Persoane interesate

16

Cap XI

luni, 21 decembrie 2009








EDWARD

Aveam cel mai urat vis...Eram intr-o poienita si fugeam dupa Bella, intotdeauna cand credeam ca am prins-o imi scapa printre degete, orice faceam nu o puteam prinde si era prea frustrant si dureros.Mi-am deschis ochii somnurosi..trei zile pe un scaun de spital cu siguranta nu imi faceau bine.Carlisle a incercat pur si simplu sa ma scoata cu forta sa ma duc sa ma schimb sa fac un dus acasa dar nu am putut.Nu vroiam sa o las pe Bella singura, aveam impresia ca daca nu sunt langa ea nu o sa-si mai gaseasca calea sa se intoarca.Oricat de prostesc suna lucrul asta vroiam sa fiu langa ea cand se trezeste, vroiam sa o ajut sa-si revina si adoram sa o privesc.In astea trei zile stateam si ii priveam chipul linistit, nu ma saturam sa o privesc.Era atat de frumoasa si ma omora ca nu ii mai vedeam culoarea ciocolatie a ochilor.As fi dat orice doar sa-si revina..Nu ma mai gandeam la binele meu ci doar la al ei.Imi pasa atat de mult de Bella Swan incat imi era frica sa ma gandesc la sentimentele mele, la faptul ca m-a mintit.Traiam in negare si amanam lucrurile,acum vroiam doar ca ea sa se trezeasca dupa aceea trebuia sa fac fata cu durerea tradarii...
Mi-am deschis lenes ochii si mi-am indreptat privirea spre Bella.si i-am vazut ,am vazut ochii aceea care m-au fermecat.Mi-am permis sa ma las purtat de vraja lor, ametit de profunzimea lor pentru ca in ultimile trei zile asta era dorinta mea cea mai mare..Fara sa ma gandesc m-am apropiat de Bella.Si-a revenit!Nu-mi venea sa cred.Era treaza si ma privea nedumerita
-Bella!Te-ai trezit?Esti bine!?Stiam eu ca o sa te faci bine!
I-am spus doar la cativa centimetrii de fata ei,respiratia ei dulce ma imbata iar buzele ei firave tremurau.Nu imi puteam lua ochii de la ele erau atat de dulci si tot ce imi doream in acel moment era sa le simt peste ale mele.Sa o am pe Bella in brate, sa fie a mea.. ..
Dar sunetul batailor inimii ei m-au trezit la realitate...
M-am indepartat speriat de ea pana in coltul celalalt al camerei.Stiam daca voi mai fi aproape de ea nu ma puteam controla.Ce era sa fac acum doua secunde? Eram nebun!
M-am gandit doar la dorintle mele si nu la ce vrea ea si la ce se gandeste!Eram mai rau ca Mike!acum eram nervos pe mine...
-Oh scuza-ma!Iarta-ma sunt un prost!N-am vrut sa te speriu!
Ma privea fara sa spuna nimic..Si stiam ca putea vorbi..Stiam ca poate numai nu vrea sa vorbeasca cu mine, ma minte in continuare, cum m-a mintit si pana acum..Trebuia sa plec departe de ea inainte sa-mi mai fac mai mult rau.Cu fiecare tacere a ei sufletul meu primea o lovitura directa..
-Cred ca ar fi mai bine sa il anunt pe Carlisle ca te-ai trezit...
M-am indreptat rapid spre usa.Dar de ce nu vorbea cu mine?De ce isi batea joc?Mintindu-ma in continuare..Vroiam macar atat sa stiu..De ce eram doar un joc pentru ea...Acum ca s-a trezit trebuia sa infrunt toata durerea sa accept realitatea..
Nu aveam ce sa caut langa ea, eu pentru ea nu insemnam nimic, iar ea nu era persoana pe care o credeam.
-Bella de ce nu vorbesti cu mine?!Vorbeste!Stiu ca poti!
I-am cerut explicatii.Macar atat imi putea spune….Dar m-a privit surprinsa.Da era surprinsa pentru ca credea ca nu stiu.Dar stiam!
-A... mersi Bella.Asta lamureste totul!Te credeam perfecta erai buna si frumoasa si cinstita si s-a dovedit ca esti mai rea ca Tania.Esti o falsa!Dar macar ea recunoaste asta!
Am lasat toata furia sa ma intunece.Nu credeam toate cuvintele alea, dar eram ranit si ea nu-mi dadea nici o explicatie.Nici un motiv real pentru care a mintit si durea ca dracu.Durea prea tare..
Am vazut cum toata privirea ei surpinsa se transforma in una de enervare.Era nervoasa pe mine pentru ce am spus, si pe buna dreptatea, am jignit-o comparand-o cu Tania.Tania nu-i ajungea nici la picioare..
