Persoane interesate

10

Cap II

luni, 14 decembrie 2009




BELLA
RING!!RING!!Alarma ma trezea din unul dintre obijnuitele mele cosmaruri, ma culcam cu imaginea mamei cum zambea si ma trezeam cu o imagine alba, invinetita fara suflare care se afla langa mine si un Phil care se apropia sa-mi faca rau.Alarma m-a trezit din amintirile dureroase.Noaptea erau prea reale,nu am mai dormit de un an de zile fara sa ma trezesc transpirata, speriata, cu lacrimi in ochi si un strigat pe buze.
Mi-am revenit din soc si m-am dus la baie.Am facut un dus rece in incercarea sa-mi revin totusi astazi aveam sa fiu printre multimi de oameni, adolescenti ce era mult mai grav si sa trebuiasca sa ma comport cat mai normal.
M-am privit in oglinda, inainte de accident eram o fata normala nu eram frumoasa dar aveam trasaturi frumoase un zambet mereu pe fata, dar acum cand ma vedeam in oglinda parca eram moarta, ochii mei caprui erau tristi, obositi, sub ochi cearcanele mari si mov isi faceau aparitia,iar parul era un saten cu reflectii roscate vesnic prins intr-o coada.M-am gandit sa fac un efort sa par normala, poate daca imi desfac parul.Mi-am eliberat parul din coada si totusi eram la fel de stearsa am suspinat trist totusi am incercat.
Am coborat in graba jos in bucatarie si i-am scris mesajul lui Charlie cum am promis aseara.Aveam sa incerc sa fiu normala!
Printre vesnicii stropi de ploaia am pasit spre masina mea, Chevrolet.Imi placea cand ploua totul era trist, umed o imagine a sufletului meu mort.
In mai putin de trei minute eram in fata liceului.Doamne ce mic e Forks imi spuneam inca o data in minte imi era prea dor de viata mea de dinainte.Sper ca nimeni sa nu-mi observe venirea, chiar nu stiu cum o sa ma descurc.
Bella stiu ca poti.Haide nu este asa de rau.Mi-am pus gluga in cap sa ma feresc de stropii de ploaie care cadeau acuma mai des si m-am indreptat spre cancelarie.Tot ce trebuie acuma sa faci este sa vorbesti.Totusi mi se pare cel mai greu lucru, dupa un an de zile in care nu am spus prea multe acum eram nevoita sa-mi amintesc cum este toata faza asta cu realtionarea.
-Buna ziua!
Secretara ma privea sceptica analizandu-ma din cap pana in picioare fara nici o rusine
-Buna ziua, dargut-o!Cu ce te pot ajuta?
Dragut-o?Cred ca data viitoare o sa-i iau inste ochelari.Poate mai bine “moart-o”,trist-o”,”distrus-o” mai aveam inca ceva adj in minte dar mi-am amintit ca trebuia sa raspund la intrebare
-Aa,sunt Bella Swan.Am venit dupa orar,cred?!
-A,da!tu esti Bella?acum ma privea cu mila,Mila?De ce mila?!Imi pare atat de rau pentru ce ai patit.
Ce stia ea?!Cred ca s-a zis cu incercarea mea de a ramane anonima, fara sa se afle tot trecutul meu, pentru un nou inceput.
Am dat din cap incruntata.
-Nu voi spune nimanui,poti sa stai linistita colegii tai nu vor afla daca tu nu vrei sa le spui
Am rasuflat usurata.Cel putin nu eram din prima o ciudata trebuia sa astepte sa ma vada si numai dupa aceea deveneam oficial una.Da stiu,era inevitabil
-Poftim domnisoara,orarul tau.Bun venit in liceul nostru
-Multumesc,am spus timid
Acum paseam grabita printre elevi.Prima mea ora era matematica.Si eu habar nu aveam unde e cladirea 4.Cel putin la Phonex erau indicatoare.Oameni.Ati auzit?INDICATOARE!!
Natura mea impiedicata nu ma ajuta si dupa un timp s-a produs inevitabilul, m-am lovit de ceva moale si am cazut in fund in mijlocul holului.Cred ca tocmai am intrerupt o partida de sarutat.Ops!Asta da mod de ati incepe ziua Bella!Cu teama mi-am ridicat privirea.Era o tipa paraca decupata din revistele de moda, blonda, frumoasa, increzatoare tot ceea ce eu nu sunt care ma privea diabolic.
In fata mea statea cel mai frumos baiat pe care l-am vazut vrodata.Parul lui era auriu cu reflectii roscate dezordonat.Avea cel mai sexy par si ochii erau de un verde de smarald in care m-am pierdut, nu mai stiam cine sunt si cum ma cheama era doar verde in jurul meu.
Fata a tusit enervata si daca privirile arucide cred ca eram de mult moarta.Baiatul speriat cred ca de faptul ca il priveam cu gura deschisa sa aplecat si mi-a intins mana lui sa ma ridic.
M-am uitam de la mana lui la fata lui,in jur unde toti stateau si se uitau la noi si am simtit cum obrajii mi se rosesc.M-am ridicat repede fara ajutorul lui si m-am aplecat dupa orarul cazut de pe jos in acelasi timp in care si el a facut aceasi miscare.Mainile noastre s-au atins pe orar si am simtit nu sentimentul de teama si disconfort la care m-am asteptat ci un curent electric ce mi-a tranversat coloana, speriata mi-am retras mana si am fugit.
Si din spate am auzit:
-Hey!!Oprestete!

