Persoane interesate

18

Cap XII

marți, 22 decembrie 2009




BELLA

Priveam peretii albi din salonul spitalului...Urasc spitalele!!Dar cum sa nu le urasc daca mi-au devenit ca a doua casa dupa moarte mamei.Anul trecut Craciunul mi l-am petrecut tot in spital pentru ca ranile cauzate de Phil erau foarte grave,nu atat cele fizice cat cele emotionale.Tata ma mai vizita din cand in cand, dar atunci nu eram atat de apropiati, aproape il cunosteam.Singurele persoane pe care le vedeam in fiecare zi erau doctorii si asistentele,a doua mea familie.
Nu imi mai amintesc bine lunile petrecute in spitalul din Seatle ,dar cu siguranta mirosul mi-l aminteam bine.Il uram! Acum eram nevoita sa mai iau o gura de aer.Incercam sa respir doar cand era absolut necesar pentru a nu-l simti.
Invinsa am luat noua gura de aer amestecata cu mirosul insuportabil.Simteam cum ametesc din nou, vroiam sa ies cat mai repede de aici.
Casa familiei Carlisle era Raiul fata de spital chiar si cu toata situatia cu Edward.Mai aveam doar doua ore de asteptat pana sa vina Alice dupa mine.
Edward!Ih!Eram nervoasa!Eram pentru ca la fiecare doua secunde fata lui imi aparea in gand!Eram nebuna!Ma gandeam foarte mult la posibilitatea sa-i spun lui Carlisle:”Stii cred ca am inebunit nu e o idee prea buna sa ma duci la tine acasa pentru ca iti vad fiul peste tot”.Am incercat sa inchid ochii sa nu ma mai gandesc la arsura din gatul provocata de o noua gura de aer si normal chipul lui Edward era deja acolo.
Era perfect!Pana si o iluzie de a lui era perfecta!Imi venea sa ma palmuiesc singura pentru ceea ce am spus mai devreme.Nu era un idiot nu era deloc un idiot!Avea tot dreptul sa creada chestile alea despre mine pentru ca nu i-am explicat niciodata adevaratele motive.Din ceea ce il priveste eram o mincinoasa!Off!!Trebuia sa-i explic nu sa-l fac idiot.Si acum cum trebuia sa dau ochii din nou cu el.Probabil ma ura.Nu probabil!Sigur!
-Bella!!Bella!!Si am simtit o palma..
-AU!!
-Vorbeste! Ti-am zis ca asa e ce-a mai buna solutie sa o faci sa-ti raspunda!
Am deschis ochii nervoasa sa vad cine tocmai m-a palmuit!
-Rosalie nu era nevoie sa o lovesti!spuse Alice amuzata unei fete superbe care statea langa ea.
Dar drept sa-ti spun ai facut-o sa-si revina si a si vorbit, chicoti Alice.
Le-am privit intrebatoare.
-A Bella scuz-o pe Rosalie dar am incercat sa te strig de trei minute si nu ne-ai bagat in seama.
-Da scuza-ma!spuse o blonda superba.Nu cred ca am facut cunostinta eu sunt Rosalie, prietena lui Emmet, sora lui Jasper cred ca ai prins ideea spuse si un ras cristalin i-a scapat printre buze.
Doamne era superba!Arata ca o tipa de pe copertile de revista.Ma simteam ca o ratusca urata in comparatie cu ea.
Am incercat sa-i zambesc dar ma simteam prea complexata de ea si mi-am propus de acum sa-i evit privirea.Parca eram intr-un film in care toti actorii erau superbi si eu eram micul extraterestru urat..
-Hai Bella!Te ducem acasa!Abia astept sa-mi vezi camera!topai in sus Alice.
Era un copil uneori.Dar o iubeam mult!Era sora pe care nu am avut-o niciodata!
Si in plus nu s-a suparat ca am mintit-o cu toata faza cu vorbitul!Dar trebuia sa-i explic si ei cum stateau lucrurile!
Doamne ce ma bucuram ca scapam in sfarsit de spital.Am vrut sa zambesc dar mi-am amintit.Alice, sora lui Edward, casa lui Alice, casa lui... Edward!O nu!O sa-l vad pe Edward!Am simtit cum nu mai puteam respira!
-O sa-ti fac turul casei pentru ca suntem singure acasa baietii au mers la petrecere, Esme e la o petrecere de caritate si tata lucreaza.O sa ne distram de minune!
-Alice nu o inebuni prea tare!Stii tocmai acuma am scos-o din spital!spuse Rosalie.
