Persoane interesate

8

Cap III

luni, 14 decembrie 2009




BELLA

Mi-am continuat drumul spre clasa fara alte incidente.Deci da nu am mai intrerupt nici o sesiune de sarutat pe coridor chiar daca senzatia de electricitate la atingerea lui era inca vie in amintirea mea .Am pasit timida in clasa,dar profesorul era deja acolo.
-Buna ziua!am murmurat incet nesigura daca profesorul m-a auzit
-Buna ziua domnisioara!a spus tare si raspicat.
Capul tuturor colegilor s-au intors spre mine.Cred ca aratam ca o rosie.
-Tu esti Isabella Swan nu?
Am aprobat timid din cap si m-am grabit sa-mi ocup locul indicat de profesorul care deja ma ura.Singurul loc liber era langa o fata blonda care ma privea ca un extraterestru.
-Buna!M-a intampinat cu zambetul pana la urechi.Eu sunt Jessica.
-Buna am spus incet doar pentru mine
-A..Thu nu vorbesti sau ceva de genu?
Am aprobat incet din cap, speram ca asa o sa ma lase in pace, dar totusi nu era departe de adevar
-Cred ca e naspa sa nu poti vorbi.Si cum te descurci la scoala?
Priveam ceasul care parca a ramas pe loc de ce nu se mai invarte
-A sigur nu poti vorbi deci nu imi poti raspunde.Nu-i nimic, stiu ca o sa fim bune prietene
Ma intrebam oare de ce poate ca-i place sa-si auda vocea si sa nu o intrerupa nimeni.Poate era o idee rea sa nu vorbesc nimic.Dar ma gandeam la setul de intrebari ce urmau dupa.Mai bine imi tineam gura deschisa si sa incerc sa o ignor
TARRR!!In sfarsit s-a sunat.A fost cea mai lunga ora din viata mea si cu asta am spus totul.
M-am grabit sa-mi aduc caietele si cartile de pe banca sa pot scapa de fata asta insuportabila
-Isabella stai asteapta-ma.
O nu!Ma prefac ca nu o aud doamne de ce nu am zis ca sunt si surda sa nu fiu nevoita sa o astept.
-Isabella!In sfarsit te-am ajuns unde te grabesti asa repede?Hai sa-ti arat unde este cantina.Vei sta la masa cu noi bineinteles.Trebuie sa-ti prezint noii colegi stai linistita ca le-am spus deja de situatia ta asa ca toatul e ok
Am pasit pe hol cu Jessica care vorbea intruna la urechea mea pana ce am ajuns la cantina eleviilor.Ne-am apropiat de masa unde se aflau mai multi elevi.Un baiat blond ma privea ca pe ceva de mancare deja ma simteam mai inconfortabil decat am crezut ca era posibil
-Hey baieti!Ea este Isabella.Vroiam sa ii zic numele meu e Bella!!Bela!!Ai auzit blonda oxigenata?Dar normal nu mi-am facut curajul sa vorbesc
-Buna Isabella!Eu sunt Mike Newton a spus baiatul blond
Ei sunt Eric si Angela.
-Ce pacat ca nu vorbeste e atat de ciudat!a soptit Eric lui Mike crezand ca nu il aud.Da am spus ca nu vorbesc nu ca nu aud.Doamne!
-Eric taci ca te aude!Da e pacat ca nu vorbeste dar tot frumoasa e!completa Mike
-Isabella stai jos.Eu sunt Angela!Imi pare bine,ignora-i eu cel putin asta fac.Uneori sunt cam enervanti
-Cine noi?NEH!!spun Mike si Eric deodata
-O sa vezi Isabella ca o sa ne intelegem perfect! Spuse pe o voce ciudata Mike
Doamne ce m-am saturat de replica aia
-Nu o obositi!Isabella e prietena mea eu am vazut-o prima!spuse infumurata Jessica
-Cred ca e in stare sa-si aleaga singuri prietenii, nu Isabella?ma intreba Mike
Am dat din cap plictisita.
Dintr-o data ceva mi-a atras atentia.Cred ca era acelasi baiat superb de pe coridor dar acum era cu alta fata.Care era prietena lui blonda de pe coridor sau bruneta care era agatata acum de gatul lui?Nu mai intelegeam nimic.Statea langa o masa plina de copii prea frumosi sa fie adevarati.Cred ca privirea incruntata de pe fata mea m-a dat de gol.
-A..Isabella nu are rost sa-ti pierzi timpul!
M-am uitat la Jessica cu o privire curioasa.La ce se referea?
-Acela e Edward Cullen! spuse pe o voce barfitoare in timp ce mi-l arata pe baiatul superb din fata mea.
-E cel mai frumos baiat din scoala adauga plictisita Angela
-Din scoala?Mai bine din oras?!spuse mandra Jessica
-Da dar asta nu-i da dreptul sa se comporte asa!adauga Angela
Asa cum?Cum sa se comporte?Cand vroiam sa aflu si eu mai multe atunci si-a gasit Jessica sa taca din gura.Serios?!Fata asta parca facea asa sa me enerveze.
De mai statea mult si ofta dupa Edward cred ca imi incalcam regula si vorbeam.
Edward?!
Doamne avea o frumusete parca neomeneasca ochii lui m-au fermecat cand i-am privit pe hol,parul acela avea un aspect dezordonat dar care il prindea prea bine.Ma intreb cum ar fi daca mi-as trece mainile prin parul acela.CE??!Bella! Trezeste-te!
Tu nu ai auzit ce a spus Angela era un Don Juan si in plus nu s-ar uita niciodata la o fata ca si tine
-Sa se comporte cum?Crezi ca fetele alea sunt suparate pe el.Nu prea cred.Nici eu nu as fi.E atat de frumos!Si priceput!spuse mandra Jessica
