Persoane interesate

15

Cap X

sâmbătă, 19 decembrie 2009







BELLA

Imi era frica...Eram inchisa in dulap unde era prea intuneric.Simteam din nou mirosul lemnului si al sangelui ce imi curgea din buza.Eram ametita...Valuri de durere ma loveau tot mai tare.Phil a omorat-o deja pe mama..Urmez eu, dar nu ma impotriveam vroiam sa mor. Vroiam sa mor pentru ca moartea e linistita, lipsita de durere...
Am avut cel mai stranui vis,era atat de real....A fost un vis frumos locuiam cu tatal meu Charlie in Forks si am cunoscut o multime de ingeri Edward era numele celui mai frumos dintre ei, Alice, Angela,Eric, Jessica...chiar si Mike.
Dar m-am trezit repede inainte sa devina un cosmar.Vroiam sa fie real, vroiam sa il fi cunoscut pe Edward.Dar nici in vis nu mi-am permis sa fiu fericita.Am inventat probleme si complicatii.Am oftat resemnata..In viata reala nu ar putea sa existe cineva atat de perfect, bun si frumos.Da cu siguranta era un vis,Edward nu era real..Ranile cauzate de Phil ma faceau sa am halucinatii...
Am inchis ochii strans si imi doream sa visez din nou.Cred ca functiona pentru ca i-am auzit vocea imi spunea numele speriat.De ce era speriat?Nu nu vreau sa fie asa visul.
Vroiam sa fie un vis fericit!Vreau un vis fericit!Mi-am spus incapatanata!
Un miros minunat de flori mi-a atras atentia.Flori?!Flori de unde flori?!!Am deschis speriata ochii erau mii de flori albastre rosii, galbene si in mijlocul poienitei era Edward.Am incercat sa fug spre el dar m-am impiedecat. Vroiam atat de mult sa-l iau in brate, dar picioarele nu vroiau sa inainteze.Mi-a zambit cel mai frumos zambet pe care l-am vazut si si-a deschis bratele.Ma astepta trebuia doar sa ma duc la el...Puteam sa fac asta!Stiam ca trebuie sa o fac..Dar era atat de greu!
-Haide scumpo!Edward, Charlie si Alice te asteapta...Am auzit vocea de care imi era cel mai dor.Era vocea mamei.Dar mama era moarta!
-Mama?!..Dar tu ai murit!Phil te-a omorat!!am spus inecata de lacrimi.
-Bella iubito e visul tau.Tu mai vrut aici iar eu am venit!mi-a spus zambind frumos.
Am fugit si am luat-o in brate!Imi era atat de dor de mirosul ei,de caldura ei.
-Mama...imi e atat de dor de tine!
-Stiu scumpo, dar trebuie sa mergi mai departe.Eu nu te-am parasit te voi veghea mereu, trebuie sa iti continui viata.Nu il poti lasa pe Charlie sa sufere din nou!Edward te asteapta!
-Nu acela era doar un vis!Nu e real!
-Bella asculta-ma scumpo!Totul e real trebuie doar sa crezi si sa-ti permiti sa iubesti din nou, imi spuse cu caldura.
-Dar dar eu nu mai pot iubi Phil m-a distrus.Phil te-a omorat.Durerea mi-a ucis sufletul.
-Trebuie sa ierti micuta mea Bella, lasa persoanele din jurul tau sa te cunoasca si totul v-a fi bine.Iti promit ca nu o sa mai doara atat.
-Dar mie frica..O sa sufar din nou..
-Nu iti pot promite ca nu o sa mai suferi, dar vei fi si fericita iubito.Hai cineva te asteapta!
Nu am visat?!Edward era adevarat si ma astepta?!Am pasit timida inainte spre Edward!
-Multumesc mama, te iubesc!
-Si eu scumpa!Mereu!
Si a disparut...
Am simtit din nou durerea dar nu mai era asa mare trebuia sa ajung la Edward!Fugeam increzatoare prin poienita.Vroiam sa-l iau in brate...Imagini cu prima intalnire, cu ora de biologie imi apareau prin fata ochiiilor, cu Alice spiridusul ala enervant,cu tata care m-a luat protectiv in brate.Ei ma iubeau si ma asteptau!Nu vroiam sa-i dezamagesc!!