-Da cine vorbeste!Tu tocmai i-ai dat o palma si nici nu o cunosteai!spuse mandra Alice.
-Daca nu-si revenea!Inca o data scuze!imi zambi frumos Rosalie.
-Nu-i nimic!am soptit incet.
Eram acum in decapotabila lui Rosalie si ne indreptam spre casa lui Alice.
-Ne vom uita la filme, ne vom face unghiile o sa ne distram de minune o sa vezi Bella.
-Da cum baietii au plecat la petrecere noi de ce nu ne-am distra?!Poate chemam si noi ceva stripari, spuse cu un zambet diavolesc Rosalie.
Cred ca m-am inecat!Ce???
-Roze totusi de ce au plecat la petrecerea aia?!
-Edward l-a tarat pe fratemi-o ,stii cum sunt ei, iar Emmet a spus ca vrea sa stea cu ochii pe ei.Da ,cum sa nu!Pe ei si pe celelalte curve din liceu!
-Il urasc pe Edward!Din cauza lui sunt acum toti inconjurati de curve!spuse enervata Alice.Jur ca ii corupe pe amandoi!
Edward era la o petrecere?!Cu alta fata?!Simteam si eu cum ma enervez.
- Nu stiu ce era cu Edward!L-am vazut cand a iesit din spital!Parca nu era el!
-Da Bella poate i-ai facut tu ceva?!imi spuse amandoua curioase.
-Eu?Nu i-am facut nimic!am soptit incet si am simtit cum m-am inrosit.
-O nu!!Iti place Edward??ma intreba ingrijorata Rosalie.
Am dat din cap nu cat am putut.Sa-l plac??Nu nu-l placeam.Il uram!L-am facut idiot!
In plus eu visam cu ochii deschisi dupa el toata ziua, si el petrece cu alta fata.
Ma priveau suspicioase amandoua..
-Bella stii ca cel mai mult mi-as dori sa fim rude, dar daca e vorba de fratemi-o.Nu te merita!Nu vreau sa fii ranita!imi spuse preocupata Alice.
Nu stie sa se comporte cu fetele le trateaza ca pe niste obiecte.Chiar daca m-a surprins cum s-a comportat cu tine...acum Alice se gandea intens la ceva.
-Da are faima sa raneasca toate fetele.Si jur ca daca iti rupe si tie inima il castrez!imi spuse Roze.
Am inceput sa radem toate trei.Da chiar daca eu il placeam el ma ura.In nici un caz eu si Edward...Mi-am scuturat capul sa scap de gandurile cu el.Trebuiau sa inceteze!
Roze a parcat in fata unei vile imense.Doar nu era asta casa?!
Era superba si era mare cu moolte moolte camere.
-Hai Bella!Sa intram!
Le-am urmat cu gura cascata!Era nemaipomenit totul..Am intrat in sufragerie care era mai mare decat toata casa mea.Eu voi sta aici?!Am stiut ca Alice si Edward erau bogati dar nu in halul asta.
-Stiu ca nu e sooper mare, dar e casa mea si o iubesc.In plus eu si Esme am decorat casa dupa gustul nostru.
Nu e mare?Ce dracu...Era mai ceva ca si casa lui Brad Pitt!
-Alice e superba!
-Serios iti place?ma intreba cu zambetul pana la urechi.
-Da!E nemaipomenit!
A inceput sa chitaie ca un soricel si m-a tarat pana la primul etaj.Cred ca o sa ma pierd des pe aici!
-Deci Bella aici e camera mea!spuse Alice in timp ce a deschis o usa.Am intrat speriata dece aveam sa gasesc ma gandeam la munti de haine si nu am fost dezamagita.
Camera lui Alice era roz.Ce surpiza!am chicotit la gluma mea.Avea un pat imens genul Barbie in mijlocul camerei, o oglinda mare si multe jucarii de plus.Era adorabila copila asta!
-Hai sa-ti arat dulapul!
Mi-a deschis o usa si acolo era”dulapul”, mai degraba o incapere mai mare decat intreaga camera si plina de haine si papuci.Era raiul papucilor si hainelor.Era raiul lui Alice si iadul meu.
-Deci iti place??ma intreba nerabdatoare Alice.
-Nu vezi ca a ramas fara cuvinte,rase Roze.
-Da!E superb!am spus timida.
-Nu cred ca vei mai avea acceasi parere cand te va pune sa porti toate astea, spuse Roze.
Ce?Eu hainele astea?In nici un caz!!
Cred ca fata mea oripilata a convins-o pe Alice ca nu e momentul sa continue.
-Asa acum urmeaza camera ta.Stiu nu e foarte mult, dar am incercat sa arate cat de cat si sa te simti bine in ea.