EDWARD

OK aia a fost chiar ciudat.De ce a fugit asa speriata?Cine era fata asta?Doar nu am sarutat-o fara voia ei, am atins-o doar.Definitiv ciudat.Ochii ei aveau o tristete care m-au fermecat, si m-am pierdut in doua oceane de ciocolata ,daca nu era curva de Tania nu imi reveneam din vraja lor.
-Edward!Ce tampita!Iti vine sa crezi?Ce a fugit asa ca Proasta!E o ciudata!
Tania mi-a atras atentia doamne se vedea de la o posta ca e geloasa
-Deci ce faceam inainte ca ciudata aia sa ne intrerupa?
FUCK eram chiar fericit ca fata aia ne-a intrerupt m-am saturat de buzele gretoase ale lui Tania acuma aveam nevoie de o scapare.Cand mi-am pierdut speranta l-am vazut pe Jasper.Doamne il iubesc!
-A Tania trebuie sa plec l-am vazut pe Jasper.
-Dar,...
Si am fugit cat de tare am putut pana m-am intalnit cu Jasper
-Hey frate!Ce faci?Bine ca te-am vazut!Tania cred ca avea de gand sa ma violeze.
Jasper si eu am inceput sa radem
-A si pe tine te deranja nu?
-Poi deja m-am saturat de ea, nu-mi stii regula le folosesc odata si dupa le arunc
-Da Edward ,dar Tania e sexy.De ce nu vrei o relatie cu ea?Altceva mai bun nu gasesti.E pe gustul tau
-Eu si relatiile?Cu curva aia?Jasper te-ai lovit la cap?Sau ai baut prea mult aseara?
-Chiar,de ce m-ai lasat balta?
-Il stii pe Carslie m-am enervat prea tare si nu am mai avut chef
-Ok frate, hai sa mergem la ore
-Tu cum te-ai distrat?Nimic.Jasper??Hello frate!!
Parca era in ceva transa.Numai dintr-un motiv era Jasper in halul asta:ALICE!Era indragostit de ea inca de cand il stiu, chiar ma invidia ca stau intr-o casa cu ea.ICH! Alice imi era ca o sora si de multe ori i-am propus lui Jasper sa-i pun o pila, dar nu ma lasat.
Imi zicea ca o sa o invite in oras.In fiecare dimineata isi propunea asta dar cand o vedea se bloca sau ceva de genu.
Acum ea tranversa coridorul impreuna cu Rosalie prietena lui Emmet si o tipa care se apropia de mine, aa cred ca m-am culcat cu ea acum 3 zile
-Buna Jasper,Edward!zambi zmecheras Alice
-...AA..Buna Alice!raspunse fermecat Jasper.Cred ca trebuia sa-i dau o palma.Sau un pumn.Mi-am propus sa intervin.
-Buna Alice!Tocmai vorbea Jasper de tine!Si cand am vrut sa continui cineva m-a lovit in spate cu toata puterea.Asta cred ca era Jasper
-Da?Si ce spuneai Jasper?
-Poi ca,aaa,....Newton mi-a cerut numarul tau de telefon
Ce idiot.Ii dai oportunitatea cea mai buna si el ce face!
-Serios?Ti-a cerut numarul meu?!Mh cred ca o sa-l sun eu sa-l invit in oras intotdeauna a fost gustul meu pervers obsesiv tampit
-Ce??Serios??striga Jasper exasperat.Adica daca tie iti place ..
Eu si Alice am inceput sa radem.Si Jasper ne privea fara sa inteleaga nimic
-Nu Jasper nu imi place Newton si stiam ca e obsedat de mine dar mersi ca mi-ai zis
-AA...cu placere?
-Bine ne vedem la pranz.pa
Atunci prietena lui Alice s-a apropiat de mine
-Ce faci Edward.Ne vedem maine la mine?
Ops,,,Oare cum o cheama?Gandeste Edward ,,Gandeste
Atunci Jasper mi-a soptit:Jesse
-Aaa, Jesse m-am simtit foarte bine cu tine miercuri dar nu credca avem viitor
-Idiotule!!Ce Jesse ma cheama Christine si ne-am intalnit vineri.
Atunci fata a plecat nervoasa din fata mea injurandu-ma
I-am dat un pumn in mana lui Jasper
-Hey frate!E numai vina ta!
-Razbunarea e dulce!In plus asa iti trebuie ca m-ai facut de rusine in fata la Alice
-Eu?Te-ai facut singurBine hai la ore!Ce ai?
-Matematica.Thu?
-Spaniola.Atunci ne vdem mai tarziu.Pa frate!
-Pa!

