Persoane interesate

13

Cap IV

luni, 14 decembrie 2009



EDWARD

Eram in cantina cand o tarfa care normal nu stiu cum o cheama a sarit la gatul meu si totul in fata lui Tania.Nu ca mi-ar parea rau de Tania mai bine zis de biata fata care si-a ales cel mai prost moment sa sara pe mine.Mi-am ridicat privirea din parul brunetei si am privit-o amuzat pe Tania care scotea flacari.Si uite cum si-a distrus viata pe tot restul liceului tipa din fata mea.
Ma enerva pana la culme Tania si excesele ei de gelozie.Se comporta ca si cum eram proprietatea ei.Sau mai rau prietenul ei.E adevarat mi-am adus astea singur asupra mea mi-am permis sa fac sex cu ea de mai multe ori si mi-am incalcat propriile reguli.Dar cand o vacanta de vara te culci in fiecare zi cu alta fata nu mai ai de unde alege in plus Tania era cea mai frumoasa fata din scoala daca iti plac tipul blonde oxigenate buze de plastic si sani falsi parca imi era greata.
In schimb tipa de pe coridor parea atat de naturala pun pariu ca buzele ei nu au gust de luciu gretos.Oare cum o cheama?Sunt sigur ca nu am mai vazut-o pe aici.Ce ironie pentru prima data vreau sa stiu numele unei fete si ea a fugit de mine zici ca eram cel mai urat om.Si chiar nu sunt urat!
Dupa ce am mai sarutat-o o data pe tipa bruneta doar sa-i fac in ciuda Taniei mi-am luat locul la masa.
-Cine era imbecila aia?ma interoga Tania
-Conteaza?i-am raspuns plictisit
-Hei Edward!Ti-am zis sa nu te mai porti asa cu fetele.La cine crezi ca vin sa se planga dupa ce tu le tratezi ca pe niste gunoaie.A trebuit sa lipsesc de la Engleza sa o consolez pe Christine pentru ca tu nu ti-ai amintit numele ei, ma certa Alice
-Alice stii ca nu e vina mea, cred ca stiu toate ca eu nu vreau relatii
Tania s-a miscat incomoda in scaun.Poate pricepe si ea o data pentru totdeauna
-Oare de ce ma mai chinui stiu ca nu ai nici un remediu, ofta enervata Alice
-Eddy baiete esti prea tare.Bate palma, spuse cu un zambet gigant Emmet
-Nu-mi mai zice Eddy Emmet!si cand eram pregatit sa-i dau una Rosalie l-a lovit peste cap
-Au!!Asta pentru ce a fost?intreba Emmet frecandu-si capul cu palma.
Am chicotit fericit pentru palma cea a primit-o Emmet de la Rosalie
-Cum adica bine Emmet.Vrei sa zici ca ii dai dreptate cum se poarta cu fetele?
-Edward nu mai rade ca te zic lui Carslie adauga iritat Emmet
Nu iubita ,dar stii ca eu doar pe tine te iubesc si nici o fata nu este mai frumoasa ca tine.Nu il poti condamna pe Edward ca nu are de unde alege
Rosalie se umfla deja in pene cat de previzibil si Tania devenea din ce in ce mai iritata.Incepea sa imi placa discutia asta.
-Uite pe idioata aia din hol, Edwad.De ce se uita asa la noi?
-Cine?am intrebat-o curios
-Uita-te langa Newton
-A..si am vazut-o pe fata cu ochii aia nemaipomeniti de ciocolata.Trebuia sa aflu mai multe despre ea
-Vroiam sa-i dau o lectie ca ne-a intrerupt azi-dimineata dar faptul ca sta cu Newton e o lectie prea grea, adauga cu nasul pe sus Tania
-Saracuta, mi-e mila de ea.Trebuie sa o avertizez in legatura cu Newton,spuse ingrijorata Alice
-Dar cine e?intreb cat mai nonsalant posibil chiar daca fiebeam de curiozitate sa aflu mai multe despre ea
-Eu unul nu o stiu spuse ,ridicand din umeri Emmet
-Trebuie sa fie noua daca s-a pus cu Tania deja,chicoti Rosalie
-Poate e fata serifului Swan am auzit in vacanta ca urmeaza sa vina la scoala noastra
-Da ea e,spuse Jasper
Am avut matematica cu ea dimineata
-Spune-mi mai multe spuse Alice zambind frumos
La Alice Jasper sigur nu se poate opune
-Poi a intarziat la ora si stii cum e profu.A cam strgat la ea
As fi vrut sa fiu acolo sa o pot apara de idiotul de profesor.Edward?Ce dracu te apuca?
-Era speriata initial de aceea am crezut ca nu vorbeste nimic.Apoi Jessica a sarit pe ea cu intrebari
-Doamne numai ghinioane a avut a intalnit-o pe Tania si dupa aceea pe Jessica,spuse suparata Alice
-Asta nu e tot.Eram curios si am stat si le-am ascultat
-Baba barfitoare, striga Emmet
-SHH!! Am spus toti captivati de poveste.Sau doar eu eram captivat de fata asta?
-Jessica dupa cum stiti a tot vorbit si vorbit,dar Isabella asta este numele ei nu a scos o vorba
Isabella?Ce nume frumos are.I se potriveste de minune.
Cum adica nu a scos o vorba?
-Poate Jessica o plictisea,toti stim ca face asta des,am adugat chicotind
-Da asta am crezut si eu dar am aflat ca nu vorbeste.Deloc.Jessica ne-a informat pe toti ca Isabella nu poate vorbi
Barfitoare idioata!Cum adica nu putea vorbi?Trebuia sa stiu ca o persoana atat de frumoasa nu putea fi perfecta.O pedeapsa pentru lume sa nu-i auda glasul.
-Saracutza!Trebuie sa vorbesc cu ea,zambi Alice
-Da trebuie salvata de idiotul de Newton adauga Jasper
Eu nu mai puteam zice nimic,eram trist,eram distrus pentru ea.Suferea in tacere fara ca nimeni sa nu o auda.Vroiam sa ii aflu povestea sa stiu daca s-a nascut asa fara glas sa-i stiu durerile.De la departare parea atat de inocenta si nevinovata
-Ih de asta mai avea nevoie scoala noastra de o muta,spuse cu dispre Tania
In momentul acela am vrut sa o strang de gat pe Tania.Cum putea vorbi asa.Era o fata nevinovata,Isabella.
-Tania poate vrei sa-ti pastrezi comentariile pentru tine, spuse raspica Rosalie
Nici unul nu o cunostea pe aceasta Isabella dar deja ne-a castigat afectiunea.
Restul zilei a trecut in acelasi ton plictisitor,doar asa e la scoala.
Din cand in cand ma mai gandeam la Isabella, fata asta mi-a atras atentia.Era frumoasa,dar muta,reputatia mea ar avea de suferit daca statea cu cineva ca ea.Of Edward!Esti un tampit!Dar ea?Te-ai gandit vrodata la ce crede ea?nu cred ca s-ar uita la cineva ca mine.Da sunt frumos dar doar pe dinafara.Sunt sigur ca nu estista nici o posibilitate ca cineva ca mine sa fie cu cineva ca ea