-Ce camera mea?
-Da tatal tau m-a ajutat sa o fac dupa gustul tau si ti-a adus unele lucruri de acasa.
A deschis o noua usa care era la capatul holului.Am intrat pregatita de mai mult roz dar nu ma puteam supara si de era roz bombon cu picatele pentru ca macar am o camera.Ma asteptam sa dorm pe o canapea.Era prea mult deja.
Si spre surprinderea mea mi-a placut la nebunie.Era perfecta!Perfecta pentru mine.Era mai micuta,albastra un pat normal, laptopul meu si poza mamei pe birou, o lampa micuta si o biblioteca enorma din care nu lipsea cartea mea preferata Romeo si Julieta.
Simteam cum lacrimi de fericire imi curg pe obraz.
-Nu iti place?ma intreba trista Alice.
-Hey!Bella nu plange.Alice o sa o aranjeze altcumva si nici nu o sa se supere.Nu Alice?
-Da adica nu e nimic ca nu-ti place m-am chinuit numai doua zile sa o aranjez.Dar o putem face altcumva,dezamagirea se citea pe fata ei.
Am incercat sa-mi opresc lacrimile sa-i spun ca era perfecta.
-E minunata!Multumesc mult!Perfecta!Imi place!
Am incercat sa fiu cat mai detaliata sa inteleaga ca imi place.
-Serios?Iti place?Daca nu nu e nimic, imi puse cu speranta in voce Alice
-Da,e nemaipomenita!
-Yupi!!!Stiam ca o sa-ti placa!Am crezutca am dat gres!M-ai speriat pentru o clipa.
-Da si pe mine imi era groaza pentru ce urma, cu Alice careplangea ca ea nu se insala niciodata si altele, spuse speriata Roze.
-Ba nu faceam asa!
-Ba da!
Si am inceput sa ne batem cu pernele..
-Stop!!Nu mai pot!Am prea multe pene in cap!spuse invinsa Alice.
-Multumesc mult fetelor!Stiti eu nu am mai facut asta niciodata!Si e perfect!
Am spus mai increzatoare.Am inceput sa am tot mai multa incredere si curaj sa vorbesc cu ele.Stiam ca nu o sa-mi faca rau si le iubeam.Erau prietenele mele.
-OOO!!
-Imbratisare de grup!!!
-Acum haideti sa ne facem manichiura!
-Am iesit in fuga pe coridor dar m-am oprit in fataunei usi.Era fata in fata cu camera mea la capatul unui hol lung si intunecos.Si pe ea scria “Nu intrati”Ar fi prea tare sa fie camera lui Edward!Nu nu ar putea fi!Te rog sa nu fie camera lui Edward!
-Bella hai ce faci.
-Nimic.
-Da aia e camera lui Edward!Am vrut sa te pun pe acelsi etaj cu mine si singura camera libera era aici fata in fata cu a lui.Sper ca nu e nici o problema.Am crezut ca voi va intelegeti!
-Nu e nici o problema.Hai in camera ta!
Am vrut sa scap mai repede de discutii incomode cu Alice despre frumosul, superbul, nemaipomenitul, bunul ,idiotul, ,egoistul, afemeiatul de Edward.
Asa am petrecut toata dupaamiaza.Nu-mi venea sa cred ce bine m-am distrat.Pana si chinul de a fi aranjata si facuta cu lac a fost placut.Zici ca era viata altcuiva.Era o schimbare prea mare de la o viata trista la asta fericita.Ma simteam oarecum vinovata...
M-am fatait in patul strain din noua mea camera.Eram prea ocupata cu ganditul sa pot dormi.O sa ma duc pana in bucatarie sa-mi fac un ceai sper ca Esme nu o sa se supere, chiar daca nu am cunoscut-o inca parea o mama nemaipomenita si o persoana buna.
Am pasit in intuneric afara din camera si i-am vazut usa.Oare s-a intors de la petrecere? Idiotul!De ce e idiot Bella?Pentru e acum cu vreo fata si se distreaza.Era frumos si orice fata ar vrea sa fie cu el.In plus nu are nici o obligatie fata de tine..Da dar nu ma puteam abtine sa nu simt furie in stomac.Era cel mai ciudat sentiment.Era la fel ca atunci cand l-am vazut pe Tania.Poate eram gelosa?Geloasa?!Ce nu eram geloasa?!Daca eram acum geloasa ar fi insemnat ca tin la el, ca il...NU!Nu il...Mi-am scuturat capul si m-am indepartat de usa lui.Daca mai stateam mult acolo ma gndeam numai la prostii.
