Persoane interesate

13

Cap VIII

joi, 17 decembrie 2009






EDWARD

2 minute...5....10....15....25 de minute....Priveam enervat ceasul si imi formulam in cap planuri de salvare gen”superman in actiune”.Macar de eram superman acum vedeam prin perete cum nebuna mea de sora o maltrateaza pe Bella.Am oftat exasperat.De ce am lasat-o pe mana ei.?A da!Pentru ca nu poti sa ii spui nu lui Alice.
Eram nerabadator ...bine si un pic gelos.Da gelos,eu am vazut-o primul si vroiam sa o pastrez doar pentru mine iar Alice mi-a furat-o! Nu stiu ce vede Jasper la spiridusul ala enervant!
Spunea ca trebuie sa o aranjeze ca era o chestiune de viata si de moarte,nu am fost de acord.Era frumoasa ca de obicei Da,si mie mi s-a parut ca era mai obosita, ochii aia cuprindeau cea mai mare tristete din lume.Vroiam sa iau totul asupra mea.Cine ar vrea sa raneasca o persoana atat de buna, cinstita?!Am oftat exasperat... nu stiam mai nimic despre Bella si vroiam sa stiu atatea..Eram obsedat de fiinta aia de cand am vazut-o prima data am ramas fermecat de ea.In plus era prima fata care nu mi-a cazut la picioare era frustrant si bine in acelasi timp.Chiar nu ii placea de mine?!Puteam sa am orice fata din scoala,dar nu pe fata de care eram cu adevarat interesat...Off!!
Si acum ce faceam?Stateam de 30 de minute si le asteptam.Ajung sa cred tot mai mult ca e ceva in neregula cu mine.
Am ajuns la capatul rabdarilor,ma duc sa o salvez de monstrul mic si tepos!
Eram gata sa intru in baia de fete sa ma lupt cu femeia de servici si cu siguranta si cu Alice, doar nu avea de gand sa se predea fara lupta.Poate folosesc cartea cu Jasper si dupa ce am luat-o pe Bella putem fugi pe scara de incendiu.Da era planul perfect.Am chicotit in gand asta daca nu ma batea prea tare femei cu matura si scapam cu viata din mainile lui Alice.Nu te mai gandi atata Edward.Actioneaza!Cand deodata le-am vazut iesind.In sfarsit, mi-am dat ochii peste cap.Aia era Bella?!Doamne ce frumoasa era,nu frumoasa era inainte acum era superba.O priveam cu gura cascata!
-Hey frate!
-Ciao Eddy!La ce te holbezi asa?
Jasper si Emmet se apropiau cu zambetul pe buze de mine.
-Buna!Emmet ce am vorbit?il intreb iritat.
-A.....A da!Sa nu-ti mai zic Eddy...Ok ce zici de Eddysor?
-Emmet!Ce zici daca iti zic Emmilutz?
-Nu in nici un caz!TU nu vezi face asta!
-Atunci nu-mi mai zice si tu Eddysor!
-Bine,Eddy!
-Ce am vorbit acum 2 secunde?il intreb iritat.
-Ai zis sa nu-ti zic Eddysor dar de Eddy nu ai zis nimic!
-Esti un copil!
-Da,dar un copil cu muschi!spuse mandru Emmet.
Am inceput sa radem.
-Ce?Hai saluta-i pe Tom si Jin!acum imi arata muschii de pe mani.
Serios Emmet???
-Esti nebun!ii spun amuzat.
-Da dar la Rosalie ii plac,mai ales cand folosim pozitia aia de...
-Oh nu!!!Taci inainte sa am cosmaruri pentru tot restul vietii!i-am spus oripilat.
Era singurul lucru la care vroiam sa ma gandesc,la el si cu Rosalie o nu!Mi-am scuturat capul sa scap de imaginiile impregnate in memoria mea.
Imi erau destule toate fanteziile lui Jasper cu Alice.Decand mi le-a zis nu am mai putut-o privi la fel pe sora mea.
-Hey Edward!Alea sunt Tania , Alice si Bella?intreba curios Jasper.
-Ce Tania??Unde?!
Ce cauta Tania acolo?!
-Eddy nu trebuia sa te pui cu Tania.E nebuna!imi spuse ingrijorat Emmet.
-Da, dar cineva trebuia sa o invete o lectie,spuse Jasper.
-Hai sa mergem acolo!
Ne-am apropiat de grupul de fete,dar in momentul ala Bella a fugit plangand.
-O sa te omor idioat-o!spuse nervoasa Alice sarind pe Tania!
Acum ii zmulgea parul din cap.Nu stiam ca am o sora asa violenta!