Am ajuns in sfarsit in bratele lui Edward!Era atat de bine!Divin!!Ma simteam fericita! Eram fericita!!Mirosea atat de bine!!Miroasea a...spital??!Am simtit durere in brate si tot corpul meu era amortit.Da se pare ca m-am trezit din visul ala frumos!
Am deschis timida ochii, dar Edward nu a disparut.Era tot acolo si acum dormea linistit pe scaunul de langa patul meu.Am incercat sa-mi fortez memoria sa-mi dau seama cum am ajuns aici.Se pare ca sunt intr-un spital si durerea din brate era de la perfuzie dar totusi nu inteleg ce cauta zeul asta langa mine.A dormit aici?!Era atat de dulce cum dormea, respiratia lui era atat de linistitita si perfecta.Da Edward era perfect!Si statea langa mine!!
Am inceput sa ma panichez cand imagini cu Alice si Tania si dupa aceea Mike mi-au revenit in memorie.Deci nu era doar un vis!E realitatea!Credeam ca si-au batut joc de mine...Atunci el de ce e inca aici?! Nu mai intelegeam nimic!Daca nu ii pasa de mine de ce era aici.??
Eram furioasa pe el si Alice.....Cand timid Edward a deschis ochisorii aia si nu mai vedeam nimic decat un verde de smarald care ma fascina.Secundele alea mi se pareau ani vroiam sa stau doar asa privindu-l.Am uitat ca eram suparata pe el.Bravo Bella a tinut mult supararea!ma mustram singura.Dar nu e vina mea ca de fiecare data cand il privesc uit de mine.De ce unele persoana trebuie sa fie asa frumoase??
Avea cei mai somnurosi si obositi ochi.Prima data erau nedumeriti speriati apoi au devenit fericiti .Cate emotii i se puteau citi in ochi...
S-a ridicat de pe scaun intr-o secunda si era langa mine aproape ii simteam respiratia dulce pe fata.Cred ca eram in Rai..
-Bella!Te-ai trezit?Esti bine!?Stiam eu ca o sa te faci bine!
Nici daca vroiam nu ii puteam raspunde,eram prea ametita de respiratia lui, de Edward care era la cativa centimetrii de fata mea.Inima mea a inceput sa bata nebuneste ca de fiecare data cand eram in preajma lui.Dar acum un sunet enervant imi sacaia in urechi...
-Oh scuza-ma!Iarta-ma sunt un prost!N-am vrut sa te speriu!
Ce el credea ca m-a speriat?!O nu!Nu-mi zice ca sunetul ala erau bataile inimii mele! Am simtit cum fata mea s-a rosit.Intotdeauna ma gasesc in cele mai penibile situatii, dar Edward a fost la cativa centimetrii de mine si acum din cauza la reactiile mele anormale a zburat pana in capatul celalalt.Imi era dor de gustul respiratiei lui pe buzele mele, am simtit cum un nou val de caldura mi-a inundat obrajii..
Mi-am ridicat privirea incet si m-am uitat la el.Acum parea ca sufera, era trist sper ca nu am spus ceva.Ce era sa spui Bella?Ca nu ai vorbit deloc?!
-Cred ca ar fi mai bine sa il anunt pe Carlisle ca te-ai trezit...
De ce a devenit atat de rece dintr-o data?Are schimbari de comportament prea bruste...Nu pot tine pasul cu el.Acum un minut era fericit bucuros si foarte foarte aproape de mine iar acum era trist si nervos si rece.
A mers pana la usa si dintr-o data s-a intors spre mine
-Bella de ce nu vorbesti cu mine?!Vorbes-te!Stiu ca poti!imi ceru nervos.
Mi-a luat un minut sa inteleg la ce se referea.Sa vorbesc?Adica el stia ca eu pot vorbi?! A aflat inainte sa-i spun eu, si era nervos.Poate se simtea tradat.Bravo Bella stii perfect cum sa strici totul..Ce era sa-i zic?Sa spun ce?!Eram blocata..
-A... mersi Bella.Asta lamureste totul!Te credeam perfecta erai buna si frumoasa si cinstita si s-a dovedit ca esti mai rea ca Tania.Esti o falsa!Dar macar ea recunoaste asta!
Simteam cum lacrimile mi se formau in ochi si cum sufletul meu primeste fiecare cuvant ca pe o noua respingere.