Mi-a luat ceva timp pana sa gasesc bucataria.Era imposibil de mare casa asta!
Mi-am facut un ceai fierbinte si eram gata sa ma intorc inapoi in camera cand am auzit zgomot afara.Sentimente de panica si frica m-au stapanit.Eram singura in intuneric intr-o casa straina si cineva era la usa.
Eram gata sa zbier cand i-am auzit rasul.Era rasul cristalin si imbatator a lui Edward. Probabil acum se intorcea de la petrecere..La ora asta?!Ih!Nu te mai gandi la asta Bella!
O nu!Edward!Edward vine in casa si te gaseste aici?!Si ce o sa-i spui!Simteam cum ma panichez si nu mai pot respira.Poate il salut”Ceao idiotule”Sa fac o gluma nesarata..NU nu era bine.Probabil era nervos, suparat.
A intrat inauntru si s-a impiedecat de prag.Nu m-am putut abtine si am chicotit.
S-a intors speriat.Si acum ma privea ciudat..Ce era cu el.Se holba la mine si nu zicea nimic. Enervat s-a apropiat de mine si chiar nu stiam la ce sa ma astept.M-a impuns cu degetul, nu tare, dar inca ii mai simteam atingerea de pe umarul meu.Ma ardea si imi trimitea electricitate prin tot corpul.Ce era cu Edward si cu fiecare atingere a lui.Ma inebunea fiecare lucru la el trebuie sa fie placut si tampit in acelasi lucru.
-Au!mi-a scapat un zgomot printre buze.
Tot ma privea ca pe un extraterestru care a aterizat pe casa lui.
-Da Edward ai inebunit cu totul.O vezi pe Bella si in casa ta!Ma gandeam ca poate scap de tine aici!
A zis ce?Nu intelegeam nimic.Luna ii lumina acum chipul.Puteam sa vad clar ca parullui era mai zburlit decat de obicei, ceea ce nu era un lucru rau.Parul lui il face sexy!La naiba Bella concentreaza-te!Hainele lui erau un pic murdare poate a cazut.
S-a apropiat de mine si am smtit miros de bautura.Era beat!Edward era beat!
Bravo Bella dupa zece minute ti-ai dat si tu seama!Si ce vrei acum un premiu.Raspunde-i te-a intrebat ceva!
-A..Edward?Te simti bine?
-Daca ma simt bine?Nu nu ma simt bine!Faptul ca m-ai facut idiot nu ma ajuta la nimic...
Tot te vad peste tot.As vrea sa-mi revin la normal sa nu mai vad fantome...
Sunt atat de obsedat de tine incat te vad si la mine in casa, ofta enervat.
A zis ce? Ca e obsedat de mine?!!Edward obsedat de...mine!Simteam cum obraji mi se inunda…Bella concentreaza-te a zis ca esti fantoma?!Crede ca sunt o fantoma.?
Probabil bautura nu-i prea face bine....
S-a apropiat de mine si si-a pus mana pe obrajii mei.
-Si in visul meu rosesti.Esti scumpa ca dracu cand faci asta.Nu mai pot scapa de tine.Bella ce mi-ai facut?!
Era la cativa centimetrii de fata mea si mana lui imi atingea obrazu,Edward ma atingea!!Bella respira!!Respira!!Imi strigam in cap dar nu puteam eram blocata eram fermecata era prea placut si frumos.Simteam curentul electric la atingerea lui..
-Daca tot esti aici..Si nu vrei sa pleci macar sa te sarut pentru ca stiu ca in viata reala nu am nici o sansa.
Se apropia tot mai tare, simteam cum inima mea a luat-o la goana.Nu mai puteam gandi!Buzele lui erau singurele pe care le vedeam..
Si am auzit usa!M-am trezit din starea de visare si am fugit pe scari, lasandu-l pe Edward singur.Nu am vazut cine a intrat si sper ca nici el nu m-a vazut pe mine...
Am intrat in camera si am inchis usa.M-am prabusit la podea cu spatle lipit de usa incercand sa imi prind rasuflarea.Ce era sa fac mai inainte?!Ce mi-a zis Edward?Incerca sa ma sarute?!O Doamne in ce m-am bagat!Sigur era beat si nu stia ce vorbeste..
Dar era atat de aproape de mine..Mi-am dus mana pe obraz in locul unde m-a atins.Imi simteam obrazul arzand, simteam ca ard toata.Trebuia doar sa ma calmez.Sper ca Edward sa nu-si aminteasca nimic din tot ce s-a intamplat aseara.Daca isi v-a aminti?!O nu!!
Bella respira!!
Respira!!