Jasper a prins-o pe Alice de talie si o tinea in aer.Nu cred ca era o idee buna sa stai langa Alice cand e nervoasa.In plus nu am mai vazut-o asa inca decand incercarea noastra de a avea un caine.S-a terminat foarte prost.I-a rost toate 200 perechi de pantofi la Alice si si-a propus sa omoare cainele cu cutitul.Uneori spiridusul asta e de temut!Ma gandesc oare mie ce-mi facea daca o rapeam pe Bella.
Nici nu vroiam sa ma gandesc!O nu..Bella?Unde-i Bella!?
-Alice calmeaza-te!Spune-mi unde-i Bella!o intreb ingrijorat.
-Bella?
-Isabella!
-A poi a fugit plangand intra colo pentru ca a crezut ca ne-am batut joc de ea.Si numai din cauza la blonda asta cu un neuron,Alice s-a lansat iarasi spre Tania,numai bratele lui Jasper o tineau bine.Jasper lasa-ma!
-Nu daca nu te calmezi!Alice!ii spuse ingrijorat Jasper.
Nu am mai stat sa vad ce se mai intampla trebuia sa o gasesc pe Bella sa-i spun ca nu este adevarat ceea cei-a zis tarfa aia enervanta.Fugeam ca un nebun pe coridor pana ce am vazut scena din fata mea.
Mike era peste Bella si ea plangea si tremura.Acum era ocazia mea sa-l invat pe tipul ala mine.Cum putea sa o raneasca pe Bella..Eram pregatit sa o salvez sa-i dau o mama de bataie lui Newton, dar atunci am auzit.I-am auzit vocea!Striga speriata ceva despre mama ei si Phil!Striga?Bella vorbea?!Simteam cum sufletul meu moare de tradare.M-a mintit!
Privirea mi s-a intunecat si am sarit pe Newton!
Am inceput sa il lovesc cu pumnii,nu mai gandeam.Eram ranit si nu ma gandeam il loveam pentru ca mama a murit, il loveam pentru ca se lega de Alice si de Bella, il loveam pentru ca Bella m-a mintit. Ea nuu era persoana care credeam ca era.Era o falsa!
-Edward!Opreste-te!Edward!Alice era in spatele meu si striga speriata!
Bratele lui Emmet m-au tras si m-au tinut strans legat sa nu-i mai fac rau la Newton.
-Idiotule da-mi drumul!
-Edward, revinoti!
Respiram sacadat simteam ca nu am aer simteam durerea ce-mi inunda corpul.
-Trebuie sa-l sunam pe tata!Repede!spuse Emmet.
-Voi ce v-ati adunat toti aici?!Hai valea!spuse enervat Jasper spre multimea de elevi ce erau in jurul nostru.
Am privit-o pe Bella.Tremura si plangea!Alice a incercat sa o ia in brate dar a inceput sa se panicheze mai mult.Acum nu era timpul sa ma gandesc la tradarea ei.Trebuia sa o ajut era bolnava!Era speriata!Parea atat de fragila!Incet m-am apropiat de ea.Vroiam sa o tin in brate sa nu ma gandesc la nimic altceva.Vroiam sa iau durerea asupra mea.Da masochistul de mine ...ea te minte si tu o ajuti.
-Edward!Ce faci?Nu o atinge!O sa se panicheze mai mult!spuse speriata Alice.
Dar nu am ascultat-o,vroiam sa o ajut pe Bella.Incet am inceput sa-i soptesc la ureche
-Bella!Bella!Shh!esti in siguranta!am vazut ca a reactionat la vocea mea.Incet i-am atins piciorul nu parea ca a devenit mai rau,m-am apropiat si am luat-o in brate.Ma lovea cu pumnii ei micuti,dar nu mai tremura asa tare.Dupa un timp s-a oprit si mi-a rostit nume:Edward!Doamne ce bine suna numele meu pe vocea ei.
Toti ne priveau ca pe niste extraterestrii.Alice si-a revenit prima din mirare..
-Edward hai sa o ducem la spital.Tata a zis sa o ducem la el!
I-am ridicat corpul micut si cald in brate si am strans-o tare la piept.Era atat de calda si micuta si mirosea a flori si prajituri.De ce a trebuit sa ma minti si tu Bella?De ce?!Simteam cum sufletul meu se intuneca tot mai mult de durere.L-am privit pe Newton.Era batut in ultimul hal, era sange peste tot...Asa ii trebuie idiotului.Sa se mai puna cu persoanele la care tin!