13 comentarii:

  1. Deea spunea...

    imi place!

  2. Unknown spunea...

    abia astept capitolul urmator...imi place

  3. Lillo spunea...

    Continua :).Inca o data,te rog fii mai atenta la punctuatie.Ai multe propozitii la care nu pui punct la sfarsit :-??.

  4. Anonim spunea...

    cand apare urmatorul capitol??

  5. Ella spunea...

    Da sunt prea prinsa in poveste pentru ca si eu astept cu sufletul la gura sa vad ce mai patesc.Ma pun in fata calculatorului si e ca si cum citesc un fanfic da asta-i inventat de mine:))
    Nu stiu cu 3 min inainte ce voi scrie si asa uit punctele
    scz
    Promit ca la urmatorul capitol stau mai mult si o sa pun pucte
    La VI ma refer pt ca V eram prea entuziasta ca l-am tr si am vrut sa va aflu povestea
    Uit ca trebuie totusi sa intelegeti ceea ce am scris
    Unde incepe o poropozitie si unde se termina
    Vede-ti cum am spus criticile sunt constructive!
    Multumesc ca cititi!
    pupici:*
    primesc si comm de genu"lasa-te de scris"
    si promit ca va ascult pentru ca si cu fanficurile astea nu oricine poate sa le scrie
    si m-am bagat si eu in seama pe aici
    dar eram prea plictisita ca suntem in vacanta si mi-am gasit un hobby

  6. Anonim spunea...

    Hei...ma numesc Claudia si eu cred ca nu ar trebui sa te simti descurajata....mie una imi place ce scrii si ar trebui sa stii ca nu toata lumea poate sa scrie asa ca da-i bataie in continuare:*:*

  7. Lady yo spunea...

    super imi place:X
    nu asculta vocile rele pentru ca tu te descurci:-*

  8. Anonim spunea...

    Cat imi place cum gandeste Edward la adresea blondelor ;)) ...
    >:D<>:D<:D<>:D<>:D<
    Te pricepi de minune !

  9. Anonim spunea...

    ft frumos:X:X

    da Bella o sa vorbeasca pana la urma nu?:-s

    nu vreau sa nu vorbeasca:((

    >:D<

  10. Anonim spunea...

    ....muta..:)>...
    okok...citesc inca un pic si apoi gata..:):)..
    esti geniala..:)

  11. Nicoleta spunea...

    WOW :X:X foarte frumossss :X:X:X:X
    pur si simplu nu am cuvinte :X:X
    imi place la nebunie :X:X

  12. Deea spunea...

    pana la urma edward nu-i chiar atat de rau pe cat pare:X..chiar daca-s blonda(spre saten,nu oxigenat:))),m-am simtit destul de bine cand si-a aratat dezgustul fata de cele de teapa Taniei

  13. Anonim spunea...

    foarte frumm!!!

Trimiteți un comentariu