Persoane interesate

14

Cap XIII

miercuri, 23 decembrie 2009






EDWARD

AU!!Capul mi se invartea si m-ai avea un pic si exploda.Cred ca era o bomba cu ceas...
Aveam si o greata la stomac...Imi era rau...Eram mahmur...In trecut mai beam dar niciodata in halul asta ca aseara...Aseara?!Ce dracu s-a intamplat aseara?! Eram la petrecere cu Jazz apoi am ajuns acasa.Cred ca.... da Emmet m-a adus acasa!Apoi am avut un moment de nebunie si am vazut-o pe Bella.Macar am motivul ca eram beat de o vad si astazi eram clar nebun...Trebuia sa-mi fac o programare la Carlisle.
Cum am ajuns in pat?Gandeste-te Edward!Dar ma doare capul!Nu e bine sa-l fortez!
M-am ridicat ametit din pat si m-am uitat la ceas era 8:30, ceilalti o sa se trezeasca numai pe la 9 pentru ca e Duminica.Am coborat scarile incet fara sa-mi misc capul prea tare, am avut impresia ca am auzit niste zgomote din camera de langa mine.Dar nu statea nimeni acolo?Clar ca ma doare prea tare capul de imi imaginez unele lucruri.
Am deschis robinetul si mi-am umplut paharul cu apa.L-am baut tinandu-mi respiratia asta trebuia sa-mi faca bine la stomac.Am repetat de mai multe ori miscarea pana am auzit miscare in spatele meu.M-am intors crezand ca e Carlisle de obicei el e primul care se trezeste, dar am vazut-o pe Bella.
-La dracu!!
Si mi-am varsat paharul cu apa pe tricoul meu preferat.M-am uitat la hainele cu care eram imbracat erau acelasi ca ieri, in plus erau pline de noroi.Cred ca am tras unele trante...
Sa revenim la fantoma din fata mea.Adica nu era fantoma?Pentru ca Bella nu e moarta?!Poate “iluzie” sau “obsesie pentru Bella care te face sa o vezi tot timpul” era mai bine denumita.
M-am uitat din nou la ea , la Bella din mintea mea nebuna.Era atat de reala si statea pe scaun speriata si rosie la obraji.Aseara pentru ca eram beat am vorbit cu ea...Trebuia clar sa vorbesc cu Carlisle poate are ceva pastile sa-mi revin.Sau poate ma interneaza la nebuni.Stiu sigur ca am nevoie...Vorbeam de lup!Carlisle a pasit in bucatarie.Ma-i bine imi pastrez nebuniile pentru mine.
-Buna dimineata copii!spuse zambaret Carlisle.
Care copii eram numai eu?
-Buna tata!
-Bella cum ai dormit aseara?Imi pare rau ca nu am fost acasa cand ai venit sa-ti fac turul casei.Dar am zis ca Alice ar fi cea mai potrivita pentru slujba asta.Si Esme abia asteapta sa te cunoasca si Emmet.O sa coboare si ei imediat.Sunt mai somnurosi ceea ce ma face sa ma intreb..Edward ce cauti asa jegos si devereme in bucatarie?
Eram nebun!Sau nu?SI Carlisle era nebun?Poate visam...
-Si tu o vezi?l-am intrebat cu niste ochi cat cepele aratand spre Bella.
-Sa vad pe cine?
-Pe Bella!
-Edward baiete te simti bine?
Nu nu ma simt bine ce dracu se intampla aici...Daca si Carlisle o vede si el e nebun sau poate eu nu sunt nebun si Bella chiar sta in bucataria mea.Asta inseamna ca tot ea era si aseara..Si eu am incercat sa o sarut?!Simteam ca ametesc... O Doamne Eu aseara Belaa...
Sa sarut pe Bella...Beat, sarut, nebun...Bella la mine in casa....
M-am asezat repede pe scaun inainte sa ma prabusec.
-Edward ce este?Te simti rau?
Am dat din cap nu in semn de raspuns.Nu eram instare sa vorbesc sau sa o privesc pe Bella.Ce dracu am facut aseara?!Vroiam sa intru in pamant de rusine.Dar buzele mele erau atat de aproape de ea...De Bella...Oare ce o sa creada acum despre mine..Sunt mai rau ca Newton, ar trebui sa-mi cer iertare...Pentru tot!
-Buna dimineata!am auzit vocea groasa a lui Emmet care intra in bucatarie urmat de Alice si Esme.
-Ce ai Edward zici ca ai vazut o fantoma?!ma intreba ingrijorata Alice.
Fantoma?Nu fantoma era reala?!
-Te simti rau Edward?a venit Esme repede si mi-a pus mana pe frunte…
Carlisle ce-i cu el?
-O sa aflu imediat daca ma lasa sa-l consult dar e incapatanat..
-E nu are nimic...Nimic ce un dus rece si o aspirina nu rezolva.Hai Edward du-te fa un dus...spuse Emmet.
-Ce e mahmur?
-Nu numai ametit, chicoti Emmet.
-Offf Edward puti.Iesi afara si fa in momentul asta un dus!imi spuse oripilata Alice.
M-am ridicat avea dreptate aveam absolut nevoie de un dus, sa ma relaxez si sa procesez toate informatiile.Cand te doare capul se pare ca functioneaza mai incet...
Acum apa calda ma relaxa...Simteam cum imi revin...Deci Edward ce dracu s-a intampla mai intainte?
Ce-i mai important era ca Bella sta la mine in casa?!O sa locuim impreuna?!Trebuia sa aflu si eu motivul de ce era ea aici...Si mai ales trebui sa vorbesc cu ea.