M-am saturat de asta nu vroiam sa mai plang sa mai sufar,mi-am tinut lacrimile sa nu cada pe obraz..Si am vorbit cu toata furia care s-a adunat in mine de la atata indurare in tacere
-Idiotule!!am strigat eliberand toata frustrarea.Ce stia el despre mine?Cine ii permitea sa ma judece?Eu l-am judecat inainte sa ii aflu povestea?Am ascultat de barfele celor din jur.Nu!Si nimic nu-i dadea dreptul sa faca si el asta!In plus si el m-a pacalit!
Ma privea acum impietrit eram sigura ca nu se astepta la asta, dar nu voi permite nimanui de acum sa ma raneasca chiar daca acel cineva era Edward Cullen.
Am fost intrerupti de Alice care a intrat in salon.Edward a profitat de situatie si a iesit repede din camera..Am oftat enervate!Se pare ca viata nu e chiar atat de usoara ca si in vis!
-Bella!Nu-mi vine sa cred!Te-ai trezit!!striga cu zambetul pe buze Alice dupa care a sarit pe mine si m-a luat in brate.
-Mi-a fost dor de tine!!Sa stii ca nimic din ce a zis Tania nu este adevarat!Sper sa ma crezi!nu stiu de ce ai crezut-o de la inceput!Stai linistita ca si-a primit razbunarea!imi spuse cu un zambet diabolic Alice.
Macar ea era langa mine si nu ma judeca..
-O trebuie sa il anunt pe tata!Vin imediat!Si Charlie o sa fie bucuros!Doamne Bella ne-ai sperita!Sa nu mai faci asta niciodata!
Oare cat timp am stat inconstienta.Se pare ca prea mult Alice vorbea de tata ca si de un vechi prieten.Eram geloasa...Nici eu nu-l cunosteam atat de bine.Dar asta avea sa se schimbe!I-am promis mamei!si ma voi tine de promisiune!
Am fost intrerupta din ganduri de tata si doctorul meu.Deci acesta era faimosul Carlisle. Era la fel de frumos ca si Edward si Alice.Familia asta zici ca nu era omeneasca!
-Hey Bells!Mi-a fost dor de tine!Bine ai revenit printre noi!imi spuse Charlie care ma lua in brate.
M-am strambat la durerea de cap.Si Carlisle a observat.
-Hai sa nu o obosim pe micuta noastra pacienta.Bella nu stiu daca iti amintesti ce ai patit dar o sa-ti spun in mare.
Ai suferit ceea ce se numeste”cadere emotionala” si ai fost inconstienta trei zile.Cand Mike te-a “atacat” te-ai lovit la cap si a trebuit sa iti facem un tomograf sa fim siguri ca esti sanatoasa.Dar nu ai de ce sa iti faci griji e doar o mica contuzie.
I-am zimbit in semn de multumire.Era chiar un suflet bun.Inca un inger in viata mea..
-Bells, vroiam sa te intrebam ceva.Daca nu esti de acord bine, dar sa stii ca este pentru binele tau.Carlisle si cu mine am discutat si ar fi mai bine sa te muti la Carlisle acasa pentru a fi tot timpul cu tine cineva si sa te poata consulta cat mai bine.
In plus acolo iti sunt si prietenii Alice,Edward care nu a plecat din spital inca decand te-a adus.Pana si Emmet, Jasper si Rosalie te-au vizitat.Stii Bells ca eu nu pot sa fiu cu tine tot timpul si cred ca te-ai simti mai bine acolo.Ce zici?
Adica eu sa ma mut in casa lui Edward???Era minunat inainte de mica marea noastra cearta de mai inainte.Acum mi se parea cea mai rea idee.
Alice a intrat in salon si a sarit pe mine
-Bella spune da spune da!O sa vezi ce bine o sa ne distram!O sa fim ca doua surori!O sa fim tot timpul impreuna!Te rog!Si Alice s-a uitat la mine cu cei mai dragalasi ochisori. Cum poti sa spui nu??
Am dat din cap ca da!Si Alice a inceput un dans al fericirii prin salon.
-Bella o sa stea cu mine!Bella o sa stea cu mine!!
Vroiam sa fiu si eu asa fericita, dar cand ma gandeam la Edward..Offf!!

