a spus ca Renne singura persoana care m-a iubit a murit si am ramas singura ca nimeni nu ma mai vrea si ca tata m-a luat cu el doar din obligatie.O parte din mine poate prea mare l-a crezut, il cred cine sa iubeasca o adolescenta moarta.Nimeni!

-Bella!!Bella!Isabella Swan raspunde-mi!auzeam vocea tatalui meu pe fundal ca un zumzet indepartat stiam ca trebuie sa-i raspund asa facea o fata normala dar durerea nu ma lasa, amintirile erau prea vii sa pot vorbi
-Bella te rog vorbeste cu mine.A trecut un an de zile.Trebuie sa-ti revii!Renne ar fi vrut sa-ti continui viata!
-Ce stii tu despre Renne?am strigat din toti plamanii, incercand sa-mi stapanesc lacrimile.Ce drept ai tu sa vorbesti despre ea?Ne-ai parasit acum 10 ani si faptul ca acum esti obligat sa ma cresti nu inseamana ca ma intelegi, acum lacrimile curgeau pe obrajii mei rosii fara sa le mai opresc, vroiam sa plang sa uit de durere
-Bella...stii ca v-am iubit pe amandoua,va iubesc pe amandoua, dar relatia mea cu Renne era complicata ea vroia altceva o viata diferita de cea de aici din Forks si te-am lasat cu mama ta
-Ma-i lasat, m-ai lasat?M-ai parasit?O scrisoare?Un telefon de ziua mea?!n-am primit nimic din toate astea de la tine.
-Bella te rog iarta-ma!
-Nu te iert daca nu ne-ai fi lasat mama era cu tine acum era in viata, eram fericiti fara durerea asta insuportabila ce ma sfasie pe dinauntru.TU ai omorat-o pe mama!!.Tu !!
Vorbe pline de durere ieseau pe gura mea fara sa gandesc.Stiam ca il ranesc stiam ca ii dau al 100 lea motiv pentru care sa se sature de mine, asta daca nu a facut-o deja.Cu lacrimi in ochi am fugit pe scari in noua mea camera.As fi putut sa stau singura sa nu fie obligat sa ma creasca dar autoritatile nu m-au lasat chiar daca peste un an aveam sa implinesc 18 ani.Inca le mai aud comentarile: este instabila emotional are nevoie de o iubire parinteasca,saracuta, asta uram cel mai mult mila din ochii tuturor, ca eram o povara pe umerii lui Charlie.I-am spus niste lucruri oribile poate dimineata cand o sa ma duc la scoala o sa-i las un bilet scurt fara sentimente, un:”imi pare rau”scrurt, rece dar sa sper de ajuns sa nu ma trimita la orfelinat.
Dimiteata!Maine avea sa fie prima mea zi de scoala dupa eveniment.Pana acum mergeam la scoala in Phonex, dar m-am transferat sa fiu departe de casa si scoala aceea care imi aminteau de mama, de durere, m-am transferat in Forks sa locuiesc cu tatal meu,Charlie Swan pe care nu l-am mai vazut de 10 ani eram o copila cand am plecat de acasa cu mama, nu ma pot minti mi-a fost dor de tata, dar Phil l-a inlocuit incetul cu incetul, i-am dat toata dragostea mea fata de un tata si uite unde m-a adus asta.De aceea mi-am promis ca nu voi mai lasa pe nimeni sa ma pacaleasca, sa ma amageasca.Mi-am interzis sa mai iubesc!
Charlie facea si el ce putea incerca sa imi recapete increderea, sa-si ceara scuze stiu ca se simtea vinovat pentru ceea ce am patit, dar nu era vina lui era vina mea de aceea ma enerva de fiecare data cand isi cerea scuze si totusi am spus acele cuvinte stiind ca-i fac rau.Stiam ca mama a fost marea dragoste a lui Charlie.Poate o sa-i dau o sansa, o sa incerc sa-i raspund pentru ca nu prea vorbeam, iar o data pe saptamana strigam la el.Stiam ca nu merita toate astea, poate o sa incerc sa ma schimb fata de el, dar niciodata nu o sa-mi permit sa-l iubesc deoarece iubirea ma face slaba,naiva.
Stateam si priveam la tavanul din camera, maine o zi de scoala.Mi-am fixat alarma si am inchis ochii cu imaginea mamei in gand,tot ce m-ai aveam de la ea erau amintiri.