Eram pregatit sa-mi cer iertare, am exagerat dar si ea are vina ei.Din cauza ei sunt in halul asta..De ce nu imi spune adevarul nu aveam de unde sa stiu cum e daca se ascunde si minte tot timpul.In interiorul meu se dadea o lupta crancena intre mintea mea care cerea explicatii si inima mea care vroiam doar sa o stranga in brate, sa o protejeze..Era nebun!Si totul din cauza Bellei Swan..
Gandurile mele au fost intrerupte de vocea de copotel ce imi ajungea la urechi, era perfecta, era a Bellei.As fi cunoscut-o si dintr-o mie.. Ecourile ii duplau vocea si m-am concentrat pe ce a zis..
-Idiotule!!
Toata fericirea la auzul vocii ei s-a sfarmat in bucatele cand mi-am dat seama ce a zis!Bravo Edward primul cuvant care ti-l zice e idiotule.Nu ca nu ti s-ar potrivi!Dar ma durea,durea ca dracu.. ca ma credea asa.Stiu am spus prostii numai prostii si cred ca am ranit-o, dar cum ramane cu durerea mea.Ea ma ranit prima..
Atmosfera se incarca tot mai tare in timp ce vocea ei rasuna ca ecourile lovindu-se de mine..Eram impietrit.Aerul proaspat ce a intrat in camera m-a facut sa gandesc din nou, m-a eliberat nici nu am vazut cine a intrat ci doar am iesit cat mai repede de acolo.
La dracu cu Bella Swan.E numai vina ei!!
M-am lovit de Jazz in incercarea mea de a iesi cat mai repede din spital.Simteam ca nu mai pot respira!Aveam nevoie de aer..
-Ce ai patit Edward?Bella!... e bine?!
-Da Jasper!E bine... prea bine am spus printre dintii inclestati.
-Adica?Nu vroiai sa se faca bine?Nu te mai inteleg Edward..
-Ba da vroiam sa se faca bine..
-Si atunci?
-M-a facut idiot am spus enervat.
-Idiot?Ce ai facut Edward?
-De ce trebuie sa fie vina mea?!
-Bine deci nu e vina ta.De ce v-ati certat?!Am crezut ca sunteti apropiati..Ca e ceva intre voi doi.Si da mersi Edward ca imi spui totul despre tine...
-La dracu cu Bella Swan.Nu ma mai intreba de ea!!Hai cu mine!
Jasper ma privi nedumerit.Mi-am dat seama ca nu l-am convins.Dar nu vroiam sa mi-o mai amintesc.Vroiam sa uit de ea si de ochii ei ciocolatii, de parul ei saten sclipitor, de mirosul ei de flori si prajituri.Mi-am scuturat capul.Asa nu o poti uita niciodata Edward!
-Unde?
-Megem la petrecere!
-Nu mergem sa faci o baie!Nu merg cu tine asa nicaieri!Ar fugi toti la 2 km sa nu te miroase!
Ne-am urcat in masina si am condus in liniste pana acasa.Jasper avea dreptate,aveam urgenta nevoie de un dus!
L-am lasat sa ma astepte in camera da zi si am mers la dus.
Apa calda imi relaxa muschii, aveam nevoie de asa ceva.Sa ma relaxez si asta voi face si la petrecere, va fi totul ca inainte.Inainte sa o intalnesc pe Bella, va fi ca si cum nu am cunoscut-o.Eram atat de obsedat de ea incat mi-am uitat toate activitatiile din trecut, dar asta se va schimba.Trebuia doar sa gasesc o fata si voi uita de Bella.Era atat de simplu de ce nu m-am gandit inainte la asta?!
Am iesit grabit si m-am imbracat intr-o pereche de blugi si tricoul meu favorit.Mi-am bagat o data mana prin parul meu rebel si mi-am propus sa o uit pe Bella la dracu Swan. L-am luat pe Jazz care statea si citea niste reviste de masini si ne-am indreptat spre petrecere.
Am ajuns rapid deoarece am condus ca un nebun eram nerabdator sa uit de fata care mi-a inundat toate gandurile.Ma rugam din suflet ca o petrecere sa mi-o scoata din cap, sa uit de ea si de durere.Ar trebui sa mearga mi-am facut singur curaj.
-Hai Edward!Fetele deja te asteapta!imi spuse amuzat Jazz.
De ce era asa amuzat?!Am iesit afara sin masina si deja s-a format un grup de fete in jurul meu.Daca Bella nu ma vrea ele cu siguranta vor..