13 comentarii:

  1. Unknown spunea...

    chiar merita bataie mike.:P offf... ce rau imi pare pt bella si edward se simte tradat :(( abia astept capitolul urmator

  2. Anonim spunea...

    minunat...::X:X:X..astept urmatorul cat mai repede:X:X:X:Xbafta la scris:X:X:X

  3. Anonim spunea...

    Bine i-a facut Edward, ca l-a batut ! ... L-as fi ajutat si eu :)) ...
    Cat despre Edwardul meu vei mai afla in seara asta cateva detalii ca vi posta urm cap ...
    >:D<>:D<>:D<

  4. Ella spunea...

    ma bucur ramona
    ca is nerabdatoare sa inteleg care Edward ii ala adevarat si care ii bun si de ce o data ii asa si dupa aceea ii invers
    serios nu ma lasi sa dorm noaptea

  5. Andreeaa spunea...

    Este groooozav,mi-a placut la nebunie,bravo,dar sper ca Edwatd sa nu o judece prea rau pe Bella,nu merita!Spor la scris in continuare,pupici

  6. Anonim spunea...

    deci citez :))) :I-a ros toate cele 200 de perechi de pantofi lui Alice si si-a pus in gand sa omoare cainele cu cutitul...deci am crapat de ras.si chiar seamana cu unele ficuri.cum ai zisi si u un pic din fiecare ;)

  7. Anonim spunea...

    E minunat :X E amuzant si trist totodata...

  8. Anonim spunea...

    ..tzuper...:D:D....
    ms de commuri esti o dulce daca mai esti interesata am mai postat ..:D....:)

  9. Nicoleta spunea...

    Edward tinr la Bella Edward tine la Bella :X:X:X:X foarte frumos nextu asta :X:X:X:X

  10. Deea spunea...

    :((:((..stiu ca suna ciudat,dar mai am putin si plang de-a binelea..:((

  11. Anonim spunea...

    foarte tare:X:X:X!!!!!!!!!!!

  12. Anonim spunea...

    ti-am acordat sunshine award. felicitari:* http://brokenfanfic.wordpress.com/

  13. 大尺度真人秀場聊天室 spunea...



    Live 173 視訊聊天
    173免費視訊美女
    173 Live 視訊-免費聊天室
    UThome影音視訊聊天室
    Live 173免費視訊-影音視訊聊天室
    真人美女視訊直播
    Live173視訊影音Live秀
    台灣甜心視訊聊天室
    金瓶梅視訊聊天室
    台灣辣妹視訊聊天室

Trimiteți un comentariu