EDWARD

Maine era o noua zi de scoala.FUCK!cine a inventat scoala?Un motiv in plus sa-ti exasperezi copilul, sa-l controlezi, daca nu as stii mai bine as spune ca Carslie!ok acum sunt absurd mi-am tras o palma mental.Dar oricum noul meu tata adoptiv putea sa te plictiseasca ore intregi cu discursuri de “cat de importanta e scoala” sau “educatia iti ilumineaza mintea” sau “scoala te pregateste de viata” cred ca am adormit de plictiseala numai ca mi-am amintit de faimoasele discursuri.
Ma indreptam spre bucatarie sa beau un suc de portocale inainte sa ies cu Jasper la faimoasele petreceri de la miezul noptii Doamne erau mana cereasca, toata bautura toate fetele, bine fete obraznice care ti se ofereau fara sa le zici nimic cum era Tania, tipa aia era salbatica.Zambeam obraznic la amitirea partidei de sex ce am avut-o in masina, masina ei bineinteles deoarece nici una dintre curvele alea nu aveau dreptul sa intre in masina mea,Volvoul meu,iubirea mea.Masina insemna mai mult pentru mine decat faceau toate fetele alea la un loc, erau doar niste obiecte de fapt cred ca asa le si tratam, le foloseam si dupa aceea le aruncam.In vacanta asta m-am culcat cu multe si nici nu le stiam numele,dar asta nu le-a impiedicat sa se ofere mie.Cuprins in ganduri si amintiri nu i-am facut pe Carsile care statea acum in fata mea.Cu o saritura in sus mi-am varsat sucul de portocale pe tricoul meu preferat!
-L-a naiba!M-ati sperita!Ce dracu Carslie acuma ma si spionezi din intuneric!Credeam ca ai depasit deja incercarile de a ma controla
-Edward!Ce faci la ora asta!Sper ca nu ai de gand sa mergi la petrecere acum!daca nu stii as vrea sa-ti reamintesc ca maine incepi scoala.
L-am intrerupt repede inainte sa inceapa moralele alea insuportabile
-Da da,Carslie!Stiu!Dar totusi toata scoala merge,si nu vrei ca eu cel mai cool baiat din scoala sa lipseasca.Nu?Te-ai gandit ce ar face asta popularitatii mele?
Bine poate am uitat sa va spun dar chiar sunt cel mai cool baiat din scoala sau cel putin asta zic tarfele alea si la cum se comporta cand ma vad nu pot sa nu le contrazic.
-Edward!Te rog!Poti sa nu mai fi asa de superficial?Unde-i baiatul ce erai inainte?Ce s-a intamplat cu el?
Asta imi lipsea!Sa imi se trezeasca amintirile ce m-au omorat, ceea ce m-au transformat in ceea ce sunt.Nu ai ajuns asa rau Edward doar esti frumos,popular petreci toata ziua!Incercam sa ma consolez singur, dar cum ramane cu faptul ca ma imbatam toata noaptea si eram mahmur toata ziua doar pentru a uita de durere.Da eram amortit tot timpul, beat sau mahmur ma simteam mai bine decat treaz,ma ascundeam in spatele petrecerilor si partidelor de sex cu Tania si celelalte decat sa simt durerea.Ma prefaceam ca moartea mamei nu a insemnat nimic pentru mine, ca am trecut peste asta, sau cel putin asa credeau Carislie si ceilalti de la scoala.Jasper, prietenul meu cel mai bun ma cunostea cel mai bine si nu ma puteam ascunde el.
Acum un an de zile mama singura persoana care m-a iubit si m-a sprijinit din toata lumea asta a murit de leucemie.Cu fiecare zi se simtea tot mai rau de fapt,Carslie era doctorul ei asa am ajuns sa-l cunosc.Mama pe patul de moarte i-a cerut lui Carslie sa aiba in continuare grija de mine.Carslie a fost de acord si m-a adoptat atunci ne intelegeam bine eram un adolescent educat si manierat, dar de cand toata durerea asta ceva din mine a plesnit si m-am schimbat.
Carslie ma privea acum cu tristete si simteam cum fiecare muschi din mine se enerveaza.De ce imi tot amintea de durerea mea?
-Tu crezi ca am uitat?NU stii nimic Carslie!
-Asa te comporti!
Cand m-ai aveam un pic si rabufneam, Esme a intrat in camera si toata furia mea s-a topit cand am vazut-o pe fiinta asta blanda materna si iubitoare.Era atat de dragostoasa incat am ajuns sa o iubesc foarte mult.Esme, sotia lui Carsile era insotita de de fiica lor,Alice un spiridus hiperactiv pe care nu aveai cum sa nu o iubesti si Emmet, un urias cu suflet de ursulet de plus. Asta era noua mea familie acum, dar nu aveam cum sa nu ma simt in plus printre ei, le-am cauzat numai probleme de cand m-au adoptat.
Esme a intervenit intre Carslie si mine si a soptit incet
-Edward stii ca te iubim, si Carslie te iubeste mult de aceea se procupa de tine.Daca vrei sa mergi la petrecere poti sa o faci nu o sa te obligam sa faci nimic din ceea ce nu vrei
-Da nu e drept el de ce poate merge si noi nu?Alice si Emmet se plageau la Carslie.Da, succes sa-l imbunez pe omul ala.Mi-am stapanit un cicotit
-Nu Esme, ma duc in camera mea.Noapte buna!
-La tine de ce fuctioneaza intotdeauna?IH!Spunea Carslie enervat.Eu ma chinui de o jumatate de ora si tu ai spus trei cuvinte.
-Iubire e ceva specific mamelor, spuse Esme amuzata
-Da tata mama e mult mai buna la asta decat tine,ciripi Alice
-In plus ea nu are replicile alea tampite cu scoala, se alatura Emmet intr-un ras care zguduia peretii.
Dupa ce am plecat eu nu se mai certau, se distrau, ma gandeam ce rau i fac familiei asteaia, dar totusi nu e vina mea, Carslie are un talent sa ma enerveze.I-am trimis un mesaj lui Jasper sa stie ca nu mai vin si mi-am setat alarma pentru noua zi de scoala. Da record m-am pus sa dorm la 12 dar sigur nu o sa devina un obicei.