Am vrut sa ma imbrac dar am uitat sa-mi aduc haine noi pentru ca tricoul meu preferat era distrus.Mi-am infasurat un prosop in jurul taliei...Nu o sa ma intalnesc cu nimeni pentru ca Alice foloseste baia de jos si in plus toti iau miculdejun.
Am iesit increzator din baie si am simtit ceva moale si cald care se loveste de mine si ma tranteste la pamant
-Au!asta nu o sa-i faca bine capului meu..
-Sucuza-ma!Nu te-am vazut!imi spuse timida Bella..
Bella?De Bella m-am lovit....Era moale si calda si mirosea a flori si prajituri si statea peste mine...Bella statea peste mine...Am simtit nu fiori de electricitate ci artificii adevarate la atingerea ei.Corpul ei micut statea lipit de pieptul meu gol si ud...
Acum ma uitam adanc in ochii ei de ciocolata, la obrajii ei rosii si parca eram intr-o bula, in care numai eu si ea existam, culoare ochilor ei,buzele ei intredeschise care respirau greu, tremuratul timid al corpului ei micutz presat peste al meu...Simteam iarasi dorinta timpita si nebuna de a o saruta.Stiam ca nu e bine stiam ca e gresit, dar nu ma puteam controla, dorinta asta era mai mare decat toate ...Eram gata sa renunt sa ma mai lupt impotriva ei, pentru ca nu eram asa puternic, pentru ca aveam impresia ca si ea vroia acelasi lucru cand am auzit un tusit din afara bulei.Bula s-a spart si Bella sa grabit repede sa se ridice de pe mine.Era timpul sa reactionez si eu.M-am ridicat de pe jos si m-am uitat la cine ne-a intrerupt.
Era Carlisle.La dracu!Carlisle?!Fuck!O sa ma omoare!!Tocmai m-a vazut cu Bella intr-o postura nu prea decenta.Cine stie ce a crezut...M-am uitat la Bella care statea langa mine cu ochii in pamant si obrajii ei ardeau de rusine.Vroiam sa o iau in brate si sa o ascunde de monstrul mare si nervos din fata noastra.Dar cred ca asta inrautatea mai mult situatia..
-Stii nu e vina ei..A fost un accident..Eu iesam din baie si ea nu m-a vazut si ne-am lovit.Am cazut pe jos..Nu e ceea ce parea.Serios a fost un accident!
I-am spus repede in incercarea de a calma situatia.Ce asta s-a intamplat serios..Bine am sarit peste partea in care am uitat de mine si am vrut sa o sarut pe Bella..era mai bine sa o pastrez pentru mine..
In plus ce dracu cauta Carlisle aici..Am iesit increzator din baie ca nu o sa intalnesc pe nimeni si am intalnit doua persoane.Prima intalnire nu o regret deloc dar a doua..
-Si totusi tu ce cauti aici?l-am intrebat nervos pe Carlisle.
-A Bella poti pleca in camera ta eu si Edward avem ceva de vorbit.
Bella cu capul in pamant s-a retras in camera din fata camerei mele.Doar nu sta acolo?!
Bella sta atat de aproape de camera mea...
Trebuia sa ma concentrez pe Carlisle care scotea acum fum pe nari..Ops!
-Am vrut sa vin sa vad daca te simti mai bine si sa-ti aduc o aspirina.In plus e casa mea si am dreptul sa fiu oriunde vrea.Si scuza-ma ca te-am intrerupt mai devreme, razbugni nervos Carlisle.
-Dar nu m-ai intrerupt din nimic a fost un accident.
-Edward iti zic acum si sper sa pricepi.Bella e speciala si vreau sa stai departe de ea.Ai inteles?Am adus-o aici sa fie in siguranta departe de baieti, doar stii intamplarea cu Newton in plus i-am promis lui Charlie ca aici o sa fie in siguranta.Te rog stai departe de ea!
Ce drept avea el sa-mi zica sa stau departe de Bella?!Ce stia el despre mine si Bella.Nimic!Doar ma judeca acum fara sa stie toate faptele..
-Stiu ca Bella este o fata si una frumoasa.Inteleg, dar cred ca ai alte fete prin scoala cu care sa stai..
Bella nu era ca toate celelalte.Bella era speciala si nu as face nimic sa o ranesc..
-Carlisle nu as rani-o niciodata pe Bella.
-Oricum incidente de genu nu vreau sa se mai intample.Ai inteles?
A.. si inca ceva esti suspendat de la scoala o saptamana pentru ca l-ai batut pe Newton.
Si cu asta a plecat..
Am intrat nervos in camera mea si m-am trantit pe pat.Nu ma puteam gandi decat la Bella care era la cativa metrii de mine, in camera alaturata.
OFF!E numai vina ei..De cand a intrat in viata mea mi-a dat-o peste cap.
Totusi trebuie sa vorbesc cu ea sa-mi cer iertare dar Carlisle tocmai mi-a interzis.Si de cand fac eu ce zice el?!
In primul rand ar trebui sa ma calmez nu ma mai pot comporta asa in jurul ei.Trebuie sa-mi iasa din minte dorinta asta nebuna de a o saruta.Da!Daca ar fi asa usor...