15 comentarii:

  1. Anonim spunea...

    Wow ... Am onoarea de a fi prima ! ... E genial ! ...
    Si-mi pare atat de rau ca Edward a inteles gresit tacerea Belei .... Offf Baietii astia se grabesc sa ia decizii prea repede ...

    SUPERB ! ... GENIAL ! ... MAGNIFIC ...
    Imi place atat de mult cum scrii >:D<>:D<>:D<
    Abia astept urm cap ! ..Sper sa ma anunti si atunci ;)) ...>:D<>:D<>:D< .. nu de alta dar sa nu dau refresh la pag ta din 5 in 5 min ....

    Te poooop :*:*:*:*
    >:D<>:D<>:D<

  2. Ella spunea...

    da stiu numai lumina alba si dumnezeu mai lipseau
    dar totusi sper sa va placa
    va iubesc moolt moolt
    si multumesc pt toate comm de incurajare
    :X:X:X

  3. Anonim spunea...

    Nu ar fi fost exclus sa apara ! ... :)) ... cu sguranta si lumina si Dumnezeu erau pe acolo , avand grija de Bella ;)) >:D<

    Si esti extrem de priceputa ... una dintre cele mai bune ... eu nu ma pricep atat de bn ca tine sa povestesc ... ma pierd in idei :)) ...

    Esti geniala .. si ador ficul tau :X:X:X ...

    Cat despre mel possibility ete magnifica si merge foarte bine cu toate capitolele.... >:D<
    Te poop ! >:D<

  4. Anonim spunea...

    minunata ideia cu mutatu;)):X..astept urmatorul capitol :X:X:X..bafta la scris:)

  5. Lady yo spunea...

    n-am cuvinte....EXTRAORDINAR..dar si asta e prea mic
    mi-a placut foarte mult si sunt sigura ca Edward o sa inteleaga:X:X
    astept capitolul urmator:-*
    pupici:-*>:D<

  6. irina spunea...

    minunat ca de obicei:x,de abia astept sa se mute bella la edward acasa:xXOXO

  7. Anonim spunea...

    http://www.z100.com/pages/top100/2009awards.html
    votati:d

  8. Anonim spunea...

    supeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr abia astept capitolul urmator . Ruxy

  9. Anonim spunea...

    superrr:X:X:X::X:X


    capitolul asta e genial:X:X:X


    >:D<

  10. Nicoleta spunea...

    Doamne BELLA si-a reveniy daaa :X:X:X:X
    EXTRAODRINAR cap asta :X:X: nu am cuvinte :X:X:

  11. Deea spunea...

    Nu mai am cuvinte..sunt curioasa ce-o sa se mai intample.Stau cumintica si astept capitolul urmator.te rog sa-l faci mai lunggggg:X

  12. Unknown B. spunea...

    chiar ai talent:*

  13. Anonim spunea...

    superb....am descoperit aseara fan-ficul tau.....si crede-ma intr-o ora deja citisem toate cele 10 capitole....bafta....

  14. Anonim spunea...

    fff frumm!!!!!!!!!!!

  15. 大尺度真人秀場聊天室 spunea...




    免費進入裸聊直播間
    夫妻真人秀聊天室
    美女裸聊視頻直播間
    免費午夜秀視頻聊天室
    大尺度真人秀場聊天室
    能看啪啪福利的直播app下載
    真愛旅舍ut聊天室
    視頻啪啪免費聊天室
    能看啪啪真人聊天室
    福利聊天室你懂的

Trimiteți un comentariu