10 comentarii:

  1. Unknown spunea...

    imi place...

  2. Lady yo spunea...

    da si mie imi place...:X
    mi-a placut cum s-a razbunat Jasper pe Edward=))
    pupici:-*

  3. Anonim spunea...

    minunat:X:X:X:X

  4. Anonim spunea...

    Wow ... Dublu Wow ...
    Genial ..!!!
    Se pare ca am ramas in urma cu cititul ! Akm ma apuc ! ...
    Dupa cum am spus superb ! ...
    Sa nu te lasi de scris ca scrii super!
    >:D<>:D<>:D<
    Spor la scris !

  5. Anonim spunea...

    :))=))...am murit de ras...frumos..kiisuletz si spor..:)

  6. Anonim spunea...

    Ft tareee:X:X


    Jesse..

    idiotule! ce Jessema cheama Christine=))

    geniala faza asta=))

  7. Nicoleta spunea...

    Ce tare cap asta :X:X :)) imi placeee :X:X
    mai ales faza cu Jess ba nu Chrsitne :)))

  8. Deea spunea...

    :):)):))wow,wow,wow....sunt mai multe chestii care m-aiu dat pe spate,dar ai acu jesse a fost prea tare:)):))
    si e atat de emotionanta perspectiva bellei..:X:X:X

  9. Anonim spunea...

    foarte frumm!!

  10. 大尺度真人秀場聊天室 spunea...



    showlive視訊聊天網
    173視訊聊天交友網
    UT173視訊聊天UT網際空間聊天
    UT聊天室 美女直播 視頻聊天室
    UT視訊影音聊天室
    Live173視訊聊天交友網
    173免費視訊聊天
    Live173-影音視訊聊天室-免費視訊
    live 173視訊
    live 173影音視訊

Trimiteți un comentariu