18 comentarii:

  1. Ella spunea...

    inca o data toti care citesc sa imi lasati si un comm
    nu cred ca cer asa mult de la voi
    dar vreau sa stiu cati cititi de ce cititi daca va place sau nu
    in rest
    va iubesc moolt
    si pooppici

  2. Anonim spunea...

    mie una imi place....e super....sunt curioasa cum o sa fie relatia lor de acum inainte ptr k stau amandoi in casa:)...deci sper sa ai inspiratie si timp k sa pui cat mai repede cap urmator:P...pup:*

  3. Anonim spunea...

    daca imi place?...il ador:X:X:X..e super...il astept pe urmatorul:X..bafta la tastat:)

  4. Anonim spunea...

    Wow ... Imi place ..
    Cat am ras in momentul in care a palmuit-o Rose ..:)) ... era solutia perfecta :)) ...
    Imi place de Rose ( in Twilight nu prea o agream ca o trata pe Bella prea inferior ) insa la tine in fic imi place foarte mult de ea ... >:D<
    Iar Alice e ata de scumpa :X:X:X ... O ador ..
    OOO si Edward !!! Edward este ...omg ...
    Se pare ca bautura l-a facut sa spuna adevarul :)) ...
    Abia astept urm cap ... nu mai rezist ..trebuie sa aflu cat mai repede >:D<
    Devine din ce in ce mai interesant , captivant :X:X:X
    Cat imi place ficul tau :X:X:X .. Il ADORRRR !!!
    Este genial ! ... Pe cand urm ???
    Te pooooop duuuulce ! ...:X:X:X ....
    :*:*:*:*:*

  5. florina spunea...

    super cap......ai facut o treaba minunata.....abia astept urmatorul capitol.......esti fff talentata...spor ls scris in continuare.......pwp:*:*:*:*

  6. Anonim spunea...

    este supperrr!!!!imi plac ficurile in care rose e de treaba:)si ai avut o idee foarte taree....e minunat...magnific:)):))astept cap urmator

  7. elyia (ramona) spunea...

    imi place, felicitari pentru idee.
    tine-o tot asa.

    Craciun linistit si plin de inspiratie

  8. Anonim spunea...

    e magnific!!!!!!
    abia ast next-ul!!!!!!!!!
    pune-l cat mai rpd pls
    nu mai am rabdare!!!!!!!!!!!!!!!
    dak nu mai apuk sa-ti zik Craciun fericit alaturi de cei dragi si sa speram ca Mosul e darnic anul acesta:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X

  9. Anonim spunea...

    abia astept urmatorul capitol :X:X:D

  10. Anonim spunea...

    mie imi place la nebunie, abia astept urmatorul capitol... ai multa talent si te descurci minunat, bv si continua asa, ...... pe cand urmatorul capitol?

  11. Anonim spunea...

    cu siguranta e un fanfic absolut superb...
    il ador:X:X:X:X:X
    deabea ast sa pui continuarea...
    si..pls:d..nu ne mai tine in suspans:D:*
    >:D<
    CrI:*

  12. Anonim spunea...

    Pai nu pot decit sa regret... foarte, foarte tare... ca nu m-am apucat sa citesc mai devreme.Totul e atit de extraordinar :X Rectiile lor, replicile pline de emotie... Imi place cum variezi momentele amuzante cu cele triste si... ma bucur ca Bella s-a mutat acasa la Edward, abia astept sa vad ce se intimpla in capitolele urmatoare. App. iubesc melodia Possibilitty... cred ca o s-o ascult iar si iar si iar...

  13. Lady yo spunea...

    sincer...e extraordinar...m-a captat:X
    pupici:*:*

  14. Anonim spunea...

    lol...lol...:):):
    ......esti super talentata...:D:D
    ...:)

  15. Nicoleta spunea...

    vai cat de tare era cat pe ce sa se sarute :X:X:X:X
    si ce amuzant e Edward beat :X:XX:X

  16. Deea spunea...

    cand era pe cale sa o sarute aveam inima in gat de emotie..nu-i corect sa te joci asa cu noi;))

  17. Anonim spunea...

    atat de frumos!!!!foarte super!!!!

  18. 大尺度真人秀場聊天室 spunea...



    真人視訊美女直播
    台灣色情視訊聊天
    免費視訊秀
    後宮視訊
    mfc視訊
    showlive視訊聊天網
    韓國視訊
    日本視訊
    line視訊
    玩美女人影音秀

Trimiteți un comentariu