Persoane interesate

13

Cap VI

marți, 15 decembrie 2009







EDWARD

Am petrecut cea mai frumoasa si rapida ora de scoala din viata mea.Cand a trecut asa timpul?Eram atat de fascinat de Bella.Un nume mai potrivit nu putea avea: era frumoasa.Mult prea frumoasa,inocenta si timida.
Poate am fost egoist cand nu am fost de acord sa o las langa Newton.Poate ii placea compania lui, cine eram eu sa-i intrerup? Nu,nu il place,mi-a multumit pentru ca am salvat-o, aveam dovada in buzunar.Era hartia in care ea mi-a scris 2 propozitii.Eram ca un copil de gradinita cu o jucarie noua.Nu ma puteam satura de ea.As fi vrut sa-i privesc ochii sa o strang protectiv in brate, dar ea s-a ascuns dupa o perdea de par si nu m-a lasat sa o privesc.
Aveam o mie de intrebari ce vroiam sa i le pun, dar nu am vrut sa o speriu de prima data cu un text de genul ”Bella esti cea mai frumoasa fata pe care am vazut-o.Te rog ma lasi o data sa pun mana pe parul tau.”Da stiu cred ca ar fugi mancand pamantul pentru ca sunam ca un obsedat.Poate eram obsedat...obsedat de Bella.
Am avut cel mai ciudat sentiment cand i-am vazut ca au pasit in clasa impreuna,simteam cum fierbe sangele in mine.Newton tocmai a devenit cel mai antipatic om de pe pamant. O sa gasesc eu o modalitate sa il fac sa plateasca poate il atrag de partea mea pe Jasper.Daca ii amintesc de faza de ieri cu Alice parca vad ca incepe sa faca planuri cum sa-l prindem sa-i dam o mama de bataie,am zambit la ideea de a-i provoca rau lui Newton.
M-ai am o persoana in gand care are nevoie de o lectie,bine poate nu atat de violenta, totusi e o fata,una insuportabila normal, dar Tania v-a plati. Cand totul era perfect a sarit la gatul meu si toate in fata Bellei.Sunt sigur ca a facut-o doar pentru ca m-a vazut cu ea.
Am incercat sa ma retrag din sarutul ei gretos dar nu vroia sa imi dea drumul, dupa ce am impins-o nu prea elegant am cautat-o cu privirea pe Bella.Ea a disparut si toate din vina obsedateide Tania.Poate ar trebui sa obtin un ordin de restrictie impotriva ei pentru ca de fiecare data cand ma vede parca inebuneste.
Acum eram in masina si priveam stropii de ploaie care se prelingeau pe parbriz.Cand a murit mama ploua, era una din acele zile in care totul era intunecat.Stiam ca avea sa se intample ceva rau,dar nu ma puteam gandi ca as putea sa o pierd pe mama.Stiu trebuia sa fiu pregatit era ceva inevitabil,Carlisle mereu imi spunea ca se apropie si ma imbarbata.In acele zile m-am apropiat de Carlisle, era tatal pe care niciodata nu l-am avut. Poate de aceea a acceptat sa ma adopte la rugamintile mamei, nu cred ca stia cel asteapta.Nici eu nu stiam ca durerea ma v-a schimba de la un baiat respectos,amabil la unul care il doare in cot de lume.
La inceput m-a inteles m-a sprijint,credea ca asa fac fata durerii, dar acum s-a saturat de fata asta a lui Edward incerca sa ma faca cum era inainte.Dar el nu intelegea ca Edward bun si intelegator a murit, durerea l-a schimbat.
Ii voi ramane vesnic recunoscator lui Carlisle ca m-a luat la el in casa,ca acum aveam o familie nemaipomenita, dar nu aveam cum sa nu ma simt in plus cand o vedeam pe Esme cum il imbratisa pe Emmet.Eram nervos pentru ca mama nu mai poate sa faca lucrul asta.De ce familia mea a trebuit sa treaca prin asta?Intai mi-a murit tatal apoi mama. Simteam ca toate persoanele pe care le iubeam sfarseau moarte.De aceea nu mi-am mai deschis sufletul nimanui, dar Jasper mereu m-a inteles.Ma stia inca de cand eram alaturi de mama si a ramas prietenul meu si acum cand ea nu mai era.Ne completam unul pe altul si imi intelegea mereu starile.Prietenia noastra era mai mult decat betiile de la miezul noptii.Si stiam asta amandoi.
-Hey, frate!!Jasper imi batea enervat in geam.Deschide odata ca mi-au inghetat creierii!
I-am deschis usa pasagerului si l-am privit amuzat.Era ud din cap pana in picioare.
-Te strig de 10 minute.De ce nu mi-ai deschis?
-Iarta-ma, dar am fost curios cum areti ud.Si nu m-ai dezamagit esti ca o mata plouata!
Am adaugat cu zambetul pana la urechi.
-Ei nah!Serios?Las ca vezi thu!
Jasper a inceput sa ma loveasca.
-Au mai!Stai stii ca am glumit!
Nu avea de gand sa termine.Dar mai aveam un as in maneca...
-Jasper!Jasper!Uite-o acolo pe Alice!E dezbracata!
I-am captat atentia in mai putin de o secunda.Ce previzibil e!
-Unde ...unde-i?se agita Jasper cu ochii cat cepele.
Am inceput sa rad,iar Jasper s-a enervat si mai tare.Vai asta nu-i de bine!
-Da deci imi faci glume deastea cu Alice!Acum chiar nu mai scapi cu viata!
Cand eram pregatit de inca o runda de castane in cap am vazut-o pe Alice care se apropia de masina.