-Ih, Jessica!Nu vreau sa aud iara despre partida ta de..sex adauga Angela soptind ultimul cuvant
-De ce?a fost fenomenala!
Ok cred ca mi se facea rau
-Da intr-o noapte in care era prea beat sa-si aduca aminte ce face.Cred ca nici nu mai stie ca s-a culcat cu tine Jessica revinoti!Asa a facut cu toate fetele din scoala!Si tu inca mai crezi ca ai insemnat ceva pentru el
-Esti invidioasa doar Angela
-Hai terminat cu maimutoiul ala de Cullen, interveni Mike furios
-Taci din gura Mike,Isabella trebuie sa stie cum stau lucrurile in liceul asta !spuse Eric da cred ca era o baba barfitoare
Eric se apropie de mine si cu o sclipire in ochi adauga
-Edward dupa cum vezi e cel mai tare si cool baiat din scoala toate fetele suspina dupa el si baietii vreau sa devina prietenii lui.El este copilul adoptiv al sotiilor Cullen.Carslie Cullen este medic in oras iar impreuna cu sotia lui Esme au doi copii:Alice, bruneta tepoasa care este si majoreta si Emmet musculosul de acolo.Prietenul lui cel mai bun este Jasper cu care petrece tota noaptea la faimoasele petreceri organizate de el, iar langa Jasper este Rosalie sora lui si iubita lui Emmet.Dupa Jasper e Tania singura cu care Edward a stat de mai multe ori nu poti sa-l condamni e superba.Iar fata cu care este Edward acum habar n-am cine-i o tipa mai mare normal, una din multele
-Defapt toti de la masa aia sunt prea frumosi.Cred ca Carslie le-a facut operatii estetice adauga invidioasa Jessica
-E masa celor cool spuse Eric
-Sau mai bine zis celor reci ca nu au nici unul sentimente,aduga Mike
-Esti doar nervos ca Alice nu te baga in seama! ii raspunse Jessica
-Oricum ar fi mai bine stai departe de ei Isabella sau vei avea de suferit!imi spuse ingrijorata Angela
-Doamne replica asta de unde ai mai scos-o?asa vorbesti zici ca sunt ceva vampiri care o sa-i suga sagele cicoti Jessica.
-In plus sigur nu o sa se uite la tine.Nu ca as vrea sa te ranesc dar totusi spuse cu nasul pe sus Jessica
Poate ar fi trebuit sa ma enervez la ultima replica dar stiam ca Jessica are dreptate Edward nu s-ar uita la una ca mine o ciudata care nu vorbeste.In plus eu mi-am impus sa nu ma indragostesc de nimeni si asta include si fotomodele scoase din revista Vouge.In plus ceea ce este pe dinauntru conteza prea mult pentru mine iar el este cum zicea Mike rece nu are sentimente de iubire sau intelegere.Poate nu ar trebui sa mai judec oamenii dupa barfe pentru ca asta ma scotea cel mai mult din pepenii.Am avut prea mult de suferit din cauza barfelor sa fac si eu acum asta.
Mi-am scuturat capul sa-mi alung imaginea lui Edward din minte si m-am concentrat sa blochez dicutiile din jurul meu.
Restul zilei a continuat la fel Jessica insotindu-ma peste tot mandrindu-se cu mine ca si cum eram ceva interesant.Poate doar ca eram noua presupun ca la Forks nu vineau multi elevi noi.
Eram in bucatarie acum si pregateam cina pentru Charlie.Gatitul ma relaxa asta pana ce l-am auzit pe Charlie ca a sosit.S-a dus si linistea mea!
-Buna Bella!
Macar nu-mi zicea Isabella cum s-a intamplat astazi toata ziua la scoala
Am dat din cap continuandu-mi mancarea
-Mh!Ce bine miroase!Ce ai gatit acolo Bells?Arata delicios!
Nu i-am raspuns
-Si cum a fost la liceu?
Imagini cu ziua de azi imi reveneau in fata ochiilor credca cuvantul era ciudat si greu sa fiu printre atatia oamenii
-Sper ca bine.Poti sa te duci in camera ta Bells ma servesc singur.Succes la scoala maine
L-am ascultat si am pasit in camera mea obosita dupa atatea evenimente am adormit imediat chipulmamei veghindu-mi somnul.

8 comentarii:

  1. Unknown spunea...

    abia astept capitolul urmator...e foarte interesant

  2. Anonim spunea...

    imi place :X:X cand apare urmatorul capitol??

  3. Anonim spunea...

    Si mie imi place . Sper sa pui urmatorul capitol cat mai repede

  4. Anonim spunea...

    Imi place la nebunie ! ...8->8->8-> ...
    :*:*:*
    >:D<>:D<>:D<>:D<

  5. Anonim spunea...

    e geniaaalll:X:X:X


    cred ca citesc capitolele urmatoare maine..ca nu stiu daca mai pot sa ma trezesc sa ma duc la liceu daca mai stau:))


    faci o treaba excelenta>:D<

    :*

  6. Nicoleta spunea...

    uhuuu imi placeeee pacat ca nu vrrea sa vrobeasca :(

  7. Deea spunea...

    Superb:X:X:X
    Daca as fi fost eu in locul ei(ceea ce nu va fi posibile niciodata,dar merita visat) nu as fi fugit,as fi lesinat:)):)):)):X:X:X
    deci,ma apuc de citit si restul..

  8. Anonim spunea...

    foarte frumm!!

Trimiteți un comentariu