Am luat de mana o fata a carui nume chiar nu conteaza si ne-am indreptat spre masina ei.Am privit-o avea ochii caprui nu ciocolatii ca ai Bellei, erau fara nici o emotie in ei doar pofta, avea niste buze pline de luciu,haine care ii aratau toate formele, dar nu era nici pe departe la fel de frumoasa ca Bella.Edward nu gandi asa, trebuie sa te multumesti cu ce ai.
Am sarutat-o lacom, vroiam sa uit de Bella, dar buzele ei aveau un gust gretos de luciu de capsuni, nu simteam nimic nici macar placerea de dinainte ma gandeam doar la Bella si buzele ei care erau la cativa centimetrii de ale mele acum cateva ore.Asta clar nu functiona.Bella m-a stricat!
Fata din fata mea parea clar multumita dar eu nu eram nici pe departe.Se pare ca Bella s-a incapatanat sa ramana in gandurile mele.Am iesit din masina ei enervat ca planul nu mi-a iesit cum intentionam si l-am cautat pe Jazz.L-am gasit repede era langa bar singur.Ma intreb daca are si el probleme.Am vorbit numai de mine si de el nimic.
-Hey Jazz!
-Buna frate!Ce s-a intamplat cu tipa?ma intreba amuzant.
Ce era asa de amuzant?Imi venea sa-i dau cu ceva in cap.
-Nu asa cum am planuit!i-am spus serios.
-Ei ei, micutule Eddy!Bine ai venit in club!
-Ce club?
-Crezi ca eu nu am incercat asta?!Si sa-ti spun nu v-a functiona nici maine nici peste o saptamana!
Habar n-aveam la ce se refera!
-Adica?
-Stii cand mi-am dat seama ca sunt indragostit pana peste cap de sora ta?
-Nu!
-Cand fiecare fata parea mult prea urata si stearsa in comparatie cu ea.Fiecare gand imi era despre ea si cu ea!Nu mai puteam sa fiu cu alta fata deoarece imi doream sa fiu cu ea.
-Si ce vrei sa spui cu asta?
-Se pare Edward ca te-ai indragostit de Bella!
-Nu!Nu-i adevarat!
-Neaga cat vrei!Dar sentimentele tale nu vor disparea!
Indragostit?Eu?De Bella?Ce???Nu, nu..eram atras doar de ea in modul cel mai obsedant posibil, o visez tot timpul, imi apare in fiecare gand, vreau sa fiu tot timpul cu ea, vreau sa o protejez, si doare ca dracu cand ma raneste.Nu.... nu eram indragostit de ea..Oricum orice aveam cu ea v-a disparea.Voi avea grija sa dispara!Trebuie sa dispara!
-Poate trece cu ceva whisky!imi spuse Jasper, si imi dadu un pahar.
-Noroc!
-Noroc!
Peste cred doua ore?!...
Eram doi ratati la o petrecere plina de femei si noi singuri beti la bar!
-Suntem ratati!si un sught mi-a scapat printre buze.
Ce frumoasa era viata!Ce frumoasa era Bella!
-Da,dar ratati indragostiti!si am ras impreuna.
-Nu, nu nu indragostiti!i-am spus serios.
-Bine, nu indragostiti!ma aproba Jazz.
Noi acum cu ce ajungem acasa?
-Conduc eu,i-am spus simplu.
-Nu faci asta!imi spuse vocea groasa a lui Emmet..
-Emmet frate!Tu esti?il intreb confuz..
-Da Edward..Esti praf frate!Hai ca va duc eu acasa.Si roaga-te sa nu te intalnesti cu Carlisle.
-Te iubesc Emmet!
-Da si eu Edward!Acum urca-ti!
...........
-Edward!Edward!Si am simtit doua palme peste fata!
-Au!
-Ma bucur ca ti-ai revenit!Coboara si intra in casa eu trebuie sa-l duc si pe Jasper acasa altfel ma omoara Roze.Ai grija nu trezi toata casa daca vrei sa mai traiesti!
-Bine!
Si m-am dat jos..A trebuit sa clipesc de trei ori pentru ca totul se invartea...
Ce dracu!!
M-am impiedecat in fata usii de ghiveciul lui Esme.Cred ca nu o sa fie fericita ca l-am spart..Si am inceput sa rad.Totul era asa amuzant..
Am intrat in casa si am auzit pe cineva in spatele meu.O nu!Am dat de dracu daca era Carlisle!
M-am uitat m-ai atent si o vedeam pe Bella!Eram prea beat si aveam halucinatii si erau cu Bella bineinteles..Of!Se pare ca nici asa nu scapam de ea.
Am vrut sa ignor imaginea din fata mea dar eram prea fascinat.Pentru o iluzie era perfecta, avea ochii aceia ciocolatii care ma priveau cu amuzament si simteam si mirosul de flori si prajituri.M-am apropiat si am impus-o cu degetul.
-Au!
I-am auzit vocea.Cred ca eram prea beat.Mi s-a parut!Ce ar cauta Bella la mine in casa la ora asta?Sigur era in imaginatia mea!