-Jasper vine Alice!Comporta-te frumos doar nu vrei sa te vada cum ii bati fratele.
-Acum nu ma mai las pacalit!Ce e dezbracata?Poate acum e numai in tanga!
-A cred ca sunt destul de imbracata am si fusta si jacheta multumesc, spuse Alice nervoasa.
Sa nu zica ca nu l-am avertizat.Nu m-am mai putut stapanii si am inceput sa rad cu mana pe stomac.Doamne ce fata avea Jasper era rosu si de furie si de rusine.
-Nu dar nu asta am vrut sa..sa spun, se balbai Jasper.
-E doar vina mea Alice iarta-l,i-am tras cu ochiul prietenului meu.
Alice ne-a privit suspicioasa,dar apoi a zambit si pe Japer cred ca trebuie sa-l culeg de jos.Spiridusul asta nu poate sa stea suparata 2 secunde iti transmite numai voie buna si entuziast.
-Unde ai fost restul orelor Edward?Tania te-a cautat ca nebuna.
-Da Edward unde ai fost restul orelor?spuse cu un zambet diabolic Jasper.
Asta cred ca e razbunarea lui.Asa-mi trebuie!Daca afla Carlisle ca am facut alte absente era in pericol bijuteria mea,Volvoul meu pretios.
-Tania m-a cautat? Am incercat sa schimb discutia.
-Da m-a intrebat unde esti de vreo 200 de ori!M-a obosit!spuse enervata Alice.
-Poi m-am ascuns de ea!A devenit obsedata.Nu ma pot duce nicaieri fara sa sara pe mine.E mai rau decat Newton, am spus exasperat.
-Ei ei... Edward se pare ca s-a gasit nasul, spuse amuzant Jasper
-O data si o data roata avea sa se rastoarne Edward.Ti-am zis ca joci periculos, spuse Alice
-Da stiu, trebuie sa ma gandesc cum sa ma razbun pe ea, am spus ingandurat
-Stiu eu!Stiu!Nu..chiar daca e Tania nu pot sa-i fac asta, spuse Alice.
-Sa-i faci ce?Spune-ne si noua!
-Nu stiu daca ar trebui!spuse Alice cu cel mai diabolic zambet pe care l-am vazut.Nu vreau sa fiu in locul Taniei in momentul asta.
-Poi nu vrei sa-ti ajuti sarmanul frate sa scape de o nebuna?o intreb cu niste ochi de catelus.
-Bine bine.Tania de cateva saptamani tot ma intreaba de o crema de fata pe care mi-a adus-o Esme din Italia.Si ma gandeam sa facem ce faceam cand eram mici.Praful ala fermecat care iti transforma fata intr-un munte de pete rosii care mananca.
-Ar fi cea mai grava pedeapsa pentru ea.Sa o vada Edward in halul ala, spuse Jasper.
-Atunci ce mai asteptam?Hai sa ne punem planul in actiune.
-Planul celor trei muschetari a inceput,spuse cu zambetul pe buze Alice.Doamne putem fi niste copii uneori.Mi-am dat ochii peste cap.Tania merita asta!
Dupa o jumatatea de ora ne-am intalnit iarasi in masina mea, Alice a adus crema, Jasper a facut rost de praf, iar eu am chemat-o pe Tania in curtea scolii unde erau cei mai multi elevi.
-Deci stim toti ce avem de facut.Eu ma duc prima si o atrag pe Tania in capcana, dupa aceea Edward trebuie doar sa fii tu sa te strambi si sa spui “ce ai patit la fata,Tania?Areti mai rau ca bunica”rase diabolic Alice
-Alice cred ca mai bine nu facem asta, totusi e prea mult, am spus ingrijorat.NU imi mai recunosteam propria sora, era malefica.
-Edward, marile probleme au nevoie de mari rezolvari, acum du-te! Imi ordona Alice.
Am pasit in mijlocul curtii si am vazut-o pe Tania cum se apropie.I-am facut semn la Alice si asa am inceput planul.
Alice increzatoare i-a iesit in cale.Trebuia sa-i zica ceva de genu”Tania trebuie sa-mi incerci noua crema e superba.Iti dispar toate ridurile.Stii ca la Edward i-ar placea asta”.Doamne cum am fost de acord cu asa ceva?!
Se para ca planul functiona pentru ca Tania zambitoare se facea acum cu crema.Incepea partea mea din plan.Tania se apropia increzatoare de mine.
-Buna Edward!spuse pe o voce ce trebuia sa sune sexy, dar suna ca a unei pisici in calduri.
-Buna Tania!i-am spus cu zambetul pe buze.Deja crema isi facea efectul pete rosii gigantice ii ieseau la Tania pe fata.
-A..Tania.Ce ai patit la fata?Areti mai rau ca bunicamea,am spus oripilat.
-Ce?Ce are fata mea?
Si-a scos oglinda din geanta si s-a privit speriata.
-O nu!!Ce-s astea?!Nu-mi vine sa cred!Spiridus enervanta!O sa mi-o plateasca!E doar vina ei!
-Nu tu nu o sa-i faci nimic!am marait la Tania
-Dar,dar si a fugit cu ochii in lacrimi.
Alice si Jasper s-au apropiat cu zambetul triunfator de mine.
-Misiune indeplinita!am rostit toti trei deodata si am inceput sa radem.
-Merita ca cineva sa-i mai taie din avant!Era prea increzatoare!spuse Alice.
-Da i-am platit-o cu varf si indesat!Dar acum ar trebui sa avem grija se poate razbuna!spuse preocupat Jasper.
-Da si noi vom fi pregatiti?Alice ce planuri diabolice mai ai?
-Poi, am putea sa-i ardem parul cu placa, sau sa il vopsim mov.
-Mai discutam pe drum!Haide-ti acasa!am spus indreptandu-ne spre masina.