14 comentarii:

  1. Anonim spunea...

    Wow ... wow ...
    Edward o place pe Bella ! Edward o place pe Bella ! Super >:D<
    Si Carlisle asta intervine in cele mai nepotrivite momente ... nu putea sa ma astepte cateva secunde ????
    Genial cap asta ! Abia astept sa va ce se intampla ... Daca Edward reuseste sa stea departe de Bella ( desi nu cred si nici nu vreau sa cred :)) ) ... Si ce crede Bella in leg cu Edward :)) [excluzand mirosul lui urat ] :))
    Ador cum scrii :X:X:X ... Aproape ca luam si eu parte la conversatiile lor :X ...
    VREAU CAP URM :X:X:X ...
    Stiu cum e cu prajiturile , mancarea , curatenia ... MOR!!! Ma streseaza parintii si pe mine si presupun ca si pe tine :)) ... Apropo u mai ai frati , sorori care sa te ajute??? Ca eu nu mai am ! Deci , toata responsabilitatea e pe umerii mei :(( :)) ... >:D<>:D< ... Anyway o data in an e Craciunul , deci merita efortul :)) ...
    :*:*:*
    Te poooooooop si astept sa ma anunti in leg cu URM CAP !!! :X:X:X
    :*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:

  2. irina spunea...

    ok deci am ras asa de tare incat mai aveam un pic si faceam pe mn,ce tare a fost deci iubesc ficul tau=)),imi place foarte mult cum scrii:x:x.Multumim ca ne mai inveselesti ziua,mie una mi-o inveselesti:d.pwp si bafta la tastat

  3. Anonim spunea...

    super cap si e si amuzant:)....sper sa ai timp sa pui cap urmator...

  4. Anonim spunea...

    maginific cap asta:X:X:X:X:X:X:X
    ast next-ul cat mai curand:X:X:X:X:X:X:X:X:X

  5. elyia(ramona) spunea...

    bravo, frumos capitol.

    inspiratie in continuare.:)

  6. Anonim spunea...

    Iti urez un calduros "Craciun Fericit"!!!
    Merry Christmas!

    "E vremea colindelor, vremea bucuriei , candNasterea Mantuitorului cuprinde sufletele si le innobileaza . Lasa magia acestor minunate zile sa te imbuneze , sate faca mai ingaduitor si mai iertator . La multi ani ! "

    Te poooop si Mosul sa-ti aduca tot ce-ti doresti !!!>:D<>:D<>:D<>:D<>:D<>:D<>:D<>:D<>:D<>:D<
    :*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*

  7. Whitelady spunea...

    poti ssa dai add la rocs_1st plsss?
    ms

  8. Lady yo spunea...

    eu zic sa nu-i iasa dorinta de a o saruta din cap:))
    da stiu..aberez:))
    imi place:X
    frumos
    :*:*

  9. Anonim spunea...

    e supeeerr:X:X

    trebuia sa apara Carlisle repede:(

    :))

    >:D<

  10. Anonim spunea...

    .....iupy....
    Edward si bella edward si bella...hihi..
    ce minte diabolica ai..:))
    =))....:D:D....

  11. Nicoleta spunea...

    doamne cat de tare :x si iar era sa se sarute :X:X
    Debea astept s vad ce mai face Edward in leg cu Bella :X:X

  12. Deea spunea...

    :)):)):))da...iubesc momentele de"nebunie"ale lui Edward.Pur si simplu e atat de dulce....

  13. Anonim spunea...

    ce tare sa creada ca e nebun:))

  14. 大尺度真人秀場聊天室 spunea...



    金瓶梅視訊
    live173影音視訊live秀
    live173影音live秀-免費視訊
    live173視訊影音live秀
    173視訊聊天
    173視訊
    視訊交友
    漾美眉視訊交友
    免費視訊聊天室
    影音視訊聊天室

Trimiteți un comentariu