20 comentarii:

  1. Anonim spunea...

    imi place la nebunie:X:X:X
    e sooper:X:X
    saracutza Bella:((

  2. Anonim spunea...

    Super !
    Abia astept urm cap .... >:D<
    Pe cand ? ...
    Te pooop si te invit sa citesti si sa comentezi si ficul meu , please !
    http://ramonapettro.wordpress.com
    :*:*:*:*

  3. Anonim spunea...

    hmmm...ficul tau aduce foooarte mult cu wide awake ( nu neaparat la stil, ci la poveste). cred ca ar trebuie sa te gandesti la propria poveste si sa o insufletesti cu personalitatea ta

  4. Lillo spunea...

    Frumusica povestea.Dar te rog fii mai atenta cu punctuatia.Pune punct si virgula. :D
    Bafta!

  5. Lady yo spunea...

    super:x
    imi place:-*
    pupici:-*

  6. Anonim spunea...

    il ador...e super... ai talent:X:X:X...

  7. Anonim spunea...

    seamana prea mult cu wide awake:))

  8. Whitelady spunea...

    super:x
    da add la rocs_1st plsss

  9. Anonim spunea...

    Desi am aflat de ceva vreme de Possibilitty abia azi m-am apucat de citit (sper sa nu-mi porti pica, dar chiar nu am avut timp) Acum regret... regret ca nu m-am apucat mai devreme pentru ca este minunat (bine, am citit doar primul capitol, dar tot minunat este :X)... Urmatorul capitol...

  10. Ella spunea...

    ma bucur mult mult mult ca-ti place:X:X:X:X
    si sper sa fie asa si dupa ce citesti si restul
    :*:*

  11. Anonim spunea...

    frumos ..foarte frumos...
    pacat ca am dscoperit saitu numai akum..:((>:((>.am mult de citit...:).....daca vrei nu te oblig sau ceva te invit sa iiti dai cu parerea si la mine p sait..:D

  12. Anonim spunea...

    suuperrr


    Ce-mi plc cand Edward se face k e baiat rau:))


    super fanficul:X

    >:D<

  13. Nicoleta spunea...

    acm am at si eu peste acest fic :X:X:X
    e marfa rau :X:X si foarte originala ideea :X:X:X:X
    imi place la nebunie :X

  14. 3Puncte. spunea...

    hey ella uite daca mai vrei sa mai citesti inca un fic...sunt eu alina..:P>..
    sper ca o sa vreii..:D...

  15. Deea spunea...

    am aflat de mai mult timp de fic,dar nu prea am avut timp sa citesc.DOmne,si cat de rau imi pare:(..E absolut superb.De fapt,e super-mega-extraordinar de frumos.nu mai am cuvinte..deci o sa citesc si celelalte capitole,cu toate ca sunt sigura ca atunci o sa fiu muta de uimire...OMG..cand auzeam ca ficul asta e prea frumoas pentru cuvintele existente credeam ca e doar exagerare...Sunt atat de fericita ca mi-am facut timp sa-l citesc:X:X:X:x
    ~te astept pe la mn,daca vrei,sa citesti si o poveste mai altfel decat toate:D

  16. Elena spunea...

    E dragut.Nu am citit tot dar imi place sa citesc ce scrii.As vrea totusi sa citesc ceva diferit,nu ca stil ci sa ai propriile tale personaje.Spor la scris!

  17. Ella spunea...

    dar sunt propriile mele personaje
    daca Bella are un trecut la fel ca cel din Wide Awake nu inseamna ca fanficul meu este o copie
    chiar dupa cum a spus multa lume doar primul capitol iti lasa impresia asta
    dar sper sa citesti si sa te convingi ca e diferit
    si are propria mea imaginatie
    si multe intamplari ciudate
    merdi ca citesti
    si sper sa fi surprinsa in sensul bun de cap urmatoare
    :)

  18. Anonim spunea...

    foarte tare:D:D:D,poate treci si pe la mn...
    www.nikkinicol.wordpress.com:D:D:D,imi place mult ficul tau!!!

  19. Anonim spunea...

    nush ce are de nu pot sa ma dau pe wordpress...

  20. Anonim spunea...

    imi place..si voi citi si urm.cap..dar acum nu am timp ,dar promit sa le citesc pt ca imi place :X:X si dk ai timp sa citesti am si eu un fic :d www.adelyne123.wordpress.com :*:*:*

Trimiteți un comentariu