13 comentarii:

  1. Ella spunea...

    Cum am promis am postat si din perspectiva lui Edward.Sper sa fi iesti ceva bine
    Am incercat sa fiu mai atenta la punctuatie nu stiu daca chiar mi-a iesit dar cel putin am incercat
    ok
    astept comentariile voastre
    si o sa mai postez sapt asta pentru ca nu mi place sa imi las fanii sa astepte
    =))
    hai ca acum is prea tare
    nu postez din cauza ca imi place sa scriu nu stiu daca imi iasa bine, dar asta ma enerva la celela;te fanficuri pt ca tr sa astepti o saptamana pentru un capitol
    urmatoarele capitole o sa fie mai multe despre ei doi Bella si Edward sper ca o sa cititi in cpntinuare
    pupici

  2. Andreea spunea...

    imi place foarte mult sper sa il continui!Am ras foarte mult,mi-a placut faza cu tania si cu crema.Spor la scris in continuare!

  3. Unknown spunea...

    le pui rfepede, sau mi se pare mie? este foarte frumos oricum...astept urmatorul capitol.

  4. Ella spunea...

    si asta e un lucru rau?
    :-/

  5. Ella spunea...

    urmatorul capitol cred ca o sa fie gata maine seara.
    Sau ceva de genu
    :)

  6. Lady yo spunea...

    este un lucru bun ca le pui repede ca asa nu ne ti in suspns:P:-*
    ok...astept urmatorul capitol sa vad ce mai pun la cale cei 3 si ce o sa se mai intample intre Bella &Edward
    pupici si spor la scris:-*

  7. Anonim spunea...

    Ffff frumos..astept urmatorul capitol.:D

  8. Anonim spunea...

    Chiar te pricepi ! .. Si-m i place ca ai scris din ambele perspective ! ...
    Ma gandeam la al meu sa scriu si din perspectiva lui Edward ... dar mai incolo cand vei afla adevaratul motiv al purtarilor lui suspecte ... ;)) ...
    >D:<>:D<
    Te pricepi de minune!

  9. Anonim spunea...

    sa-i ardem parul cu placa sau sa-l vopsim mov=)))

    saraca tania...defapt NU o merita!!:))

    ft frm:*

  10. Nicoleta spunea...

    Dooamne ce ia-u facut lui Tania :)))) nu pot sa cred :)) ceplan super tare :)))
    deci imi place :X:X

  11. Deea spunea...

    Razbunare,dulce razbunare...si-o merita cu varf si indesat>:)...

  12. Anonim spunea...

    ce tare:X:X:X:X!!!

  13. 大尺度真人秀場聊天室 spunea...



    173激情視訊聊天室
    視訊美女聊天
    173免費視訊聊天室
    uthome視訊聊天室
    ut視訊美女
    Live 173 視訊聊天
    173免費視訊美女
    173 Live 視訊-免費聊天室
    UThome影音視訊聊天室
    Live 173免費視訊-影音視訊聊天室

Trimiteți un comentariu