16 comentarii:

  1. Anonim spunea...

    minunat..:X:X:X..il astept pe urmatorul..bafta la scris:)

  2. Anonim spunea...

    imi placeeee...knd il pui pe urmatorul ? :D

  3. Anonim spunea...

    Imi vine sa-l bat pe Edward ca a vorbit astfel de bella lu` Jasper ...:)) ...
    Dar se pare ca s-a indragostit lulea de Bella ...\:D/ ..
    Imi place foarte mult cap asta ... abia-l astept pe next !
    Superb :*:*
    Am postat si eu cap 14,15,16,17 :)) daca ai timp sa le citesi ..
    Te poop si sa nu uiti sa ma anunti cand postezi urm cap ... E genial !
    :*:*:*:*:*

  4. elyia (ramona) spunea...

    :))) super amuzant, imi place:)

    multumiri si felicitari pentru traducere

  5. Ella spunea...

    as vrea sa va rog pe toti care cititi sa-mi lasati si un comm cu parerile voastre sa stiu daca va place sau nu
    :)

  6. Ella spunea...

    nu e tradus e scris de mine :)
    mersi fetelor k cititi si ma bucur moolt moolt k va place
    urm cap probabil miercuri seara
    sper sa mai am timp sa il scriu pana atunci
    pooopici:*

  7. Unknown spunea...

    abia astept capitolul urmator...edward e beat:)) tare...sunt curioasa ce o sa se intample.

  8. Lady yo spunea...

    scuze ca n-am mai citit dar nu am mai avut timp
    capitolul asta e super:X..imi place
    acum ma apuc sa le citesc pe celelalte si sunt sigura ca vor fi la fel de bune.
    pupici:* si La multi ani!

  9. Anonim spunea...

    "M-am apropiat si am impuns=o cu genetul
    -Au!"

    genialll=)))))


    din pacate tre' sa plec la liceu:(

    de'abia astept sa ajung acasa sa citesc si restul

    pup:* >:D<

  10. Anonim spunea...

    degetul*

    scuze:D::))

    >:D<

  11. Anonim spunea...

    FATO ESTI NUMAI TALENT TU SI RAMONA...LOL.:x:x::x
    BVBV..AM RaS CU LACRIMI..:))...
    te invit sa mai citesti daca mai vreii..?D:D

  12. Nicoleta spunea...

    Ce tare :X:X:X faza cu Beti indrtagostiti ba nu beti indragostiti a fost geniala :X:X:X
    Pur si simplu nu am cuvinte :X:X e extraordinar :XX:X:X

  13. Deea spunea...

    :))):)):))vai...prea tare..cel putin ultima parte:)):)):))

  14. Unknown B. spunea...

    imi place enorm povestea ta:X
    uite am o prietena care scrie o poveste foarte frumoasa si e chiar la inceput si are nevoie de cat mai multe pareri:D

    http://icedcappuccino.wordpress.com/

  15. Anonim spunea...

    asa frumm!!!povestea asta!!!!imi place mult!!

  16. 大尺度真人秀場聊天室 spunea...


    9158虛擬視訊
    live173視訊
    show live影音視訊網
    showlive影音視訊聊天網
    台灣辣妹視訊聊天室
    成人視訊
    性愛視訊
    情€色
    色、情微電影
    情˙色文小說


Trimiteți un comentariu